Een "wat is de oorzaak van akkersloot frustratie" topic gedraag jij je dus niet. Laat staan dat een mod vanwege zo'n topic een wél inhoudelijk topic sluit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begin eens met jezelf een beetje te gedragen.
Omdat jij er uit ziet als iemand die gefrustreerd is, en Doffy er niet uit ziet als een klootzak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een "wat is de oorzaak van akkersloot frustratie" topic gedraag jij je dus niet. Laat staan dat een mod vanwege zo'n topic een wél inhoudelijk topic sluit.
Als ik hier gefrustreerd mag worden genoemd waarom mag ik de klootzak Doffy dan geen klootzak noemen![]()
Nou hij gedraagt zich als een klootzak. Hopelijk voor hem ziet hij er niet uit als een klootzak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
Omdat jij er uit ziet als iemand die gefrustreerd is, en Doffy er niet uit ziet als een klootzak.
Toch heb je wel gevoel voor humor soms.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou hij gedraagt zich als een klootzak. Hopelijk voor hem ziet hij er niet uit als een klootzak.
huhquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Meneer heeft het over frustraties. Dat is gewoon een persoonlijke aanval.
Als meneer tuinhek geinteresseerd is in mijn achtergronden leest hij maar mijn website aanneembaarheidsgodsdienst.nl.
Slot op tuinheks topic graag.
En verder heeft klootzak Doffy er misbruik van gemaakt door er een topic van mij door te sluiten.
Deze vraag ook aan de modjes.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef Akkersloot het volgende:
Verder heb ik gewoon een mening (namelijk dat als we niet geloven dat de stemmen in het hoofd van Mohammed e.d. niet goddelijk waren dat die stemmen in het hoofd gewoon een gevolg was van een geestesziekte). Wat geeft jouw het recht om iemand met een andere mening gefrustreerd te noemen en daar zelfs een topic over te openen ?
Daar wil ik ook wel even een antwoord op geven. Het komt je misschien een beetje bekend voor.quote:
Wat doen Tuinhek, streepjescode, L_V en jij (lijkt mij immers sterk dat je van een ander wel een topic als "wie kan bewijzen dat God geen vrouw is" zou sluiten) dan wel ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef Akkersloot het volgende:
-edit: persoonlijke vetes uitvechten doe je maar via mail ofzo, maar niet op dit forum, en zéker niet in feedback
Jouw eigen aannames vormen dan ook herhaaldelijk het probleem.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat doen Tuinhek, streepjescode, L_V en jij (lijkt mij immers sterk dat je van een ander wel een topic als "wie kan bewijzen dat God geen vrouw is" zou sluiten) dan wel ?
Ach je hebt ook van die trollen die koran met een hoofdletter schrijven i.pv.. met een kleine letter.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jenny Goeree haalt uit naar Allah
Troll alert: knor'an in plaats van koran
Naast trollen voegt zoiets echt helemaal niets toe.
Thxquote:
Wel voor een deel on-topic echter. Inderdaad negatief, maar dat is op zichzelf geen reden om de reactie te verwijderen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef pmb_rug het volgende:
ik protesteer tegen de volgende post
totaal niet opbouwend of wat dan ook, puur negatief en destructief. bovendien beledigend.
met dank,
Ik heb dat ook wel eens. Als je erg veel van iemand houdt - in dit geval God- dan voel je een nog sterkere pijn als de beledigde. Vergelijk b.v. als je kind of je levenspartner zwaar beledigd wordt. Wedden dat je heftiger, krachtiger reageert dan je geliefde zelf?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef pmb_rug het volgende:
ik protesteer tegen de volgende post
totaal niet opbouwend of wat dan ook, puur negatief en destructief. bovendien beledigend.
met dank,
Ik ben bang dat het ook niets wordt. Wat mij betreft is het hoofdstuk gesloten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik als TS vragen om een slotje op [Centraal] Akkersloot deel 2 ? Het gaat toch nergens heen en het wordt nooit wat.
Geef um één vinger... ..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien een gastslotje op Pol. Waarom islam wel een gezwel is [veroordeling OM] ook een optie?
Zo'n gastslot heet een sabbatical, extended holiday, vakantie plus of bezinningsperiode.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geef um één vinger... ..
Misschien is een gastslot voor heel Akkersloot iets..![]()
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien een gastslotje op Pol. Waarom islam wel een gezwel is [veroordeling OM] ook een optie?
Oh no, not me. Ik ben teveel verweven met Akje. Jij bent neutraler...quote:
Ik was van plan om het gewoon aan de WGR mods over te laten. Het heeft geen haast lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh no, not me. Ik ben teveel verweven met Akje. Jij bent neutraler...
En zo gaat L_V's topic "Klier hier tegen iemand die de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noemt" roemloos ten onderquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook niets wordt. Wat mij betreft is het hoofdstuk gesloten.
Waarom zou daar nu volgens jouw een slotje op moeten ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trol modquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
ik ben ook rustig, daarom post ik in feedback. het is imo dan ook niet negatief terugkaatsen, maar iemand op zijn verantwoordelijkheden wijzen mbt respect en forum regels.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens. Als je erg veel van iemand houdt - in dit geval God- dan voel je een nog sterkere pijn als de beledigde. Vergelijk b.v. als je kind of je levenspartner zwaar beledigd wordt. Wedden dat je heftiger, krachtiger reageert dan je geliefde zelf?
Wat zou Jezus doen? kan iemand als jij zich afvragen. Je zult zien dat je al snel vergevend en rustig er mee om kunt gaan. Het negatieve terugkaatsen kan mogelijk bij die ander verdubbelend werken.
Ben ik met je eens dat het niets toevoegt. Iedereen is gelukkig ook zo wijs om die regels verder te negeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ben ook rustig, daarom post ik in feedback. het is imo dan ook niet negatief terugkaatsen, maar iemand op zijn verantwoordelijkheden wijzen mbt respect en forum regels.
alicey, die eerste regel is totaal niet on topic
GOD STINKT!! Fuck God...
sorry, ik zie daar niets positiefs of wat dan ook in. het is puur destructief. ik blijf bij mijn bezwaar. de tweede helft van de post kun je idd laten staan, daar is niets mis mee.
zo zou je alles wel kunnen wegwuiven. dat is een hellend vlak als dat je argumentatie isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik met je eens dat het niets toevoegt. Iedereen is gelukkig ook zo wijs om die regels verder te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |