Dit klinkt als een heel erg interessante optiequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Al eens gedacht om een nachtje door te brengen (volkomen legaal) in de Biesbosch?
Staan ook nogal wat vervallen "huizen" waarvan verteld word dat het er spookt.
Nee meer analoog, das bij mij iets anders dan waar jij t over hebt denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Serious_Sven het volgende:
electrostatische meter lijkt me het meest onduidelijk?
Spoken zijn een vorm van energie (electrostatische electriciteit) en deze kun je meten zodat je weet dat je in een krachtveld zit of dat er iets is.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Iteejer, laat eens wat van je horen men
Waar heb jij je laten horen danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Nog geen antwoord overigens.
lijkt me wel wat LWquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie perse een spookhuis of mag het ook iets anders zijn?
Al eens gedacht om een nachtje door te brengen (volkomen legaal) in de Biesbosch?
Staan ook nogal wat vervallen "huizen" waarvan verteld word dat het er spookt.
Niet gapen, ik bedoel het niet lulligquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lees maar eens verhalen van zogenaamde paragnosten die bij kastelen zijn geweest, er is blijkbaar veel waar te nemen hoor
Ik heb het niet alleen over hem.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet gapen, ik bedoel het niet lullig![]()
Ik heb die verhalen gelezen ja, maar persoonlijk kan ik die Ghosthunter niet zo serieus nemen.
over wie nog meer? Niet om je te bekritiseren, wel omdat ik zelf ook gek ben op spookverhalenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over hem.
En daarom ook![]()
Heb je die engelse site over NL spookkastelen al gelezen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
over wie nog meer? Niet om je te bekritiseren, wel omdat ik zelf ook gek ben op spookverhalen![]()
maw: linkjes zijn welkom![]()
Schijnen, meer? Engeland, vooral Schotland staat erom bekend dat het volstaat met (spook) kastelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Serious_Sven het volgende:
In engeland schijnen inderdaad nog meer spookkastelen te zijn, en die zijn volgens mij ook makkelijker te benaderen met al dat mooie landschap eromheen, gaan we eerst picknicken met de entiteitenen daarna naar een kasteel.
Daar had je toch een mailadres voor? Ik ga wel mee ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik probeer een lijst bij te houden van mensen die mee willen
Dus als iedereen die mee wil dat nou even met die woorden zegt ook, da's makkelijker
Ik ben een ouwe zak hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar niemand mailedAlleen maar vage reacties in dit topic
Maar ik dacht al wel dat jij zou gaan
Oeeeh dat doe je goed! Denk je dat we enige kans maken? Moeten we niet een coverstory gebruiken ofzo? Lijkt me sterk dat ze allemaal groepen jongeren binnen laten die graag geesten ontmoeten
Ja maar die ghosthunter das een groep van echt oudere mensen allemaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe zak hoorgeen jongere; en er zijn meer niet-jongeren!
Geen idee of ze dat goedvinden. Kans is groter van niet dan van wel, ook gezien gebouwen die onder alarm staan en zo. Maar wie niet waagt die niet wint
Overnachten hoeft niet perse. Ligt eraan hoe laat we heen gaan, dat je dan gewoon mee gaat en eerder weer weg gaat ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef plopje het volgende:
ik wil ook wel mee,alleen kan ik geen overnachtingen doen inverband met het werk.
lijkt me wel leuk om te ervaren zoiets.
Email is er idd ook later bijgekomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef plopje het volgende:
ik wil je wel mailen of eventueel toevoegen op msn maar ik heb geen mail adres.![]()
je kan mij anders wel toevoegen op msn,dan kan ik je alles vertellen.
*edit* ik moet ff verder kijken dan me neus zie ik al,ik heb je mail adres al![]()
Wil je zeggen dat je dan niet meer hard genoeg kunt wegrennen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe zak hoorgeen jongere; en er zijn meer niet-jongeren!
Geen idee of ze dat goedvinden. Kans is groter van niet dan van wel, ook gezien gebouwen die onder alarm staan en zo. Maar wie niet waagt die niet wint
Ik wacht welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef GnAgn het volgende:
Wilt ook wel mee, als tijd en datum uitkomen![]()
alleen kan nu even niet mailen![]()
Zwakke blaas, dus als er een geest verschijntquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dan niet meer hard genoeg kunt wegrennen?![]()
Hunebeddenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef NorthernStar het volgende:
http://users.bart.nl/~jbmeijer/d11.htm
Het was maar een voorzetje. Ik probeer iets te vinden dat spannend is om naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Serious_Sven het volgende:
Jammer dat het er niet spookt, die zijn vast in vrede gestorven.
Wie heeft dat gevraagd danquote:Op zondag 16 juli 2006 13:53 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik hoop dat ze snel antwoord kunnen geven op de vraag of we een nachtje mogen overnachten in kasteel Waardenburg.
iteejer heeft toch gemaild, dacht ik?quote:
Ging niet over Waardenburg, maar over kastelen in Gelderland? And that ain't happeningquote:Op zondag 16 juli 2006 13:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
iteejer heeft toch gemaild, dacht ik?
ow jaquote:Op zondag 16 juli 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ging niet over Waardenburg, maar over kastelen in Gelderland? And that ain't happening
Twee vliegen in een klapquote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow ja![]()
Persoonlijk voel ik het meest voor Brummen![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twee vliegen in een klap
Maar jou kan ik dus blijkbaar ook opschrijven?![]()
Volgens mij hebben we nu wel genoeg mensen dan ehquote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
jaaa! Als ik kan dan he. Ik stem voor een weekend![]()
Onbegrijpelijk schrijvenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Begrijpend lezen.
Nee. Ik heb het heet, ben gepoft, en verlang naar sneeuwstormen, ijzel en antarctica.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey quote me nou niet op iets wat k toch maar wegliet
Maar goed. Ik bedoelde dus
Een datum die bij 26 ergens in de buurt ligt!
Happy now?
Zal ik wat ijsblokjes die kant opgooien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het heet, ben gepoft, en verlang naar sneeuwstormen, ijzel en antarctica.
Jaaaaa, veel en groot en koud!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Zal ik wat ijsblokjes die kant opgooien?
Lijkt me leuk.. maar nee.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Willen onderstaande mensen mij mailen wat hun ervaring is ed en of ze geloven of niet
En wanneer het je het beste uitkomt
Camickaeze,
Serious_Sven,
Owen,
syntaxerror,
Atuniel,
Iteejer,
Plopje (geen overnachting ivm werk)
Marietje_34,
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Kwil ook mee. Is dat okay?
ik zie geen mailadres in je profielquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zat er sowieso al op te hameren om te mailen, wat jullie schijnbaar te veel werk vinden.
Maar door iteejers z'n idee dat er grappenmakers kunnen zijn wil ik toch iedereen vragen over de datum WEL te mailen
In OP welquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zie geen mailadres in je profiel![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nog nietKan mail vertraging hebben?
Die dingen gaan moeilijk doen bij 30 graden ehquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even in m'n sent items kijken, mijn pc deed net ook al raar
![]()
Idemquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoeten
toch, Queen Bee?![]()
Ik heb je mail nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
volgens m'n sent items is ie verzonden![]()
maar het zal idd wel met de hitte te maken hebben![]()
Oh sorry, ik had mn naam hier niet gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoeten
toch, Queen Bee?![]()
gelukkigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb je mail nu
Leg straks alles naast elkaar en dan kijk ik welke datum het best uitkomt voor iedereen
ik had het ook later erbij gezet, omdat het toch jouw topic is en ik anders misschien nogal eigengereid overkwamquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had mn naam hier niet gezien
Ja 'k probeer zo snel mogelijk te doen, maar daar heb ik wel mail voor nodigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Is goed, ik hoor het wel![]()
En ik heb Queen Bee ook al gemaildquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had het ook later erbij gezet, omdat het toch jouw topic is en ik anders misschien nogal eigengereid overkwam![]()
Maar Nok moet natuurlijk gewoon mee![]()
Barra !!!quote:
i dig it when chicks scream my namequote:
Barra!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm word heel moeilijk of ik mee kan.
aangezien we nog een last minute moeten boeken en het zo maar zou kunnen dat ik dan die ochtend zou moeten vliegen.
ga er maar niet van uit dat ik kom.... en als ik kom is het een verrassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |