Ik ken het origineel overigens niet. Ik denk dat ik die maar eens ga downloaden. Ben wel benieuwd geworden na deze mooie cover.quote:
Ongelooflijk inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:02 schreef peaceman het volgende:
OOR heeft Big City uitgeroepen als 1 van de flops van 2007. Heb je ooit gedacht dat ze daar wel verstand hadden van muziek, dan weet je dus nu wel beter. De sukkels!
Bizar. Gewoon een hele goede, solide plaat en ik heb vrijwel alleen positieve dingen gelezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:02 schreef peaceman het volgende:
OOR heeft Big City uitgeroepen als 1 van de flops van 2007. Heb je ooit gedacht dat ze daar wel verstand hadden van muziek, dan weet je dus nu wel beter. De sukkels!
Bron: Stubru.bequote:Tom Pintens verlaat Zita Swoon
De lopende tournee 'A Band In A Box' van Zita Swoon wordt de laatste met Tom Pintens. Daarna zullen Stef Kamil Carlens en de zijnen het zonder hun eerste luitenant moeten stellen.
Pintens blijft nog tot eind maart op de concerten van Zita Swoon meespelen. Hij wil niet van een definitief afscheid spreken: "Stef en ik waren na een samenwerking van 15 jaar muzikaal wat uit elkaar gegroeid. Dat is logisch. Dan is het beter om uit elkaar te gaan met de kans om ooit opnieuw op elkaar verliefd te worden".
Nee heb m niet gekocht. Vond het teveel dubbelen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Al mensen die ook Big Blueville hebben aangeschaft? Dubbelt wel wat nummers met Big City, maar die hebben ze toch enigszins veranderd her en der. Wat subtiele dingetjes.
En Josieanna, een nieuw nummer, is echt top!
Heb je ook wel gelijk in, zie de review.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee heb m niet gekocht. Vond het teveel dubbelen eigenlijk.
Band in a box blijft briljant!
Met Band in a Box krijg je iedereen overstag!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Onze buurvrouw heeft bij ons band in a box gezien, ze kende Zita Swoon nog niet. Vond ze hartstikke leuk. Heb haar een cd gegeven en ze draait hem grijs, ze vindt het geweldig. Dus weer een fan erbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |