Wat een gay icon Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooo...goedemorgen!
T'is ook een gay spelquote:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
SP geeft gratis cursus Islam voor beginners![]()
![]()
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?
Ik zou echt niet weten wie ons land moet regeren dit keer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!
een PSPquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepler!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
heel Hong Kong loopt met die dingen
Ja dus?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
Weet ik, dat was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
een PSP
Ik vind je icon geweldig trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dussssssssssssssssssss....
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef kepler het volgende:
alleen rare Chinezen kopen zo'n ding
Gijsssssssssssssssssssssquote:
Ja ik las het....... ook dat bedrijvenpark? Wat stimuleert jou te gaan solliciteren trouwens? OOk klaar.... groei je ook vast..... ? Ik hoop dat jou en B's nieuwe werk lukt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss
Ik zat gister bij mijn sollicitatiegesprek zo'n beetje naast Infonet.
[..]
zal toch niet? wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?quote:
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ik
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar durf ik niets onder te verwedden..... vannacht geboren, net wakker etc... zij nog in het ziekenhuis. kan zomaar
3 weken !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
vond jou hand wel leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.
Maar talk lekker tegen je eigen hand !
het is hier nu kwart voor acht in de avondquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
en je zit hier te computeren? geen barby?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier nu kwart voor acht in de avond
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
en je zit hier te computeren? geen barby?![]()
Dat chinees eten van jouquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallen
trouwens, er staan nu foto'sop de blog
http://werkenbijdetegenvo(...)k-gelukt-om-een.html
Hong Kong is geweldig, zo jammer dat ik er maar heel kort was... Ach over een tijdje Japanquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat chinees eten van jou
Bamboesteigers zegt ie ook..HongKong lijkt me trouwens geweldig!
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Internet is echt een fantastische uitvinding, net als Picasaquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensHeb je direct toegevoegt als favo............ geweldige foto's Gijs
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dus
gijssssssssssssssssssssssssssssjessssssssssssssssssssssssss
Gave foto's gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssss
http://Sander.justgotowned.com/
Je hebt het wel over de man die op de dag van zijn bruiloft nog even kwam posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de man die op de dag van zijn bruiloft nog even kwam posten.
Ik wist niet dat je oma Afrikaans was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef QueenR het volgende:
even mijn ukkies in monshau spammen
met oma op de wip.
[afbeelding]
het mooie monshau
[afbeelding]
en geweldige trucjes op de trampoline (net na het eten!?!?)
[afbeelding]
das niet mijn oma maar mijn moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je oma Afrikaans was?
Ik moest gisteren lachen toen ik in de lift stapte... aan jou en je Afrikanen naar Duitsland, het bleef zonnig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
das niet mijn oma maar mijn moederen nee die is niet afrikaans, maar die gingen ook gewoon gezellig mee. dus de schoonfamilie en mijn paps en mams
![]()
Gewoon een beetje gehad bij UWV. Op zich is het werk nog wel leuk en uitdagend, het is meer al het gezeik eromheen. Totaal gebrek aan visie bij management, besluiten worden door angst of vriendjespolitiek gemotiveerd en regionaal gaat iedereen zijn eigen gang waardoor je er landelijk maar achteraan rent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik las het....... ook dat bedrijvenpark? Wat stimuleert jou te gaan solliciteren trouwens? OOk klaar.... groei je ook vast..... ? Ik hoop dat jou en B's nieuwe werk lukt!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik moest gisteren lachen toen ik in de lift stapte... aan jou en je Afrikanen naar Duitsland, het bleef zonnig.
Maar ineens kreeg ik dat plaatje van die Afrikanen uit dat tv programma voor me, groeten uit de rimboe, ken je dat?![]()
Ik zag jou al lopen met die toetsie's
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die mongool bleef ook posten op zijn trouwdag dus
Mooi stuk,... bij mij geldt ook waardering maar dan voornamelijk zelfwaardering. Ik wil straks als ik 65 ben terugkijken (job gericht dan) op iets waar ik trots op ben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gehad bij UWV. Op zich is het werk nog wel leuk en uitdagend, het is meer al het gezeik eromheen. Totaal gebrek aan visie bij management, besluiten worden door angst of vriendjespolitiek gemotiveerd en regionaal gaat iedereen zijn eigen gang waardoor je er landelijk maar achteraan rent.
Wat ook meespeelt is het gebrek aan waardering. Zowel persoonlijk als qua salaris. Er zijn nieuwe functieprofielen in het leven geroepen en ik heb de toezegging dat ik promotie heb gemaakt (ik functioneer zelf al volgens die nieuwe functie!) maar zolang die nieuwe profielen niet zijn ingevoerd krijg ik geen cent meer! En dat duurt natuurlijk weer jaren omdat allerlei mensen het blokkeren (werknemers die historisch gezien in een hogere schaal zitten, managers die de extra salarissen niet uit hun budget kunnen betalen).
Tenslotte is er bij UWV totaal geen loopbaanbegeleiding. Ik weet dat ik meer wil, wil groeien in mijn vak. Maar er is geen enkele club die je daarbij kan helpen. Bijvoorbeeld door het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan. Het is alleen maar korte termijn denken, brandjes blussen.
Dan moet je de bouw inquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi stuk,... bij mij geldt ook waardering maar dan voornamelijk zelfwaardering. Ik wil straks als ik 65 ben terugkijken (job gericht dan) op iets waar ik trots op ben.
Mooi werk maar niets voor mijquote:
wat een nieuwsberichtquote:HEERLEN - De vestiging van McDonalds aan de Breukerweg in Heerlen verwijdert zijn urinoirs in de vorm van een geopende vrouwenmond. Dat gebeurt na klachten van een gechoqueerde Amerikaan bij de hoofddirectie van het fastfoodconcern over de urinoirs, die eruitzien als wijd opengesperde knalrode lippen.
Dat heeft eigenaar Giel Pijpers van de McDonalds-vestiging woensdag laten weten. Volgens Pijpers gaat het om kunstwerken, maar in de Verenigde Staten kijkt men daar anders tegen aan. Pijpers laat de urinoirs slopen en zal ze verkopen. "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken", zei hij woensdag.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Proest.....
quote:hier moet je geluid voor hebben.
Ohhh,... die MMquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
"Ik moet zeggen dat we hem nog niet binnen hebben, en we Vrijdag pas mogen leveren"
Ja maar dat red ik dan niet met sluitingstijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh,... die MMJa de Dixons site laat hetzelfde zien. Een nietsvermoedend Bart S medewerker zou het spel wel domweg verkopen........ kwestie van rondbellen.
Koopavond of halve dag vrijnemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar dat red ik dan niet met sluitingstijden
Dat is prettig voor je want je kan voorlopig niet gamenquote:
Scheelt, zon baby slaapt meest van de dagquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is prettig voor je want je kan voorlopig niet gamen
Die van ons voelt Angs nu zo`n 20 uur per dag dus dat zal ze straks ook wel wakker zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Scheelt, zon baby slaapt meest van de dag
Nee maar ze moeten als ze wat ouder worden wel weer terug in hun eigen bedquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Magneet het volgende:
overdag slaapt Merlijn ook voor geen meter, snachts wordt hij af en toe wakker ( niet iedere nacht ) voor een slokje en slaapt dan weer door. Voordeel als zo'n kleine bij je in bed slaapt : bij bv hoef je er niet uit om ze te drinken te geven
Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Atuniel het volgende:
Schieten natuurlijk!!!![]()
Ik moet met die aap op die draak schieten.. dan laat ie wel zn granaat vallen... en als ik schiet op die ijsappel valt dat ding ws wel op de grond!
He lekker.. komt zo in me op.. ik weet hoe ik verder moet
Geen idee.. ik ben voor het eerst de afgelopen 2 nachten er uit gegaan omdat ik haar zachtjes hoorde piepen en huilen, even kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Magneet het volgende:
overdag slaapt Merlijn ook voor geen meter, snachts wordt hij af en toe wakker ( niet iedere nacht ) voor een slokje en slaapt dan weer door. Voordeel als zo'n kleine bij je in bed slaapt : bij bv hoef je er niet uit om ze te drinken te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |