Ik krijg hem vandaag binnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Suf inderdaad. Ik hou het voor mijn reviews wel bij Eurogamer.
LotR wil ik trouwens wel, lijkt me tof. En ik ben benieuwd hoe RTS op de 360 werkt.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef taart het volgende:
PGR3 Style Pack is d'r
# BMW MINI COOPER S 2005
ik snap het nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Voorbeeld: Scart en Component hoeven niet aan beide uiteinden hetzelfde te zijn, daar het versatile kabels zijn. HDMI daarentegen is puur ontwikkeld voor HD doorvoer en de afmetingen en vorm van deze kabel staan vast. Niemand die hier een variatie van uit mag brengen.
Ethernetkabel van MS kostte bij de launch van de Xbox ca. 25 euro. maw. Hetzelfde voor meer, want bij de pc boer kosten deze 5 euro.
Met de HDMI zullen ze dus ook een kabel in een Official XBOX 360 accesory doos doen, terwijl je een generieke kabel voor de helft kan krijgen (mits ze uitkomen).
Beetje overdreven......... ja niet al hun reviews zijn fantastisch maar over het algemeen zit ik altijd wel lekker op 1 lijn met ze hoor.... ze hebben meer gelijk dan ongelijk, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
Sorry, IGN neem ik niet serieus meer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef taart het volgende:
PGR3 Style Pack is d'r
...
# BMW MINI COOPER S 2005
...
zover ik weet is Beatrix nog steeds Koningin hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Joh is die zo nieuw ?
zat daar nog met koningendag terug na afloop met zo verwend meisje die die bak had gekregen van der ouders
Slaat de Jetlag naar je hoofd Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is Beatrix nog steeds Koningin hoor![]()
quote:
het is toch nog steeds: koninginnedagquote:zat daar nog met koningendag terug na afloop met zo verwend meisje die die bak had gekregen van der ouders
Wel ideaal voor een potje close racing in de straten van Tokyo, of op de Behemoth...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef Heintje het volgende:
Het is een leuk wagentje die Mini. Maar hij haalt standaard niet de 250 KMh dus eigenlijk hoordt hij niet thuis in PGR3.
Lijkt me wel weer een mooie voor het nieuw leven inblazen van pgr3quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
Zal ik hem dan ook maar kopen?
En Kabouter ook?
Mag ik hopen voor ze.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met rainbow six maak je het weer goed
Dat natuurlijk voorop gesteld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef jorienvdherik het volgende:
als je hem krijgt hehe
Kan dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:08 schreef Atuniel het volgende:
Maar anders kan hij altijd nog dat coole mafia spel oppikken, je weet wel waar je zittend vanuit de tram op de mensen schiet.
Mafia?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan dat?.
Dude, welk spel is dat?!!!!!!!11111
Hahaha, deze grap begint zo langzamerhand een klassieker te worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan dat?.
Dude, welk spel is dat?!!!!!!!11111
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow,.
Dat klinkt als een leuk spel.
Ja hé, je kon in dat spel ook op mensen schieten uit de trein/metro, echt tof!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow,.
Dat klinkt als een leuk spel.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die railsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat er een pistool in het midden in de lucht vliegt op de 2e screen is veel raarder!
Kom op Sjo, heb je hem al gespeeld? Hoe speelt RTS op de 360. Wil ik wel weten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef Sjotime het volgende:
He lekker....... Battle for middle earth 2 is op de deurmat gevallen..........Vanavond eens rustig voor zitten.
Besturing is prima te doen als je eraan gewend bent, jammer alleen dat de Tutorial levels al flinke slowdown hebben, belooft niet veel goeds voor straks.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Kom op Sjo, heb je hem al gespeeld? Hoe speelt RTS op de 360. Wil ik wel weten.
Yep...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Besturing is prima te doen als je eraan gewend bent, jammer alleen dat de Tutorial levels al flinke slowdown hebben, belooft niet veel goeds voor straks.
Ga vanavond pas spelen.......... er komt idd slowdown voor maar volgens de meeste reviews schaadt dat de gameplay niet.... Ik zal vanavond eens rustig gaan starten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Kom op Sjo, heb je hem al gespeeld? Hoe speelt RTS op de 360. Wil ik wel weten.
Wel grappig .. in dat spel heb je onder water lelies op de grond bloeienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef Sjotime het volgende:
Bioshock heeft ook indruk op me achtergelaten na E3.... ik hoop alleen dat je niet continue maar in dat pak zit en dat het onder water gebeuren te veel gaat worden.
[afbeelding]
Slowdown als in? Framedrops?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Besturing is prima te doen als je eraan gewend bent, jammer alleen dat de Tutorial levels al flinke slowdown hebben, belooft niet veel goeds voor straks.
Ik weet niet of die shot werkelijk waar onder water is daar..... weet wel dat het een van de grootste games op E3 was die veel awards binnen kreeg. Genre: FPS-RPG.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wel grappig .. in dat spel heb je onder water lelies op de grond bloeien
Ja,... op sommige drukke momenten en in grote battles zijn er framedrops.... de gamespot en IGN videoreviews hebben het daar ook over... over het algemeen ligt de framerate wel goed.quote:
Dit wordt de nieuwe standaard, echt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik weet niet of die shot werkelijk waar onder water is daar..... weet wel dat het een van de grootste games op E3 was die veel awards binnen kreeg. Genre: FPS-RPG.....
Maar Mass Effect.... daar ben ik wel zeker vanMUUUST have
[afbeelding]
Ik buig meequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe standaard, echt.
Fuck JRPG's, dit wordt de shit.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef Sjotime het volgende:
Al die huiskamers en opstellingen
http://features.teamxbox.(...)Xbox-360-Gallery/p1/
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |