kun je wel een pauze nemen, maar dan zit je nog steeds met jezelf opgescheept.quote:op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef cyclinggirl het volgende:
stel dat het niet een veredelde manier is om het uit te maken maar dat iemand echt in de knoop zit met zichzelf. jij als partner bent daar wel een soort van de dupe van. dan is het ook voor jezelf kiezen en in die break ook goed om na te denken of het zo wel nut heeft om door te gaan.
't is hip! de break is het nieuwe verliefd zijnquote:op woensdag 12 juli 2006 17:17 schreef vingerplantjuhh het volgende:
[..]
waarom wil je een break nemen?
quote:op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef cyclinggirl het volgende:
stel dat het niet een veredelde manier is om het uit te maken maar dat iemand echt in de knoop zit met zichzelf. jij als partner bent daar wel een soort van de dupe van. dan is het ook voor jezelf kiezen en in die break ook goed om na te denken of het zo wel nut heeft om door te gaan.
klopt... zo zag mijn ex het ook...quote:het hangt er ook vanaf waarom als iemand in de knoop zit met zichzelf dan moet je daar eerst zelf uit komen en dan pas kan je wat met een ander doen, als dit gebeurt tijdens een relatie dan is het nog lastiger voor dat persoon.
quote:op donderdag 13 juli 2006 09:31 schreef ivo1986 het volgende:
mijn vriendin gaat dinsdag voor 3 weken naar hawaï (woont familie van haar) ... ook een soort break dus
![]()
ben te laat haar vriend geworden anders kon ik mee
dat vraag ik me inderdaad ook af .. waarom stellen mensen hiervoor een "deadline".quote:op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef blackhouse het volgende:
mmm ik krijg trouwens wel het idee soms dat mensen een break nemen zonder enig idee te hebben wat ze met die break nou eigenlijk gaan doen. ik bedoel prima dat je elkaar even niet wil zien en soms (meestal na een ruzie of zo) kan dit wel degelijk helpen, maar ik zie hier dus ook dat er mensen 2 maanden een break nemen van hun relatie.
wat doe je in die 2 maanden? waarom kan dat niet in een week of 2 desnoods? is het niet beter om actief aan je relatie te werken dan gewoon maar af te wachten en te kijken of het zich vanzelf oplost?
persoonlijk denk ik dat als je relatie goed zit, je dit soort momenten juist voor elkaar klaar moet staan. als ik me een poosje wat minder voel, krijg ik juist heel veel steun van mijn vriend.quote:op donderdag 13 juli 2006 09:09 schreef cyclinggirl het volgende:
het hangt er ook vanaf waarom als iemand in de knoop zit met zichzelf dan moet je daar eerst zelf uit komen en dan pas kan je wat met een ander doen, als dit gebeurt tijdens een relatie dan is het nog lastiger voor dat persoon.
misschien, maar om daarom een pauze in je relatie in te lassen vind ik weer een ander uiterste.quote:op donderdag 13 juli 2006 09:09 schreef cyclinggirl het volgende:
het hangt er ook vanaf waarom als iemand in de knoop zit met zichzelf dan moet je daar eerst zelf uit komen en dan pas kan je wat met een ander doen, als dit gebeurt tijdens een relatie dan is het nog lastiger voor dat persoon.
geloof maar dat ik baal...quote:op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef locusta het volgende:
[..]
ik zou echt balen als een stekker!
![]()
maar dit is dan wel weer een soort van "leuke" break![]()
quote:op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef ivo1986 het volgende:
geloof maar dat ik baal...
hehe maja tis inderdaad een leuke break, vooral als ze terug komt en haar dan weer in mijn armen van nemen![]()
![]()
dat vind ik dus niet. als mijn partner in de knoop zit, dan ben ik er voor hem. oók als het daardoor even minder leuk is in de relatie. waarom? omdat ik voor hem gekozen heb, en niet alleen voor zijn vrolijke kant, maar helemaal voor hem.quote:op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef cyclinggirl het volgende:
verder kun je je partner (als je meisje bent iig) pas echt voor je winnen als je een ander vriendje neemt tijdens deze break want als je gewone partner er achter komt gaat hij meer sperma produceren. (dit laatste is echt waar - wetenschappelijk bewezen - heb ik laatst op televisie gezien).quote:een man weet niet wat hij mist,
weet niet wat hij mist,
als ze er niet is,
als ze er niet is......
denk dat je er idd te snel een punt achter hebt gezet. weet natuurlijk niet hoe jullie relatie die 1,5 maand ging en over meer problemen waren, maar als het alleen maar uit is gegaan omdat jullie ruzie hadden en je vriendin iets dwars zat waar ze haar vinger niet op kon leggen, dan denk ik persoonlijk niet dat uitmaken de oplossing is. tenzij het met jullie te maken had.quote:op zondag 16 juli 2006 12:29 schreef alvave het volgende:
hoi,
ik heb ook met zo iets situatie te maken...
heb nu voor anderhalve maand een relatie gehad en het ging allemaal goed. tot pas dat we ruzie kregen en ik wist niet precies waarom en mijn vriendin wist niet precies wat haar dwars zat. ik heb besloten het toen maar uit te maken. (gister) we hebben een goed gesprek gehad en alles verteld wat de problemen waren..... en het uitgemaakt.
maar het probleem is nu dat ik nu dus wel precies weet wat het probleem is. ik weet nu precies waar het aan lag. ik ben nog steeds verliefd op haar en volgens mij zij ook op mij, maar tis nu al uit......
ik weet nu ff niet wat moet ik doen. heb ik het te snel uitgemaakt? of was het preventief verstandig? heeft iemand hier suggesties voor....?
alvast bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |