Ik las hem vanmiddag in de bank, ik heb echt vijf minuten liggen huilen van het lachenquote:
Ja, wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
wat is een pranfeuri
Ik had gedacht dat jij hem wel zou snappenquote:
De clou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
wat is een pranfeuri
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef toma het volgende:
Een pranfeuri is de clou van het verhaal.
Als het verhaal dus nergens op slaat komt de pranfeuri ipv een grap.
Een clou is de pranfeuri van het verhaal.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Rorata het volgende:
wat is een clou?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Rorata het volgende:
wat is een clou?
Dat niveau daarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef dubidub het volgende:
Edit: Rofllollers: http://partyflock.nl/topic/641997.html
Heel vreemd maar dat had ik ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, maar bij dat eerste tekstballonnetje moet ik meteen aan Fok! denken...
Er is niet eens tekstquote:Idd je moet er niet te diep over nadenken...
Zag 'm zaterdagochtend voor het eerst... 3x gelezen en ze hebben me op kunnen vegen
Ronaldinho is zo domquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef Xrenity het volgende:
Noooooooooooo
En Ronaldinho blijft er wel in staan
Zusje staat ook in de Margriet, dan weet je ook gelijk wat voor kwaliteit/humor (humor, in de Margriet???) het is...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef MaxMark het volgende:
En dat vervangende "Zusje" hebben wij hier ook al in DVHN gehad. Daar is écht geen ene réét aan!
'T is ook gewoon vrouwenhumor. (No offensequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Zusje staat ook in de Margriet, dan weet je ook gelijk wat voor kwaliteit/humor (humor, in de Margriet???) het is...
En vrouwenhumor is geen humorquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'T is ook gewoon vrouwenhumor. (No offense)
Inderdaad.quote:
Ja, die was meesterlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad.
In de laatste veronica gids stond zo'n geniaal strookje dat Superman een ijsje gaat bestellen bij DirkJan![]()
"Wat wilt u?" "Ach doe maar wat" "Vanille banaan kryptoniet"quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad.
In de laatste veronica gids stond zo'n geniaal strookje dat Superman een ijsje gaat bestellen bij DirkJan![]()
Ja, the horror.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:56 schreef The_S het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=dirkjan
in het AD ook al gestopt :|
Het album.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef The_S het volgende:
wanneer komen er wel weer nieuwe strips dan en waar?
Wiequote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Evert Kwok album
Dat doe je snel danquote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog maar 3 albums, dan heb ik alle Dirkjanalbums
Die staat ook in de Veronica, dat vind ik wel zulke verschrikkelijke humorquote:Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat doe je snel dan![]()
Album 11 hier alweer enige tijd in de boekenkast, fervent spaarder van DJ-albums
Begin van de week toevallig m'n Hara Kiwi strips binnen, ok moi
Ik kan me daar kostelijk mee vermaken, soms wat cru maar daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 8 november 2006 19:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die staat ook in de Veronica, dat vind ik wel zulke verschrikkelijke humor.
scan die meuk ff in, en post ff hierquote:Op donderdag 9 november 2006 08:39 schreef RacerDKB het volgende:
ja dirkjan 11 is al een paar maanden uit!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
vandaag dirkjan TWAALF al weer gehaald
hijs zoals gewoonlijk weer uberfantastisch!!
je moet hem gewoon halen
Staat Dirk-Jan nog steeds in de Veronica gids?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef Kw4Kje het volgende:
Lees Dirkjan altijd in de Veronica gids.![]()
yupquote:Op zondag 26 november 2006 13:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Staat Dirk-Jan nog steeds in de Veronica gids?
Mooi, dan heb ik in ieder geval de komende 30 weken een gratis Dirk-Jan iedere week!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |