Wat een gay icon Gijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooo...goedemorgen!
T'is ook een gay spelquote:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
SP geeft gratis cursus Islam voor beginners![]()
![]()
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
We hebben Paars gehad, we hebben 3x bakellende gehad... wat houden we over?
Ik zou echt niet weten wie ons land moet regeren dit keer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij moat respect hebben jongggggggggggggggggggeuh! Weet je!
een PSPquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepler!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
heel Hong Kong loopt met die dingen
Ja dus?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
een PSP
Weet ik, dat was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
een PSP
Ik vind je icon geweldig trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dussssssssssssssssssss....
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een ik ben papa post kunnen zijn.......... !
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef kepler het volgende:
alleen rare Chinezen kopen zo'n ding
Gijsssssssssssssssssssssquote:
Ja ik las het....... ook dat bedrijvenpark? Wat stimuleert jou te gaan solliciteren trouwens? OOk klaar.... groei je ook vast..... ? Ik hoop dat jou en B's nieuwe werk lukt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss
Ik zat gister bij mijn sollicitatiegesprek zo'n beetje naast Infonet.
[..]
zal toch niet? wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?quote:
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat zou ik interpreteren als een ja... maar tis struik... Zeg nou man!!! ben je papa?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als hij papa zou zijn zou die hier nu niet zijn denk ik
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar durf ik niets onder te verwedden..... vannacht geboren, net wakker etc... zij nog in het ziekenhuis. kan zomaar
3 weken !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
vond jou hand wel leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen inderdaad....... Struik is Struik.
Maar talk lekker tegen je eigen hand !
het is hier nu kwart voor acht in de avondquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk ?
en je zit hier te computeren? geen barby?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier nu kwart voor acht in de avond
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
en je zit hier te computeren? geen barby?![]()
Dat chinees eten van jouquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallen
trouwens, er staan nu foto'sop de blog
http://werkenbijdetegenvo(...)k-gelukt-om-een.html
Hong Kong is geweldig, zo jammer dat ik er maar heel kort was... Ach over een tijdje Japanquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat chinees eten van jou
Bamboesteigers zegt ie ook..HongKong lijkt me trouwens geweldig!
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
het is hier midden in de winter en de regen komt met bakken uit de lucht vallen
trouwens, er staan nu foto'sop de blog
http://werkenbijdetegenvo(...)k-gelukt-om-een.html
Internet is echt een fantastische uitvinding, net als Picasaquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zooover weg en toch lijkt het op de foto's weer zo dichtbij.... Picasa trouwensHeb je direct toegevoegt als favo............ geweldige foto's Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |