Heb je hier een reden voor, of is het meer onderbuikgevoel??quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
hoi!![]()
om de een of andere reden denk ik dat je het goed zult kunnen vinden met Rock_de_Braziliaan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben vanalles, halfnaakte wijven, slechte mods, schunnige taal, openbare dronkenschap, noem het maar op
neu, beide liefhebbers van de slowchat (na ja, slow)quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je hier een reden voor, of is het meer onderbuikgevoel??
En trouwens, lief die OP![]()
Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je hier een reden voor, of is het meer onderbuikgevoel??
En trouwens, lief die OP![]()
gaat het wel goed met je? ik zag je laatst een vergelijkbare post plaatsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
Je vergeet de nodige vetes, walging, geziek, pesten = tof en bier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.
Dat schreeuwt om een massage??quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
Jij hebt in mijn postgeschiedenis zitten sneupen!!! Maar kan je er geen WeK van maken dan?? Of hoort dat bij jullie niet bij politiek geneuzel??quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet de nodige vetes, walging, geziek, pesten = tof en bier.
Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
ssst,quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet de nodige vetes, walging, geziek, pesten = tof en bier.
Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:35 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ssst,hebben we eindelijk eens een meid die spontaan naar binnen komt lopen, zonder dwang en valse voorwendselen, beginnen jullie allemaal als gorilla's te reageren
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een massage??
Ik probeerde me alleen maar aan te passenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef JohnDope het volgende:
Wat ben jij erg zeg.
joh, wat maakt het uit, hier komen ALLE onderwerpen aan bod, de fout die ik een paar weken geleden maakte was dat ik te weinig in de SC rondhing.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben helemaal niet alleen in de POL SC te vinden!
lurk alleen meer op de rest van het forum.
Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, elke aanraking doet zeer (zelfs kijken doet al zeer). Zelfs de allerlichtste massage zou nu aanvoelen als iets sadomasochistisch.
* Ik schreeuw het nu al uit *, en ja het vlees is zwak, heel zwak.
mensen met goede argumenten zijn altijd welkomquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!
Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...
Mijn vermoeden is dat ik in de trek heb gelegen vanwege een ventilator naast mijn bed (tenminste dat hoop ik). Of ik heb iets heel anders onder de leden (ME, CVS whatever).
Dus wat het is weet het nog niet, maar het doet wel verrekte zeer (soort koorts zonder koorts te hebben) . Morgen ff flink uitrusten (zonder ventilator deze keer, en kijken of het beter gaat)
Ach, wat heet serieus, precies wat je wil hoor!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk kan ik op mijn tijd ook wel serieus zijn.. Maar ach, na al die woorden van jou en zo dacht ik dat een geintje wel even kon.. Ik heb in andere SC's ook al aardig de reputatie dubbelzinnig te zijn, dus waarom hier niet!
Dankjequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |