abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 08:34:10 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39812118
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik weet niet wat precies de prijs is van mijn lenzen, maar ik heb ze per half jaar. En volgens mij betalen mijn ouders toch wel ongeveer 700 euro per jaar aan lenzen, wel alles inclusief (lenzendoosjes, pincetten, vloeistof, etc..).
lenzendoosjes???? pincetten?

met mijn lenzendoosje doe ik al jaren en waar heb je een pincet voor nodig?
ik heb sinds mijn 16 lenzen (harde zuurstofdoorlatende)
dat is mij altijd prima bevallen, maar nu wil ik toch ook wel iets anders.
laseren zou ik wel willen, ware het niet dat ik gewoon niet durf. ik durf al niet eens voor lenzencontrole, laat staan dat ik zo'n ingreep zou durven doen. (ik ga overigens wel voor controle hoor).
probleem is dat ik als ik mijn lenzen niet in heb (en dat is eigenlijk alleen als er gezwommen moet worden) ik erg weinig zie en dat is heel lastig als je je kind in de gaten moet houden in een druk zwembad.
dus nu zit ik te dubben of ik aan de nachtlenzen zal gaan, of voor het grovere werk (laseren dus)

oftewel een tvp-tje dus
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 08:36:39 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39812151
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 04:41 schreef Poit- het volgende:

[..]

Das wel heel erg veel hoor. Ik betaal per jaar 240 euro. Dit is inclusief vloeistof + garantie als ik ze eens kwijt raak(wat nooit gebeurt overigens). Of je moet harde lenzen hebben, maar dan word je dus duidelijk genaaid...

Ik wil ooit ook mijn ogen laten laseren, maar wacht nog aantal jaren totdat mijn ogen echt helemaal stabiel zijn en de prijzen een stuk lager zijn. Ik denk dat binnen nu en 5 jaar de prijzen gehalveerd zijn.
hoezo word je genaaid met harde lenzen?
die van mij zijn vele malen goedkoper in het gebruik dan de jouwe. en ik ben er nog nooit een kwijtgeraakt in mijn 20 jarige carriere als lenzendrager.

mij boeit de prijs niet zo, maar meer de ervaring en ontwikkeling die ik nog verwacht dat er zal plaatsvinden in het laseren.
pi_39812181
Ik heb te weinig traanvocht, dus kom ik niet in aanmerking
pi_39812451
Ik heb tien jaar gedaan met mijn eerste paar harde lenzen Mijn opticien viel van zijn stoel toen ik het vertelde (na de controle). Hij had helemaal niks gezien aan mijn lenzen en aan mijn ogen.

Laatst ben ik mijn linkerlens kwijtgeraakt (3 jaar oud) toen heb ik tot ik de nieuwe had mijn inmiddels 13 jaar oude weer ingedaan, merkte ik niks van. Had zelfs spijt dat ik een nieuwe besteld had, maar ja. Mijn oude lenzen liggen dus gewoon zonder vloeistof in hun bakje, had 'm alleen even goed gepoetst en weer ingedaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:56:46 #55
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_39816612
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 04:41 schreef Poit- het volgende:

[..]

Das wel heel erg veel hoor. Ik betaal per jaar 240 euro. Dit is inclusief vloeistof + garantie als ik ze eens kwijt raak(wat nooit gebeurt overigens). Of je moet harde lenzen hebben, maar dan word je dus duidelijk genaaid...

Ik wil ooit ook mijn ogen laten laseren, maar wacht nog aantal jaren totdat mijn ogen echt helemaal stabiel zijn en de prijzen een stuk lager zijn. Ik denk dat binnen nu en 5 jaar de prijzen gehalveerd zijn.
Bij mij kost het iets van 170 per jaar incl alles
veni vidi gebanned
pi_39817840
http://www.ooglasertrefpunt.nl/forum/viewtopic.php?t=925 hier mijn ervaringen met ooglaser in turkije
pi_39818835
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lenzendoosjes???? pincetten?

met mijn lenzendoosje doe ik al jaren en waar heb je een pincet voor nodig?
ik heb sinds mijn 16 lenzen (harde zuurstofdoorlatende)
dat is mij altijd prima bevallen, maar nu wil ik toch ook wel iets anders.
laseren zou ik wel willen, ware het niet dat ik gewoon niet durf. ik durf al niet eens voor lenzencontrole, laat staan dat ik zo'n ingreep zou durven doen. (ik ga overigens wel voor controle hoor).
probleem is dat ik als ik mijn lenzen niet in heb (en dat is eigenlijk alleen als er gezwommen moet worden) ik erg weinig zie en dat is heel lastig als je je kind in de gaten moet houden in een druk zwembad.
dus nu zit ik te dubben of ik aan de nachtlenzen zal gaan, of voor het grovere werk (laseren dus)

oftewel een tvp-tje dus
Ik heb zachte lenzen, en die doosjes zijn regelmatig vuil en zonder pincet krijg ik mijn zachte lens er niet uit. Ohja, als er een kwijtraakt krijg ik ook gewoon een nieuwe.
pi_39819181
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Poogie het volgende:
http://www.ooglasertrefpunt.nl/forum/viewtopic.php?t=925 hier mijn ervaringen met ooglaser in turkije
Daar heb ik ook over gelezen op internet, zo'n kliniek in Istanbul... Op zich leuk om die stad een keer te zien, maar ik koos toch voor iets wat dichter bij huis.

Ik had inderdaad gehoord dat je van de LASEK-behandeling een stuk langer last hebt, dan van LASIK. Gelukkig is mijn hoornvlies wel dik genoeg. Hoe zit het nu met je ogen? Ik mag hopen, dat je er geen last meer van hebt?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_39826148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef daReaper het volgende:

[..]

Daar heb ik ook over gelezen op internet, zo'n kliniek in Istanbul... Op zich leuk om die stad een keer te zien, maar ik koos toch voor iets wat dichter bij huis.

Ik had inderdaad gehoord dat je van de LASEK-behandeling een stuk langer last hebt, dan van LASIK. Gelukkig is mijn hoornvlies wel dik genoeg. Hoe zit het nu met je ogen? Ik mag hopen, dat je er geen last meer van hebt?
sochtends als ik wakker word zijn ze nog een beetje droog, en dan druppel ik met fml sochtends. Verder druppel ik overdag nog enkele keren met kunsttranen om mijn ogen vochtig te houden, maar ze voelen niet droog aan ofzo. Het zicht is vrijwel 100% denk ik zo, linkeroog nog net iets slechter als rechts, maar beide gewoon goed.
pi_39848675
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:08 schreef Poogie het volgende:

[..]

sochtends als ik wakker word zijn ze nog een beetje droog, en dan druppel ik met fml sochtends. Verder druppel ik overdag nog enkele keren met kunsttranen om mijn ogen vochtig te houden, maar ze voelen niet droog aan ofzo. Het zicht is vrijwel 100% denk ik zo, linkeroog nog net iets slechter als rechts, maar beide gewoon goed.
Blijft dat altijd zo? Dat zal hopelijk toch wel eens een keer verdwijnen?

Nog 11 daagjes \o/
pi_39848925
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef daReaper het volgende:

[..]

Blijft dat altijd zo? Dat zal hopelijk toch wel eens een keer verdwijnen?

Nog 11 daagjes \o/
verdwijnt normaal gesproken vanzelf, maar ik merk ook dat de droogte steeds minder is sochtends, dus komt vast wel allemaal goed
pi_39853262
Ik ben blij genoeg met mijn bril, en zal mijn ogen dan ook niet laten laseren. Wel interessant dat filmpje waar je kunt zien hoe de behandeling verloopt.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:56:53 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39855824
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik heb zachte lenzen, en die doosjes zijn regelmatig vuil en zonder pincet krijg ik mijn zachte lens er niet uit. Ohja, als er een kwijtraakt krijg ik ook gewoon een nieuwe.

Ik heb een jaar of 10 zachte lenzen gehad, maar echt nooit een pincet nodig gehad om mijn lenzen uit het bakje te halen?

Ben de laatste 3 jaar weer brildrager en dat bevalt me prima. Laseren vind ik echt te riskant, maar dit topic blijf ik toch maar ff volgen.. just in case
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39864036
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ik heb een jaar of 10 zachte lenzen gehad, maar echt nooit een pincet nodig gehad om mijn lenzen uit het bakje te halen?

Ben de laatste 3 jaar weer brildrager en dat bevalt me prima. Laseren vind ik echt te riskant, maar dit topic blijf ik toch maar ff volgen.. just in case
Ja, ik dus wel.. anders zie ik mn lens dus niet.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:50:05 #65
129684 Perfect-Stranger
kom uit de schaduw
pi_39883902
Ik heb 3 afspraken gehad bij verschillende klinieken en bij 1tje maar te horen gekregen dat laseren mogelijk was (LASEK)
De andere 2 zeiden dat m'n hoornvlies te dun is..
Ik zit bij allebei onder de 0.5 mm en dat is de grens voor de LASIK behandeling.
Ik neem de gok nu nog even niet en wacht nog een tijdje.
Wie weet wat ze over een tijdje weer uitgevonden hebben.

ps. cilindrische afwijkingen kúnnen terug komen waardoor een evt. nabehandeling nodig is
en ik heb eens iets gelezen dat ging over de sterkte van de aanhechting van het hoornvlies op het oog bij het flapje, en op de lange termijn werd daar uit opgemaakt dat die zelfs na jaren na de behandeling nog maar iets van 28% ipv natuurlijk de volle 100% van voor een behandeling is

[ Bericht 0% gewijzigd door Perfect-Stranger op 16-07-2006 20:47:31 ]
en loop in de zon
pi_39884606
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:50 schreef Perfect-Stranger het volgende:
en ik heb eens iets gelezen dat ging over de sterkte van de aanhechting van het hoornvlies op het oog bij het flapje, en op de lange termijn werd daar uit opgemaakt dat die zelfs na jaren na de behandeling nog maar iets van 28% ipv natuurlijk de volle 100% voor een behandeling
Dat is zo idd, je hoornvlies groeit na je geboorde in principe niet meer, dus het komt nooit zo vast te zitten als het zat.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zondag 16 juli 2006 @ 22:31:16 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39888212
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja, ik dus wel.. anders zie ik mn lens dus niet.
maar beschadig je ze dan niet sneller
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39895146
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb er zelf ook sterk over gedacht om mijn ogen te laten laseren. Na onderzoek op internet heb ik daar toch van afgezien. Ik raad je aan om hetzelfde te doen. De kans is misschien klein dat het mis gaat, maar als het mis gaat dan kan het ook goed mis gaan. Zie bijvoorbeeld: http://www.lasikdisaster.com/simulations.htm . Zie ook http://www.ooglasertrefpunt.nl met een forum van mensen die ervaringen uitwisselen.
Shit, je hebt echt mij goed overgehaald.
Ik ben pas 15 en denk eraan om het later te doen, maar ik kijk dan toch maar even opnieuw, naar veiligere methodes en beter onderzochte methodes.

Niks voor mij dit
pi_40143087
Nog 2 nachtjes... Brr, de zenuwen beginnen toe te slaan! Om 15:30 ga ik onder het mes.
pi_40143383
heel veel succes! als het zo gaat als op tv dan zal er een wereld voor je opengaan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_40143620
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
heel veel succes! als het zo gaat als op tv dan zal er een wereld voor je opengaan
Dankje! Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn!
pi_40153254
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:27 schreef daReaper het volgende:
Nog 2 nachtjes... Brr, de zenuwen beginnen toe te slaan! Om 15:30 ga ik onder het mes.
heel veel succes, ik ben erg benieuwd naar hoe je het ervaart
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 juli 2006 @ 02:30:12 #74
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_40155224
Als harde lenzen pijn doen moet je er ook meteen mee stoppen en dat bij de opticien gaan aankaarten.

Succes met het laseren, ik lees wel hoe het gegaan is.
The Internets, I needs it..
pi_40159292
hoi,
Ik zit ook sterk te twijfelen of ik mijnogen zal laten laseren. Ik ben een probleemgeval met lenzen. ze zitten nooit goed, dan te los, dan te vast. etc. Ik hoop dat ooglaseren bij mij kan. Ik heb namelijk vrij droge ogen. (is laseren dan mogelijk?)

ik heb een kliniek gevonden met deze arts http://www.ooglaseradvies.org/?id=150.
hier kost een behandeling maar 595 euro per oog..
de reacties van de personen lijken allemaal positief.
ik denk dat ik na de zomer maar eens een afspraak ga maken, met Eye Q vision in Amstelveen.
of heeft iemand hier andere ervaringen met deze kliniek?

TS succes!!!
Babe In Totale Control of Herself
pi_40159681
mijn opticien zei dat er kans is dat je na een tijd toch weer een kleine afwijking krijgt, die kun je dan niet oplossen met lenzen, alleen met een bril. Dat is net hetgene wat ik niet wil, dus ik hou me veilig bij mijn lenzen
Vind het ook eng hoor, dat laseren, je hebt maar 1 stel ogen
Desondanks hoop ik voor iedereen die het laat doen dat het heel goed bevalt
pi_40159834
Even een succeswensje voor TS! Ik kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal. Mijn vader heeft eind vorig jaar een oogoperatie ondergaan en ik ben toen diverse keren in het oogziekenhuis in Rotterdam geweest. Ik werd er helemaal akelig van, ik kan namelijk helemaal niet goed tegen ogen... Ik heb toen ook erg meegeleefd met mijn vader en al dat gepiel aan en in zijn ogen. Ik neem aan dat een laserbehandeling vele malen comfortabeler is dan een operatie, dus ik hoop dat alles erg meevalt! Succes TS, we horen wel hoe het gegaan is he?
I had a signature once. It was awful.
pi_40176100
Nog 20 uurtjes
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:45:13 #79
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40176534
Onbeschaamde TVP
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40176685
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef daReaper het volgende:
Duur, maar ik wil het risico niet lopen, dat het mis gaat, als ik bij een goedkopere kliniek ga, terwijl het bij een duurdere wel goed zou zijn gegaan.
Maar je loopt nu het risico dat het misgaat, terwijl het dan bij de goedkopere wel goed zou zijn gegaan
pi_40176987
veel sterkte en succes!!

ik wil het ook héél graag!
pi_40177017
Hmm, ja... staat ook nog altijd op mijn to-do lijstje.

Heb een positief en een negatief oog, allebei ongeveer 3,5 dioptrie. En da's lastig te corrigeren met bril/lens (het ene beeld verkleint en het andere vergroot... en je hersenen moeten er weer één plaatje van maken). Misschien gaat dat corrigeren beter door laseren dan door er een lens voor te zetten...

Heb ook al een operatie achter de rug een aantal jaren geleden, waarbij m'n ogen zijn rechtgezet (ging ineens in korte tijd scheel kijken). En 't ene oog is nog lui ook.

Gedoe allemaal. .
pi_40180682
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Maar je loopt nu het risico dat het misgaat, terwijl het dan bij de goedkopere wel goed zou zijn gegaan
Duurder betekent vaak dat er ook nieuwere apparatuur aanwezig is (daar betaal je immers voor, opdat zij dat kunnen betalen).
pi_40182644
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef daReaper het volgende:
[..]
Duurder betekent vaak dat er ook nieuwere apparatuur aanwezig is (daar betaal je immers voor, opdat zij dat kunnen betalen).
Misschien wel vaak, maar dus niet altijd Ik wil maar zeggen dat een hoge prijs niet automatisch betekent dat de kwaliteit ook beter is.

In Turkije zijn de lonen lager, huur van de praktijk lager etc. waardoor de behandeling goedkoper kan.

Ik heb zelf 3 jaar geleden naar volle tevredenheid in Istanbul mijn ogen laten laseren voor een belachelijk lage prijs, maar niet voordat ik heb nagevraagd wat voor laser ze daar hadden. Die bleek dus van exact hetzelfde Bausch&Lomb ding als bij een lasercentrum in NL waar de behandeling 3x zo duur was. Dan komt het op de arts aan die dat ding bedient. Die Turk had al 20.000 patienten behandeld, dat gaf voor mij de doorslag.

Begrijp me goed: ieder voordeel heb zijn nadeel. Je vliegt achteraf niet ff naar Turkije om je ogen te laten nakijken. Oftewel de nazorg is kut. En daar heb jij weer een voordeel

Succes met de behandeling !! Er gaat een wereld voor je open straks
pi_40182760
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Misschien wel vaak, maar dus niet altijd Ik wil maar zeggen dat een hoge prijs niet automatisch betekent dat de kwaliteit ook beter is.

In Turkije zijn de lonen lager, huur van de praktijk lager etc. waardoor de behandeling goedkoper kan.

Ik heb zelf 3 jaar geleden naar volle tevredenheid in Istanbul mijn ogen laten laseren voor een belachelijk lage prijs, maar niet voordat ik heb nagevraagd wat voor laser ze daar hadden. Die bleek dus van exact hetzelfde Bausch&Lomb ding als bij een lasercentrum in NL waar de behandeling 3x zo duur was. Dan komt het op de arts aan die dat ding bedient. Die Turk had al 20.000 patienten behandeld, dat gaf voor mij de doorslag.

Begrijp me goed: ieder voordeel heb zijn nadeel. Je vliegt achteraf niet ff naar Turkije om je ogen te laten nakijken. Oftewel de nazorg is kut. En daar heb jij weer een voordeel

Succes met de behandeling !! Er gaat een wereld voor je open straks
Dat was net de reactie die ik wilde geven, tot ik die regel las Maarja, als je geen nazorg nodig hebt is dat natuurlijk alleen maar beter!
pi_40182947
Hebben die Turken geen nazorg-overeenkomsten met clubs in NL?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:07:19 #87
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_40183470
Mensen laten tegenwoordig nogal snel hun ogen lazeren. Maar het lijkt erop dat vele niet echt de risico's inzien. Ok de kans is klein dat er iets mis gaat, maar wanneer er iets mis gaat is het ook in vele gevallen goed mis. Bijna geen tot geen zicht meer. De meest gebruikte methode is met het flapje, deze hecht niet meer dan 10% vast hoe het oorspronkelijk zat. Er zijn dus gevallen bekend dat mensen jaren na de behandeling het flapje los schoot. En zeg nou eerlijk, het is niet een noodzakelijke behandeling. Ik zelf zou de risico's hoe klein dan ook niet laten opwegen tegen het nadeel van het dragen van lenzen of een bril. Maar goed ieder zijn eigen keus. Let trouwens goed op het maximum wat mag gecorrigeerd worden, er zijn praktijken die je laten behandelen terwijl de afwijking (ver) boven het maximum zit.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_40184267
Ik heb mijzelf anderhalf jaar geleden als verjaardagskado een ooglaserbehandeling cadeau gedaan. Geen pijn gehad, perfect hersteld. Het arrogante is dat ik er zo ontzettend snel aan gewend was. Toen het goed zat met mijn ogen, dus geen irritaties meer en zicht was optimaal leefde alsof ik nooit een bril of lenzen had gedragen. Terwijl het niet verkeerd is om er af en toe even bij stil te staan dat het toch een knap staaltje techniek is wat je leven een stuk aangenamer maakt. Ogen zijn nu wel een stuk gevoeliger..

ter info, het topic wat ik toen ter tijd opende: Ogen laseren ondertussen goedkoper?
pi_40185786
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:07 schreef DragonFire het volgende:
Mensen laten tegenwoordig nogal snel hun ogen lazeren. Maar het lijkt erop dat vele niet echt de risico's inzien. Ok de kans is klein dat er iets mis gaat, maar wanneer er iets mis gaat is het ook in vele gevallen goed mis. Bijna geen tot geen zicht meer. De meest gebruikte methode is met het flapje, deze hecht niet meer dan 10% vast hoe het oorspronkelijk zat. Er zijn dus gevallen bekend dat mensen jaren na de behandeling het flapje los schoot. En zeg nou eerlijk, het is niet een noodzakelijke behandeling. Ik zelf zou de risico's hoe klein dan ook niet laten opwegen tegen het nadeel van het dragen van lenzen of een bril. Maar goed ieder zijn eigen keus. Let trouwens goed op het maximum wat mag gecorrigeerd worden, er zijn praktijken die je laten behandelen terwijl de afwijking (ver) boven het maximum zit.
28%

en ja, er zijn risico's, maar zoals je in de OP wel hebt kunnen lezen, is het in mijn geval bijna noodzakelijk te noemen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:50:53 #90
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40188673
tvp, gedoe altijd met lenzen

Vind het idee van laseren alleen wel een beetje eng maar ben wel nieuwsgierig... dus zoals ik al zei: tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_40194162
Leuk het idee van laseren, maar ze kunnen nog geen flauw idee wat de lange termijn effecten inhouden. Het idee van laseren bestaat 'pas' een jaar of 15. Lijkt me een beetje scary thought, dat de lange termijnen pas over 50 jaar merkbaar zijn...

In mijn ogen zijn technieken zoals Conductieve Keratoplastiek een stuk beter, maar dit kan helaas (nog) niet worden toegepast om verziendheid.

Ik draag als 17 jaar lensen / brillen, maar omdat de lange termijn effecten echt nog niet zichbaar zijn ga ik mijn ogen (nog) niet laten laseren...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_40202131
Mensen, vaarwel! Als jullie niets meer van me horen hierna, dan ben ik blind en hard aan het oefenen met zo'n prikstok en een blindegeleidenhond de straat over te steken
pi_40205462
succes da reaper!!!
pi_40208227
Ik leef nog, ik zie nog, verder ga ik nix typen, want op dit moment heb ik nog pijn, waardoor ik mijn ogen amper open kan houden... Verhaal komt later
pi_40211056
we wachten af! maar je kunt nog zien dus...
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:17:57 #96
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40211500
kheb t allemaal ff doorgelezen en ga t wel ff volgen!
@t TS: ik ben erg benieuwd hoe t gegaan is en waar je geweest bent!
pi_40308529
tvp
zit er ook aan te denken me ogen te laten laseren, maar ik heb ook nog zoveel twijvels.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_40310146
Ik wil de afloop eigenlijk ook wel weten!
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:38:08 #99
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40310261
Het duurt geloof ik iets van een week toch, voordat alles is zoals het zou moeten zijn?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40311334
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef daReaper het volgende:
Ik leef nog, ik zie nog, verder ga ik nix typen, want op dit moment heb ik nog pijn, waardoor ik mijn ogen amper open kan houden... Verhaal komt later
Ben benieuwd. Zelf ook 'brildrager' heb een afwijking van rond de -1, zonder bril redelijk zicht, maar af en toe vind ik mn wat wazigere zicht in de verte erg irritant.
Lijkt me ook wel wat dat laseren in de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')