En ik gisteren mn geluidskaart checken, drivers updaten. Staat er duidelijk NO SOUNDquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xboxyde.com/leech_2761_1_en.html
http://www.xboxyde.com/news_3154_en.html
Uit de 360 reviewquote:Prey earns a spot on this shooter fan's hard drive. If you're not sold, I recommend checking out the demo.
Zelfde stuk uit de 360 review:quote:I have to say, though, that your initiation into spirit walking is as simple as it gets (hint: you press the "E" key), and suddenly you're a dude who can leave his body at any time, indefinitely, and walk through force field and move around invisibly in the presence of the enemy. Your mentor's congratulatory talk feels a little silly. This is, however, one of the very few low points I can think of. Perhaps a more gradual increase in spirit walking abilities would have been better.
Sorry, IGN neem ik niet serieus meer.quote:I have to say, though, that your initiation into spirit walking is as simple as it gets (hint: you press the Y button), and suddenly you're a dude who can leave his body at any time, indefinitely, and walk through force field and move around invisibly in the presence of the enemy. Your mentor's congratulatory talk feels a little silly. This is, however, one of the very few low points I can think of. Perhaps a more gradual increase in spirit walking abilities would have been better.
Gamespot review van Prey is iig een stuk strenger.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En ik gisteren mn geluidskaart checken, drivers updaten. Staat er duidelijk NO SOUND
edit: Ik wil Prey!!
De review op IGN is niet van de 360 versie, maar een luie copy/paste van hun PC review.
Ze zakken steeds dieper daar.
[..]
Uit de 360 review![]()
Uit de PC review:
[..]
Zelfde stuk uit de 360 review:
[..]
Sorry, IGN neem ik niet serieus meer.
hybride kabel? Ze hebben toch hun 'eigen' video-uitgang op de 360?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nee.HDMI is een standaard in zowel de werking als vorm. Microsoft mag hier niet aanzitten en een hybride kabel uitbrengen. Bij Scart is dit anders, omdat het een (over het algemeen) ingang betaamt. HDMI is in -en output. Dus microsoft kan hier niet op verdienen.
Weet iemand de prijs nog van Microsoft's ethernet kabel?Dat is ook een standaard, net als HDMI.
Dit was een gewone Cat.5 kabel, maar dan voor een microsoft prijs.
Suf inderdaad. Ik hou het voor mijn reviews wel bij Eurogamerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
De review op IGN is niet van de 360 versie, maar een luie copy/paste van hun PC review.
Ze zakken steeds dieper daar.
[..]
Uit de 360 review![]()
Uit de PC review:
[..]
Zelfde stuk uit de 360 review:
[..]
Sorry, IGN neem ik niet serieus meer.
Voorbeeld: Scart en Component hoeven niet aan beide uiteinden hetzelfde te zijn, daar het versatile kabels zijn. HDMI daarentegen is puur ontwikkeld voor HD doorvoer en de afmetingen en vorm van deze kabel staan vast. Niemand die hier een variatie van uit mag brengen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:07 schreef kepler het volgende:
[..]
hybride kabel? Ze hebben toch hun 'eigen' video-uitgang op de 360?
En dat de ethernetkabel ook een normale prijs is, komt omdat je die overal voor een normale prijs kan kopen. Specifieke onderdelen voor de 360 (zoals dus video-kabels en memory-cards) dus niet en worden alleen verkocht door MS.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Suf inderdaad. Ik hou het voor mijn reviews wel bij Eurogamer.
En nuquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef =HellFire= het volgende:
Oops, een niet nader te noemen uitgever was not amused. :![]()
Geen consequenties, maar ze baalden wel. Logisch natuurlijk. Maar goed, ik persoonlijk vond de game niet zo leuk, eerlijk genoeg om dat te melden aan de consument toch? Volgende keer alleen iets genuanceerder zijn, maar daar kan ik wel mee inkomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu?
Mag je nooit meer Ubi games reviewen, daar gáán alle toppers.
zie jij het zie ik etquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef taart het volgende:
PGR3 Style Pack is d'r
# BMW M6 2006
# BMW Z8 2001
# BMW M3 CSL 2003
# BMW MINI COOPER S 2005
# Gumpert Apollo Coupe 4.2 V8 2005
# 2005 Chrysler® Firepower Concept
# Ferrari 365 GTB4 "Daytona" 1968
# Ferrari F430 Challenge 2006
# Mercedes CLK DTM AMG C209
# Pagani Zonda F 2005
# RUF R.K. Spyder 3.8 2006
# Vanwall GPR V12 2006
Yep, over Over G Fighters inderdaad, over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
Waar hebben we het over? Over G-Fighter?
Op de 1Up Yours radiopodcast van deze week flipt een van hun reviewers trouwens helemaal uit over de PR-mannetjes van uitgevers. Leuk!
Ubisoft zelf maakt de allerbeste games, alleen Taito was de schuldige hier, ook een terecht cijfer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Geen consequenties, maar ze baalden wel. Logisch natuurlijk. Maar goed, ik persoonlijk vond de game niet zo leuk, eerlijk genoeg om dat te melden aan de consument toch? Volgende keer alleen iets genuanceerder zijn, maar daar kan ik wel mee inkomen.
Overigens rules Ubisoft hoor! In-house games zijn echt goed. Heb ze al genoeg hoge cijfers gegeven wat dat betreft, dus zoveel hebben ze nou ook weer niet te klagen mijns inziens.![]()
Morgenavond.quote:
Met rainbow six maak je het weer goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef =HellFire= het volgende:
Oops, een niet nader te noemen uitgever was not amused. :![]()
Gaat over het onder druk zetten van reviewers, het zwijgen over features terwijl die al lang bekend zijn, dat ze zich gedragen alsof elke game een 9 waard is, etc...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef =HellFire= het volgende:
Wat zegt-ie over PR-mannetjes van uitgevers?Dat ze altijd opbellen wanneer de cijfers tegenvallen?
Agh, terecht ook wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat over het onder druk zetten van reviewers, het zwijgen over features terwijl die al lang bekend zijn, dat ze zich gedragen alsof elke game een 9 waard is, etc...
Hij maakt zich leuk kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |