Funnyquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef Harry_Sack het volgende:
in plaats van een leeg envelopje, het woordje papa? erop
Waar zeg ik dat ik woede voel dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef D-FENS het volgende:
Hou het positief. Die kaartjes kom je jaren later nog tegen, wanneer je woede/teleurstelling/whatever allang gezakt of vergeten is.
Thanks. Weet je al hoe je het over 15 jaar gaat uitleggen?quote:
Ja hoor, dat weet ik prima, Ik weet nml. waar ik over praat, itt tot jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Thanks. Weet je al hoe je het over 15 jaar gaat uitleggen?
Nee zeg, dat zou wel erg kleingeestig en bekrompen zijn. Dat is ook helemaal niet aan de orde trouwens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:59 schreef D-FENS het volgende:
Zeg ik niet, ik zou het alleen zonde vinden als de keuze voor je kaartje door iets negatiefs ingegeven zou zijn.
gelukkigquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee zeg, dat zou wel erg kleingeestig en bekrompen zijn. Dat is ook helemaal niet aan de orde trouwens.
Erg lief maar deze topic is serieus bedoeldquote:
Ze wil nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Erg lief maar deze topic is serieus bedoeld
En zo ken ik er nog wel een paar![]()
Blijkbaar niet goed genoeg want dan zou je ook weten dat wat je zegt pure onzin is. Het is alleen niet leuk om maar constant achter Vivi aan te blijven zeiken. Dat kan elders mss, hier proberen we het nog wel een beetje leuk te houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef Harry_Sack het volgende:
o ja, even vergeten dat ik weer in het trippende huisvrouwtjes forum zat. Ik hoef geen sorry te zeggen, want BE en ik kennen elkaar al goed genoeg achter de schermen.
Heel heeel heeeeeeeel veel succes, Vivi, je komt er wel uit he?
Je spreekt uit eigen ervaring merk ik, aangezien alleen een hoop stront zo'n opmerking zou makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Autodidact het volgende:
"Een wonder is gebeurd, zoals het eten van bruine bonen ook zijn wonderen oplevert", lijkt me geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |