My ideaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef Camickaeze het volgende:
Waardenburg heeft als plek nog steeds mijn voorkeur!! Maar Brummen is ook héél erg gaaf en dan heb je twee spookhuizen voor de prijs van 1!
Dat is discriminatiequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we vanaf nu maar niet meer op mensen met uitlokkende posts ingaan, zo verbaggert het topic
Maar idd, op deze meetings gaan we niet aan glaasje draaien doen of whatever. Diegenen die dat willen organiseren hun eigen meets maar
Ik moest even lachen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is discriminatie
Stel dat je naar een "spooklocatie" () gaat, en er is helemaal geen spook. Als je dan gaat glaasje draaien dan weet je in elk geval zeker dat er 1 komt
Net als je bijvoorbeeld naar een feest gaat; dan neem je toch ook vrienden mee voor het geval de mensen daar niet gezellig zijn?
Lijkt me geen goed idee omdat je voor sommige plekken heel misschien wel eens toestemming voor nodig zou kunnen hebben, en ik daar niet om ga vragen omdat je die toestemming niet krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Serious_Sven het volgende:
We kunnen de ghosthunter natuurlijk vragen waar je het beste voor de eerste keer naartoe kan gaan, om te voorkomen dat mensen door onervarenheid met deze fenomenen in paniek raken.
Dus een plek waar minder erge/zware manifestaties zijn.
Wat een belachelijke vergelijkingquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is discriminatie
Stel dat je naar een "spooklocatie" () gaat, en er is helemaal geen spook. Als je dan gaat glaasje draaien dan weet je in elk geval zeker dat er 1 komt
Net als je bijvoorbeeld naar een feest gaat; dan neem je toch ook vrienden mee voor het geval de mensen daar niet gezellig zijn?
Ik neem aan dat hij kan vertellen waar je naartoe kan gaan waarbij geen toestemming nodig is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee omdat je voor sommige plekken heel misschien wel eens toestemming voor nodig zou kunnen hebben, en ik daar niet om ga vragen omdat je die toestemming niet krijgt.
Geloof me, dat zijn er niet veel. Zelfs voor ruines heb je toestemming nodig en/of entreegeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij kan vertellen waar je naartoe kan gaan waarbij geen toestemming nodig is?
Ik heb van materiaal geen verstand. Bij een andere meeting hadden ze wel iemand bij met een of ander technisch ding. Misschien komt zo een iemand wel in dit topic langs, hopelijk, en wil die dat meebrengenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Serious_Sven het volgende:
http://www.theghosthunter.nl/toppers.htm
Met welk materiaal gaan we trouwens daar naartoe? Ik heb geen camera, ik weet trouwens niet of de orbs met zowel digitale als analoge camera's vast te leggen zijn.
Ik heb een MP3 speler met voicerecord mogelijkheden zodat eventueel geluiden vastgelegd kunnen worden.
We wachten dus in spanning af!!quote:Floris,
Ik heb Gé gemailed.
Met vriendelijke groeten,
John Wennips
http://www.kasteleninnederland.com
-----Oorspronkelijk bericht-----
Onderwerp : Foto's kasteel Waardenburg
Naam : Floris Achternaam
Opmerkingen : Beste Kasteleninnederland.com,
Ik wil graag wat meer informatie over kasteel Waardenburg en dan
specifiek over de foto's die zijn genomen van het kasteel. Heeft u
misschien een e-mailadres of telefoonnummer van Gé van Diest, de
fotograaf van dit kasteel? Mocht dit uit veiligheidsoverwegingen niet
mogen/kunnen, zou u dan willen vragen of meneer Van Diest contact met
mij op kan nemen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Floris Achernaam
e-mail : Floris@
Mail verstuurd op : 2006-07-11 22:09:04
Doen we weer goed hequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Camickaeze het volgende:
Omdat er nergens écht informatie te vinden is over Waardenburg heb ik eventjes de beheerder van kasteleninnederland.com gemaild.. Hier mijn mail + reactie..
[..]
We wachten dus in spanning af!!
Ik heb helemaal nog geen antwoord van henquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef Serious_Sven het volgende:
Hmmm, de e-mail beantwoorder van ghosthunters.net zijn niet erg behulpzaam, op de vraag voor tips en dergelijken wordt kort geantwoord:
gewoon een plek zoeken en er naar toe
Kastelen zijn niet toegangelijk.
Helaas![]()
Maar we gaan gewoon door
Waarom 2 jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:34 schreef Ordinair het volgende:
Als jullie 2 jaar wachten ga ik ook mee..
Man, reageer dan niet.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef Serious_Sven het volgende:
Hmmm, de e-mail beantwoorder van ghosthunters.net zijn niet erg behulpzaam, op de vraag voor tips en dergelijken wordt kort geantwoord:
gewoon een plek zoeken en er naar toe
Kastelen zijn niet toegangelijk.
Helaas![]()
Maar we gaan gewoon door
Waarderburg staat op nominatie op gerestaureerd te wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Camickaeze het volgende:
Omdat er nergens écht informatie te vinden is over Waardenburg heb ik eventjes de beheerder van kasteleninnederland.com gemaild.. Hier mijn mail + reactie..
[..]
We wachten dus in spanning af!!
..maar elders las ik dat het geld (nog) niet rond is en daarom uitgesteld. Anders waren ze al bezig geweest.quote:
Na Nederhemert volgt Waardenburg
Startdatum: 8-8-2005
8 augustus 2005
Kasteel Waardenburg staat vanaf het voorjaar zo’n 2,5 jaar in de steigers. Geraamde kosten: vier miljoen euro.
bron
Alleen zou je toestemming voor zo'n spook-excursie krijgen?quote:
Contact opnemen:
Geldersch Landschap en Geldersche Kasteelen
Postbus 7005
6801 HA
Arnhem
Telefoonnummer:
026 - 3552555
Faxnummer:
026 - 4452080
Geen gek idee om eens te horen hoe zij dat hebben aangepakt idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef Serious_Sven het volgende:
Misschien een idee om het theghosthunter te vragen?
Lees alleen al zijn criteria waar je aan moet voldoen om te mogen mailen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen gek idee om eens te horen hoe zij dat hebben aangepakt idd.
Voelt iemand zich geroepen? > http://www.theghosthunter.nl/contactblad.htm
Anders wil ik het ook wel doen.
Ik bedoelde ook meer om te vragen hoe en wat je dat aanpakt. Zij zijn binnen geweest tenslotte. Niet om hun mee te nemen of onder supervisie van hun ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Lees alleen al zijn criteria waar je aan moet voldoen om te mogen mailen...![]()
Ik denkt niet dat theghosthunter met ons mee wil gaan en ik denk ook niet dat dat voor ons erg leuk is! Ik heb hem gezien op SBS6 een jaar of wat geleden en het is toch een apart slag volk.. Dan neem ik liever iemand mee van Fok! die er wat meer verstand van heeft...
Een (deel van een) nacht doorbrengen op een spannende locatie zoals in een vervallen huis of kasteel, of op een andere plek met een 'verleden'.quote:Maar wat is het idee precies? Gaan we er alleen langs en kamperen we naast het kasteel (bijvoorbeeld) of ziet iedereen het ook écht voor zich dat we met zijn allen naar binnen gaan om mysteries te ontrafelen enzo? (beetje overdreven, maar jullie snappen et wel!)..
Ik smikkel ff verder van mijn magnum en lees het zo wel weer!!
Klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar ik weet toch niet wat dat allemaal isquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Serious_Sven het volgende:
Wat we kunnen gebruiken:
Fotocamera, digitaal en analoog zodat we altijd goed zitten.
Een electrostatische meter, ik neem aan dat deze niet zo duur zijn.
Een digitale temperatuurmeter, vlak voor een manifestatie plaatsvind is er meestal een temperatuurdaling waar te nemen.
Een videocamera, liefst ook weer analoog en digitaal
Geluidsrecorder
Ik heb zelf een mp3 speler met een hoge kwaliteit geluidsopname en ik kan eventueel een analoge camera regelen.
Hoeft niet perse een huis ofzo te zijn. Maar bij die kastelen bv vind ik de verhalen erachter en 't gebouw zelf al veel aan de charme en alles doen, dat maakt het allemaal wat mooierquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie perse een spookhuis of mag het ook iets anders zijn?
Al eens gedacht om een nachtje door te brengen (volkomen legaal) in de Biesbosch?
Staan ook nogal wat vervallen "huizen" waarvan verteld word dat het er spookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |