En een klootzak blijft een klootzakquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:33 schreef Doffy het volgende:
Dicht, blijft dicht.
En in dat topic ga je nieteens in op mijn vragen. Wat doe je nog op een discussieforum?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef Akkersloot het volgende:
Hoi, klootzak.
Dat topic van Tuinhek is er niet voor alle Akkersloot topics. Wie kan bewijzen dat God geen varken of geen vrouw is is gewoon een stelling die de topic starter wil verdedigen.
Terug open graag.
Wie kan bewijzen dat God geen vrouw is ?
Niet liegen ventje. Ik heb je wel geantwoord in jouw topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En in dat topic ga je nieteens in op mijn vragen. Wat doe je nog op een discussieforum?
Dat wat jij deed valt nou niet echt onder "ingaan op de vragen" te plaatsen... Dus nogmaals, wat doe je nog op een discussieforum? Niet dat het heel veel uitmaakt gok ik. Als je zo bezig blijft ga je vast weer even af mogen koelen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Niet liegen ventje. Ik heb je wel geantwoord in jouw topic.
En als je voor discussie bent waarom vraag je Doffy of Alicey dan niet mijn topics te heropenen ?
Als je het netjes vraagt aan Doffy. Dus met "meneer klootzak Doffy".
Zie hier het antwoordquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat wat jij deed valt nou niet echt onder "ingaan op de vragen" te plaatsen... Dus nogmaals, wat doe je nog op een discussieforum? Niet dat het heel veel uitmaakt gok ik. Als je zo bezig blijft ga je vast weer even af mogen koelen.
Ik denk zeven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:53 schreef thabit het volgende:
Hoeveel krullen zitten er eigenlijk in de staart van Groot Varken?
Begrijpend lezen is echt een probleem he? Nogmaals.... wat doe je nog op een discussieforum?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zie hier het antwoord
[centraal] Het grote Akkersloot frustratie topic
Wat doe jij op een discussieforum als iemand jou een antwoord heb gegeven en je het alsmaar blijft ontkennen. Dat Mohammed en Pualus geestesziek waren zie ik namelijk niet als een belediging van gelovigen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is echt een probleem he? Nogmaals.... wat doe je nog op een discussieforum?
Wat vind je er van dat zelfs het topic "wie kan bewijzen dat god geen vrouw is" gesloten is.quote:
Het is eerder een onderwerp waar op basis van die insteek niet over gediscussieerd kan worden. Maar zoals gewoonlijk wil je dat niet begrijpen, en maak je er weer je eigen verhaal van.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat zelfs het topic "wie kan bewijzen dat god geen vrouw is" gesloten is.
Beledigend he. Dat god een vrouw zou kunnen zijn.![]()
Dus er mogen geen stellingen gebracht worden die wél contraversieel zijn maar die gewoon waar zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef Alicey het volgende:
Het is eerder een onderwerp waar op basis van die insteek niet over gediscussieerd kan worden. Maar zoals gewoonlijk wil je dat niet begrijpen, en maak je er weer je eigen verhaal van.
De manier waarop je aan alles een andere draai geeft blijft aandoenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus er mogen geen stellingen gebracht worden die wél contraversieel zijn maar die gewoon waar zijn.
Terug naar de donkere middeleeuwen dus.![]()
En weer geef je geen antwoord. Zie je nou niet wat je zelf doet? Vind je het echt zo vreemd dat het hele forum je uitkotst?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat doe jij op een discussieforum als iemand jou een antwoord heb gegeven en je het alsmaar blijft ontkennen. Dat Mohammed en Pualus geestesziek waren zie ik namelijk niet als een belediging van gelovigen.
Verdere toelichting: Zij geloven dat toch en moeten dus niet mekkeren als een ander het niet gelooft en de stemmenhoorders Mo en Pau gewoon geestesziek noemen.
Jij had het over beledigingen. Dat je stemmenhoorders als Paulus en Mohammed geestesziek noemt zie ik niet als een belediging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
En weer geef je geen antwoord. Zie je nou niet wat je zelf doet? Vind je het echt zo vreemd dat het hele forum je uitkotst?
Het was niet alleen dat Akkersloot. Hoe zou je het vinden als iemand jou op dezelfde manier behandeld? Zullen we dat voor de gein eens doen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij had het over beledigingen. Dat je stemmenhoorders als Paulus en Mohammed geestesziek noemt zie ik niet als een belediging.
Wat zeik jij. Wie wordt hier onbeschoft behandeld !quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Het was niet alleen dat Akkersloot. Hoe zou je het vinden als iemand jou op dezelfde manier behandeld? Zullen we dat voor de gein eens doen?
Isgoedquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:39 schreef Doffy het volgende:
Kunnen we deze discussie weer exporteren naar het topic waar het voor bedoeld is? Dat is Feedback namelijk niet. Dank u
Pas dan ff de titel van die ander aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:17 schreef Doffy het volgende:
rude was je voor met Voorbij de grens van het universum #3
Kan deze dus dicht
Soms. Meestal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Akkersloot het volgende:
Worden topics niet gesloten als de in de openingspost gestelde vraag is beantwoord ?
Is dat dan bewijs dat Groot Varken niet bestaat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Akkersloot het volgende:
Ik dacht trouwens dat Groot Varken zelf deel 20 zou openen.![]()
Nee, want Groot Varken heeft zelfs in deeltje 19 gepost.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef Alicey het volgende:
Is dat dan bewijs dat Groot Varken niet bestaat?
Gut ga je nu hier de cry-baby uithangenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Akkersloot het volgende:
Worden topics niet gesloten als de in de openingspost gestelde vraag is beantwoord ?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:53 schreef thabit het volgende:
Hoeveel krullen zitten er eigenlijk in de staart van Groot Varken?
Dan moet Groot Varken wel bestaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee, want Groot Varken heeft zelfs in deeltje 19 gepost.
Als je eens gewoon op vragen een antwoord geeft lijkt me er niets aan de hand. Ik zie niet in wat de persoonlijke aanval van Tuinhek is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Akkersloot het volgende:
Over dat topic van Tuinhek. Het is gewoon een persoonlijke aanval en lokt alleen maar persoonlijke aanvallen uit.
En werd ook door Doffy misbruikt voor een slotje op de vraag of God misschien ook een vrouw kan zijn.
Slotje graag.
Ik heb antwoorden gegeven aan Tuinhek. Hij zeurt alleen te lang door.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
Als je eens gewoon op vragen een antwoord geeft lijkt me er niets aan de hand. Ik zie niet in wat de persoonlijke aanval van Tuinhek is.
Alle profeten zijn belachelijk. Mensen die in profeten geloven zijn belachelijk. Jij bent belachelijk. Maar dat is geen reden om die mensen hun geloof of de profeet waarin ze verkiezen te geloven bij elke gelegenheid te schofferen, zoals jij wel doet. Wat en waarin mensen geloven moeten ze zelf weten. Ik matig mij daarover geen oordeel aan. Wat ik wel doe, is mensen hun geloof respecteren. Als iemand Mohammed als Profeet wil zien, moet hij dat weten. Als iemand wil geloven dat de Nazca-lijnen landingsbanen voor UFO's zijn, moet hij dat weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb antwoorden gegeven aan Tuinhek. Hij zeurt alleen te lang door.
Het is gewoon een persoonlijke aanval.
Overigens is het L_V die geen antwoorden geeft. o.a. waarom is de ene "profeet" belachelijk en de andere niet ???
Een standpunt herhalen vehoogt niet de waarde er van. Waarom is een vraag een persoonlijke aanval?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:46 schreef Akkersloot het volgende:
Het is gewoon een persoonlijke aanval.
Hij zeurt er toch hier over? Maar jij je zin: [centraal] Het grote Akkersloot frustratie topicquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:39 schreef Alicey het volgende:
L_V, zou je dat soort inhoudelijke antwoorden in het vervolg ook in het Akkersloot-topic willen plaatsen? Dank u!
Meneer heeft het over frustraties. Dat is gewoon een persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
Een standpunt herhalen vehoogt niet de waarde er van. Waarom is een vraag een persoonlijke aanval?
Begin eens met jezelf een beetje te gedragen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Meneer heeft het over frustraties. Dat is gewoon een persoonlijke aanval.
Als meneer tuinhek geinteresseerd is in mijn achtergronden leest hij maar mijn website aanneembaarheidsgodsdienst.nl.
Slot op tuinheks topic graag.
En verder heeft klootzak Doffy er misbruik van gemaakt door er een topic van mij door te sluiten.
Ook van Akkersloot laat ik hier nog slechts feedback toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij zeurt er toch hier over? Maar jij je zin: [centraal] Het grote Akkersloot frustratie topic
Een "wat is de oorzaak van akkersloot frustratie" topic gedraag jij je dus niet. Laat staan dat een mod vanwege zo'n topic een wél inhoudelijk topic sluit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begin eens met jezelf een beetje te gedragen.
Omdat jij er uit ziet als iemand die gefrustreerd is, en Doffy er niet uit ziet als een klootzak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een "wat is de oorzaak van akkersloot frustratie" topic gedraag jij je dus niet. Laat staan dat een mod vanwege zo'n topic een wél inhoudelijk topic sluit.
Als ik hier gefrustreerd mag worden genoemd waarom mag ik de klootzak Doffy dan geen klootzak noemen![]()
Nou hij gedraagt zich als een klootzak. Hopelijk voor hem ziet hij er niet uit als een klootzak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
Omdat jij er uit ziet als iemand die gefrustreerd is, en Doffy er niet uit ziet als een klootzak.
Toch heb je wel gevoel voor humor soms.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou hij gedraagt zich als een klootzak. Hopelijk voor hem ziet hij er niet uit als een klootzak.
huhquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Meneer heeft het over frustraties. Dat is gewoon een persoonlijke aanval.
Als meneer tuinhek geinteresseerd is in mijn achtergronden leest hij maar mijn website aanneembaarheidsgodsdienst.nl.
Slot op tuinheks topic graag.
En verder heeft klootzak Doffy er misbruik van gemaakt door er een topic van mij door te sluiten.
Deze vraag ook aan de modjes.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef Akkersloot het volgende:
Verder heb ik gewoon een mening (namelijk dat als we niet geloven dat de stemmen in het hoofd van Mohammed e.d. niet goddelijk waren dat die stemmen in het hoofd gewoon een gevolg was van een geestesziekte). Wat geeft jouw het recht om iemand met een andere mening gefrustreerd te noemen en daar zelfs een topic over te openen ?
Daar wil ik ook wel even een antwoord op geven. Het komt je misschien een beetje bekend voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |