Yep, wie wil je spiezen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Harry_Sack het volgende:
even wat anders, heeft een van jullie eigenlijk een hooivork thuis?
Het is een kinderfilmquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef Monidique het volgende:
Is wel leuk, hoor, Return of the Jedi, maar opeens wordt Darth Vader zo'n pussy en toont hij emoties en blijkt het een dikke, zwetende man te zijn die in de douche het zeepje voor de Keizer pakt. Beetje jammer...
Mond houden. Star Wars: Episode VI: The Return of the Jedi is geen erg matige kinderfilm. Het is alleen een wat mindere Star Wars-film. Kom op, prinses Leia haalfnaakt! Dit is een kinderfilm.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een kinderfilmBovendien een erg matige kinderfilm.
snel: Als je alleen je kindje krijgt, wat voor geboortekaartje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef Autodidact het volgende:
Op wikipedia, Alfred Rosenberg: "I didn't say that the Jews are inferior. I didn't even maintain they are a race. I merely saw that the mixture of different cultures didn't work."
Déja vu.
ben benieuwd of-tie net zo leuk is als deel 1. Ik betwijfel het, maar ik wil 'm wel zienquote:
Dan heb je nog een hele cultuuromslag voor de boeg. Die film is ge-ni-aal !quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ken de Clerk films niet...
Ik knijp wel een oogje toe. Ga maar snel naar de badkamer. Hop hop.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Monidique het volgende:
Argh! Ik haat mij. Had al willen douchen en scheren vóór acht uur...
gewoon, onbekenden. Wel heb je die figuren die later de hele tijd tot vervelens aan toe opduiken, jay and silent bob. Maar hier zijn ze nog niet bekend, dus dan telt het nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie spelen daar ook alweer in?
Een slotje it is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
snel: Als je alleen je kindje krijgt, wat voor geboortekaartje?
high fivequote:
quote:Helaasch voor ons stapt Brighteyes op aangezien zij het te druk krijgt met haar werk en een studie die ingezet gaat worden.
it's a bloody shamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |