Zolang je alleen jezelf tegen de vangrail aanjaagt is dat prima natuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dus 180 op een lege snelweg vind jij niet veilig? Dan zou ik maar eens gaan twijfelen aan je eigen rijvaardigheid.
Ik blaas echt geen rijtje auto's voorbij met 180, veel te bang dat er zo'n imbeciel zonder verkeersinzicht en anticipeerallergie die bak ineens naar links paradeert.
Is er niemand op mijn pad, dan gooi ik heb gerust naar de top... Niemand waar ik tegen aan kan botsen of voor uit moet wijken.
lieverd, volg anders het topic even:quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dus 180 op een lege snelweg vind jij niet veilig? Dan zou ik maar eens gaan twijfelen aan je eigen rijvaardigheid.
Ik blaas echt geen rijtje auto's voorbij met 180, veel te bang dat er zo'n imbeciel zonder verkeersinzicht en anticipeerallergie die bak ineens naar links paradeert.
Is er niemand op mijn pad, dan gooi ik heb gerust naar de top... Niemand waar ik tegen aan kan botsen of voor uit moet wijken.
Dat doe ik, omdat die mensen die met 110km per uur inhalen mij aan zagen komen en dachten 'hey, die mafketel rijdt harder dan 120 (:o) dus laat ik em er maar snel voor gooien, want anders moet ik misschien m'n gas loslatenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:26 schreef Faithy het volgende:
En mensen die in de spits wel graag met 150-160 de mensen op de linkerbaan lopen op te duwen en op te jagen terwijl die met 120-130 een inhaalactie doen, DAT vind ik onverantwoord
Ik val zeker NIET onder het eerste voorbeeld!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef Devilnl het volgende:
@ Faithy
wat doe je dan op de weg?
zie ook wel van die wijven in hun autotje die hevig aan het stuur gaan slingeren. en niet weten waar ze heen willen/moeten als ik er met 'n 3,2m brede bouwmachine aan kom
Terwijl anderen op de zelfde weg gewoon door rijden..
jij valt ook onder het eerste voorbeeld of niet?
egoist jij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik, omdat die mensen die met 110km per uur inhalen mij aan zagen komen en dachten 'hey, die mafketel rijdt harder dan 120 (:o) dus laat ik em er maar snel voor gooien, want anders moet ik misschien m'n gas loslaten
(verkapt ik heb bijna m'n motor en ben bang m'n rijbewijs kwijt te raken topic dit trouwens...)
meer een afgezaagde actie om Zonnestraaltje af te zeiken omdat ze een boete kreeg voor te hard rijden.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik, omdat die mensen die met 110km per uur inhalen mij aan zagen komen en dachten 'hey, die mafketel rijdt harder dan 120 (:o) dus laat ik em er maar snel voor gooien, want anders moet ik misschien m'n gas loslaten
(verkapt ik heb bijna m'n motor en ben bang m'n rijbewijs kwijt te raken topic dit trouwens...)
....wel. Verkeersinzicht gebruiken. Soms is het zelfs veiliger om boven de marge te gaan rijden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:28 schreef Faithy het volgende:
Maar met de max snelheid rijden, tot op de km na, is an sich niets mis mee..
Discussieer eens inhoudelijk, in plaats van 'met je bek vol tanden' loze opmerkingen te plaatsen op posts waarin ik gelijk heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Zolang je alleen jezelf tegen de vangrail aanjaagt is dat prima natuurlijk.
Ja, dat zou wel kunnen, maar sinds ICQ weg is en we MSN gebruiken heb ik nooit de eer meer gehad je te mogen spreken...quote:
En wat denk je? Dat gebeurt hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:32 schreef achterhetspoor het volgende:
. Het zou toch ook van de zotte zijn als elke inbreker tot aan de hoge raad zou procederen?
doe jij 's ik krijg altijd foutmeldingen bij mail adressen die niet @hotmail of @msn zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen, maar sinds ICQ weg is en we MSN gebruiken heb ik nooit de eer meer gehad je te mogen spreken.... doe es toevoegen..
Nee hoor, want een statistisch verband hoeft geen causaal verband te zijn. Er kunnen ook andere oorzaken een rol spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Nee die grafiek toont enkel aan dat een verhoging niet leidt tot extra overtredingen.
Friesland!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:59 schreef Devilnl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over de randstad heb? je weet waar Zonnestraaltje woont of niet![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Moet alleen as. zaterdag wel naar Schiphol.. Ik even blij dat m'n vader net een tomtommie heeft gekocht en ik die mag lenen zaterdag!![]()
ik blijf uit de buurtquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Friesland!
En ik rijd inderdaad nooit in de randstad.
Moet alleen as. zaterdag wel naar Schiphol.. Ik even blij dat m'n vader net een tomtommie heeft gekocht en ik die mag lenen zaterdag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |