quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:24 schreef Cordoba32 het volgende:
Stam en Perez tegen ABS voor het eerst in basis bij Ajax [eindstand 0-11]
Written by Administrator
Tuesday, 11 July 2006
Jaap Stam en Kenneth Perez doen dinsdagavond in Bathmen tegen ABS mee. Ook Robbert Schilder (zaterdag ziek) en Edgar Manugarian krijgen deze oefencampagen hun eerste speelminuten.
Dinsdagavond begon Ajax aan haar tweede oefenwedstrijd van het seizoen 2006/2007 met Jaap Stam als aanvoerder. Het was de eerste keer dat Nederland hem in een Ajax-shirt aan het werk kon zien, net als de van AZ afkomstige Kenneth Perez, die op de linkerflank continu van positie (‘buiten’ en ‘midden’) wisselde met Edgar Manucharyan. De ploeg van Henk ten Cate, dit keer in trainingspak en niet in een maatpak van Spaanse snit, ging door waar het zaterdag in de Watergraafsmeer tegen JOS was gebleven: gecombineerd de aanval zoeken op de helft van de tegenstander.
Toch leverde het niet direct grote kansen op. Pas toen Klaas Jan Huntelaar in de 8e minuut onderuit getrokken was in het penaltygebied, mocht de topscorer aanleggen voor een pingel. Die was raak, waarna de Achterhoeker in ruim 10 minuten tijd nog twee keer het net wist te vinden. In 17e minuut wist hij te scoren na een perfecte combinatie, die begon bij Roger en via een een-tweetje met Gabrí door de Hunter werd raak geschoten, 0-2. Klaas Jan rondde ook een andere aanval met Gabrí in de 20e minuut prima af, waardoor de gasten op 0-3 kwamen te staan. Daarna stokte het bij de Amsterdammers. De druk werd te weinig opgevoerd, hoewel er tegen rust weer wat meer pressie kwam op het doel van ABS-goalie Meijerhof. Scheidsrechter Temmink floot na nauwelijks 45 minuten af voor de rust.
Na rust nam Klaas Jan Huntelaar op de reservebank plaats om Angelos Charisteas speeltijd te geven. Nicolai Mitea nam de plaats in van Edgar Manucharyan en ook Urby Emanuelson was in de kleedkamer achtergebleven. Zijn vervanger in het veld, de Vlaamse centrumverdediger Jan Vertonghen. In deze tweede helft een waar doelpuntenfestijn. Er werden zelfs dubbele cijfers gehaald. Nadat eerst Mauro Rosales twee keer raakt schoot op bijna identieke voorzetten van Robbert Schilder, zorgde Angelos Charisteas voor een tweede hattrick van de avond.
Daarna zorgde Nicolae Mitea voor 0-9 en Olaf Lindenbergh voor 0-10. Sarpong die de vrije trap nam, waaruit Charisteas zijn derde van de avond binnen kopte, maakte er in de 88e minuut zelfs 0-11 van. Tom De Mul was een paar keer dicht bij een treffer, maar zijn gretigheid was zijn grootste tegenstander, hoewel hij in een jaar tijd enorm gegroeid is. Ten Cate mag tevreden zijn met de einduitslag van 0-11, er werd hard gewerkt en flink gescoord.
Ach, de sfeer was vorig seizoen in het begin ook goed onder Blind, dat zegt me nog niet zoveel. Toch heb ik er een stuk meer vertrouwen in komend seizoen itt vorig jaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
De dagboeken op Ajax.nl klinken ook wel goed over de trainingen en sfeer.
Komt goed dit seizoen, zeker met Stanton Lewis erbij he Pyth!
Katwijk uit, altijd lastig...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:39 schreef -Wolf- het volgende:
0-11, had ik het goed, alleen de ruststand niet.
en 010 verloren? is het echt waar?![]()
Ik neem aan dat doelpunten in oefenwedstrijden daar toch niet voor gelden?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef -Wolf- het volgende:
had trouwens wel verwacht dat Huntelaar maar 1 helft zou spelen. die hoeft zich ook niet meer te bewijzen in die oefenwedstrijden.
en de meter is weer ge-update:KJH/ Piet van Reenen-meter: 28/ 273 (10,3%) (update 11.07.06)
Het gaat hard.
Zelf nog minuten meegepakt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:48 schreef Messenga het volgende:
Mooie wedstrijd.
Sarpong speelde matig, de mul en Mitea geweldig, Charisteas was veel aan de bal. Stam speelde zoals altijd echt een GEWELDIGE pot! werkelijk, wat hebben wij een verdediger erbij zitten.
Heb je fotos gemaakt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:48 schreef Messenga het volgende:
Mooie wedstrijd.
Sarpong speelde matig, de mul en Mitea geweldig, Charisteas was veel aan de bal. Stam speelde zoals altijd echt een GEWELDIGE pot! werkelijk, wat hebben wij een verdediger erbij zitten.
Japsquote:
Uploadeeeeeeen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Japs.
Nee, zelf niet gespeeld. Al zaten er bij het eerste wel spelers waarvan ik dacht :"Damn, dat doe ik beter".
Better next time.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Japs.
Nee, zelf niet gespeeld. Al zaten er bij het eerste wel spelers waarvan ik dacht :"Damn, dat doe ik beter".
De Mul zijn eerste pass was een assist op een doelpunt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Better next time.
Zo te horen begint De Mul dus ook langzaam op toeren te komen.![]()
ik zat te twijfelen en volgens mij heb je gelijk. maar dan kun je bij de play-offs ook gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat doelpunten in oefenwedstrijden daar toch niet voor gelden?
De Mul doet het altijd goed tegen amateurs, daar hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo te horen begint De Mul dus ook langzaam op toeren te komen.![]()
Ajax - Vitesse vorig seizoen? Speelde hij vrij goed... voor Vitesse.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De Mul doet het altijd goed tegen amateurs, daar hebben we niks aan.
Elke ex-Ajacied speelt goed tegen Ajax. Ineens blinken ze uit en na jaren niet gescoord te hebben scoren ze uitgerekend tegen Ajax.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse vorig seizoen? Speelde hij vrij goed... voor Vitesse.
Die heeft nog vakantie, omdat hij met Zweden naar het WK is geweest (waar hij overigens geen minuut heeft meegespeeld).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef hroswith het volgende:
waar was rosenberg?
Op vakantie nog, maandag zijn alle internationals weer terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef hroswith het volgende:
waar was rosenberg?
Lijkt me na vanavond zeker duidelijk ja. 11-0 tegen ABS is niet niks. Wat een ongelooflijke prestatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Kampioen dat lijkt me duidelijk
ik bespeur licht sarcasme.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me na vanavond zeker duidelijk ja. 11-0 tegen ABS is niet niks. Wat een ongelooflijke prestatie.
Dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, hij is tenminste niet geblesseerd geraakt
Hij speelde ook maar 35 minutenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, hij is tenminste niet geblesseerd geraakt
Hey je kan ook wat anders postenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef Badabingea het volgende:
Foto's?
Ik heb wel vertrouwen in Charisteas als tweede spits, maar ik denk dat hij voortijdig wel verkocht zal worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Jongens, wie denken jullie nou dat er 2e spits word komend seizoen?
Ik denk Babel of Rosenberg, ze zullen sowieso wel alle2 op de bank zitten denk ik. Ik ben zelf een Rosenberg fan, minder van Babel maarja.
ik denk eerder Babel dan Rosenberg, maar dan moet hij wel weer zo gaan spelen als in de jeugdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Ik denk Babel of Rosenberg, ze zullen sowieso wel alle2 op de bank zitten denk ik. Ik ben zelf een Rosenberg fan, minder van Babel maarja.
Mwa ik vind Chari als breekijzer wel aardig maar hij verdient way to much.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Charisteas als tweede spits, maar ik denk dat hij voortijdig wel verkocht zal worden.
Waarop baseer je datquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef twi het volgende:
Charisteas zal tweede spits worden. Babel zal zich op links richten, op die positie heeft 'ie bij Oranje ook meer kans.
Was natuurlijk te verwachtenquote:Jaap Stam aanvoerder van Ajax
Jaap Stam is door trainer Henk ten Cate aangewezen als de nieuwe aanvoerder van Ajax. De oefenmeester deelde dat de ervaren verdediger in het trainingskamp De Lutte mee na de wedstrijd tegen ABS. ,,Ik voel me vereerd", aldus Stam.
Jaap Stam kwam aan het begin van dit seizoen over van AC Milan en was daarvoor jarenlang speler van onder andere het Engelse Manchester United. ,,Daar ben ik ook wel eens aanvoerder geweest", sprak de Kampenaar na het met 0-11 gewonnen oefenduel tegen ABS. ,,Alleen nooit de vaste aanvoerder. Dat ik de aanvoerder van Ajax ben, vind ik een eer. Ajax is een grote club. En ik voel dat er dit seizoen iets moois kan groeien in deze groep."
,,Jaap is een grote speler", verklaarde Henk ten Cate zijn keuze voor Stam als nieuwe aanvoerder. ,,Als tweede aanvoerder heb ik Kenneth Perez genoemd, hij is de aanvoerder van de groep buitenlandse spelers en de derde aanvoerder voor komend seizoen is Klaas Jan Huntelaar. Zo zijn alle geledingen van de selectie vertegenwoordigd."
Op zijn invalbeurten en goals en 't feit dat Rosenberg prima via de vleugel kan komen. Daarnaast zoals ik zeg, denk ik dat Babel slim genoeg is om zich bij Ajax voorlopig op een rol op links te richten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarop baseer je datChari mocht toch juist weg, denk neit dat hij dan 2e spits word
![]()
ik heb vertrouwen in Markus Rosenberg dat vind ik een leuke speler om te zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Euh tsja Babel en Rosenberg zijn er nog niet bij, dus die invalbeurten boeien nog geen fuckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Op zijn invalbeurten en goals en 't feit dat Rosenberg prima via de vleugel kan komen. Daarnaast zoals ik zeg, denk ik dat Babel slim genoeg is om zich bij Ajax voorlopig op een rol op links te richten.
Het is wel grappig dat de eerste 3 aanvoerders allemaal spelers zijn die aan het begin van vorig seizoen nog niet voor AJAX speelden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez voor de buitenlanders ook wel goed; spreekt alle talen volgens mij; Engels, Spaans, Duits en Nederlands.
Sympathieke kerel en ook al wat ervaren. Slim.
Inderdaad. Ik denk dat Henk hem gaat proberen als 10.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef jna het volgende:
Volgens mij is ten Cate nog wel wat van plan met Babel.
Ik ook. Ik vrees alleen dat 'ie komend seizoen niet zoveel zal spelen als dit seizoen, tenzij Charisteas inderdaad nog vertrekt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in Markus Rosenberg dat vind ik een leuke speler om te zien.
Zijn invalbeurten zijn afgelopen seizoen wel meerdere malen van waarde geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Euh tsja Babel en Rosenberg zijn er nog niet bij, dus die invalbeurten boeien nog geen fuck![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Hey je kan ook wat anders posten![]()
Het blijft wel beperkt tot 1 woord maar je gaat al vooruit![]()
Ja, maar daar kijkt Henk niet veel meer naar denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn invalbeurten zijn afgelopen seizoen wel meerdere malen van waarde geweest
Als hij hem kan aannemenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:26 schreef Badabingea het volgende:
Als Babel aan de bal komt dan gebeurd er meestal wel wat.
Daar werkt ie aan hequote:
1 bal? Babel heeft ontzettend moeite om de bal in de lucht aan te nemen en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was 1 bal man, maak jij nooit een fout?
1 balquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was 1 bal man, maak jij nooit een fout?
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
1 bal. Zelfs op het WK lukte het hem niet fatsoenlijk een bal aan te nemen. Nee, hopelijk krijgt ie extra les van Henk.
Miteaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.
Mitea lijkt zich ook te herpakken ja. Ik zie ze beiden liever dan Perez op links. Laat Perez maar op 10, Sneijder op 8.quote:
Mee eens, maar ik denk dat Perez eerder op de bank zal zitten als backup voor Sneijder. Denk eigenlijk niet dat Henk hem als linksbuiten gebruikt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea lijkt zich ook te herpakken ja. Ik zie ze beiden liever dan Perez op links. Laat Perez maar op 10, Sneijder op 8.
Op het WK kreeg hij weinig ballen, maar de ballen die voor hem bedoel waren liet ie weer over z'n voetje heen gaan. Ik wist 't meteen weer. En ik heb helemaal niks gezegd over zijn 2e seizoenshelft hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ericajax het volgende:
kzie nog liever ivan gabrich met 1 been dan Babel
![]()
quote:De ervaren spelers geven het goede voorbeeld en zetten hun teamgenoten op scherp. Jaap Stam gaat vol overgave de duels aan, Gabri loopt zich de longen uit het lijf en Kenneth Perez moedigt zijn medespelers aan. Vooral Stam is indrukwekkend. Als de stoere verdediger in volle vaart op een tegenstander afstormt, moet je van goeden huize komen wil je de zenuwen in bedwang houden.
Vette schoenen heeft ie ookquote:
Whehehe, check die gast in dat filmpje bang zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:13 schreef jna het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a0afFBjwPF4&search=stam
ten Cate denkt: Wat Jaap kan, kan ik ook
[afbeelding]
![]()
Zal wel eerst uit zijn aangezien wij de geplaatste ploeg zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
8 en 23 augustus is CL-kwalificatie
Spelen we eerst thuis of uit, was toch al iets over bekend???
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik de DVD van Katwijk kan bestellen?
Ja in de ochtend conditie-training, een loop.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef Kang-He het volgende:
Nette uitslag, ze hebben toch ook twee keer getrained op de dag?
whehequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
geintroduceerd door Chivuquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
AJAX heeft ook de allermooiste aanvoerdersband van alle clubs ter wereld.
wat zouden ze daar doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:13 schreef jna het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a0afFBjwPF4&search=stam
ten Cate denkt: Wat Jaap kan, kan ik ook
[afbeelding]
![]()
Dat gaat niet opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zal wel eerst uit zijn aangezien wij de geplaatste ploeg zijn.
Dat roepen jullie toch elk jaar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Guess who's back!!!!!!!
Hoorde ik daar het woord kampioenschap vallen?
Kloptquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat roepen jullie toch elk jaar?
Maar als dan puntje bij paatje komt, blijkt er niks van waar te zijn...
En zo hoort het ook...
Het belooft ook wel erg spannend te worden dit jaar!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
KloptTis wel een aantal jaren geleden dat ik zo'n zin heb gehad in de seizoensstart
![]()
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoachquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het belooft ook wel erg spannend te worden dit jaar!
Die zin in bij mij ook nog nooit zo groot geweest!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
KloptTis wel een aantal jaren geleden dat ik zo'n zin heb gehad in de seizoensstart
![]()
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoach![]()
ik denk dat dit seizoen feyenooit definitief tot subtopper wordt gedegradeerd.
Ik zeg: 1-0 tegen Katwijk-uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Nog een foto:
[afbeelding]
Fotoverslag is nu te vinden op de Ajax-site.![]()
Zal wel weer een verrassende aankoop volgen, in de orde van Stein Huysegems, Joonas Kolkka en Theo Lucius. Feyenoord komt er echt wel bovenop, alleen zie ik het binnenkort niet gebeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.
Wie speelden er niet goed?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef Messenga het volgende:
Roger en Gabri speelden trouwens erg goed.
Manucharyan.. of hoe je dat ook schrijft en rosales had alleen maar intikkers, geen geweldige acties ofzo..quote:
Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef Messenga het volgende:
Roger en Gabri speelden trouwens erg goed.
Klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.
Ik wil weer zwart worden! | # 3quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom ben ik nog steeds "oranjefan" trouwens...
Daar gaat et niet om. Ik kijk vrij professioneel ( positie, hoe gedraagt een speler zich etc..) en daarin vielen me vooral de 2 spanjaarden erg op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.
Gabri wel, Garcia nog niet... Heeft ook niet voor niets een prestatiecontract...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef Pritt het volgende:
Tsja ik denk dat dat ook twee dragende spelers gaan worden van het eftal.
Idd, dat lijkt mij ook de bedoeling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:03 schreef Pritt het volgende:
Sneijder gaat zich op de centrale positie richten en Roger op links half dus ik zie het probleem niet.
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoach![]()
ik denk dat dit seizoen feyenooit definitief tot subtopper wordt gedegradeerd.
mooi zo, kan Huntelaar er weer een paar inleggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond alweer een oefenwedstrijd tegen De Lutte en morgenavond tegen HHC Hardenberg.Wist ik niet.
Sinds wanneer zijn jullie psv'ers zo arrogant? Ik dacht dat die arrogantie alleen bij ons hoordequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef devv05 het volgende:
Ik ga weer voor 1-1, werkte de vorige keer goed.
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...
0-6quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond alweer een oefenwedstrijd tegen De Lutte en morgenavond tegen HHC Hardenberg.Wist ik niet.
Euh...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.
Toen was devv05 nog niet geboren.quote:
Toen hadden we nog de Jong.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef ILCILA het volgende:
Net interview gezien met trainer HHC;
- HHC was trots vorig jaar het grote Ajax tot aan rust op een 1-0 achterstand te houden maar dit jaar zou het wel een stuk lastiger worden. Ajax zat vorig jaar in een negatieve spiraal en de eerste helft van de wedstrijd HHC-Ajax was een goede afspiegeling daarvan. Ajax met Huntelaar en Stam is een heel andere pot en HHC zal dan ook proberen met minder dan 10 doelpunten verschil te verliezen.
Mwa, het 1e van onze club speelt ook 4e klasse maar daar zouden ze echt 30-0 van winnen ofzo. Maar sommige van die teams schoppen alles wat ze tegenkomen, laten we hopen dat de Lutte niet zo'n ploeg is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef Pritt het volgende:
Naja gister moesten we tegen een derde klasser dus dit moet nog makkelijker zijn.
Vierde klasse is zo ongeveer het niveau waar ik ook presteer.
Een goede graatmeter hoe goed ik het tegen Ajax zou doen.
quote:Kluivert op kandidatenlijstje AZ
12 juli 2006, 13:24
Door: Jelmer Geerds
Patrick Kluivert staat gepositioneerd in het schaduwelftal van AZ. De 30-jarige spits is een serieuze optie wanneer Shota Arveladze de club verlaat, zo meldt VI.
Overigens stuurt AZ niet aan op het vertrek van Arveladze, die terug kan kijken op een sterk eerste seizoen in Alkmaar. Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, benadrukt daarom dat de Georgiër niet hoeft te vertrekken: "Arveladze heeft het bij ons uitstekend gedaan, komend seizoen zien we voor hem een belangrijke rol weggelegd in de ontwikkeling van Moussa Dembele."
Niettemin sluit AZ een vertrek van de oud-Ajacied niet uit. Mocht Arveladze inderdaad vertrekken, dan is Patrick Kluivert een serieuze optie voor Brands. "Intern is het aantrekken van Patrick nooit officieel ter sprake gekomen, maar ik ben nog altijd een verschrikkelijke fan van hem. Hij is één van de beste spitsen die het Nederlands voetbal heeft voortgebracht. En onze trainer Louis van Gaal kent hem natuurlijk nog van Ajax."
Kluivert kreeg onlangs van zijn club Valencia te horen dat er voor hem geen toekomst is bij de club. Over concrete aanbiedingen voor de Amsterdammer is vooralsnog niks bekend
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Messenga, jij zit toch bij die club? Wie is dat knulletje?
Nee ik bedoel niet Huntelaar
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
Inderdaad jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
AZ
Zo lang het maar iets met Ajax te maken heeft hč.
whahahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
ach ja, noem eens een speler van ADO die beter is...quote:
Moet je is zien watvoor dingen hij allemaal zegtquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, noem eens een speler van ADO die beter is...![]()
Als ze vanavond verliezen eet ik me beide schoenen op, en film hetquote:
Er zijn toch weinig mensen die kunnen zeggen dat ze een kopduel aangingen met Gabri en Roger tegelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
Een beetje overkill bij de onderste foto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een beetje overkill bij de onderste foto.![]()
Deze gozer staat er alleen maar. Gabri en Roger gaan met elkaar een kopduel aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maja, wij kunnen niet zeggen een kopduel te zijn aangegaan met Gabri én Roger
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Deze gozer staat er alleen maar. Gabri en Roger gaan met elkaar een kopduel aan.![]()
En er is een duidelijk stijgende lijn te zienquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Freak187 het volgende:
Lijkt me wel. Dit keer staat we tegenover een 4de klasser.... Zelfs een 0-12 voor de rust sluit ik niet uit
EC1, wereldbekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.
Jawel, maar niet bewust meegemaaktquote:
Klopt, wij schelen niet zoveel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet bewust meegemaaktDenk dat ik ongeveer net zo oud als jij ben.
Overigens vind ik Hiddink wel een hele goede coach hoor.
Dit is toch het Ajax-topic? Ik wilde een beetje mingelen, maar dan nog val ik op...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie psv'ers zo arrogant? Ik dacht dat die arrogantie alleen bij ons hoorde![]()
Thomasquote:Roger traint niet mee, Ten Cate ontbreekt 12 juli 2006
De Amsterdamse tv-zender AT5 komt woensdagmiddag met een opmerkelijk bericht. De nieuwe nummer 14 van Ajax, de Spanjaard Roger Garcia, bleef vandaag in de dug-out zitten tijdens de training. Het hoe en waarom van de actie van Roger is nog niet duidelijk geworden. Ook opmerkelijk was de afwezigheid van de nieuwe Ajax-coach Henk ten Cate. Volgens AT5 zal de trainer vermoedelijk later op de dag zijn opwachting maken.
Thomas Vermaelen trainde woensdag wél mee met de groep. De verdediger raakte eerder geblesseerd en de verwachting was dat hij voorlopig aan de kant zou moeten blijven. De woensdagtraining werd goed bezocht. Zo'n tweehonderd man stond aan de zijlijn te kijken naar de verrichtingen van de Ajacieden.
28 juli is de loting.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef ROG het volgende:
Wie speelt er 8 óf 9 Aug in de ArenA?
Ik denk dat hij hierop doelt: "Roger Garcia, bleef vandaag in de dug-out zitten tijdens de training. Het hoe en waarom van de actie van Roger is nog niet duidelijk geworden." (?)quote:
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen te) stoken.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen) te stoken.![]()
Koeman? Wie is dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Hadden we nog maar een type als Ronald Koeman, die wist ruzies altijd zo goed buiten de ploeg te houden.![]()
PSV is alleen maar sterker geworden ten opzichte van vorig seizoenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen te) stoken.![]()
Roger vreest voor z'n basisplaats toen ie merkte dat Ten Cate niet op de training was maar op gesprek was met Vieira.quote:
Je hebt helemaal gelijk Jaap Stam wilden jullie vast ook niet hebben? En Henk ten Cate? Liever Ronald Koeman zeker? Eigenlijk is PSV de gedoodverfde titelkandidaat, wij zijn niet meer dan een outsider.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV is alleen maar sterker geworden ten opzichte van vorig seizoen![]()
En kan me niet echt druk maken om een Gabri, Roger of Ogararuahaahahhahahahha ofzo
Humorquote:
Stam speelt als je geluk hebt 40% van alle wedstrijdenquote:
Wat moet je met Jaap Stam als je Alex kan behouden en Ooijer er langs hebt staan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Jaap Stam wilden jullie vast ook niet hebben? En Henk ten Cate? Liever Ronald Koeman zeker? Eigenlijk is PSV de gedoodverfde titelkandidaat, wij zijn niet meer dan een outsider.
Nou het is wel afwachten wat PSV koopt als vervanging van Vennegoor. Als het weer zon Ronald Koeman aankoop word dan zou ik maar vast gaan huilenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV is alleen maar sterker geworden ten opzichte van vorig seizoen![]()
En kan me niet echt druk maken om een Gabri, Roger of Ogararuahaahahhahahahha ofzo
Klopt, PSV is kampioenskandidaat nummer één, alleen is Ajax wel beter geworden. Qua trainer én selectie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moet je met Jaap Stam als je Alex kan behouden en Ooijer er langs hebt staan?
En ik had wel liever Ten Cate dan Koeman gezien bij PSV maar het is niet anders.
Kan me gewoon niet voorstellen dat het team met versterkingen ineens minder gaat spelen onder Koetje
Helemaal mee eens. Het zou flink zuur voor jullie zijn als jullie tweede worden en vervolgens stranden in de play-off'squote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, PSV is kampioenskandidaat nummer één, alleen is Ajax wel beter geworden. Qua trainer én selectie.
En vervolgens 2 keer overtuigend winnen van een of andere ploegje uit rotterdam? Niet zo zuur.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het zou flink zuur voor jullie zijn als jullie tweede worden en vervolgens stranden in de play-off's.
Wesley Sonck!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou het is wel afwachten wat PSV koopt als vervanging van Vennegoor. Als het weer zon Ronald Koeman aankoop word dan zou ik maar vast gaan huilen
Of Charisteasquote:
Preciesquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Harry in een goed spelende ploeg er zo 20 per seizoen in trapt als hij in de basis staat.
Als die paar basisspelers bij AZ nog weg gaan (Timmer, Jaliens, Landzaat en mogelijk ook Arveladze) denk ik niet dat ze er op vooruit gaan. Nu wel, maar vooral in de breedte. Maar ik betwijfel nog altijd of AZ het nu wel een heel seizoen vol kan houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Anyway, wat ik eerder al zei: Ajax lijkt sterker te zijn geworden, AZ zeker ook, PSV is er qua selectie vooralsnog ook beter op geworden, alleen de technische staf is minder. Het belooft spannend te gaan worden!
En Feyenoord, tsja, Feyenoord...
Denk dat dat niet zomaar mag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Scan dat verhaal anders even van Ajax in VI
Ben net te laat voor de winkels
az is echt op de Ajax tour bezig hequote:In het kielzog van de Ajacieden beleggen ook AZ en FC Porto deze voorbereiding een trainingskamp in De Lutte, nabij de Duitse grens.
Scherp + 1quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
Wtf doet Huntelaar op de bank bij het rondjes lopen, chickies regeleen
Dan ga je naar de supermarkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Scan dat verhaal anders even van Ajax in VI
Ben net te laat voor de winkels
"He wijfie, ik loop 1 op 1 voor Ajax, wat vind je daar van?"quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
Wat dan? Fok maakt ze automagisch kleiner, klik je, heb je ze in megagroot formaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
Die mogen opzich best wat kleiner.
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Fok maakt ze automagisch kleiner, klik je, heb je ze in megagroot formaat
Ja hallo, dan moet je maar niet in het Ajax topic komen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.
Jij loopt nog met een 14k4 modem lijntje rond?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.
Wat staat erin? En weet iemand nog wat mooi leesvoer over Ajax? (online)quote:
vroeg ik me ook af.. zoiets:..?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
TT change:quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij loopt nog met een 14k4 modem lijntje rond?
Spelen uit voorzorg niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef Jasza het volgende:
Oh Hunter en Roger hebben lichte blessures.
quote:Ajax speelt vanavond werkt vanavond om 19.30 tegen SV De Lutte haar derde oefenwedstrijd af in het kader van de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Trainer Henk ten Cate heeft Dennis Gentenaar op het doel geposteerd. De ervaren doelman maakt zijn onofficiele debuut. Ten Cate heeft Roger en Huntelaar rust gegeven. Roger heeft last van een lichte blessure en zat vanmiddag al in de dug out. Huntelaar moet wat rust krijgen. Mogelijk heeft vermoeidheid van het EK van Jong Oranje er mee te maken.
Schilder start opnieuw als linksback. Ten Cate bekende tegenover Highlow.nl dat hij tevreden was over het spel van Schilder tegen ABS. Schilder zelf wil zich in de kijker spelen om niet verhuurd te worden. 'Het is natuurlijk belangrijk voor mij, om me goed te laten zien. Ik word er extra gretig door, maar niet nerveuzer dan anders', aldus de jonge Ajacied.
Je hebt toch gezien dat ie vanmiddag na de training al beweging heeft gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Pritt het volgende:
Waarom zou Huntelaar nu al vermoeid zijn?
Hij heeft toch 3 weken vakantie gehad, nu moeten ze me niet wijs maken dat voetbal zoooo intensief beroep is.
Owja die Klaas zal er naar de training letterlijk en figuur helemaal "op los geknald" hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat ie vanmiddag na de training al beweging heeft gehad
quote:Grygera meldt zich vrijdag al bij Ajax
Woensdag 12 juli, door SV, Amsterdam, 19.19u GMT+01.00, Het Parool
Centrumverdediger Zdenek Grygera meldt zich aanstaande vrijdag bij de selectie van Ajax. De andere WK-gangers van Het Nederlands Elftal en Markus Rosenberg voegen zich maandag bij de groep.
Dat meldt Het Parool vanmiddag. De selectie is overigens op een blessure voor Michael Krohn-Dehli, wat vermoeidheid bij Klaas Jan Huntelaar en een lichte blessure voor Roger na nagenoeg fit. Krohn-Dehli kan nog niet spelen en hoopt halvewege augustus wedstrijdfit te zijn.
je moet die oefenwedstrijden niet meetellen manquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef -Wolf- het volgende:
Heel veel scoren zou iedereen vermoeien.Jammer... vandaag geen extra punten voor de KJH/ Piet van Reenen-meter.
Op naar de dubbele cijfers dan maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:06 schreef Urquhart het volgende:
0-5 inmiddels
0.3 Kenneth Perez. 0-4 Rydell Poepon. 0-5 Tom de Mul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |