Wat een gay icon Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooo...goedemorgen!
T'is ook een gay spelquote:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
SP geeft gratis cursus Islam voor beginners![]()
![]()
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?
Ik zou echt niet weten wie ons land moet regeren dit keer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!
een PSPquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepler!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
heel Hong Kong loopt met die dingen
Ja dus?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
Weet ik, dat was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
een PSP
Ik vind je icon geweldig trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dussssssssssssssssssss....
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef kepler het volgende:
alleen rare Chinezen kopen zo'n ding
Gijsssssssssssssssssssssquote:
Ja ik las het....... ook dat bedrijvenpark? Wat stimuleert jou te gaan solliciteren trouwens? OOk klaar.... groei je ook vast..... ? Ik hoop dat jou en B's nieuwe werk lukt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss
Ik zat gister bij mijn sollicitatiegesprek zo'n beetje naast Infonet.
[..]
zal toch niet? wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?quote:
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ik
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar durf ik niets onder te verwedden..... vannacht geboren, net wakker etc... zij nog in het ziekenhuis. kan zomaar
3 weken !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
vond jou hand wel leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.
Maar talk lekker tegen je eigen hand !
het is hier nu kwart voor acht in de avondquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
en je zit hier te computeren? geen barby?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier nu kwart voor acht in de avond
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
en je zit hier te computeren? geen barby?![]()
Dat chinees eten van jouquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallen
trouwens, er staan nu foto'sop de blog
http://werkenbijdetegenvo(...)k-gelukt-om-een.html
Hong Kong is geweldig, zo jammer dat ik er maar heel kort was... Ach over een tijdje Japanquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat chinees eten van jou
Bamboesteigers zegt ie ook..HongKong lijkt me trouwens geweldig!
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Internet is echt een fantastische uitvinding, net als Picasaquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensHeb je direct toegevoegt als favo............ geweldige foto's Gijs
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dus
gijssssssssssssssssssssssssssssjessssssssssssssssssssssssss
Gave foto's gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssss
http://Sander.justgotowned.com/
Je hebt het wel over de man die op de dag van zijn bruiloft nog even kwam posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de man die op de dag van zijn bruiloft nog even kwam posten.
Ik wist niet dat je oma Afrikaans was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef QueenR het volgende:
even mijn ukkies in monshau spammen
met oma op de wip.
[afbeelding]
het mooie monshau
[afbeelding]
en geweldige trucjes op de trampoline (net na het eten!?!?)
[afbeelding]
das niet mijn oma maar mijn moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je oma Afrikaans was?
Ik moest gisteren lachen toen ik in de lift stapte... aan jou en je Afrikanen naar Duitsland, het bleef zonnig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
das niet mijn oma maar mijn moederen nee die is niet afrikaans, maar die gingen ook gewoon gezellig mee. dus de schoonfamilie en mijn paps en mams
![]()
Gewoon een beetje gehad bij UWV. Op zich is het werk nog wel leuk en uitdagend, het is meer al het gezeik eromheen. Totaal gebrek aan visie bij management, besluiten worden door angst of vriendjespolitiek gemotiveerd en regionaal gaat iedereen zijn eigen gang waardoor je er landelijk maar achteraan rent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik las het....... ook dat bedrijvenpark? Wat stimuleert jou te gaan solliciteren trouwens? OOk klaar.... groei je ook vast..... ? Ik hoop dat jou en B's nieuwe werk lukt!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik moest gisteren lachen toen ik in de lift stapte... aan jou en je Afrikanen naar Duitsland, het bleef zonnig.
Maar ineens kreeg ik dat plaatje van die Afrikanen uit dat tv programma voor me, groeten uit de rimboe, ken je dat?![]()
Ik zag jou al lopen met die toetsie's
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dus
Mooi stuk,... bij mij geldt ook waardering maar dan voornamelijk zelfwaardering. Ik wil straks als ik 65 ben terugkijken (job gericht dan) op iets waar ik trots op ben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gehad bij UWV. Op zich is het werk nog wel leuk en uitdagend, het is meer al het gezeik eromheen. Totaal gebrek aan visie bij management, besluiten worden door angst of vriendjespolitiek gemotiveerd en regionaal gaat iedereen zijn eigen gang waardoor je er landelijk maar achteraan rent.
Wat ook meespeelt is het gebrek aan waardering. Zowel persoonlijk als qua salaris. Er zijn nieuwe functieprofielen in het leven geroepen en ik heb de toezegging dat ik promotie heb gemaakt (ik functioneer zelf al volgens die nieuwe functie!) maar zolang die nieuwe profielen niet zijn ingevoerd krijg ik geen cent meer! En dat duurt natuurlijk weer jaren omdat allerlei mensen het blokkeren (werknemers die historisch gezien in een hogere schaal zitten, managers die de extra salarissen niet uit hun budget kunnen betalen).
Tenslotte is er bij UWV totaal geen loopbaanbegeleiding. Ik weet dat ik meer wil, wil groeien in mijn vak. Maar er is geen enkele club die je daarbij kan helpen. Bijvoorbeeld door het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan. Het is alleen maar korte termijn denken, brandjes blussen.
Dan moet je de bouw inquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi stuk,... bij mij geldt ook waardering maar dan voornamelijk zelfwaardering. Ik wil straks als ik 65 ben terugkijken (job gericht dan) op iets waar ik trots op ben.
Mooi werk maar niets voor mijquote:
wat een nieuwsberichtquote:HEERLEN - De vestiging van McDonalds aan de Breukerweg in Heerlen verwijdert zijn urinoirs in de vorm van een geopende vrouwenmond. Dat gebeurt na klachten van een gechoqueerde Amerikaan bij de hoofddirectie van het fastfoodconcern over de urinoirs, die eruitzien als wijd opengesperde knalrode lippen.
Dat heeft eigenaar Giel Pijpers van de McDonalds-vestiging woensdag laten weten. Volgens Pijpers gaat het om kunstwerken, maar in de Verenigde Staten kijkt men daar anders tegen aan. Pijpers laat de urinoirs slopen en zal ze verkopen. "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken", zei hij woensdag.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Proest.....
quote:hier moet je geluid voor hebben.
Ohhh,... die MMquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
"Ik moet zeggen dat we hem nog niet binnen hebben, en we Vrijdag pas mogen leveren"
Ja maar dat red ik dan niet met sluitingstijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh,... die MMJa de Dixons site laat hetzelfde zien. Een nietsvermoedend Bart S medewerker zou het spel wel domweg verkopen........ kwestie van rondbellen.
Koopavond of halve dag vrijnemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar dat red ik dan niet met sluitingstijden
Dat is prettig voor je want je kan voorlopig niet gamenquote:
Scheelt, zon baby slaapt meest van de dagquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is prettig voor je want je kan voorlopig niet gamen
Die van ons voelt Angs nu zo`n 20 uur per dag dus dat zal ze straks ook wel wakker zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Scheelt, zon baby slaapt meest van de dag
Nee maar ze moeten als ze wat ouder worden wel weer terug in hun eigen bedquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Magneet het volgende:
overdag slaapt Merlijn ook voor geen meter, snachts wordt hij af en toe wakker ( niet iedere nacht ) voor een slokje en slaapt dan weer door. Voordeel als zo'n kleine bij je in bed slaapt : bij bv hoef je er niet uit om ze te drinken te geven
Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Atuniel het volgende:
Schieten natuurlijk!!!![]()
Ik moet met die aap op die draak schieten.. dan laat ie wel zn granaat vallen... en als ik schiet op die ijsappel valt dat ding ws wel op de grond!
He lekker.. komt zo in me op.. ik weet hoe ik verder moet
Geen idee.. ik ben voor het eerst de afgelopen 2 nachten er uit gegaan omdat ik haar zachtjes hoorde piepen en huilen, even kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Magneet het volgende:
overdag slaapt Merlijn ook voor geen meter, snachts wordt hij af en toe wakker ( niet iedere nacht ) voor een slokje en slaapt dan weer door. Voordeel als zo'n kleine bij je in bed slaapt : bij bv hoef je er niet uit om ze te drinken te geven
Ja Jort's neus liep ook alweer.... komt ook door het weer hoor... en de creche... dan weer warm, dan weer koud,... dan weer heet,... dan weer tropisch.... hop en weer fris.... !quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben voor het eerst de afgelopen 2 nachten er uit gegaan omdat ik haar zachtjes hoorde piepen en huilen, even kijken.
Net als de afgelopen 2 avonden ineens huilen is als ze al een uurtje slaapt..
Tzal de warmte wel zijn.. als ik er dan ff ben gaat het wel weer..
Gisteravond heb ik haar een knuffel gegeven met zo'n muziekdoosje er in.. en echt dat was zo lief.. ze pakte de knuffel tussen haar armpjes, draaide zich op dr zij en lag ze zo lief te kijken.
En weer stil, en weer slapen.. En die had ik vanacht ook weer aangedaan.. aai over dr bol gegeven, eventjes zachtjes gesproken en toen sliep ze weer.
Arme kind heb ook last van muggen en ze is strontverkouden.. algehele kutgevoel dus, troost van papa of mama doet wonderen bij ons.
Ja hebben ze zo te pakken inderdaad.. ah we hebben nu van dat dampo spul voor kleintjes.. hielp wel gisteravond moet ik zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Jort's neus liep ook alweer.... komt ook door het weer hoor... en de creche... dan weer warm, dan weer koud,... dan weer heet,... dan weer tropisch.... hop en weer fris.... !
absoluut we zijn dan ook al bezig om Merlijn te laten wennen aan zijn eigen kamer ook al hangen er nog geen gordijnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee maar ze moeten als ze wat ouder worden wel weer terug in hun eigen bed
Geen idee,... heb geen airco!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef Magneet het volgende:
wat dachten jullie dat al die airco's doen in wnkels, auto's en andere irri stuf.
Ja,... soms zou ik het ook wel willen ja... laatst nog op vakantie in de auto... en vorige week nog in mijn slaapkamer.... maar ja... het is altijd maar voor even he. Kost ook een hoop geld en verbruikt veeel stroom.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Magneet het volgende:
airco rules! maar niet voor koters
?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
Nee het rules niet eens ook.
Maar gaat lekker in Israel zeg.. ze zijn weer in oorlog..
Nuken
das waar, in huis zou ik het ook niet hoeven hebben maar in de auto is het wel zwaar relaxed, zeker als je er dagelijks 2 uur in zit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... soms zou ik het ook wel willen ja... laatst nog op vakantie in de auto... en vorige week nog in mijn slaapkamer.... maar ja... het is altijd maar voor even he. Kost ook een hoop geld en verbruikt veeel stroom.
Oh die ontvoerde soldaten........ ja Gijs het is elke maand raak daar. Je raakt de tel kwijt. Maar ja,... nu de reservisten zijn opgeroepen kan je idd wel gaan spreken van een wat grotere aktie dan normaal.quote:
Ze zijn daar zoiezo oververhit.. sahara lucht denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh die ontvoerde soldaten........ ja Gijs het is elke maand raak daar. Je raakt de tel kwijt. Maar ja,... nu de reservisten zijn opgeroepen kan je idd wel gaan spreken van een wat grotere aktie dan normaal.
Gijs.......... die landen daar.... dat testosterondie rare omstandigheden om oorlog te voeren.... het is alsof ze het echt willen.......
Ontvoerd als in van Israelisch grondgebied getrokken en meegenomen, of vastgehouden omdat ze op Libanees grondgebied waren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ze zijn daar zoiezo oververhit.. sahara lucht denk ik.
Maar Libanon heeft 2 israelische soldaten vandaag ontvoerd, bovenop die 1 die bij de palestijnen zit... dus dat beloofd weer prachtig vuurwerk.
Naast Syrie en boven Israel.quote:
Maakt dat uit dan? Ontvoerd klinkt toch als ongewild meegenomenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ontvoerd als in van Israelisch grondgebied getrokken en meegenomen, of vastgehouden omdat ze op Libanees grondgebied waren?
Ah dus nu word israel van 2 kanten belaagd...quote:
Hezbollahquote:BEIROET - De Hezbollah-beweging in Libanon heeft woensdag twee Israëlische militairen gevangengenomen tijdens een aanval op Israëlisch grondgebied
Dat maakt zeker wel wat uit....... Wat zou jij doen als hier 2 duitse Soldaten rondliepen met vreemde bedoelingen..... denk ook dat ze worden opgepakt denk je niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Ontvoerd klinkt toch als ongewild meegenomen
Tis in ieder geval provocatie van ze.. als een kind bij een ander kind 2 knikkers afpakt krijgt ie ook klappen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat maakt zeker wel wat uit....... Wat zou jij doen als hier 2 duitse Soldaten rondliepen met vreemde bedoelingen..... denk ook dat ze worden opgepakt denk je niet.
Vraag is zijn ze meegenomen (en dus ontvoerd) vanuit Israel of zijn ze opgepakt omdat ze op Libanees grondgebied waren.
Keagan heeft vorige week de laatste "slechterik" verslagen. Het lukte papa niet en hij deed het ffquote:
Bestaat niet... toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
Keagan heeft vorige week de laatste "slechterik" verslagen. Het lukte papa niet en hij deed het ffonvoorstelbaar dat ventje. Nu zeurt ie dagelijks over Kameo 2
![]()
Nee,...ze spelen tikkertjequote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Magneet het volgende:
POW kan niet aangezien ze niet in staat van oorlog zijn.
Moet die nog heeeeel lang wachtenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
Keagan heeft vorige week de laatste "slechterik" verslagen. Het lukte papa niet en hij deed het ffonvoorstelbaar dat ventje. Nu zeurt ie dagelijks over Kameo 2
![]()
whahahahaha... daar moest ik wel om lachen..... Statement+9quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef Atuniel het volgende:
"If the soldiers are not returned we will turn Lebanon's clock back 20 years," Israel Defense Forces Chief of Staff Dan Halutz
ja het is ongelooflijk.... hij WEET gewoon precies wat ie moet doen. Kiest meteen het goede beestje blah blah. Ik snap er verder geen ene drol van dus van mij heeft ie het iig nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bestaat niet... toch?
Respect voor Keagan inderdaad
Nog ff en hij is net zo goed als onsquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja het is ongelooflijk.... hij WEET gewoon precies wat ie moet doen. Kiest meteen het goede beestje blah blah. Ik snap er verder geen ene drol van dus van mij heeft ie het iig niet![]()
haha, hij is nu al beterquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog ff en hij is net zo goed als ons
Maar als je die bazen eenmaal doorhebt wil het ook welquote:
Gijs denk dat je niet wilt weten hoe kinderen straks gamen..... het is eigenlijk allemaal pas net begonnen... jaartje of 20 ofzo...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar als je die bazen eenmaal doorhebt wil het ook wel
Ik kan niet wachten op Jasmijn die mij inmaakt in een game
Zal vast Halo 23 worden ofzo pas.
ik ben wel blij dat ik zie dat de nieuwere ideeen toch elke keer is met wat meer beweging van de speler zelf (bijv. de Wii met zijn bediening, of Eye toy) zijn het toch niet gehele zoutzakkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs denk dat je niet wilt weten hoe kinderen straks gamen..... het is eigenlijk allemaal pas net begonnen... jaartje of 20 ofzo...
Idd,...de Wii met haar nieuwe controls.... onze hoofden straks digitaal gescanned bij Rainbow Six met je 360 webcam etc. etc.... heerlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik zie dat de nieuwere ideeen toch elke keer is met wat meer beweging van de speler zelf (bijv. de Wii met zijn bediening, of Eye toy) zijn het toch niet gehele zoutzakken
Lees je in.. 1182 topics te gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef Gstyles het volgende:
Deze Gijs is wakker..!
Maar heb nooit het begrip ''gijsjes'' op fok! begrepen, kan iemand mij uitleggen hoe en wat?!
Ga maar lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef Gstyles het volgende:
Deze Gijs is wakker..!
Maar heb nooit het begrip ''gijsjes'' op fok! begrepen, kan iemand mij uitleggen hoe en wat?!
De kleine heeft der kans gehad deze week, nu hebben we geen tijd meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja met mij ok.. maar hoe is het in godsnaam bij jou??
Denk niet dat ze tegen robbie williams op kunnen en die kreeg het ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze goede basboxen in die bios?
Dat willen bepalen voor die babyquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De kleine heeft der kans gehad deze week, nu hebben we geen tijd meer
Gaan vanavond lekker eten in de stad, morgen naar de bios en zondag BBQ-en
Maandag mag ze het weer proberen
Oppasquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat willen bepalen voor die baby![]()
Oh oh oh Gijs... straks heb je in principe weinig te vertellen en moet je gaan leven op het ritme van de baby zo min of meer.rustige BBQ
eten in de stad
dag bios voorlopig
![]()
Ja,.. 'die' mensen snap ik ook niet...... eerste maanden deed ik dat niet! Nu proberen we 1x per maand er even lekker uit te gaan.... maar dat komt er vaak niet eens vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou de eerste maanden niet denk ik... of ben je er 'zo 1'
Gijs als C&C uitkomt kan je die blind halen hoor.... RTS op consoles kanquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze goede basboxen in die bios?
hier hetzelfde, eerste maanden amper tot niet weg ( op een keer teater na dat al geboekt was ) en nu nog heel zelden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.. 'die' mensen snap ik ook niet...... eerste maanden deed ik dat niet! Nu proberen we 1x per maand er even lekker uit te gaan.... maar dat komt er vaak niet eens van
Ik denk ook zeker wel dat het goed is als je ouders af en toe er even uit gaat, even wat met zn 2'en doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.. 'die' mensen snap ik ook niet...... eerste maanden deed ik dat niet! Nu proberen we 1x per maand er even lekker uit te gaan.... maar dat komt er vaak niet eens van
Ja,... we proberen het vaak te doen, maar echt makkelijk plannen is het niet. Helemaal niet als je allebei onregelmatig werkt en Quin vaak weekenden pakt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel dat het goed is als je ouders af en toe er even uit gaat, even wat met zn 2'en doen.
Tam en ik nu 1x gedaanAan de oppas ligt het niet, net meisje ook.
Maar de eerste maanden wil je er toch bijblijven denk ik.. en daarna, als de routine er een beetje in is..
Zou jou ook goed doen denk ik. Even lekker een weekendje weg ofzo..... ! Straks ben ik 5 jaar getrouwd.... gaan we voor het eerst een weekend weg zonder kids. Daarvoor was het altijd gewoon maar 1 nachtje, zodat papa en mama kunne stappen en neuken met geluidquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier hetzelfde, eerste maanden amper tot niet weg ( op een keer teater na dat al geboekt was ) en nu nog heel zelden.
me zus gaat sinds het begin al rond hun trouwdag een weekend weg. Kinderen worden dan verspreid bij me moeder, vader of me broer ofzo. Maar goed die koters zijn nu al 6 en 8. Zelf gaat het zolang Merlijn nog bij Miranda aan de tiet hangt natuurlijk wat lastiger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zou jou ook goed doen denk ik. Even lekker een weekendje weg ofzo..... ! Straks ben ik 5 jaar getrouwd.... gaan we voor het eerst een weekend weg zonder kids. Daarvoor was het altijd gewoon maar 1 nachtje, zodat papa en mama kunne stappen en neuken met geluid
Kolvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
me zus gaat sinds het begin al rond hun trouwdag een weekend weg. Kinderen worden dan verspreid bij me moeder, vader of me broer ofzo. Maar goed die koters zijn nu al 6 en 8. Zelf gaat het zolang Merlijn nog bij Miranda aan de tiet hangt natuurlijk wat lastiger.
Kolven gaat thuis voor geen meter, meneer krijgt op het kdv dus dat wat Miranda op het werk af heeft kunnen kolven + kunstvoeding. Hij krijgt nu als wij aan het eten zijn ook stukjes eten soms een broodkorst en soms ook de groente die wij ook eten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kolven?
Jort drinkt gewoon kraanwater met poedershit,..... en voor de rest eet hij zich helemaal vol. Is niet echt meer afhankelijk van zijn moeder. Dat is wel een voordeel......
Mee eten is goed........ Met Daan waren wij ook iets te lang met potjes doorgegaan vind ik. Maar ja zo leer je elke dag met kids !quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
Kolven gaat thuis voor geen meter, meneer krijgt op het kdv dus dat wat Miranda op het werk af heeft kunnen kolven + kunstvoeding. Hij krijgt nu als wij aan het eten zijn ook stukjes eten soms een broodkorst en soms ook de groente die wij ook eten.
Gijsssssssssssssss....quote:
Jasmijn eet gewoon dr potjes nog .. boterhammetje smiddags, fruithappie sochtends.. zondags 1 patatje uit het vuistjequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mee eten is goed........ Met Daan waren wij ook iets te lang met potjes doorgegaan vind ik. Maar ja zo leer je elke dag met kids !
Neh.... gisteren wezen Quad rijden en 4x4 op de Maasvlaktequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssss....![]()
Ben je nog naar die dikke geweest gisteren? Hoor maar niks van hemHeeft geen hulp nodig zeker?
1 patatje? gijs..... weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jasmijn eet gewoon dr potjes nog .. boterhammetje smiddags, fruithappie sochtends.. zondags 1 patatje uit het vuistje
[afbeelding]
Als ze dr bordje leeg heeft dan he..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1 patatje? gijs..... weet je het zeker?![]()
![]()
Nee dat red ze niet joh.. 1800 kom ik thuis van de creche.. gaan we eten, en 18:30 zit ze zo in dr oogjes te wrijven en te hangen, dan wil ze echt dr badje, dr fles en op bed gelegd worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef Sjotime het volgende:
Begon het 360 topic als Gijs topic te zienIk wilde daar posten dat je Jasmijn morgen toch gewoon even mee kan nemen naar de MM Gijs of naar de Dixons?
Ohhh, nee ok,.. dacht dat je overdag met haar alleen was Gijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee dat red ze niet joh.. 1800 kom ik thuis van de creche.. gaan we eten, en 18:30 zit ze zo in dr oogjes te wrijven en te hangen, dan wil ze echt dr badje, dr fles en op bed gelegd worden.
Als tam geen avonddienst had dan had het wel gekund.. maar zeg het, vind het niet erg.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als ze dr bordje leeg heeft dan he..
Zit ze zo te loeren naar de patatjes.. dus knabbelt ze er ook nog 1 weg (vlaamse friet)
Die wordt ook behoorlijk saai eigenlijk. Begin een beetje te denken dat ik klaar ben met FOK. Je weet, die periodieke FOKdip die iedereen weleens heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. kun je je losrukken van het GAM SC
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wordt ook behoorlijk saai eigenlijk. Begin een beetje te denken dat ik klaar ben met FOK. Je weet, die periodieke FOKdip die iedereen weleens heeft.
Gijs.. ik heb hem net bij bol.com besteld.. morgen ligt Prey op de deurmat als ik thuis komquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh, nee ok,.. dacht dat je overdag met haar alleen was Gijs
We've all been there Gijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wordt ook behoorlijk saai eigenlijk. Begin een beetje te denken dat ik klaar ben met FOK. Je weet, die periodieke FOKdip die iedereen weleens heeft.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs.. ik heb hem net bij bol.com besteld.. morgen ligt Prey op de deurmat als ik thuis kom
wij zijn van plan de paar potjes die we in paketten hebben gehad alleen op de boterham te geven ( fruithapjes dus kan ) en voor de rest alleen vast voedsel. Nu is het nog een kwestie van wennen voor hem, hij krijgt toch nog wel de goede hoeveelheid voeding van Mirandaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mee eten is goed........ Met Daan waren wij ook iets te lang met potjes doorgegaan vind ik. Maar ja zo leer je elke dag met kids !
Jasmijn staat/loopt toch al? Wordt het dan geen tijd die box op de lage stand te zetten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jasmijn eet gewoon dr potjes nog .. boterhammetje smiddags, fruithappie sochtends.. zondags 1 patatje uit het vuistje
[afbeelding]
Jawel, maar op den duur komen ze op een leeftijd dat ze wat sterkers willen. Behoefte aan vast voedsel... dat stopt ook vaak huilerige buien.... !quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij zijn van plan de paar potjes die we in paketten hebben gehad alleen op de boterham te geven ( fruithapjes dus kan ) en voor de rest alleen vast voedsel. Nu is het nog een kwestie van wennen voor hem, hij krijgt toch nog wel de goede hoeveelheid voeding van Miranda
Alles staat bij mij al laag anders ben ik echt fucked..... stink klimmerquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
Jasmijn staat/loopt toch al? Wordt het dan geen tijd die box op de lage stand te zetten?
Ja dat geloof ik graagquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gijs.........
Lekker gamen..... laatste spel wat ik kocht was Oblivion... dat was in Maart,.. was heerlijk om gisteren weer een verse te openen en mijn eerste achievement binnen te halen.
absoluut, weet het schema niet precies maar op een gegeven moment wordt het nog 1 /a 2 keer per dag de tiet en voor de rest pap en vast voedselquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jawel, maar op den duur komen ze op een leeftijd dat ze wat sterkers willen. Behoefte aan vast voedsel... dat stopt ook vaak huilerige buien.... !
Bijna ja.. ze kan zich nog niet omhoog werken als ze ligt.. liggen naar zitten kan alleen als we helpen.. staan kan vanuit zitten alleen als we helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
Jasmijn staat/loopt toch al? Wordt het dan geen tijd die box op de lage stand te zetten?
Xbox met games verkopen.... 200 euro bijleggen en zwerver pack kopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut, weet het schema niet precies maar op een gegeven moment wordt het nog 1 /a 2 keer per dag de tiet en voor de rest pap en vast voedsel
die van mij probeerd zich aan alles omhoog te trekken en overheen te kruipen, ook alles laag dus bij onsquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Alles staat bij mij al laag anders ben ik echt fucked..... stink klimmer
De tietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut, weet het schema niet precies maar op een gegeven moment wordt het nog 1 /a 2 keer per dag de tiet en voor de rest pap en vast voedsel
huiliequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja... maar je hebt toch die harde schijf wel nodig.. dus kun je beter God-pakket halen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Xbox met games verkopen.... 200 euro bijleggen en zwerver pack kopen
neuh, xbox verkoop ik op z'n vroegst als ik de 360 al heb, dan ff checken welke games erop werken. Je krijgt op zich toch geen rooice cent terug voor die oude.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Xbox met games verkopen.... 200 euro bijleggen en zwerver pack kopen
een huilie post vanuit Nieuw Zeeland oooooooooooooooookquote:
god-pack is sowieso ene vereistequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja... maar je hebt toch die harde schijf wel nodig.. dus kun je beter God-pakket halen.
Je hebt zooooooooooo'n mazzel dat je zo ver weg zit nu, anders was ik je in je ballen komen trappenquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt zooooooooooo'n mazzel dat je zo ver weg zit nu, anders was ik je in je ballen komen trappenHond
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef kepler het volgende:
huilie
Ach, zolang ze borstvoeding geeft kunnen we toch niet wegquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel dat het goed is als je ouders af en toe er even uit gaat, even wat met zn 2'en doen.
Tam en ik nu 1x gedaanAan de oppas ligt het niet, net meisje ook.
Maar de eerste maanden wil je er toch bijblijven denk ik.. en daarna, als de routine er een beetje in is..
kolvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, zolang ze borstvoeding geeft kunnen we toch niet weg
Hebben al wel een BBQ staan van ons blok in aug, maar dan kan ze mee, of we zetten de babyfoon
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, zolang ze borstvoeding geeft kunnen we toch niet weg
Hebben al wel een BBQ staan van ons blok in aug, maar dan kan ze mee, of we zetten de babyfoon
Lekker weertje he Gijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:13 schreef Sjotime het volgende:
......... verdomme![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens.. over Katholiek gesproken.. Brown... moet jij niet eens beginnen met pompen eigenlijk? Huisje, getrouwd...
Whahahaha,.. dat is serieus grappig... ik zou ook gek wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Atuniel het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016940.php
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
Hoeveel mensen ook niet verschrikt reageren als we aangeven weer zwanger te zijn
"Oh wat erg"
"Ongelukje zeker?"
"Ben je katholiek"
Nee... dat willen we graag
Trouwens.. over Katholiek gesproken.. Brown... moet jij niet eens beginnen met pompen eigenlijk? Huisje, getrouwd...
-edit weg dan maar -quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat achter het .jpg moest weg
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:19 schreef Magneet het volgende:
ik heb de link ff weggehaald, geloof niet dat hij zijn naam zo op het forum wilt hebben.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Magneet : http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1824
...picaso... localpart...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:32 schreef Sjotime het volgende:
Mja,... niet denderend van Picasa... hij pakt mijn google account info en dat is het localpart van mijn email adres![]()
http://www.dumpalink.com/media/1152785742/Enjoy_Your_Lunchquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
...picaso... localpart...
Spreek eens normaal man!!
whahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1152785742/Enjoy_Your_Lunch
Whehehe.. sommige spugen ook wel heel erg veel geloof ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1152785742/Enjoy_Your_Lunch
Bij gebrek aan informatieve input onderandere vanaf uwerzijde zijnde wij genoodzaakt onszelfigs te vermaken op deze, naar mijn idee, hylarische wijze.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan informatieve input onderandere vanaf uwerzijde zijnde wij genoodzaakt onszelfigs te vermaken op deze, naar mijn idee, hylarische wijze.
?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb trouwens een briljant idee voor een eigen bedrijf!
Autosponsering.
Jij als bedrijf, krijgt geld van adverteerders om sponsoring te plakken op particuliere auto's.
Automobilisten die rijden dus met bedrijfsreclame rond, en ontvangen daar een X bedrag voor, zeg maar belastingvrij rondrijden ofzo voor hun.
Jij als bedrijf moet dus zorgen dat je aan de sponsors komt, daar geld voor vangt en voor minder op de auto's laat zetten.
Je kan dan prijsklasse denken als in grootte van de stickers, duur van de stickers op de auto's, kilometers die er worden gereden.
Bedacht ik mij net.. zit wel wat in toch?
Ja het bestaat nog niet... maar ik voorzie een gouden toekomst grashopper.. Helemaal met de stijgende brandstofprijzen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb trouwens een briljant idee voor een eigen bedrijf!
Autosponsering.
Jij als bedrijf, krijgt geld van adverteerders om sponsoring te plakken op particuliere auto's.
Automobilisten die rijden dus met bedrijfsreclame rond, en ontvangen daar een X bedrag voor, zeg maar belastingvrij rondrijden ofzo voor hun.
Jij als bedrijf moet dus zorgen dat je aan de sponsors komt, daar geld voor vangt en voor minder op de auto's laat zetten.
Je kan dan prijsklasse denken als in grootte van de stickers, duur van de stickers op de auto's, kilometers die er worden gereden.
Bedacht ik mij net.. zit wel wat in toch?
grashopper oooookquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja het bestaat nog niet... maar ik voorzie een gouden toekomst grashopper.. Helemaal met de stijgende brandstofprijzen.
Zou jij, als je ervoor betaalt werd, rondrijden met reklame op je auto van bijvoorbeeld Macdonalds? Dus leuk betaald worden, 25% verlaging van je brandstofkosten zeg maar.
Grashopper oooookquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja het bestaat nog niet... maar ik voorzie een gouden toekomst grashopper.. Helemaal met de stijgende brandstofprijzen.
Zou jij, als je ervoor betaalt werd, rondrijden met reklame op je auto van bijvoorbeeld Macdonalds? Dus leuk betaald worden, 25% verlaging van je brandstofkosten zeg maar.
Nou....... DOE ER DAN IETS MEE Nesquick kleurige klootzak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind em serieus wel briljant! zo zit ik ook met meer reclame plekken.... de onderkant van een brug bijv.... als die openstaat zie je zo een reclame van een of ander bedrijf.
Ook een idee inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind em serieus wel briljant! zo zit ik ook met meer reclame plekken.... de onderkant van een brug bijv.... als die openstaat zie je zo een reclame van een of ander bedrijf.
Is toch briljant? staat de Brienenoord open.... sta je lekker stil duurt ff..... kan je lekker naar zo'n sloggi reclame kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou....... DOE ER DAN IETS MEE Nesquick kleurige klootzak.
Ja is briljant.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is toch briljant? staat de Brienenoord open.... sta je lekker stil duurt ff..... kan je lekker naar zo'n sloggi reclame kijken
Ah... dus het werkt.. maar we moeten het groter aanpakken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef Magneet het volgende:
die reclame op particuliere auto's gebeurd trouwens al op kleine schaal door kroegen e.d.
Of een enorm sappige hamburger .. met daaronder "eerstvolgende afslag is een Mac" ... tsjakka zeg ik!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is toch briljant? staat de Brienenoord open.... sta je lekker stil duurt ff..... kan je lekker naar zo'n sloggi reclame kijken
Gijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah... dus het werkt.. maar we moeten het groter aanpakken.
Ik denk aan reclamezendtijd op tv om de massa te benaderen, krantadvertenties.
Als het aanslaat komen de bedrijven naar jou..of ze ajb een sticker op iemand zn auto mogen hebben..
een sticker.... een wieldop..... een vlag.....een complete paintjob!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah... dus het werkt.. maar we moeten het groter aanpakken.
Ik denk aan reclamezendtijd op tv om de massa te benaderen, krantadvertenties.
Als het aanslaat komen de bedrijven naar jou..of ze ajb een sticker op iemand zn auto mogen hebben..
Ik ga het eerst eens voorleggen aan mn schoonzusje, die weet hoe je bedrijfsplannen opstelt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs
Leef je uit
http://www.kvk.nl/
ALT 137 padawan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een sticker.... een wieldop..... een vlag.....een complete paintjob!![]()
verschillende categorien (ja.... ik krijg die puntjes niet op die kutletters....
) verschillende prijsklasses
ik zou palm pakkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Atuniel het volgende:
Ik durf te wedden.. dat als je op zon warme dag als vandaag boodschappen gaat doen... 3 auto's tegen komt met een afbeelding van een heerlijk koud flesje Heineken.. je in de supermarkt Heineken meeneemt.
gijs.......quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Atuniel het volgende:
Ik durf te wedden.. dat als je op zon warme dag als vandaag boodschappen gaat doen... 3 auto's tegen komt met een afbeelding van een heerlijk koud flesje Heineken.. je in de supermarkt Heineken meeneemt.
Ik neem sowieso Heineken mee,........ of ik nu 50 Grolsch bordjes tegenkom.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Atuniel het volgende:
Je bent ook geen echte bierdrinkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik neem sowieso Heineken mee,........ of ik nu 50 Grolsch bordjes tegenkom.
Ken het,....quote:
Ah,.. je breekt alquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff.... net een heel gesprek gehad met mijn leidinggevende over hetgeen mij dwars zit bij UWV en dat ik extern ben rond aan het kijken. Was wel goed gesprek, ik heb wat dingen aangegeven die moeten veranderen en die ik wil als ze me willen behouden. Ze zou het doorgeven en zich hard voor me maken, even afwachten hoe onmisbaar ik ben.
Nee, dat niet. Maar ik vond het wel zo eerlijk om te zeggen. Probleem is dat ik mijn werk wel leuk vind, en ik kan ook goed opschieten met mijn collega's. Verder is UWV natuurlijk erg relax wat arbeidsvoorwaarden betreft. Het is meer al het politieke gezeik eromheen dat ik niet trek. Wat mij betreft kunnen er twee dingen gebeuren:quote:
Miami Vicequote:
Euh .. oh ja..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GIJS! DENK NA! MIAMA FUCKIN' VICE!!!!!!
http://www.apple.com/trailers/universal/miamivice/
Gijs......... niemand vervangt Tubb en Crockettquote:
Deze versie gaat zoooooo zuigenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs......... niemand vervangt Tubb en CrockettHELEMAAAAL niet die Farrel
Deze versie wordt beter, meer Heat dan jaren '80 kitch.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze versie gaat zoooooo zuigenFarrel en Jamie Fox... PUHLEASE!
We beginnen niet allemaal midden in de nacht met werken hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
?
Gijs.......... Farrel................. Farrel Gijs..............quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze versie wordt beter, meer Heat dan jaren '80 kitch.
Micheal Mann
Ik vind Farrel wel goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Gijs.......... Farrel................. Farrel Gijs..............
Boeit me allemaal niet als ik een nieuw spel ga spelen eerlijk gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |