quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.deventeriswauz(...)Verzameling(max).php
Postze!
Te gaaf!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Postze!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:33 schreef Kogando het volgende:
Ja, goed.. alleen ik moest er vroeger harder om lachen. Of ze minder zijn geworden of dat ik er inmiddels gewoon teveel gelezen hebt weet ik niet.
Maar DirkJan blijft geniaal..
Mark Retera doet het ook niet meer in zijn eentjequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Maisnon het volgende:
Soms zijn ze tegenwoordig wat minder leuk dan ze vroeger ALTIJD waren, maar het blijft een fantastische strip
Ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef dubidub het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DJ is het eerste wat ik ongeveer lees als ik de krant pak
http://www.pranfeuri.com/quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Croupouque het volgende:
Één van de allerleukste is de pranfreuri-strip, heeft iemand die?
ZOquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Postze!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef KansloosForEver het volgende:
goed topic
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
![]()
Die is echt zó droog dat hij gewoon geniaal is
Je eigen site of niet? Dirkjan is echt meesterlijk.quote:
Nee, niet mijn site, maar link had ik hier gepost.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je eigen site of niet? Dirkjan is echt meesterlijk.
Ohjaaa deze stond ooit in de veronica gids dacht ik, zeek in me broek van het lachen. Je had er nog een paar van de Jesmurva bij die tent dacht ik... was nog zo'n briljante bij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Die ene dat die jesmurva zijn broek achterstevoren aan heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ohjaaa deze stond ooit in de veronica gids dacht ik, zeek in me broek van het lachen. Je had er nog een paar van de Jesmurva bij die tent dacht ik... was nog zo'n briljante bij!
Heb 'm gevonden!
[afbeelding]
Ik heb die!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Leuk ook dat ze het doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef Remqo het volgende:
Dirkjan is geniaal
zo vreselijk droog ook![]()
Sommige thema's ook, zoals Dirk-Yan-San vind ik ook echt super
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
lekker vervelende humor , ik hou ervan
kent iemand die waar DirkJan op de bank zit en er gebeld wordt *TRING* en hij naar de deur loopt en daar dan niemand aantreft, om dan terug te gaan en geirrireerd de "TRING" boven de bank van de muur te boenen
of die met de pizza met kappertjes
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Postze!
vette error inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook zoooo goed gevondenStond ook in de Veronica gids, dit is echt een van de betere
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:17 schreef BaajGuardian het volgende:
newbies, ik ken dirkjan al vanaf de eerste uitgave.
Zou je iedere pagina willen scannen en hier plaatsen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef RacerDKB het volgende:
vandaag album 11 binnen!!
w00t w00t, heb nu dirkjan 1 t/m 11, Dossier Dirkjan, Dirkan 1,5 ofzo
11 is echt cool en volgens mij nog meer stripjes dan voorgaande albums!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, daar is de pranfeuri weer!
ik heb nu 1 t/m 9. kwam er laatst achter dat 10 en 11 er al zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef numero_uno het volgende:
puik topiqueheb ze allemaal thuis staan
http://high5.net/comic/index.phpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:06 schreef The_S het volgende:
dit topic is zo fucking goed, die honden van ons regionaal dagblad hebben dirkjan verwijderd
Ik moet 10 en 11 nog. Maar ik heb dus nog wel een hoop van die stripjes tegoedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:47 schreef Q. het volgende:
Te geniaal, vandaag album 11 gekocht, heb ze bijna allemaal inmiddels.
DVHN ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef Yozzz het volgende:
De Gelderlander heeft ook geen Dirkjan meer
Vanmiddag in de stad kijken of ik hem kan vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe!.
(Mental note: "Het nieuwe album kopen".)
Hahaha, vooral de tweede is briljant.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef Remqo het volgende:
Dirkjan is geniaal
zo vreselijk droog ook![]()
Sommige thema's ook, zoals Dirk-Yan-San vind ik ook echt super
zoals Hier
...ze zijn nog steeds erg stuhr.....maar wel vaak van de "wat denk je zelf" opzet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:33 schreef Kogando het volgende:
Ja, goed.. alleen ik moest er vroeger harder om lachen. Of ze minder zijn geworden of dat ik er inmiddels gewoon teveel gelezen hebt weet ik niet.
Maar DirkJan blijft geniaal..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou je iedere pagina willen scannen en hier plaatsen?
Alvast bedankt!
quote:
Dirkjan stond ook in onze krant, maar werd stopgezet vanwege klachten over deze aflevering. Snap ik niet. Dirkjan is toch altijd leuk?quote:
haha Kryptonite smaakquote:
lol, ken je dat nogquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:07 schreef Rorata het volgende:
[..]
haha Kryptonite smaak
zeg Xrenity, was jij niet vroeger webmaster van animez.nl? Of is dat iemand die ooit dezelfde nickname had?
Ken je veggeto.nl nog? hahaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
lol, ken je dat nog
Dat was ik inderdaad
Hey, dat mag niet meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef verzameldirk het volgende:
tvp
Tering vieze pedofielquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Woep het volgende:
wtf is tvp?
Ik las hem vanmiddag in de bank, ik heb echt vijf minuten liggen huilen van het lachenquote:
Ja, wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
wat is een pranfeuri
Ik had gedacht dat jij hem wel zou snappenquote:
De clou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
wat is een pranfeuri
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef toma het volgende:
Een pranfeuri is de clou van het verhaal.
Als het verhaal dus nergens op slaat komt de pranfeuri ipv een grap.
Een clou is de pranfeuri van het verhaal.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Rorata het volgende:
wat is een clou?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Rorata het volgende:
wat is een clou?
Dat niveau daarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef dubidub het volgende:
Edit: Rofllollers: http://partyflock.nl/topic/641997.html
Heel vreemd maar dat had ik ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, maar bij dat eerste tekstballonnetje moet ik meteen aan Fok! denken...
Er is niet eens tekstquote:Idd je moet er niet te diep over nadenken...
Zag 'm zaterdagochtend voor het eerst... 3x gelezen en ze hebben me op kunnen vegen
Ronaldinho is zo domquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef Xrenity het volgende:
Noooooooooooo
En Ronaldinho blijft er wel in staan
Zusje staat ook in de Margriet, dan weet je ook gelijk wat voor kwaliteit/humor (humor, in de Margriet???) het is...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef MaxMark het volgende:
En dat vervangende "Zusje" hebben wij hier ook al in DVHN gehad. Daar is écht geen ene réét aan!
'T is ook gewoon vrouwenhumor. (No offensequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Zusje staat ook in de Margriet, dan weet je ook gelijk wat voor kwaliteit/humor (humor, in de Margriet???) het is...
En vrouwenhumor is geen humorquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'T is ook gewoon vrouwenhumor. (No offense)
Inderdaad.quote:
Ja, die was meesterlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad.
In de laatste veronica gids stond zo'n geniaal strookje dat Superman een ijsje gaat bestellen bij DirkJan![]()
"Wat wilt u?" "Ach doe maar wat" "Vanille banaan kryptoniet"quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad.
In de laatste veronica gids stond zo'n geniaal strookje dat Superman een ijsje gaat bestellen bij DirkJan![]()
Ja, the horror.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:56 schreef The_S het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=dirkjan
in het AD ook al gestopt :|
Het album.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef The_S het volgende:
wanneer komen er wel weer nieuwe strips dan en waar?
Wiequote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Evert Kwok album
Dat doe je snel danquote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog maar 3 albums, dan heb ik alle Dirkjanalbums
Die staat ook in de Veronica, dat vind ik wel zulke verschrikkelijke humorquote:Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat doe je snel dan![]()
Album 11 hier alweer enige tijd in de boekenkast, fervent spaarder van DJ-albums
Begin van de week toevallig m'n Hara Kiwi strips binnen, ok moi
Ik kan me daar kostelijk mee vermaken, soms wat cru maar daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 8 november 2006 19:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die staat ook in de Veronica, dat vind ik wel zulke verschrikkelijke humor.
scan die meuk ff in, en post ff hierquote:Op donderdag 9 november 2006 08:39 schreef RacerDKB het volgende:
ja dirkjan 11 is al een paar maanden uit!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
vandaag dirkjan TWAALF al weer gehaald
hijs zoals gewoonlijk weer uberfantastisch!!
je moet hem gewoon halen
Staat Dirk-Jan nog steeds in de Veronica gids?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef Kw4Kje het volgende:
Lees Dirkjan altijd in de Veronica gids.![]()
yupquote:Op zondag 26 november 2006 13:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Staat Dirk-Jan nog steeds in de Veronica gids?
Mooi, dan heb ik in ieder geval de komende 30 weken een gratis Dirk-Jan iedere week!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |