Ja! Ook dat moet worden onderbouwd door een psycholoog. Je kunt niet zomaar even klakkeloos iemand schizofreen verklaren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zit dat ook met de andere 2 miljoen schizofrenen ?
Omdat je je mening maar blijft herhalen en herhalen, terwijl iedereen al weet wat jouw mening is. Verder valt er niet over te discussieren, omdat jij het niet kan bewijzen, en je tegenstanders het niet kunnen weerleggen. Het enige wat je verder dus nog mee bereikt is dat je er mensen mee tegen de schenen schopt. Daar is op zich niks mis mee, maar jij blijft maar schoppen en schoppen, terwijl je punt er echt niet duidelijker op wordt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Oh ik mag dat dus best geloven. Waarom wordt ik dan zo aangevallen![]()
Niet om wat je gelooft. Wel om je opdringerigheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Alle profeten zijn belachelijk. Mensen die in profeten geloven zijn belachelijk. Jij bent belachelijk. Maar dat is geen reden om die mensen hun geloof of de profeet waarin ze verkiezen te geloven bij elke gelegenheid te schofferen, zoals jij wel doet. Wat en waarin mensen geloven moeten ze zelf weten. Ik matig mij daarover geen oordeel aan. Wat ik wel doe, is mensen hun geloof respecteren. Als iemand Mohammed als Profeet wil zien, moet hij dat weten. Als iemand wil geloven dat de Nazca-lijnen landingsbanen voor UFO's zijn, moet hij dat weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb antwoorden gegeven aan Tuinhek. Hij zeurt alleen te lang door.
Het is gewoon een persoonlijke aanval.
Overigens is het L_V die geen antwoorden geeft. o.a. waarom is de ene "profeet" belachelijk en de andere niet ???
Dat zeg ik ook. Het gaat er om wie is begonnen met schofferen. Mensen die geloven in landingsbanen van ufo's betrekken mij niet in hun religie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat en waarin mensen geloven moeten ze zelf weten. Ik matig mij daarover geen oordeel aan. Wat ik wel doe, is mensen hun geloof respecteren. Als iemand Mohammed als Profeet wil zien, moet hij dat weten. Als iemand wil geloven dat de Nazca-lijnen landingsbanen voor UFO's zijn, moet hij dat weten.
Alleen maar omdat je Mohammed en Paulus met hun stemmen in hun hoofd geestesziek noemtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet om wat je gelooft. Wel om je opdringerigheid.
Nee, niet daarom. Wel om je opdringerigheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je Mohammed en Paulus met hun stemmen in hun hoofd geestesziek noemt![]()
Nee joh. Ik ben volgens je alleen maar opdringerig omdat ik mijn standpunt verdedig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee, niet daarom. Wel om je opdringerigheid.
Maar dat heb ik net ook al gezegd, alleen lees jij niet goed.
Oh. Was de hadith onderzoek van die Leuvense professor over de mogelijke acromegagolie bij Mohammed dan niet nieuwquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat centrale topic is een uitstekend middel om jouw opdringerigheid te kanaliseren. Het alternatief is immers dat jij een stortvloed aan topics en polls opent met steeds weer hetzelfde riedeltje. Je standpunt verdedigen is overigens prima, daar heb ik niks op tegen. Maar op een gegeven moment kennen we je standpunt wel en dan is het tijd voor wat nieuws. Je bent al een paar jaar jezelf aan het herhalen.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Moet ik hier op antwoorden. Dat vind ik vanwege hun beelden en stemmen in hun hoofd.
Selectief lezen is echt jou ding hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voorn antwoord?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zit dat ook met de andere 2 miljoen schizofrenen ?
...Want die zijn allemaal zo gek als Akkersloot wil je daarmee zeggen? Nou bedankt dan maar...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Akje OF vroeger is gepest door een hele grote Turk OF dat hij in zijn jeugd is aangerand door een kapelaan OF dat hij uit een gezin van Jehova's komt OF dat zijn vrouw er met een ander vandoor is gegaan (of een combinatie van deze vier)
Afgezien daarvan misschien, bedoel ik eerder dat hij zich op deze manier afzet tegen de hem opgedrongen geloofsregels van zijn jeugd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
...Want die zijn allemaal zo gek als Akkersloot wil je daarmee zeggen? Nou bedankt dan maar...
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Het gaat er om wie is begonnen met schofferen. Mensen die geloven in landingsbanen van ufo's betrekken mij niet in hun religie.
QEDquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ongetwijfeld kom je weer met een totaal niet ter zake doende verwijzing, vergelijking, scheldpartij of welke andere techniek je de afgelopen jaren hebt toegepast.
[Alle profeten zijn belachelijk. Mensen die in profeten geloven zijn belachelijk. Jij bent belachelijk. Maar dat is geen reden om die mensen hun geloof of de profeet waarin ze verkiezen te geloven bij elke gelegenheid te schofferen, zoals jij wel doet. Wat en waarin mensen geloven moeten ze zelf weten. Ik matig mij daarover geen oordeel aan. Wat ik wel doe, is mensen hun geloof respecteren. Als iemand Mohammed als Profeet wil zien, moet hij dat weten. Als iemand wil geloven dat de Nazca-lijnen landingsbanen voor UFO's zijn, moet hij dat weten.]quote:
Uit het feit dat iemand niet hoeft te bewijzen dat er een God bestaat hoeven we dus ook niet te bewijzen dat een stemmenhoorder als Paulus en Mohammed niet geestesziek zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:33 schreef -scorpione- het volgende:
Als een god of allah wil dat ik in hem (of haar?) geloof zal hij (of zij?) zelf maar het bewijs leveren en niet één of andere idioot dit laten op tekenen op wat papyrus rolletjes die met de tijd vergaan waarbij ook nog geen eens tastbaar bewijs wordt getoond en vervolgens helemaal niets meer laten horen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef Akkersloot het volgende:
@ L_V
Er staat nog een vraag aan je open waarom ik van iemand die een geestesziekte simuleert om een WAO uitkering te krijgen wél geestesziek mag noemen en iemand die stemmen in zijn hoofd simuleert om zich voor te doen als een "profeet" níet geestesziek mag noemen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is je talloze keren verteld: Het gaat er niet om WAT je vindt, het gaat erom HOE je je uit. Op een discussieforum discussieer je. Je aanvaardt het feit dat de andere partij valide argumenten heeft en probeert die met bewijzen en onderbouwingen te ontkrachten. Dat doe jij dus niet. Jij hebt een opvatting en die bazuin je uit alsof het de ultieme waarheid is voor alle eeuwen.
WAT ik zeg is :quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is je talloze keren verteld: Het gaat er niet om WAT je vindt, het gaat erom HOE je je uit. Op een discussieforum discussieer je. Je aanvaardt het feit dat de andere partij valide argumenten heeft en probeert die met bewijzen en onderbouwingen te ontkrachten. Dat doe jij dus niet. Jij hebt een opvatting en die bazuin je uit alsof het de ultieme waarheid is voor alle eeuwen.
quote:waarom ik iemand die een geestesziekte simuleert om een WAO uitkering te krijgen wél geestesziek mag noemen en iemand die stemmen in zijn hoofd simuleert om zich voor te doen als een "profeet" níet geestesziek mag noemen?
Gemakkelijk he. Als je niet eens bent met iemand WAT hij zegt, het dan maar houdt op hoe hij het zegt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, doei Akkersloot. Ik blijf niet aan de gang. Uit mijn posts kun je prima opmaken waarom niet.
Weet je wel wat het betekent?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[Alle profeten zijn belachelijk. Mensen die in profeten geloven zijn belachelijk. Jij bent belachelijk. Maar dat is geen reden om die mensen hun geloof of de profeet waarin ze verkiezen te geloven bij elke gelegenheid te schofferen, zoals jij wel doet. Wat en waarin mensen geloven moeten ze zelf weten. Ik matig mij daarover geen oordeel aan. Wat ik wel doe, is mensen hun geloof respecteren. Als iemand Mohammed als Profeet wil zien, moet hij dat weten. Als iemand wil geloven dat de Nazca-lijnen landingsbanen voor UFO's zijn, moet hij dat weten.]
[Dat zeg ik ook. Het gaat er om wie is begonnen met schofferen. Mensen die geloven in landingsbanen van ufo's betrekken mij niet in hun religie].
Het gaat over mijn aandacht en behandeling van het christendom en islam idioot. Dat heeft niets met de QED te maken.
Hoe durf jij dat punt nou aan te kaartenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gemakkelijk he. Als je niet eens bent met iemand WAT hij zegt, het dan maar houdt op hoe hij het zegt.
En verder. Van wat ik zeg over de godsdienststichters Paulus en Mohammed valt buiten de forumregels die over de behandeling van forummers onderling gaan.
Denk niet dat dat hier hoortquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Twpk het volgende:
http://rudolfhendriques.forumup.nl/about9-rudolfhendriques.html
![]()
Waar staat in de RT dat een balk korter(vanuit z'n eigen perspectief) wordt in de lengterichting? Show meecht, je hebt er helemaal niks van begrepen
![]()
Hey flapdrol, dat staat er helemaal niet. En ik heb eigenlijk ook geen zin om uit te leggen wat er wel staat want dat is vrij zinloos bij een figuur als jij met die enorm dikke plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Uit het feit dat iemand niet hoeft te bewijzen dat er een God bestaat hoeven we dus ook niet te bewijzen dat een stemmenhoorder als Paulus en Mohammed niet geestesziek zouden zijn.
Dankjewel voor deze onbetaalbaar mooie reactie Akje, en doe nou eens een cursus logica?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[ Het gaat over mijn aandacht en behandeling van het christendom en islam idioot. Dat heeft niets met de QED te maken.
Wat is jouw IQ ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[Uit het feit dat iemand niet hoeft te bewijzen dat er een God bestaat hoeven we dus ook niet te bewijzen dat een stemmenhoorder als Paulus en Mohammed niet geestesziek zouden zijn.]
Hey flapdrol, dat staat er helemaal niet. En ik heb eigenlijk ook geen zin om uit te leggen wat er wel staat want dat is vrij zinloos bij een figuur als jij met die enorm dikke plaat voor je kop.
Je leest niet. Je negeert argumenten enz enz .
Dat is dan ook een gedeelte van het probleem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ ?
Wat ik daar schreef is namelijk een gevolgtrekking die ik maak.
![]()
Dat staat dus in de tweede zin. Je mag geloven wat je wil, ik zal me er niet aan storen. Wel als je mij bij jouw geloof gaat betrekken door voortdurend je standpunten te blijven herhalen. Dan doe je toch precies datgene wat je andersgelovigen verwijt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dat is inderdaad een heel goed voorbeeld van wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ ?
Wat ik daar schreef is namelijk een gevolgtrekking die ik maak.
![]()
Dat wordt niet verstaan met een ander bij je geloof betrekken. Men betrekt een ander bij zijn geloof door van iemand te zeggen dat hij geleid wordt door de duivel, of naar de hel gaat, enz.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Seneca het volgende:
. Wel als je mij bij jouw geloof gaat betrekken door voortdurend je standpunten te blijven herhalen.
Dus als iemand schrijft dat de werld rond is mag ik niet zeggen dus je kan langs twee kanten naar Vladiwostjocquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En dat is inderdaad een heel goed voorbeeld van wat ik bedoel.
Dat lijkt toch vrij veel op wat jij doet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat wordt niet verstaan met een ander bij je geloof betrekken. Men betrekt een ander bij zijn geloof door van iemand te zeggen dat hij geleid wordt door de duivel, of naar de hel gaat, enz.
Lul maar ventje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt toch vrij veel op wat jij doet.
Zwak hoor, op schelden terugvallen als je weet dat je fout zit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lul maar ventje.
http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl/index.html#tekst5
Dus ik geef je een linkje naar een tekst waar staat wat betrekken bij je religie wél betekent als ik weet dat ik fout zitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:35 schreef ATuin-hek het volgende:
Zwak hoor, op schelden terugvallen als je weet dat je fout zit.
Het begint er gewoon al mee dat je leest wat je wil dat er staat, maar niet wat er echt staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus als iemand schrijft dat de werld rond is mag ik niet zeggen dus je kan langs twee kanten naar Vladiwostjoc![]()
Het is ook zo'n objectief linkje he? Je eigen homepagequote:Op zondag 16 juli 2006 08:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus ik geef je een linkje naar een tekst waar staat wat betrekken bij je religie wél betekent als ik weet dat ik fout zit![]()
Nee jullie zijn zelf objectief bezigquote:Op zondag 16 juli 2006 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is ook zo'n objectief linkje he? Je eigen homepage
Als je me probeert te citeren, wil je me dan wel goed citeren?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
("wat extreem-rechts is is je niet aflatende aantal posts tegen de islam").
Kan jij lezen?quote:Op zondag 16 juli 2006 08:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus ik geef je een linkje naar een tekst waar staat wat betrekken bij je religie wél betekent als ik weet dat ik fout zit![]()
Jij gelooft dat profeten geestesziek zijn/waren. Jij betrekt anderen bij dat geloof door ze dat konstant door de strot te douwen. Zie je dat nou echt niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee jullie zijn zelf objectief bezig![]()
Er moet toch iemand zijn die ergens voor de eerste keer een definitie aan geeft. In dit geval is het "iemand betrekken bij je religie". Jullie definitie klopt in elk geval niet. Een pure atheist zou in theorie ook veel posts kunnen maken op fok, vooral als hij door jullie ook een racist enz genoemd wordt. ("wat extreem-rechts is is je niet aflatende aantal posts tegen de islam").
En waarom noem jij ze profeten en de andere 2 miljoen schizofrenen niet ?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:
Jij gelooft dat profeten geestesziek zijn/waren. Jij betrekt anderen bij dat geloof door ze dat konstant door de strot te douwen. Zie je dat nou echt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |