yep, toegeschreven aan heksen en de duivel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het wordt met elkaar in verband gebracht idd. Maar dat het landingssporen zouden zijn is echt weer zo'n teletubby idee van iemand die ergens een klok heeft horen luiden (nofi).
Ja ik dacht ook dat er meldingen uit de middeleeuwen bestaan. Tenminste wel eens gelezen dacht ik.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
In het midden zat een met losse aarde/zand opgevuld gat.
Heb ik een foto van. Zal ik plaatsen als ik daar ooit nog es aan toe kom
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
!
Da's geen goed teken ben ik bang...
of van iemand anders die RvdB juist in een kwaad daglicht wil stellen...het lijkt me niet slim om dat nu te doen, hij moet toch ook weten dat er op gelet wordt nu.quote:
graancirkels kwamen al in de 17 e eeuw voor. er bestaat een foto uit een kerkkrantje waarin word gesproken over de moying devil(maaiduivel)quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De 'echte' graancirkels zijn onverklaarde fenomenen. Aannemend dat een deel idd geen mensenwerk is kan het van alles zijn. Van een natuurverschijnsel tot graffiti van wezens uit een andere dimensie.
Hoe lang worden ze eigenlijk al gevonden?
Ik las gister dat de eerste foto van een graancirkel uit 1930 ofzo is.
hey ff off topic. ik hou niet van verkroppen. weer vriendjes met deze 'hypocriet'?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom vind je ze er nep uitzien?![]()
ff off topic terug, dat pesten kon ik niet zo goed hebben zoals je wel door hadquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ff off topic. ik hou niet van verkroppen. weer vriendjes met deze 'hypocriet'?
ik zat eigenlijk maar wat te pesten omdat ik niet zo heel erg in graancircels geloof, dagonet tikte me terecht op de vinger, wel in energie.
(op je wang)
fijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ff off topic terug, dat pesten kon ik niet zo goed hebben zoals je wel door hadmaar 't is nu klaar
terug (ook op je wang)
Dat is nog steeds een andere discussiequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
of van iemand anders die RvdB juist in een kwaad daglicht wil stellen...het lijkt me niet slim om dat nu te doen, hij moet toch ook weten dat er op gelet wordt nu.
en lief van je dat je het weer 'goed maakt'quote:
ik zat er een beetje mee omdat ik je graag mag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en lief van je dat je het weer 'goed maakt'![]()
da's wederzijds. (daarom was ik ook lichtelijk beledigdquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zat er een beetje mee omdat ik je graag mag.
ik heb net mijn boekje er weer bijgepakt, en iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:56 schreef huupia34 het volgende:
de maaiduivel is uit 1678
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |