Mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het ook geweldig, hij zei nog dat het druk werd in het Drimmelense restaurant volgende week. Maar het kon nog wel
quote:Christian,
Als ik mijn hoofd zou volgen zou ik niet helemaal juist zijn uitgekomen (ergens in oostelijk noord-brabant of noordelijk limburg). Maar gelukkig is er ook nog zoiets als 9292ov.nl.
Drimmelen ligt ten noorden van Breda.
Route is als volgt:
trein van Haarlem naar Breda.
bus 123 van Breda naar Made, gemeentehuis (bus gaat door naar raamsdonksveer)
buurtbus 224 van Made, gemeentehuis naar Drimmelen
Belangrijk is om te weten dat de buurtbus een eigen tariefsysteem heeft en dat die bus niet op zondag en waarschijnlijk ook niet op zaterdag rijdt en je niet met grote groepen van die bus gebruik kan maken daar ze met 8 tot 10 persoons busjes rijden.
groetjes,
Robert
Niet gek he, ik heb nog NIEMAND gesproken die volmondig vertelde en wist waar het lag en het kendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef tnimble het volgende:
Leuk Dude om er meteen een weekeinde voor jullie van te maken!
En natuurlijk zijn alle Mrs en Mr welkom!
En mijn collega (die OVfiel) wist het niet
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef sanger het volgende:
Ziet er werkelijk waar weer top uit Tnimble. Als ik je kom oppikken voor de meet wil ik hem weleen sin het echt zien als dat kan.
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef tnimble het volgende:
Het plan is om met Sanger mee te gaan
[..]
Dat moet ge hem navragen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel heel gezellig om jullie allemaal (weer) te zien
Nee jij komt er niet meer onderuitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:30 schreef MMach het volgende:
Ik ben nu gelijk niet meer mee?
Is het nu drimmelen of bieschebos geworden?
Jammer wel dat ze niet meekan, maar ik neem zeker wel foto's mee als ik kom. En ik he gezegd dat ik zou komen dus ik kan er niet meer onderuit
Afzeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Aj ik wil wel komen maar ik zit met mijn werk, had net een klus voor die datum aangenomen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afzeggen.
Werken op zaterdagavond![]()
Zeg, iemand enig idee of aritha en rené op de hoogte zijn?
Van de datum zijn ze iig op de hoogte. Ik zal ze straks even mailen, en aangeven dat Drimmelen HOT is op het moment.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef arithaterhorst het volgende:
Jaaa, goed zeg!
De hele dag zonder mods allerlei klusjesmannen sjacheren op FOK!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zal ik jou dan maar meer opvrolijken over de meet???
Ben je niet benieuwd Marsepein?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ah, ok, en die wilde de auto bij mij neerzetten geloof ik.
Ik heb als klein jongetje nog weleens boeken gelezen van "de Vos van de Biesbosch" waarin het plaatsje regelmatig voorbij komt. Ook staat het op de borden langs de A27, waar wij overheen rijden op weg naar de camping.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Niet gek he, ik heb nog NIEMAND gesproken die volmondig vertelde en wist waar het lag en het kende![]()
's avonds werkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Aj ik wil wel komen maar ik zit met mijn werk, had net een klus voor die datum aangenomen
Klinkt goed, maar is natuurlijk na jullie vorige rij-escapades niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:02 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Ben je niet benieuwd Marsepein?
Ik pik in ieder geval Tnimble op. Daarna Hellen op haar werk en dan richting jou.
Aangezien Hellen en ik na afloop toch nog naar huis moeten rijden met de auto zal 1 van ons (lees Hellen) sowieso niet kunnen drinken. Hellen haar voorstel was dan ook dat wij rijden zodat jij gewoon een biertje kan drinken.
Als je het er mee eens bent natuurlijk![]()
Ons maakt het niet uit. Je mag het zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar is natuurlijk na jullie vorige rij-escapades niet helemaal eerlijk.Dus ik wil ook wel een rondje NH doen. Of anders MMach oppikken in Gent
NEEquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:36 schreef Marsepein het volgende:
Ik kan nog wel even denken toch?
Doe dat! Die datum die kunnen ze natuurlijk al lang weer vergeten zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 06:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Van de datum zijn ze iig op de hoogte. Ik zal ze straks even mailen, en aangeven dat Drimmelen HOT is op het moment.
Oef, die had ik nog gemist. Ik lag al in dromenland denk ik. Die pleuriswekker ging weer om 6:00 uurquote:
Wat Dude zegt. Jouw toegangsticket is al aangevraagd, je paspoort is ok bevonden. De weg is vrijgemaakt en vervoer is geregeld. Geen enkel excuus meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij komt er niet meer onderuit![]()
Het is het plaatsje Drimmelen in het natuurgebied de Biesbosch. Het is maar een klein plaatsje, dus als je met de trein komt, dan pikken we je in een nabijgelegen grotere plaats op. Daar spreken we nog wel iets over af.
Done!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Doe dat! Die datum die kunnen ze natuurlijk al lang weer vergeten zijn.
Ik ookquote:
Dan gaan we op de kade staan juichen en zenuwachtig zijn, als kinderen die wachten op sinterklaas en de stoomboot.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ook
Zou trouwens wel leuk zijn als Conflict met de boot kwam
Als ie dan ook speculaas, pepernoten, taai-taai en MARSEPEIN meeneemt is het feest compleetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dan gaan we op de kade staan juichen en zenuwachtig zijn, als kinderen die wachten op sinterklaas en de stoomboot.
Deze route vind ik leuker en ik heb geen sluis waar ik doorheen moet, scheelt misschien vijf KMquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:36 schreef Marsepein het volgende:
Het restaurant ligt aand e haven jaKijk hier maar: http://www.kijkopdrimmelen.nl/voske/
Je kunt volgens mij nog veel korter varen, maar dan ga je wel dwars door de Biesbosch.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Conflict het volgende:
Mensen, sorry, ik heb het heel erg druk de laatste dagen, ik ben er erg weinig.
Ik vind het heel erg leuk dat het door gaat en ik zal ff kijken of ik met de boot kan komen. Biancavia komt ook mee natuurlijk!
Als we er een weekendje van gaan maken dan kunnen er in principe ook wel wat mensen bij ons pitten, wel moet ik dat nog ff met het dametje bespreken.
Verder heb ik een kennis bij ons in de haven met een iets grotere boot dus we zouden misschien ook een stukje kunnen gaan varen.
Ik ga nu weer ff weg en ben vanavond gewoon aanwezig![]()
Mooi das ook weer geregeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Dus ook voor tnimble is Drimmelen OK.
Het ligt alleen vervoerstechnisch in een ietwat ongelukkige hoek van NL
Halen jullie het vlees ook bij die slagter waar Herman den Blijker is geweest???? Dat zag er wel goed uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Mooi das ook weer geregeld
Alle opmerkingen over "texel ligt zo ver weg"kunnen ook van tafelAls je naar Drimmelen kan en wil komen dan is een daggie Texel in het najaar/winterseizoen ook best te doen
Ik volg t wel online, iig al vast heel veul plezier daaro( mars: offtopic ¤19,- is best pittig voor hetgeen zij bieden voor bbq, hier ons "bbq-verhaaltje"http://www.paal17.com/dezeester/download/barbecue_deluxe.pdf de luxe bbq, we hebben er nog veul meer hor!!!
![]()
http://www.paal17.com/dezeester/download/barbecue_standaard.pdf de standaard bbq![]()
alles vers, de dag zelf gemaakt, potjes doen we niet aan![]()
Maar goed, t is best te doen, maar echt goedkoop? nee dat niet maar met alle meubelementen bij elkaar op een terrasje? "priceless"wel snaak dat ik alweer moet werken zeg, kunnen jullie nou niet ff op een Ma of Di afspreken? kan ik met de seat ook eens heel Nl. afcrossen
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afzeggen.
Werken op zaterdagavond![]()
Zeg, iemand enig idee of aritha en rené op de hoogte zijn?
Jammer dat jullie er deze keer niet bijzijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.![]()
De verbouwing gaan we bijna weer oppakken, maar wegens persoonlijke omstandigheden zijn we er even uitgeweest. Volgende meet zijn we er natuurlijk gewoon wel weer bij.
Ik hoop dat het echt lekker eten wordt, want bbq'en is natuurlijk wel heel lekker.
Ik ben blij je in elk gavel weer even hier te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Jaaaa, we zijn op de hoogte. Maar gaan helaas niet mee. We laten even verstek gaan, vrees ik.![]()
De verbouwing gaan we bijna weer oppakken, maar wegens persoonlijke omstandigheden zijn we er even uitgeweest. Volgende meet zijn we er natuurlijk gewoon wel weer bij.
Ik hoop dat het echt lekker eten wordt, want bbq'en is natuurlijk wel heel lekker.
Oe, wat jammer. Maar veel succes met het verbouwen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Vriending...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Tot mijn spijt kan ik melden dat de 26ste mijn schoonvader zijn verjaardag houdt en ik daar onder dwang van mijn vriending bij moet zijn![]()
![]()
Wow Arty, doe je rustig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vriending...Mag ik als self-proclaimed metro-man je duidelijk maken dat vrouwen géén objecten zijn?
![]()
Maar jammer dat je niet kunt...
Tiepfautquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vriending...Mag ik als self-proclaimed metro-man je duidelijk maken dat vrouwen géén objecten zijn?
![]()
Maar jammer dat je niet kunt...
Sanger, weet je al of Hellace mee komt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
Nog 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat is wel de bedoeling. Wat deed jij eigenlijk? Reed jij met ons mee? Of rijden wij met jou mee? Of gaan we apart van elkaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Sanger, weet je al of Hellace mee komt?
Is nog niet duidelijk bekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling. Wat deed jij eigenlijk? Reed jij met ons mee? Of rijden wij met jou mee? Of gaan we apart van elkaar?
aha, oke bekend duidelijkquote:
Ik heb geen idee van dat gebied. Wat is nou een leuk nabijgelegen stadje/dorp om te bivakkerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef sanger het volgende:
Ga er maar even achteraan. Denk dat als het niet te ver van Drimmelen is er wel gependeld kan worden.
Op de boot?quote:
Ziet er prima uit en niet duur zeg. Ik ga even bellenquote:
Alsjeblieft hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziet er prima uit en niet duur zeg. Ik ga even bellen![]()
Hotel dat Sanger aangaf is inderdaad ook prima. Maar ietsje verder weg. hou ik in de reserve![]()
Dank jullie wel![]()
Gaan jullie dan de volgende dag een stukje mee varen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hotel dat Sanger aangaf is inderdaad ook prima. Maar ietsje verder weg. hou ik in de reserve![]()
Dank jullie wel![]()
Omdat het zo goedkoop is vraag ik me af of het vrij is. Maar je bent de enige die dat kan vertellen ... dus brand los, ik zit in spanning.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank jullie wel![]()
Ja heel graag!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gaan jullie dan de volgende dag een stukje mee varen?
Er wordt niet opgenomen en de online reservering doet het ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Omdat het zo goedkoop is vraag ik me af of het vrij is. Maar je bent de enige die dat kan vertellen ... dus brand los, ik zit in spanning.
Ze zijn in hun eigen vakantie huisje op vakantie en hebben daar geen telefoon.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er wordt niet opgenomen en de online reservering doet het ook niet![]()
Maar anders wordt het Made hoor. Ook prima![]()
He cool! Jullie komen dus 'zu fuss'?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij slapen in de Tuinkamer in het drimmelse
Toch gelukt ze te pakken te krijgen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
He cool! Jullie komen dus 'zu fuss'?
Zie je, Drimmelen heeft ALLES![]()
Je vergeet het kruipen Dudequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]En we rollen na het bacchanaal zo ons bedje in
![]()
Dat denk ik wel ja.., want ik kom nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef tnimble het volgende:
Het gezellige selecte groepje uit de OP dus!![]()
OKquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Vooralsnog 8 personen, en ik rij zelf, je hoeft me niet op te halen.
Als ik met het bootje kom komt Biancavia ook meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Marsepein het volgende:
Vooralsnog 8 personen, en ik rij zelf, je hoeft me niet op te halen.
Shit, gaat niet lukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:15 schreef sanger het volgende:
Snel gaat kijken of hij de auto van deze week ook dit weekend mag gebruiken![]()
(Maserati Spyder GT)
Oh ja, fuck weer vergeten. Ff aanpassen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik met het bootje kom komt Biancavia ook mee![]()
Dus dan zit je op 9
Koud/Warmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef Marsepein het volgende:
Voor 9 mensen gereserveerd en vlees besteld. Het viel me trouwens op dat ze ook K&W buffetten hadden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Pino, misschien handig om her en der wat tel. nummers uit te wisselen, voor het geval er iemand in een file belandt, of een lekke band of boot krijgt.
Ik mail mijn nummer al vast naar jou, mail jij het jouwe naar mij?![]()
Dan is het dus:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer, en ik heb je nummer nog sanger. Verder heb ik je mail geahd Dude, en sms ik je mijn nummer
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef Marsepein het volgende:
Ik pik MMach op![]()
En ik verwacht, ijs en weder diendende, om 16:00 uur in Drimmelen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |