Mag dat overigens dan wel (is toch beschermd natuurgebied)?quote:
Zolang je zelf vlees meeneemt en dus niet de bevertjes, vogeltjes en visjes uit de Biesbosch erop gooit doet niemand daar moetijk over.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Mag dat overigens dan wel (is toch beschermd natuurgebied)?
Vlees kan geregeld wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zolang je zelf vlees meeneemt en dus niet de bevertjes, vogeltjes en visjes uit de Biesbosch erop gooit doet niemand daar moetijk over.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Conflict het volgende:
zullen we de eventuele meet in het K&W SC topic bespreken, het begint een beetje slowchatterig te worden hier! En als er echt plannen zijn kunnen we altijd deze weer open gooien.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef Conflict het volgende:
Na overleg gaan we toch maar hier over een eventueel meetingkje praten. Excuses voor het sluiten.
Ik vind het goed!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wat ik denk als ik dit topic zie?
Zaterdag 26 augustus, ergens in de Biesbosch, iedereen wat vlees en drank mee, BBQ aan, plop en plons, geen ingewikkeld gedoe, lekker een middaggie in de zon.
ja dat is wel het leukste natuurlijk!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Dan kan BE ook gewoon mee... dies dan allang terug van vakantie in die tent met zandkastelen
Goed planquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zaterdag 26 augustus, ergens in de Biesbosch, iedereen wat vlees en drank mee, BBQ aan, plop en plons, geen ingewikkeld gedoe, lekker een middaggie in de zon.
En ik heb de primeurquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef Conflict het volgende:
Het is al heel wat om terug te komen van mijn eerste slotje hier![]()
Hopsakeequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Datum ook goed gekozen, is het vaak nog net lekker genoeg voor BBQ en zwemmen
Mensen kunnen zich vanaf nu aanmelden!
Kan deze dan misschien sticky?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Dan kan BE ook gewoon mee... dies dan allang terug van vakantie in die tent met zandkastelen
Dan knutselen jullie toch heel makkelijk een afdakiets in elkaar?quote:
o jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan knutselen jullie toch heel makkelijk een afdakiets in elkaar?![]()
![]()
O ja of datquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan knutselen jullie toch heel makkelijk een afdakiets in elkaar?![]()
![]()
Alweer Vonkenboer!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:
*afmeld*
Plek en activiteit vind ik niet echt![]()
Plek = Biesbosch. Wat kun je daar nou tegen hebben?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:
*afmeld*
Plek en activiteit vind ik niet echt![]()
Het trekt mij gewoon niet echt aan ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Plek = Biesbosch. Wat kun je daar nou tegen hebben?![]()
Activiteit = Niks bijzonders, beetje lullen en een BBQ aan houden... het probleem in dit dagprogramma is....?
Ik ziennut niet![]()
Als je dan zegt wat je wel leuk vindt, dan kunnen we het misschien een beetje aanpassen zodat iedereen zin heeft om te komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het trekt mij gewoon niet echt aan ofzo![]()
We zijn flexibel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je dan zegt wat je wel leuk vindt, dan kunnen we het misschien een beetje aanpassen zodat iedereen zin heeft om te komen![]()
Of hamertje tikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef Conflict het volgende:
Ja, of we gaan mens-erger-je-niet spelen onder een GSM mast![]()
Ticcertjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik heb al een tic, dan doen we ticje tic![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef Conflict het volgende:
Ik weet het al Dude!!!!!
Hoe kunnen we nou afspreken op zaterdag? Dan moet iedereen klussen![]()
Maandag ja, dan neemt iedereen maar vrij!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verrek!
Kunnen we het beter op een maandag doen, want dan moet iedereen gewoon werken ipv. klussen!
Misschien is het hier zo rustig omdat de vakantieperiode eraan komt? En ook de bouwvak komt eraan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maandag ja, dan neemt iedereen maar vrij!
Ja dat was vorig jaar ook in deze tijdquote:Op maandag 17 juli 2006 08:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien is het hier zo rustig omdat de vakantieperiode eraan komt? En ook de bouwvak komt eraan!
Ga je nou ook nog klussen?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Marsepein het volgende:
Ik zit even vanuit mijn vakantieadres te fokken, noem het maar verslaafd....
is goed, ben benieuwd.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef Marsepein het volgende:
Ja, ik zet ff wat foto's online, dan zie je dat er hier nog wel wat te doen is.
Is het geen idee om de meet daar dan te houden?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef Marsepein het volgende:
Ja, ik zet ff wat foto's online, dan zie je dat er hier nog wel wat te doen is.
^&%(*&^%(&*^&**^%&*(^ Ik kan niet de 26 ste.... Dan is mijn vrouw jarig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
??Nieuwe datum?? (BE kan ook al niet!)quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
^&%(*&^%(&*^&**^%&*(^ Ik kan niet de 26 ste.... Dan is mijn vrouw jarig.
Ik denk dat Sijp daar op dit moment even geen iotspraak over zal doen gezien de omstandigheden.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Nee hoor, het is nog niet zeker of we het vieren .... want dan moet de verbouwing helemaal klaar zijn. Laat je door mijn afwezigheid niet tegenhouden. Van de winter komt er weer een meet, op texel dacht ik (Niet waar Cijbersijp?)
Daar is niets mis mee hoor Marsepein!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:30 schreef Marsepein het volgende:
Foto's komen na de vakantie. Het is haast niet te doen het uploaden hier. En hier is in Griekenland he Sanger, op Kreta beter te zeggen, in Agios Nicolaos.
Ja maar ik zou het wel leuk vinden als dan alle hardcore K&Wers aanwezig zijn. Gewoon ff kijken wanneer iedereen tijd en zin heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Nee hoor, het is nog niet zeker of we het vieren .... want dan moet de verbouwing helemaal klaar zijn. Laat je door mijn afwezigheid niet tegenhouden. Van de winter komt er weer een meet, op texel dacht ik (Niet waar Cijbersijp?)
Mij best, maar daarna gaat de boot op de kant hoor! Dan moeten jullie helpen schurenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
De week erop?
Ook prima, maar niet veel later hoor! Vanaf 9 september ben ik op vakantiequote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
De week erop?
Ligt het aan het handschrift of......quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:09 schreef Marsepein het volgende:
Ik kan ws wel de 26ste .... Mijn vrouw verjaart de 28ste....![]()
Zo lang ik haar ken vergis ik me bijna jaarlijks tussen de 26ste en de 28ste.... Erg beschamend, dat weet ik, maar als in mijn hoofd zo'n misverstand er eenmaal inzit, dan blijft dat voor eeuwig 'gebrand'.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt het aan het handschrift of......![]()
Je bent niet de enige hoor! Ik vergeet iedereen zijn verjaardag (incluis mezelf) ieder jaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zo lang ik haar ken vergis ik me bijna jaarlijks tussen de 26ste en de 28ste.... Erg beschamend, dat weet ik, maar als in mijn hoofd zo'n misverstand er eenmaal inzit, dan blijft dat voor eeuwig 'gebrand'.
Maar ik kan dan wel ws (Even onder voorbehoud natuurlijk)
Nee, maak me gek, een kalender op de wcdeurquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:22 schreef sanger het volgende:
Tijd voor een kalender op de toiletdeur? Welnee!
Tja, maar daar voorkom je wel een hoop ruzie mee in het huishouden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, maak me gek, een kalender op de wcdeur(Bijna een
smilie waard) Ik vind dat zo 1950.
misschien staat het in zijn profielquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook. Alleen niet op Arty's verjaardag dus.
Dus misschien kan ik niet!
Maar voor de rest: altijd
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
misschien staat het in zijn profiel![]()
Preciesquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo dus we gaan meeten mensen
(Anders wordt Pino weer boos op ons)
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef sanger het volgende:
Moet de naam van dit topic niet veranderd worden in:
Welkom Conflict & Marsepein K&W MEET!
????????????
Ik overleg nog even of ik echt 100% kan. Zodra dat bekend is zal ik de topictitel aanpassen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef sanger het volgende:
Moet de naam van dit topic niet veranderd worden in:
Welkom Conflict & Marsepein K&W MEET!
????????????
Je zorgt er maar voor dat je kanquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik overleg nog even of ik echt 100% kan. Zodra dat bekend is zal ik de topictitel aanpassen.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef arithaterhorst het volgende:
Jaaa, goed zeg!
De hele dag zonder mods allerlei klusjesmannen sjacheren op FOK!![]()
Niet alle klusjesmannen voor mijn neus wegkapen hè?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:47 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
En wij ook![]()
Kan René eindelijk zijn FOK! account een keer gebruiken![]()
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat de meet eigenlijk nog door jongens? En welke datum wordt het?
Dacht wel dat het doorging toch?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Ik zal het topic vanavond wat meer leven in gaan blazen en de plannen wat concreter in de OP verwerken.
* Marsepein hoopt wel op mooi weer.
* Marsepein die het topic nieuw leven inblaastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Ik zal het topic vanavond wat meer leven in gaan blazen en de plannen wat concreter in de OP verwerken.
* Marsepein hoopt wel op mooi weer.
Zaterdagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Op wat voor dag valt de 26ste eigenlijk ?
Zeg laat jij ook eens gauw weten in dit topic of je komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef sanger het volgende:
Zaterdag.....
Jeis ook welkom hoor (is ze handig?)
Volgens mij was ik dit topic begonnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg laat jij ook eens gauw weten in dit topic of je komt![]()
![]()
Het staat er niet bij dat je komt, maar alleen of met zijn tweeeeeeenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dit topic begonnen![]()
* zou ik dan komen of niet?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef sanger het volgende:
Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
Ik dacht dat dat wel voor zichzelf zou spreken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het staat er niet bij dat je komt, maar alleen of met zijn tweeeeeeen![]()
[..]
Ik dacht dat ik gisteren wel zou weten of ik alleen kom of dat we met ze 2en komen. Niet dus! Ik kom zeker. Hellen moet kijken of ze per se moet werken. Het is namelijk haar laatste werkdag voor de vakantie. Wordt dus nog ge-updated!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel voor zichzelf zou spreken.
Of ik alleen of met 2 kom weet ik NOG niet zeker. Weet ik vanavond wel.
Bieschbos toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens.
Vraag:
Wáár?
Ben te lui om het op te zoeken![]()
Blauw in de biesbosch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bieschbos toch?
En BLAUW??????????????????????????????????
Proestquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Blauw in de biesbosch?
Ach wel ja, ik hoef toch niet te rijden![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef Marsepein het volgende:
Nu heb je half toegezegd en kun je niet meer terug ....![]()
Vervoer is altijd lastig en ja het is in NL.
Maar erg tof dat je komt!![]()
Ik zet je in de OP erbij!
Ik hoop het iig.......quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Proest
Ik waarschijnlijk wel ...
We zorgen dat iemand je óf ergens op kan pikken, óf we gaan met de pet rond voor je treinkaartje. Laat dat geen belemmering zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:26 schreef MMach het volgende:
[..]
, ok ik ga het alleszins proberen.
Kijk eens naar buiten.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:51 schreef Marsepein het volgende:
Maar ja, voor hetzelfde geld hebben we dan de 3e hittegolf....
Tuurlijk!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
dus als het op een afgelegen locatie is ergens, gaarne een lift van iemand vanaf een station. Kan vast wel toch?![]()
Geloofde jij 2 weken gelden dat er zo verschrikkkkkkkelijk veel regen zou vallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten.....
Geloof je het nu ook nog![]()
Ja natuurlijk. Ter compensatie van het mooie weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Marsepein het volgende:
Geloofde jij 2 weken gelden dat er zo verschrikkkkkkkelijk veel regen zou vallen.![]()
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we gewoon naar de kroeg gaan?
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 408.000 voor kroeg gezellig (0,42 seconden)
kroeg is altijd goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we gewoon naar de kroeg gaan?
Nou, kroegen zat zo te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het![]()
koekel resultaten
[..]
![]()
Anders eens zoeken op: kroeg+gezelligste+Fok???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, kroegen zat zo te zien![]()
Welke nemen we?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders eens zoeken op: kroeg+gezelligste+Fok???
Tja, das waar.quote:
Maar OV is nog altijd het beste denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben wel bereid een eindje te rijden met eventueel wat gasten aan boord
Ik zie Geertruidenbergquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Noem eens een stad in de Biesbosch?
(Of zeg ik nu iets heel raars?)
Is Dordrecht ook vanuit België een beetje te doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zie Geertruidenberg![]()
Dordrecht ligt ook in de buurt
Denk het wel, trein naar Rotterdam en dan overstappen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is Dordrecht ook vanuit België een beetje te doen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook wel komisch om te meeten in geertruidenberg, of all places
Maar dat zal qua OV misschien niet zo handig zijn.
Eetcafe ziet er goed uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Denk het wel, trein naar Rotterdam en dan overstappen.
http://www.eetcafedereiziger.nl/
http://www.stapvoets.net/arrangementen.asp#dagjedordt
Heeft dat iets te maken met die zusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Marsepein het volgende:
Maar als het moet haal ik MMach op hoor
Drimmelen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Of Drimmelen![]()
Of Hank![]()
Nou ik wil de pret niet bederven en zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Eetcafe ziet er goed uit
Die rondrit is misschien leuker te vervangen door een boottocht door de Biesbosch?
Psies, en bovendien heeft dat wel een erg 65+ gehalte hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik wil de pret niet bederven en zo![]()
Maar ik denk dat je het gewoon bij een borrel+etentje moet houden. Mensen komen overal vandaan, willen vooral ook even bijkletsen en als je dan stipt op dat en dat tijdstip ergens in een treintje of koetsje of weet ik wat moet stappen... ik wéét het niet.
Is eigenlijk best leuk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:34 schreef Marsepein het volgende:
[..]
bbq
Die hebben wel meer arrangementen:
http://www.kijkopdrimmelen.nl/voske/index.htm
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Psies, en bovendien heeft dat wel een erg 65+ gehalte hoor![]()
En ook nog Biesboschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk, heb je ook het originele plan. BBQ'en!
Reserveer maar een plekje voor mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef Marsepein het volgende:
Goed mensen, verdiep jullie eens in Drimmelen, en eventueel openbaar vervoer. Ik kom iig met de auto en kan mensen van een station ophalen en ook weer wegbrengen. Ook kunnen er mensen meerijden met mij iig vanaf bijvoorbeeld Schiphol.
Er kunnen 5 mensen in mijn auto, inclusief mijzelf.
Als we morgen oid eens zijn over Drimmelen gaan we reserveren. Ik gok dat zo'n bbq iets wel aardig is?
Je bedoeld dat we gaan zwemmen als we toch al verregent zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
En ook nog Biesbosch
En ach over het zwemmen zijn we het met dit weer wel eens denk ik.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, ik zou 3.55 uur onderweg zijn
En naar Schiphol?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, ik zou 3.55 uur onderweg zijn
Dat moet sneller kunnenquote:
2.24 uur. Dat valt al weer meequote:
Das ook de goede volgorde......pijpen en dan polsen. Suc6 gegarandeerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2.24 uur. Dat valt al weer mee
Maar misschien komen wij anders ook wel met de auto. Zal Arty eens even polsen vanavond.
Er stond serieus eerst 'pijpen'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Das ook de goede volgorde......pijpen en dan polsen. Suc6 gegarandeerd.
Ik zal Arty even vragen hoe lang het met de auto rijden zou zijn (ik heb geen verstand van routeplanners). Dan laat ik het daar nog even vanaf hangen of het voor ons te doen is (wat de pret voor jullie niet mag drukken uiteraard).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Goed, ik rij zo te zien over Utrecht en kan jullie op Utrecht CS op pikken. Maar, als tnimble, sanger en hellace ook mee rijden is het 1 te veel. Dat moet dus beter maar vooral anders kunnen.
Kan kijken voor een personenbusje van mijn werk (zonder reclame opdruk). Brandstof dan delen met ze allen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Goed, ik rij zo te zien over Utrecht en kan jullie op Utrecht CS op pikken. Maar, als tnimble, sanger en hellace ook mee rijden is het 1 te veel. Dat moet dus beter maar vooral anders kunnen.
Als het goed is, is de mond er wel vol van jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hoe was het spreekwoord ook al weer, waar de mond vol van is, loopt het hart mee over?
Via Schiphol scheelt al 1,5 uur, maar mijn reistijd is dan 1 uur, zit je nog op 3,5 uurquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hoe was het spreekwoord ook al weer, waar de mond vol van is, loopt het hart mee over?
Hellace hangt af van het tijdstip hoor! Weet niet wat de exacte planning gaat ziin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Volgens de routeplanner is het 02.22 rijden (241.6 km).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zal Arty even vragen hoe lang het met de auto rijden zou zijn (ik heb geen verstand van routeplanners). Dan laat ik het daar nog even vanaf hangen of het voor ons te doen is (wat de pret voor jullie niet mag drukken uiteraard).
Als er interesse is dan natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan kijken voor een personenbusje van mijn werk (zonder reclame opdruk). Brandstof dan delen met ze allen.
Tis toch in Drimmelen????quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:59 schreef Marsepein het volgende:
sanger, je sig![]()
te Drimmelen![]()
Ik heb al an 10 mensen gevraagd of ze wel eens van Drimmelen hebben gehoord![]()
Resultaat laat zich raden![]()
Jawel (Tot nog toe wel) , maar je bent er zo leuk trots op in je sigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef sanger het volgende:
Tis toch in Drimmelen????
Ja ja, in Drimmelen is altijd wat te doen.quote:Drimmelen is een klein schilderachtig dorpje met weinig of geen voorzieningen. Voor het dichtstbij gelegen winkelcentrum, is men aangewezen op Made, dat op een kilometer op vier van Drimmelen gelegen is. Sinds kort is er een verkooppunt voor de eerste levensbehoeften (het "haven-winkeltje") en er is een pinautomaat.
Maar in de weekenden floreert er de horeca, is het op de terrasjes erg druk en is er een komen en gaan van dagjesmensen, die gekomen zijn om bootjes te kijken, te flaneren langs de waterkant en bij de verschillende snackkiosken een ijsje, een frietje of een slaatje te verorberen.
Op zo'n zonnige dag heeft Drimmelen dan ook heel wat te bieden. Niet alleen is er de nieuwe jachthaven maar ook is er de oude haven. Ook hier is het leuk wandelen. Hier kun je bootjes huren, maar ook boeken voor een rondvaart door de Biesbosch. Er is een speeltuin voor de kinderen en een midgetgolfbaan. Dorp en havens ademen een heel aparte sfeer.
Dat is een maquete denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef sanger het volgende:
nou! Die haven ziet er redelijk modern uit zo
Ik bedoel ook qua vormgeving. Rechte lijnen overheersen.quote:
Ik zal hem eens mailenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Drimmelen toch wel érg cool als meetingplace. Ik lig telkens dubbel als ik de sig van sanger ergens zie
Maar wat vindt Conflict er eigenlijk van?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef tnimble het volgende:
Ja hoor Marsepein ik ben gek op dat soort dorpjes.
Alleen even afwachten hoe ze daar reageren op mensen die virtueel met elkaar praten en in hun dorpje bijeen komen. Tuudu tudu tuu (slechte twilightzone tune imitatie)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Marsepein het volgende:
Nou, op 26 augustus is Drimmelen dus the place to be. Zijn er nog vaste meubelstukken van K&W die meegaan, welke die hard klusser wil nog mee. Ik ga vanmiddag eens even bellen.
Vanaf 16:00 uur of zo daar afspreken?
Ik ga vanmiddag eerst even bellen met ze, of het kan wat we willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]mooie tijd.
Effe spammen maar in verschillende K&W topics?
Mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het ook geweldig, hij zei nog dat het druk werd in het Drimmelense restaurant volgende week. Maar het kon nog wel
quote:Christian,
Als ik mijn hoofd zou volgen zou ik niet helemaal juist zijn uitgekomen (ergens in oostelijk noord-brabant of noordelijk limburg). Maar gelukkig is er ook nog zoiets als 9292ov.nl.
Drimmelen ligt ten noorden van Breda.
Route is als volgt:
trein van Haarlem naar Breda.
bus 123 van Breda naar Made, gemeentehuis (bus gaat door naar raamsdonksveer)
buurtbus 224 van Made, gemeentehuis naar Drimmelen
Belangrijk is om te weten dat de buurtbus een eigen tariefsysteem heeft en dat die bus niet op zondag en waarschijnlijk ook niet op zaterdag rijdt en je niet met grote groepen van die bus gebruik kan maken daar ze met 8 tot 10 persoons busjes rijden.
groetjes,
Robert
Niet gek he, ik heb nog NIEMAND gesproken die volmondig vertelde en wist waar het lag en het kendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef tnimble het volgende:
Leuk Dude om er meteen een weekeinde voor jullie van te maken!
En natuurlijk zijn alle Mrs en Mr welkom!
En mijn collega (die OVfiel) wist het niet
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef sanger het volgende:
Ziet er werkelijk waar weer top uit Tnimble. Als ik je kom oppikken voor de meet wil ik hem weleen sin het echt zien als dat kan.
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef tnimble het volgende:
Het plan is om met Sanger mee te gaan
[..]
Dat moet ge hem navragen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel heel gezellig om jullie allemaal (weer) te zien
Nee jij komt er niet meer onderuitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:30 schreef MMach het volgende:
Ik ben nu gelijk niet meer mee?
Is het nu drimmelen of bieschebos geworden?
Jammer wel dat ze niet meekan, maar ik neem zeker wel foto's mee als ik kom. En ik he gezegd dat ik zou komen dus ik kan er niet meer onderuit
Afzeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Aj ik wil wel komen maar ik zit met mijn werk, had net een klus voor die datum aangenomen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afzeggen.
Werken op zaterdagavond![]()
Zeg, iemand enig idee of aritha en rené op de hoogte zijn?
Van de datum zijn ze iig op de hoogte. Ik zal ze straks even mailen, en aangeven dat Drimmelen HOT is op het moment.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef arithaterhorst het volgende:
Jaaa, goed zeg!
De hele dag zonder mods allerlei klusjesmannen sjacheren op FOK!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zal ik jou dan maar meer opvrolijken over de meet???
Ben je niet benieuwd Marsepein?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.
Ik heb als klein jongetje nog weleens boeken gelezen van "de Vos van de Biesbosch" waarin het plaatsje regelmatig voorbij komt. Ook staat het op de borden langs de A27, waar wij overheen rijden op weg naar de camping.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Niet gek he, ik heb nog NIEMAND gesproken die volmondig vertelde en wist waar het lag en het kende![]()
's avonds werkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Aj ik wil wel komen maar ik zit met mijn werk, had net een klus voor die datum aangenomen
Klinkt goed, maar is natuurlijk na jullie vorige rij-escapades niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:02 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Ben je niet benieuwd Marsepein?
Ik pik in ieder geval Tnimble op. Daarna Hellen op haar werk en dan richting jou.
Aangezien Hellen en ik na afloop toch nog naar huis moeten rijden met de auto zal 1 van ons (lees Hellen) sowieso niet kunnen drinken. Hellen haar voorstel was dan ook dat wij rijden zodat jij gewoon een biertje kan drinken.
Als je het er mee eens bent natuurlijk![]()
Ons maakt het niet uit. Je mag het zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar is natuurlijk na jullie vorige rij-escapades niet helemaal eerlijk.Dus ik wil ook wel een rondje NH doen. Of anders MMach oppikken in Gent
NEEquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:36 schreef Marsepein het volgende:
Ik kan nog wel even denken toch?
Doe dat! Die datum die kunnen ze natuurlijk al lang weer vergeten zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 06:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Van de datum zijn ze iig op de hoogte. Ik zal ze straks even mailen, en aangeven dat Drimmelen HOT is op het moment.
Oef, die had ik nog gemist. Ik lag al in dromenland denk ik. Die pleuriswekker ging weer om 6:00 uurquote:
Wat Dude zegt. Jouw toegangsticket is al aangevraagd, je paspoort is ok bevonden. De weg is vrijgemaakt en vervoer is geregeld. Geen enkel excuus meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij komt er niet meer onderuit![]()
Het is het plaatsje Drimmelen in het natuurgebied de Biesbosch. Het is maar een klein plaatsje, dus als je met de trein komt, dan pikken we je in een nabijgelegen grotere plaats op. Daar spreken we nog wel iets over af.
Done!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Doe dat! Die datum die kunnen ze natuurlijk al lang weer vergeten zijn.
Ik ookquote:
Dan gaan we op de kade staan juichen en zenuwachtig zijn, als kinderen die wachten op sinterklaas en de stoomboot.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ook
Zou trouwens wel leuk zijn als Conflict met de boot kwam
Als ie dan ook speculaas, pepernoten, taai-taai en MARSEPEIN meeneemt is het feest compleetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dan gaan we op de kade staan juichen en zenuwachtig zijn, als kinderen die wachten op sinterklaas en de stoomboot.
Deze route vind ik leuker en ik heb geen sluis waar ik doorheen moet, scheelt misschien vijf KMquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:36 schreef Marsepein het volgende:
Het restaurant ligt aand e haven jaKijk hier maar: http://www.kijkopdrimmelen.nl/voske/
Je kunt volgens mij nog veel korter varen, maar dan ga je wel dwars door de Biesbosch.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Conflict het volgende:
Mensen, sorry, ik heb het heel erg druk de laatste dagen, ik ben er erg weinig.
Ik vind het heel erg leuk dat het door gaat en ik zal ff kijken of ik met de boot kan komen. Biancavia komt ook mee natuurlijk!
Als we er een weekendje van gaan maken dan kunnen er in principe ook wel wat mensen bij ons pitten, wel moet ik dat nog ff met het dametje bespreken.
Verder heb ik een kennis bij ons in de haven met een iets grotere boot dus we zouden misschien ook een stukje kunnen gaan varen.
Ik ga nu weer ff weg en ben vanavond gewoon aanwezig![]()
Mooi das ook weer geregeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Dus ook voor tnimble is Drimmelen OK.
Het ligt alleen vervoerstechnisch in een ietwat ongelukkige hoek van NL
Halen jullie het vlees ook bij die slagter waar Herman den Blijker is geweest???? Dat zag er wel goed uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Mooi das ook weer geregeld
Alle opmerkingen over "texel ligt zo ver weg"kunnen ook van tafelAls je naar Drimmelen kan en wil komen dan is een daggie Texel in het najaar/winterseizoen ook best te doen
Ik volg t wel online, iig al vast heel veul plezier daaro( mars: offtopic ¤19,- is best pittig voor hetgeen zij bieden voor bbq, hier ons "bbq-verhaaltje"http://www.paal17.com/dezeester/download/barbecue_deluxe.pdf de luxe bbq, we hebben er nog veul meer hor!!!
![]()
http://www.paal17.com/dezeester/download/barbecue_standaard.pdf de standaard bbq![]()
alles vers, de dag zelf gemaakt, potjes doen we niet aan![]()
Maar goed, t is best te doen, maar echt goedkoop? nee dat niet maar met alle meubelementen bij elkaar op een terrasje? "priceless"wel snaak dat ik alweer moet werken zeg, kunnen jullie nou niet ff op een Ma of Di afspreken? kan ik met de seat ook eens heel Nl. afcrossen
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afzeggen.
Werken op zaterdagavond![]()
Zeg, iemand enig idee of aritha en rené op de hoogte zijn?
Jammer dat jullie er deze keer niet bijzijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.![]()
De verbouwing gaan we bijna weer oppakken, maar wegens persoonlijke omstandigheden zijn we er even uitgeweest. Volgende meet zijn we er natuurlijk gewoon wel weer bij.
Ik hoop dat het echt lekker eten wordt, want bbq'en is natuurlijk wel heel lekker.
Ik ben blij je in elk gavel weer even hier te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.![]()
De verbouwing gaan we bijna weer oppakken, maar wegens persoonlijke omstandigheden zijn we er even uitgeweest. Volgende meet zijn we er natuurlijk gewoon wel weer bij.
Ik hoop dat het echt lekker eten wordt, want bbq'en is natuurlijk wel heel lekker.
Oe, wat jammer. Maar veel succes met het verbouwen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Vriending...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Tot mijn spijt kan ik melden dat de 26ste mijn schoonvader zijn verjaardag houdt en ik daar onder dwang van mijn vriending bij moet zijn![]()
![]()
Wow Arty, doe je rustig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vriending...Mag ik als self-proclaimed metro-man je duidelijk maken dat vrouwen géén objecten zijn?
![]()
Maar jammer dat je niet kunt...
Tiepfautquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vriending...Mag ik als self-proclaimed metro-man je duidelijk maken dat vrouwen géén objecten zijn?
![]()
Maar jammer dat je niet kunt...
Sanger, weet je al of Hellace mee komt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
Nog 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat is wel de bedoeling. Wat deed jij eigenlijk? Reed jij met ons mee? Of rijden wij met jou mee? Of gaan we apart van elkaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Sanger, weet je al of Hellace mee komt?
Is nog niet duidelijk bekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling. Wat deed jij eigenlijk? Reed jij met ons mee? Of rijden wij met jou mee? Of gaan we apart van elkaar?
aha, oke bekend duidelijkquote:
Ik heb geen idee van dat gebied. Wat is nou een leuk nabijgelegen stadje/dorp om te bivakkerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef sanger het volgende:
Ga er maar even achteraan. Denk dat als het niet te ver van Drimmelen is er wel gependeld kan worden.
Op de boot?quote:
Ziet er prima uit en niet duur zeg. Ik ga even bellenquote:
Alsjeblieft hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziet er prima uit en niet duur zeg. Ik ga even bellen![]()
Hotel dat Sanger aangaf is inderdaad ook prima. Maar ietsje verder weg. hou ik in de reserve![]()
Dank jullie wel![]()
Gaan jullie dan de volgende dag een stukje mee varen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hotel dat Sanger aangaf is inderdaad ook prima. Maar ietsje verder weg. hou ik in de reserve![]()
Dank jullie wel![]()
Omdat het zo goedkoop is vraag ik me af of het vrij is. Maar je bent de enige die dat kan vertellen ... dus brand los, ik zit in spanning.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank jullie wel![]()
Ja heel graag!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gaan jullie dan de volgende dag een stukje mee varen?
Er wordt niet opgenomen en de online reservering doet het ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Omdat het zo goedkoop is vraag ik me af of het vrij is. Maar je bent de enige die dat kan vertellen ... dus brand los, ik zit in spanning.
Ze zijn in hun eigen vakantie huisje op vakantie en hebben daar geen telefoon.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er wordt niet opgenomen en de online reservering doet het ook niet![]()
Maar anders wordt het Made hoor. Ook prima![]()
He cool! Jullie komen dus 'zu fuss'?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij slapen in de Tuinkamer in het drimmelse
Toch gelukt ze te pakken te krijgen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
He cool! Jullie komen dus 'zu fuss'?
Zie je, Drimmelen heeft ALLES![]()
Je vergeet het kruipen Dudequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]En we rollen na het bacchanaal zo ons bedje in
![]()
Dat denk ik wel ja.., want ik kom nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef tnimble het volgende:
Het gezellige selecte groepje uit de OP dus!![]()
OKquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Vooralsnog 8 personen, en ik rij zelf, je hoeft me niet op te halen.
Als ik met het bootje kom komt Biancavia ook meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Vooralsnog 8 personen, en ik rij zelf, je hoeft me niet op te halen.
Shit, gaat niet lukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:15 schreef sanger het volgende:
Snel gaat kijken of hij de auto van deze week ook dit weekend mag gebruiken![]()
(Maserati Spyder GT)
Oh ja, fuck weer vergeten. Ff aanpassen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik met het bootje kom komt Biancavia ook mee![]()
Dus dan zit je op 9
Koud/Warmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef Marsepein het volgende:
Voor 9 mensen gereserveerd en vlees besteld. Het viel me trouwens op dat ze ook K&W buffetten hadden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Pino, misschien handig om her en der wat tel. nummers uit te wisselen, voor het geval er iemand in een file belandt, of een lekke band of boot krijgt.
Ik mail mijn nummer al vast naar jou, mail jij het jouwe naar mij?![]()
Dan is het dus:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer, en ik heb je nummer nog sanger. Verder heb ik je mail geahd Dude, en sms ik je mijn nummer
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef Marsepein het volgende:
Ik pik MMach op![]()
En ik verwacht, ijs en weder diendende, om 16:00 uur in Drimmelen te zijn.
Wat voor regenton? Een echte houten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik jullie vast heel veel plezier en succes wensen!!
Sorry dat ik niet mee kan, maar ik ga dan naar m'n oma toe, die heb ik niet meer gezien sinds ik terug ben uit Rio.
En onderweg daar naartoe haal ik even een regenton op voor 10 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |