Ik heb een heel groot hoofd, dus reken zelf maar uit...quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef static het volgende:
-
Ohw, een mening hebben is out of the question hier?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef static het volgende:
-doe eens niet-
Ik vond net een verhaal over een ruine op de koningsberg in Rhenen. Even door gezocht. Hebben ze het kort geleden weer helemaal gerestaureerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ze hadden het wel over een huis, maar die bleek bewoond
Ik ben zelf nog op zoek, maar nog geen geluk
Ik heb op die kastelen site, met bijbehorende verhalen wel een paar ruines gezien, is misschien ook een ideequote:Op woensdag 12 juli 2006 03:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vond net een verhaal over een ruine op de koningsberg in Rhenen. Even door gezocht. Hebben ze het kort geleden weer helemaal gerestaureerd.
We zijn zo'n vlijtig landje.
Die kwam ik ook al tegen maar daar kun je niet zomaar naartoe. Is priveterrein en overdag vragen ze entreekosten.quote:
Geld vragen voor een muurquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kwam ik ook al tegen maar daar kun je niet zomaar naartoe. Is priveterrein en overdag vragen ze entreekosten.
Ruïne Ravesteyn
Batenburg is ook erg mooi, maar hetzelfde verhaal. Is normaal ook afgesloten.
Ik stem voor Ravensteyn of Waardenburg!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:14 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.enctype.de/castles/castles.htm Quite impressive
Wel eens over de beginselen van een discussie-forum gehoord? Zo eentje waar we nu in posten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit is geen discussie topic Static. Dus gelieve interesse tonen en helpen, of wegblijven
quote:
The history of Waardenburg is rather violent, and that left its remains. The house is terribly haunted by several apparitions. At night someone is walking up and down the stairs; things disappear and reappear again at another place; footsteps are heard in the attic; you can hear lots of eery sounds; there is a poltergeist and in the east wing is a haunted room.
quote:
Daarom dusquote:
Als ze daar al zolang zijn zullen ze er vast wel blijvenquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Dalijk komen we allemaal haunted weer terug
Bron: Klik..quote:Kasteel Waardenburg
In Waardenburg ligt het Kasteel Waardenburg, dat in 1265, met toestemming van de Graaf van Gelre, werd gesticht door Rudolf du Cocq. Aanvankelijk bestond het gebouw slechts uit een houten toren, waarschijnlijk op de plaats van het huidige binnenplein. In 1283 verrees een nieuwe toren en een zaal, waarna in de daarop volgende eeuwen geleidelijk een grillig gebouwencomplex is ontstaan met een veelhoekige, twee vierkante en twee halfronde torens. De totale bebouwde oppervlakte moet ongeveer tweemaal zo groot zijn geweest als het huidige kasteel. Het robuuste kasteel, met een wat geheimzinnige uitstraling, verkeert momenteel helaas in een slechte staat en is niet voor bezoekers toegankelijk.
Door de jaren heen heeft Kasteel Waardenburg vele eigenaren/bewoners gehad. Reeds in 1397 werd het bezit van het geslecht van Broeckhuysen, in 1574 de van Arkels en in 1634 zwaaide Catharina van Gelre, de weduwe van een van de heren van Arkel, er de scepter. In 1618 werd het kasteel verkocht aan Johan Vijgh, waarna het achtereenvolgens in handen kwam van van Bronckhorst, van Aylvas en tot 1827 Van Pallandt. Daarna heeft het kasteel 68 jaar leeg gestaan, voordat er drie ongehuwde leden van deze familie introkken. Onder hun supervisie werd het kasteel gerestaureerd en uitgebreid.
Na de tweede wereldoorlog verkeerde het kasteel in slechte staat en was het nauwelijks bewoonbaar. De heer A.F. van Goelst, oud-burgemeester van Rossum huurde het met ingang van 1959 voor bewoning en wist het kasteel ten koste van veel inspanningen voor verder verval te behoeden. Na het overlijden van de laatste telg uit het geslacht van Pallandt, Jonkvrouw J.E. Barones van Pallandt van Waardenburg en Neerijnen, in 1971, werd Jonkheer C.J.H. van Vredenburch te Velp de nieuwe eigenaar. Om het monument voor de toekomst veilig te stellen verkocht hij het aan de Stichting het Gelders Landschap.
Waarschijnlijk zal het kasteel in de toekomst door deze stichting weer in zijn oude luister worden hersteld.
quote:Kayleigh.. All you will see, is a girl you once knew.. Ajuus Hoogeveen says:
Wat weet je over een spookboerderij in Brummen
Coen says:
Coen says:
bij het kanon?
Coen says:
kanonsdijk
Coen says:
waar paar lui zich hebben opgehangen enzo
Coen says:
en die gekke boer
Coen says:
Kayleigh.. All you will see, is a girl you once knew.. Ajuus Hoogeveen says:
Ja die
gekke boer?
Tell me everything you know
Coen says:
die loopt daar nog steeds rond
Uitgebreide info plz
Coen says:
die boerderij staat ook nogsteeds leeg
Coen says:
nee van die boer weet ik niet, zeg ik altijd
Coen says:
maar heeft zich ooit iemand opgehangen aan die boom die erbij staat
Coen says:
en sindsdien staat die leeg
Coen says:
is ook enge plek snachts
Coen says:
vaak wappie lopen spoken daar
lol, nooit iets gemerkt gevoeld of gezien of wa?
Coen says:
jah, maja was niet dat je zegd nuchter
Coen says:
maar je kent het, ineens koud, kippevel en dat gevoel
Coen says:
je voeld gewoon ineens idd, of denk dat ofzo
Coen says:
helemaal als meerdere dat hebben
Coen says:
maar hoe kom je daarbij?
We zoeken spookhuizen en plaatsen enzo, om te checken
Coen says:
das wel grappig idd, maja soms ook niet
Coen says:
ken je de film white noise?
Coen says:
met dat EVP, elektronic voice gebeure
joa
Coen says:
ik heb die zelfde nacht nog oplopen zoeken op inet echte dingen daarvan
Coen says:
zat op site
Coen says:
hoorde je echt vrouw zo
Coen says:
echt evil
Coen says:
get out of my house
Coen says:
en die lui hadden dat huis net
Coen says:
ik krijg nu weer kippevel
Ja volgens mij had ik t daar nog met jou over gehad ja, zulke dingen ga ik ook echt niet meer beluisteren
Coen says:
maar lees, en dit klopt idd
Coen says:
zijn daar 3 opgehangen idd
Coen says:
tussen brummen en zutphen staan twee boerderij schuuren,een boer met zn zoons heeft daar gewoont een heel tijd geleden,de boerenzoon had een vriendinnetje gekregen en was daar dol blij mee,alleen de ouders van het meisje vond de boerenzoon te min voor haar!dus moest ze er een punt achter zetten,de zielige zoon kon niet over zijn verdriet heen komen dus heeft hij zich opgehangen aan de dikke eik bij de schuur,de arme boer had er veel verdriet van en het ergste was dat de boerenzoon zijn geest bleef achtervolgen dus heeft die zichzelf ook opgehangen in het huis,de andere boerenzoon heeft uit eenzaam heid en verdriet zichzelf ook opgehangen en zo volgde er nog 3 generaties die zich hebben opgehangen!tot nu toe gaat alles daar dood!gevolg volgt
Coen says:
en nu staat dat zolang ik weet leeg, niemand wil dat kopen
Coen says:
niemand..
zijn toch veel meer opgehangen? Alle volgende generatie sook?
Coen says:
jah tot niemand meer woonde
Coen says:
maar is hier echt bekend, niemand behalve onze groep durft daar ook heen
Coen says:
wij zijn wel zo gek
Coen says:
maar ik geef toe
Coen says:
nu had ik het ook niet meer gedaan, was toen jong en gek
Coen says:
voelde me niet grappig, niemand trouwens
Coen says:
je krijgd echt raar gevoel daar
Als je overdag heen gaat dan
Coen says:
dan valt het mee
Coen says:
en die boom en die tak zie je echt heel goed
Coen says:
vooral die tak
Coen says:
je ziet zelfs waar het touw hing
Coen says:
echt dikke tak, echt zon ophangboom ook, enigste die er staat
Coen says:
die tak steekd ook uit als ware
Coen says:
maar overdag, ik kom er zovaak langs, als ik naar zutphen rij
Coen says:
staat in weiland ook, prikkeldraad ervoor
En dan heeft iedereen ook al een vervelend gevoel?
kun je dr wel langs dan
Coen says:
tis moelijk uit te leggen, ligd langs een weg
Coen says:
maar verlaten
Coen says:
en bijna niemand is daar ooit geweest, maar iedereen kent het
Coen says:
niemand durft er naar binnen verder of er heen
Coen says:
je ken het zo zien van afstandje
Coen says:
dat vinden meeste genoeg
Coen says:
als ze die boom en tak al zien, vinden ze het best
Coen says:
kijk zoals dit
Coen says:
http://www.verhalensite.com/index.php?s=st&ss=r&id=1866
Maar dat erhaal is anders, de boer zou zijn verhuisd. Meeste verhalen zegt dat ze zich allemaal verhingen
Coen says:
dit is de milde versie
Coen says:
oma wou kleindochter niet bang maken
Coen says:
e boerderij in de gemeente Brummen is algemeen bekend als de spookboerderij. meerdere mensen uit verschillende generaties hebben zich het leven ontnomen ...
Coen says:
okeeee check
Coen says:
ik heb de foto;s
Coen says:
en alles
Ik heb ook wel fotos gevonden
Coen says:
hij staat in top 5
Maar hijs helemaal dichtgespijkerd?
Coen says:
ghost hunters zijn er geweest
die site heb ik ook
Coen says:
http://www.theghosthunter.nl/brummen.htm
Coen says:
heb je zo open joh
Misschien maakt dat de geesten wel boos
Coen says:
wij wouden op 06-06-06 om 24: 00 uur daar heen
Coen says:
maaj niks van gekomen
Coen says:
daar binnen moet je glaasje draaien enzo
Coen says:
en ze oproepen express enzo
Coen says:
op alle mogelijke manieren
Coen says:
dan moet er toch iets gebeuren lijkt me
Flikker op, als je dat gaat doen ben je niet goed
Als er nou geesten bestaan of niet
Je maakt jezelf helemaal gek
Coen says:
jah en dan van de kaart
Coen says:
gillend heb ik ze zien wegrennen, okee ik zelf ook uiteindelijk, tis wel echt eng
Coen says:
als je ineens een hand op je schouder voeld
Coen says:
en er is niemand
Serieus?
Coen says:
jah
Coen says:
maar echt je voeld het gewoon
Coen says:
IE EREEN die er ooit is geweest
Coen says:
of het zelfs alleen maar ziet vanaf de weg
Coen says:
zegd dat daar niet goed zit
Ja maar dat kan ook omdat iedereen t verhaal kent eh Dan ontstaan sowieso al een bepaalde angst
Coen says:
vee staat ook altijd zover mogelijk van die schuur
Coen says:
sereus
Coen says:
gras om die schuur word niet gegeten
Coen says:
straal 20m er om heen ofzo
Coen says:
ze kunne er gewoon bij he
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:14 schreef Serious_Sven het volgende:
http://www.enctype.de/castles/genhoes.htm
Deze lijkt me wel interessant, alleen al het feit dat er 40 entiteiten zijn vastgesteld maakt de kans groot dat er iets te zien/horen valt.
quote:Privé woning en agrarisch bedrijf. Het huis is niet te bezichtigen, en slechts vanaf afstand te zien.
Er zitten gebouwen gelijk achter die in gebruik zijn, lijkt me niet geslaagd dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Serious_Sven het volgende:
http://www.enctype.de/castles/stein.htm
Deze lijkt me toegankelijk voor ghost hunters
Ja ik denk niet dat de mensen dat in gedachten hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:33 schreef Serious_Sven het volgende:
Of we gaan wat eten bij restaurant Wolfslaar.
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=1616
http://www.enctype.de/castles/wolfslaar.htm
My ideaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef Camickaeze het volgende:
Waardenburg heeft als plek nog steeds mijn voorkeur!! Maar Brummen is ook héél erg gaaf en dan heb je twee spookhuizen voor de prijs van 1!
Dat is discriminatiequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we vanaf nu maar niet meer op mensen met uitlokkende posts ingaan, zo verbaggert het topic
Maar idd, op deze meetings gaan we niet aan glaasje draaien doen of whatever. Diegenen die dat willen organiseren hun eigen meets maar
Ik moest even lachen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is discriminatie
Stel dat je naar een "spooklocatie" () gaat, en er is helemaal geen spook. Als je dan gaat glaasje draaien dan weet je in elk geval zeker dat er 1 komt
Net als je bijvoorbeeld naar een feest gaat; dan neem je toch ook vrienden mee voor het geval de mensen daar niet gezellig zijn?
Lijkt me geen goed idee omdat je voor sommige plekken heel misschien wel eens toestemming voor nodig zou kunnen hebben, en ik daar niet om ga vragen omdat je die toestemming niet krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Serious_Sven het volgende:
We kunnen de ghosthunter natuurlijk vragen waar je het beste voor de eerste keer naartoe kan gaan, om te voorkomen dat mensen door onervarenheid met deze fenomenen in paniek raken.
Dus een plek waar minder erge/zware manifestaties zijn.
Wat een belachelijke vergelijkingquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is discriminatie
Stel dat je naar een "spooklocatie" () gaat, en er is helemaal geen spook. Als je dan gaat glaasje draaien dan weet je in elk geval zeker dat er 1 komt
Net als je bijvoorbeeld naar een feest gaat; dan neem je toch ook vrienden mee voor het geval de mensen daar niet gezellig zijn?
Ik neem aan dat hij kan vertellen waar je naartoe kan gaan waarbij geen toestemming nodig is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee omdat je voor sommige plekken heel misschien wel eens toestemming voor nodig zou kunnen hebben, en ik daar niet om ga vragen omdat je die toestemming niet krijgt.
Geloof me, dat zijn er niet veel. Zelfs voor ruines heb je toestemming nodig en/of entreegeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij kan vertellen waar je naartoe kan gaan waarbij geen toestemming nodig is?
Ik heb van materiaal geen verstand. Bij een andere meeting hadden ze wel iemand bij met een of ander technisch ding. Misschien komt zo een iemand wel in dit topic langs, hopelijk, en wil die dat meebrengenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Serious_Sven het volgende:
http://www.theghosthunter.nl/toppers.htm
Met welk materiaal gaan we trouwens daar naartoe? Ik heb geen camera, ik weet trouwens niet of de orbs met zowel digitale als analoge camera's vast te leggen zijn.
Ik heb een MP3 speler met voicerecord mogelijkheden zodat eventueel geluiden vastgelegd kunnen worden.
We wachten dus in spanning af!!quote:Floris,
Ik heb Gé gemailed.
Met vriendelijke groeten,
John Wennips
http://www.kasteleninnederland.com
-----Oorspronkelijk bericht-----
Onderwerp : Foto's kasteel Waardenburg
Naam : Floris Achternaam
Opmerkingen : Beste Kasteleninnederland.com,
Ik wil graag wat meer informatie over kasteel Waardenburg en dan
specifiek over de foto's die zijn genomen van het kasteel. Heeft u
misschien een e-mailadres of telefoonnummer van Gé van Diest, de
fotograaf van dit kasteel? Mocht dit uit veiligheidsoverwegingen niet
mogen/kunnen, zou u dan willen vragen of meneer Van Diest contact met
mij op kan nemen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Floris Achernaam
e-mail : Floris@
Mail verstuurd op : 2006-07-11 22:09:04
Doen we weer goed hequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Camickaeze het volgende:
Omdat er nergens écht informatie te vinden is over Waardenburg heb ik eventjes de beheerder van kasteleninnederland.com gemaild.. Hier mijn mail + reactie..
[..]
We wachten dus in spanning af!!
Ik heb helemaal nog geen antwoord van henquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef Serious_Sven het volgende:
Hmmm, de e-mail beantwoorder van ghosthunters.net zijn niet erg behulpzaam, op de vraag voor tips en dergelijken wordt kort geantwoord:
gewoon een plek zoeken en er naar toe
Kastelen zijn niet toegangelijk.
Helaas![]()
Maar we gaan gewoon door
Waarom 2 jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:34 schreef Ordinair het volgende:
Als jullie 2 jaar wachten ga ik ook mee..
Man, reageer dan niet.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef Serious_Sven het volgende:
Hmmm, de e-mail beantwoorder van ghosthunters.net zijn niet erg behulpzaam, op de vraag voor tips en dergelijken wordt kort geantwoord:
gewoon een plek zoeken en er naar toe
Kastelen zijn niet toegangelijk.
Helaas![]()
Maar we gaan gewoon door
Waarderburg staat op nominatie op gerestaureerd te wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Camickaeze het volgende:
Omdat er nergens écht informatie te vinden is over Waardenburg heb ik eventjes de beheerder van kasteleninnederland.com gemaild.. Hier mijn mail + reactie..
[..]
We wachten dus in spanning af!!
..maar elders las ik dat het geld (nog) niet rond is en daarom uitgesteld. Anders waren ze al bezig geweest.quote:
Na Nederhemert volgt Waardenburg
Startdatum: 8-8-2005
8 augustus 2005
Kasteel Waardenburg staat vanaf het voorjaar zo’n 2,5 jaar in de steigers. Geraamde kosten: vier miljoen euro.
bron
Alleen zou je toestemming voor zo'n spook-excursie krijgen?quote:
Contact opnemen:
Geldersch Landschap en Geldersche Kasteelen
Postbus 7005
6801 HA
Arnhem
Telefoonnummer:
026 - 3552555
Faxnummer:
026 - 4452080
Geen gek idee om eens te horen hoe zij dat hebben aangepakt idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef Serious_Sven het volgende:
Misschien een idee om het theghosthunter te vragen?
Lees alleen al zijn criteria waar je aan moet voldoen om te mogen mailen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen gek idee om eens te horen hoe zij dat hebben aangepakt idd.
Voelt iemand zich geroepen? > http://www.theghosthunter.nl/contactblad.htm
Anders wil ik het ook wel doen.
Ik bedoelde ook meer om te vragen hoe en wat je dat aanpakt. Zij zijn binnen geweest tenslotte. Niet om hun mee te nemen of onder supervisie van hun ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Lees alleen al zijn criteria waar je aan moet voldoen om te mogen mailen...![]()
Ik denkt niet dat theghosthunter met ons mee wil gaan en ik denk ook niet dat dat voor ons erg leuk is! Ik heb hem gezien op SBS6 een jaar of wat geleden en het is toch een apart slag volk.. Dan neem ik liever iemand mee van Fok! die er wat meer verstand van heeft...
Een (deel van een) nacht doorbrengen op een spannende locatie zoals in een vervallen huis of kasteel, of op een andere plek met een 'verleden'.quote:Maar wat is het idee precies? Gaan we er alleen langs en kamperen we naast het kasteel (bijvoorbeeld) of ziet iedereen het ook écht voor zich dat we met zijn allen naar binnen gaan om mysteries te ontrafelen enzo? (beetje overdreven, maar jullie snappen et wel!)..
Ik smikkel ff verder van mijn magnum en lees het zo wel weer!!
Klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar ik weet toch niet wat dat allemaal isquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Serious_Sven het volgende:
Wat we kunnen gebruiken:
Fotocamera, digitaal en analoog zodat we altijd goed zitten.
Een electrostatische meter, ik neem aan dat deze niet zo duur zijn.
Een digitale temperatuurmeter, vlak voor een manifestatie plaatsvind is er meestal een temperatuurdaling waar te nemen.
Een videocamera, liefst ook weer analoog en digitaal
Geluidsrecorder
Ik heb zelf een mp3 speler met een hoge kwaliteit geluidsopname en ik kan eventueel een analoge camera regelen.
Hoeft niet perse een huis ofzo te zijn. Maar bij die kastelen bv vind ik de verhalen erachter en 't gebouw zelf al veel aan de charme en alles doen, dat maakt het allemaal wat mooierquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie perse een spookhuis of mag het ook iets anders zijn?
Al eens gedacht om een nachtje door te brengen (volkomen legaal) in de Biesbosch?
Staan ook nogal wat vervallen "huizen" waarvan verteld word dat het er spookt.
Dit klinkt als een heel erg interessante optiequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Al eens gedacht om een nachtje door te brengen (volkomen legaal) in de Biesbosch?
Nee meer analoog, das bij mij iets anders dan waar jij t over hebt denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Serious_Sven het volgende:
electrostatische meter lijkt me het meest onduidelijk?
Spoken zijn een vorm van energie (electrostatische electriciteit) en deze kun je meten zodat je weet dat je in een krachtveld zit of dat er iets is.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Iteejer, laat eens wat van je horen men
Waar heb jij je laten horen danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Nog geen antwoord overigens.
lijkt me wel wat LWquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie perse een spookhuis of mag het ook iets anders zijn?
Niet gapen, ik bedoel het niet lulligquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lees maar eens verhalen van zogenaamde paragnosten die bij kastelen zijn geweest, er is blijkbaar veel waar te nemen hoor
Ik heb het niet alleen over hem.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet gapen, ik bedoel het niet lullig![]()
Ik heb die verhalen gelezen ja, maar persoonlijk kan ik die Ghosthunter niet zo serieus nemen.
over wie nog meer? Niet om je te bekritiseren, wel omdat ik zelf ook gek ben op spookverhalenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over hem.
En daarom ook![]()
Heb je die engelse site over NL spookkastelen al gelezen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
over wie nog meer? Niet om je te bekritiseren, wel omdat ik zelf ook gek ben op spookverhalen![]()
maw: linkjes zijn welkom![]()
Schijnen, meer? Engeland, vooral Schotland staat erom bekend dat het volstaat met (spook) kastelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Serious_Sven het volgende:
In engeland schijnen inderdaad nog meer spookkastelen te zijn, en die zijn volgens mij ook makkelijker te benaderen met al dat mooie landschap eromheen, gaan we eerst picknicken met de entiteitenen daarna naar een kasteel.
Daar had je toch een mailadres voor? Ik ga wel mee ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik probeer een lijst bij te houden van mensen die mee willen
Dus als iedereen die mee wil dat nou even met die woorden zegt ook, da's makkelijker
Ik ben een ouwe zak hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar niemand mailedAlleen maar vage reacties in dit topic
Maar ik dacht al wel dat jij zou gaan
Oeeeh dat doe je goed! Denk je dat we enige kans maken? Moeten we niet een coverstory gebruiken ofzo? Lijkt me sterk dat ze allemaal groepen jongeren binnen laten die graag geesten ontmoeten
Ja maar die ghosthunter das een groep van echt oudere mensen allemaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe zak hoorgeen jongere; en er zijn meer niet-jongeren!
Geen idee of ze dat goedvinden. Kans is groter van niet dan van wel, ook gezien gebouwen die onder alarm staan en zo. Maar wie niet waagt die niet wint
Overnachten hoeft niet perse. Ligt eraan hoe laat we heen gaan, dat je dan gewoon mee gaat en eerder weer weg gaat ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef plopje het volgende:
ik wil ook wel mee,alleen kan ik geen overnachtingen doen inverband met het werk.
lijkt me wel leuk om te ervaren zoiets.
Email is er idd ook later bijgekomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef plopje het volgende:
ik wil je wel mailen of eventueel toevoegen op msn maar ik heb geen mail adres.![]()
je kan mij anders wel toevoegen op msn,dan kan ik je alles vertellen.
*edit* ik moet ff verder kijken dan me neus zie ik al,ik heb je mail adres al![]()
Wil je zeggen dat je dan niet meer hard genoeg kunt wegrennen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe zak hoorgeen jongere; en er zijn meer niet-jongeren!
Geen idee of ze dat goedvinden. Kans is groter van niet dan van wel, ook gezien gebouwen die onder alarm staan en zo. Maar wie niet waagt die niet wint
Ik wacht welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef GnAgn het volgende:
Wilt ook wel mee, als tijd en datum uitkomen![]()
alleen kan nu even niet mailen![]()
Zwakke blaas, dus als er een geest verschijntquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dan niet meer hard genoeg kunt wegrennen?![]()
Hunebeddenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef NorthernStar het volgende:
http://users.bart.nl/~jbmeijer/d11.htm
Het was maar een voorzetje. Ik probeer iets te vinden dat spannend is om naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Serious_Sven het volgende:
Jammer dat het er niet spookt, die zijn vast in vrede gestorven.
Wie heeft dat gevraagd danquote:Op zondag 16 juli 2006 13:53 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik hoop dat ze snel antwoord kunnen geven op de vraag of we een nachtje mogen overnachten in kasteel Waardenburg.
iteejer heeft toch gemaild, dacht ik?quote:
Ging niet over Waardenburg, maar over kastelen in Gelderland? And that ain't happeningquote:Op zondag 16 juli 2006 13:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
iteejer heeft toch gemaild, dacht ik?
ow jaquote:Op zondag 16 juli 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ging niet over Waardenburg, maar over kastelen in Gelderland? And that ain't happening
Twee vliegen in een klapquote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow ja![]()
Persoonlijk voel ik het meest voor Brummen![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twee vliegen in een klap
Maar jou kan ik dus blijkbaar ook opschrijven?![]()
Volgens mij hebben we nu wel genoeg mensen dan ehquote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
jaaa! Als ik kan dan he. Ik stem voor een weekend![]()
Onbegrijpelijk schrijvenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Begrijpend lezen.
Nee. Ik heb het heet, ben gepoft, en verlang naar sneeuwstormen, ijzel en antarctica.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey quote me nou niet op iets wat k toch maar wegliet
Maar goed. Ik bedoelde dus
Een datum die bij 26 ergens in de buurt ligt!
Happy now?
Zal ik wat ijsblokjes die kant opgooien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het heet, ben gepoft, en verlang naar sneeuwstormen, ijzel en antarctica.
Jaaaaa, veel en groot en koud!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Zal ik wat ijsblokjes die kant opgooien?
Lijkt me leuk.. maar nee.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Willen onderstaande mensen mij mailen wat hun ervaring is ed en of ze geloven of niet
En wanneer het je het beste uitkomt
Camickaeze,
Serious_Sven,
Owen,
syntaxerror,
Atuniel,
Iteejer,
Plopje (geen overnachting ivm werk)
Marietje_34,
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Kwil ook mee. Is dat okay?
ik zie geen mailadres in je profielquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zat er sowieso al op te hameren om te mailen, wat jullie schijnbaar te veel werk vinden.
Maar door iteejers z'n idee dat er grappenmakers kunnen zijn wil ik toch iedereen vragen over de datum WEL te mailen
In OP welquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zie geen mailadres in je profiel![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nog nietKan mail vertraging hebben?
Die dingen gaan moeilijk doen bij 30 graden ehquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even in m'n sent items kijken, mijn pc deed net ook al raar
![]()
Idemquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoeten
toch, Queen Bee?![]()
Ik heb je mail nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
volgens m'n sent items is ie verzonden![]()
maar het zal idd wel met de hitte te maken hebben![]()
Oh sorry, ik had mn naam hier niet gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sterker: jij MOET mee. Ik wil je nou wel es ontmoeten
toch, Queen Bee?![]()
gelukkigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb je mail nu
Leg straks alles naast elkaar en dan kijk ik welke datum het best uitkomt voor iedereen
ik had het ook later erbij gezet, omdat het toch jouw topic is en ik anders misschien nogal eigengereid overkwamquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had mn naam hier niet gezien
Ja 'k probeer zo snel mogelijk te doen, maar daar heb ik wel mail voor nodigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Is goed, ik hoor het wel![]()
En ik heb Queen Bee ook al gemaildquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had het ook later erbij gezet, omdat het toch jouw topic is en ik anders misschien nogal eigengereid overkwam![]()
Maar Nok moet natuurlijk gewoon mee![]()
Barra !!!quote:
i dig it when chicks scream my namequote:
Barra!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm word heel moeilijk of ik mee kan.
aangezien we nog een last minute moeten boeken en het zo maar zou kunnen dat ik dan die ochtend zou moeten vliegen.
ga er maar niet van uit dat ik kom.... en als ik kom is het een verrassing.
Toffe sheit! Meer zielen meer vreugd bladiebla..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
k im invakantie word laatste week van augustus
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
k im invakantie word laatste week van augustus
Aangekomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:11 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Toffe sheit! Meer zielen meer vreugd bladiebla..
BTW: Iedereen heeft gisteren een e-mail ontvangen als het goed is. Is deze aangekomen en zo jah, gaarne een reactie!! Alvast thnx enzo..
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 06:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aangekomen.![]()
Ben alleen nog even aan het denken over de antwoorden.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb wel nog wat vragen.
Heb net een beetje gegoogeld over Waardenburg, en het zou idd een heus spookkasteel zijn inclusief meppende spoken et all![]()
Maar je mag er niet in, zo heb ik begrepen. Dus overnachten in het gebouw zit er niet in?
Zijn er uberhaupt mensen die zouden willen overnachten? Ik kom gelijk vanuit mijn werk, dus ik zou dan wel een hoop zooi moeten meeslepen...
quote:Op zondag 23 juli 2006 06:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aangekomen.![]()
Ben alleen nog even aan het denken over de antwoorden.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil me slaapzakje wel delen hoor
Zonde, maarjah.. Vakantie of kasteel Waardenburg, dan wist ik het ook wel!!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:12 schreef syntaxerror het volgende:
helaas kan ik niet komen, ben a.s. donderdag al op kreta:( marja veel plezier, ik hoor wel hoe het gegaan is! miss een andere meeting aan het einde van de vakantie, als iedereen terug is! succes!
Fokken tegen de verveling of probeer je een leuk postaantal te krijgen ?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef Dcx het volgende:
Ben ook op Loevestein geweest.
Zo eng daar he,
ik zeg je het spookt daar![]()
FOKKEN TEGEN VERVELINGquote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Fokken tegen de verveling of probeer je een leuk postaantal te krijgen ?
heb je mijn sokken nog nooit geroken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:07 schreef Elvi het volgende:
Even als tip: mochten er echt boze () geesten daar in dat huis zitten ; Neem voor de zekerheid Sandal Wood-wierook mee
Dat houdt negatieve entiteiten op afstand.
Ga mee dan !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
Heel erg gaaf! Ik heb net even wat opgezocht over Kasteel Waardenburg en kwam onder andere de volgende link tegen: http://www.theghosthunter.nl/waardenburg.htm
Nu moet ik zeggen dat die gast (of meid) die bovenstaande link heeft gemaakt ontzettend ongeloofwaardig overkomt, maar het gaat even om de foto's die er staan. Ik zou graag een keer naar dat kasteel toe gaan, maar dan vanwege het kasteel zelf, niet vanwege eventuele spoken want daar geloof ik niet in.
Succes met jullie meeting, ik hoop dat jullie een hoop mooie foto's van het kasteel mogen maken. Jullie mogen er niet naar binnen heb ik begrepen? Dat is jammer, want ik denk dat je binnen in het kasteel de mooiste foto's maakt.
Laat vooral weten hoe het geweest is.
*Verzot is op kastelen met geheime kamers en geheime gangen en zo![]()
ey gozert ga jij ook mee?quote:
Nou nee, want je mag niet naar binnen, en ik heb weinig zin om buiten om dat kasteel heen wat 'nutteloos' rondjes te gaan lopenquote:
done and repliedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef Camickaeze het volgende:
Zouden jullie over 5 minuten jullie mail kunnen checken? Danku..
Als ze naar Sandelhout ruiken kan je die ook verbrandenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb je mijn sokken nog nooit geroken?
Nou..... ga je ook mee, toch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef Atuniel het volgende:
Lijkt me een zeer leuk project met de TRUthers
moeilijk te doen voor mij joh.. maar had je graag de hand geschud!quote:
as vrijdagavond...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
moeilijk te doen voor mij joh.. maar had je graag de hand geschud!
Welke datum is het ook alweer?
Zit ik met de kleine inderdaad...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
as vrijdagavond...
Jammer, had ik mooi met je mee kunnen rijden![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zit ik met de kleine inderdaad...
w...w..woon je in de buurt dan?
Spinalonga, Kreta. Klopt, Spinalonga was een leprakolonie tot 1957 geloof ik. Ik heb 4 jaar op Kreta als gids gewerkt en ben heel vaak dat eilandje rondgelopen met mijn groepen touristen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef nightdaughter het volgende:
Ik ben ook een keer op een eilandje geweest. Dacht dat het Spinalonga heette. Ik wist eerst niet wat er aan de hand was geweest daar. Pas toen ik op het eilandje kwam kreeg ik te horen wat er allemaal gebeurd was.Op het eiland voelde ik me heel erg raar. Er hing een drukkende sfeer. Ik voelde me verminkt. Blijkt dat daar mensen met lepra gedumpt werden. Heel veel van die mensen zijn daar gestorven en liggen in een graf van nauwelijks een halve meter lang en een halve meter breed.
Klopt, maar iedereen noemt het al heel lang Spinalongaquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Spinalonga heet eigenlijk Kalidonia
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Spinalonga, Kreta. Klopt, Spinalonga was een leprakolonie tot 1957 geloof ik. Ik heb 4 jaar op Kreta als gids gewerkt en ben heel vaak dat eilandje rondgelopen met mijn groepen touristen.
Er hing idd een drukkende sfeer.
*Marietje krijgt weer eens heimwee*![]()
Wat lekker zegquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:13 schreef syntaxerror het volgende:
ja, dat klopt, ik ga dus a.s donderdag, morgen al naar kreta en ga ook naar dat lepra eiland, ben dus ook erg benieuwd wat me daar te wachten staat. jammer dat ik dus niet meekan met de meeting..
[..]
En ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:45 schreef xE-eteoZ het volgende:
gemaild
de discussie loopt nogquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Als ik het goed heb: Jullie gaan met een hoop fok!kers naar Waardenberg om spoken te zien aanstaande vrijdag? Waarom weet ik dat nu pas....![]()
Lijkt me wel watquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
de discussie loopt noghet wordt misschien volgende week
Mij ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat![]()
a ghostly birthday
damn, ik zie hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:
Je linkjes geven alleen maar de gemeentesite weer
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef xE-eteoZ het volgende:
Marietje_34,
ik ben ontzettend nieuwsgierig naar jou.
Je bent een aparte aanwezigheid op het forum, eigenlijk onpeilbaar.
Het zou mijn niets verbazen als jij opeens een jongeman van rond de 40 blijkt te wezen.
nofi
Ik zal je een beschrijving sturen en dan mag jij volgende week zeggen of die kloptequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef xE-eteoZ het volgende:
Marietje_34,
ik ben ontzettend nieuwsgierig naar jou.
Je bent een aparte aanwezigheid op het forum, eigenlijk onpeilbaar.
Het zou mijn niets verbazen als jij opeens een jongeman van rond de 40 blijkt te wezen.
nofi
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal je een beschrijving sturen en dan mag jij volgende week zeggen of die klopte
Ja... klopt. Maar het is grappig om iemand te vertellen hoe ik denk dat jij eruit ziet zodat die ene persoon dat al dan niet kan veriefieren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
als we volgende week gaan zijn we er toch allemaal ?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
als we volgende week gaan zijn we er toch allemaal ?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:36 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]![]()
ze bedoelt dat ze nu haar gevoel over hoe/wie/wat jij bent tegen mij verteld zodat wij het volgende week kunnen verifiëren (als ik kan bevestigen dat haar gevoel correct was klinkt anders dan dat zij het niet gedeeld heeft en volgende week zegt "ja dit komt overeen... had ik goed ingeschat")
en je hebt mailquote:
spookt het daar? Of kunnen we jou daar meeten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:54 schreef xminator het volgende:
Psychiatrische Inrichting meerenberg te santpoort bij ruine van brederode
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
spookt het daar? Of kunnen we jou daar meeten?
Haviksvrouwe, 't is verzet naar volgende week vrijdag. Dus als je nog meewilt ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Als ik het goed heb: Jullie gaan met een hoop fok!kers naar Waardenberg om spoken te zien aanstaande vrijdag? Waarom weet ik dat nu pas....![]()
Is er een tijdstip en ontmoetingsplek afgesproken? Wil wel mee ja!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haviksvrouwe, 't is verzet naar volgende week vrijdag. Dus als je nog meewilt ?
Nog niet helemaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Is er een tijdstip en ontmoetingsplek afgesproken? Wil wel mee ja!
Zoek eens wat verantwoorde literatuur of publicaties van W.G. Roll of B.B. Wolman over 'poltergeists' en 'hauntings' (over dit laatste hebben jullie het nu). Wellicht resulteert dit in wat aardige discussies op die avondquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal
Komt nog. Leuk als je ook meegaat![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:21 schreef B00STER het volgende:
Count me in!!!
Dan wil ik wel degene zijn die mag zeggen: 'Submitted 4 the approval of the midnight society I call this story.....' en dan die zooi op het vuur gooien.
Nee serieus I'll be there.
wederom bedankt voor je tipsquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:50 schreef morphinum het volgende:
[..]
Zoek eens wat verantwoorde literatuur of publicaties van W.G. Roll of B.B. Wolman over 'poltergeists' en 'hauntings' (over dit laatste hebben jullie het nu). Wellicht resulteert dit in wat aardige discussies op die avond![]()
En/of ook dat skeptische onderzoek van Ray Hyman (ben even kwijt waar) die beweerd dat bepaalde lage golflengtes van tonen (al dan niet veroorzaakt door wind of whatever) kunnen leiden tot bewustzijnsveranderingen. Hij heeft dergelijk onderzoek verricht - en met verschillende proefpersonen - in talrijke 'spookhuizen'.
Maar het kan een interessante avond worden. Ken je Stephen King's film 'Rose Red'? Een van mijn klassiekers. Mooie sfeerfilm en een 'spookhuis'.
i dont believe in that crapquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wederom bedankt voor je tipsIk ga er straks eens uitgebreid op googelen
![]()
Nee, Rose Red heb ik nooit gezien, wel wat over gelezen. Als ons -wij Fok! ghosthunters- maar geenzelfde lot staat te wachten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:21 schreef B00STER het volgende:
Count me in!!!
Dan wil ik wel degene zijn die mag zeggen: 'Submitted 4 the approval of the midnight society I call this story.....' en dan die zooi op het vuur gooien.
Nee serieus I'll be there.
als we jammerlijk verdwalen en nooit meer worden teruggevonden praat je wel andersquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
als we jammerlijk verdwalen en nooit meer worden teruggevonden praat je wel anders![]()
Ik denk dat ieder mens begaafd is, dus dan zitten we goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Over Rose Red even, dan moet je wel zorgen dat je mensen verzameld met buiten-gewone gaves. Je maakt een groep van 20 personen die een gave hebben en je neemt 3 onderzoekers mee.
Kijken of je met die 20 personen het huis in leven kunt roepen![]()
De 3 onderzoekers zijn neutraal ingesteld maar willen de activiteit in het huis verhogen. Totdat het huis compleet in leven komt van geesten. En vervolgens barst de hel los.
Kleine spoiler maar op de achterkant van de dvd vind je nog meer informatie dus ik heb me ingehouden
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens begaafd is, dus dan zitten we goed![]()
Da's waarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad heeft ieder mens wel wat in zich, maar niet iedereen is helemaal ontwikkeld op dat gebied.
Als ik de verhalen over Waardenburg geloven mag, hoeft dat huis niet meer tot leven worden geroepen, de spoken zouden daar spontaan alle ongewenste bezoekers het terrein afmeppenquote:10 mensen die zelf niet helemaal actief zijn, die kunnen de geesten ook niet goed oproepen. 1 persoon die echt in staat is tot het laten opleven, die kan meer aanrichten dan 1000 mensen zonder die gave.
Anders neem je Robbert ten Broeke meeDie zorgt wel dat de ingemetselde nonnen weer uit de muur komen
Ha Plopje,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef plopje het volgende:
ik heb alles een tijdje niet meer gevolgd,door omstandigheden.
maar wat is nu precies de bedoeling?
waar gaan we heen?
wie gaan er allemaal?
en wanneer gaan we?
als de datum en tijdstip goed uitkomen voor mij ga ik mee,en heb ik plaats voor 3 man in mijn auto,ik kom uit de buurt van nijmegen.
en anders voeg mij even toe op msn,msn adres is bekend bij de mensen die mee gaan.
Gewoon terug meppenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik de verhalen over Waardenburg geloven mag, hoeft dat huis niet meer tot leven worden geroepen, de spoken zouden daar spontaan alle ongewenste bezoekers het terrein afmeppen![]()
haa marietje,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha Plopje,
we gaan vandaag over een week naar slot waardenburg, zie ook de info in dit topic. Hoe & wat & waar & hoelaat precies hebben we nog niet afgesproken.
Ik zal vanavond even eea samenvatten en op mail zetten, dan stuurt een van de anderen je dat wel door, want ik heb dus geen msn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef xE-eteoZ het volgende:
Zoals ik via de mail al had laten weten,
ik ga mee.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef xE-eteoZ het volgende:
Zoals ik via de mail al had laten weten,
ik ga mee.
Weest op uw hoede! Want spoken lezen ook het Internet hier. Dat weten we sinds de 'genverbrander' van Robert van den Broek...quote:
haha! Ja, de spoken weten nou precies waar men angstig voor is en kunnen daar mooi op anticiperenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef morphinum het volgende:
[..]
Weest op uw hoede! Want spoken lezen ook het Internet hier. Dat weten we sinds de 'genverbrander' van Robert van den Broek...
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef morphinum het volgende:
[..]
Weest op uw hoede! Want spoken lezen ook het Internet hier. Dat weten we sinds de 'genverbrander' van Robert van den Broek...
Ik "ken" jou !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
haha! Ja, de spoken weten nou precies waar men angstig voor is en kunnen daar mooi op anticiperen![]()
hij is verschoven naar a.s. vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |