geniet er maar van Borisjequote:
Snel wegrennen als ik binnenkom hequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
tvp
Netjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:19 schreef golfer het volgende:
Centimeter-werk, die sprint, maar Rabo heeft z'n 2e binnen.
Ik zet de frituurpan ook maar eens aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:49 schreef borisz het volgende:
tijd om een pizza erin te gooien
Ik las eerst de laatste zin, toen had ik er wat andere ideeen bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Hier moest ik zijn?![]()
Bjoor, hoe kom je nu op zo'n TT
De heule familie is aan het verbouwen[/sub]
ik ga voor 2quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:49 schreef borisz het volgende:
tijd om een pizza erin te gooien
Klinkt heel bekend, ook in 'mijn' ziekenhuis, heeeel slecht is datquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schijthoerigkuttyfus dokter
Ik zou vandaag teruggebeld worden over mijn MRI-Scan. Om 15.45 gaat mijn telefoon.
Ja, je hebt een telefonische afspraak; wat is er aan de hand?
Erm Ja, ik heb een MRI laten maken, en daarvan zou u me nu de uitslag melden.
Oh ja. Even kijken hoor. Ah, ik zie wat staan. Even openen. (...). Het openen lukt niet echt. Ik bel u zometeen terug.
Ik wacht 15min, ik wacht een halfuur. Om 16.45 toch maar even denken, die zullen wel tot 17.00 werken. Ik bel zelf maar even terug. Natuurlijk geen antwoord
Nu weet ik nog steeds niet wat ik heb en wat er gaat gebeuren. En kan ik er morgen zelf achteraan gaan bellen. Schijtzooi
Ik ben echt net teruggebeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend, ook in 'mijn' ziekenhuis, heeeel slecht is dat
dat valt volgens mij gelukkig redelijk mee in ons clubtopicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmm...ben niet zo van de club-topics, heb een beetje een hekel aan "de-blinde-clubliefde-en- de-automatisch-daaraan-vastzittende-haat-tegen-andere-clubs" mentaliteit die regelmatig in die topics hangt. (is puur persoonlijk hoor !)
evenals de live-wedstrijd topics enzo !
Tja het is meer Feyenoord tegen Ajax he. PSV is wat dat betreft minder haat en nijd bij die 2.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat valt volgens mij gelukkig redelijk mee in ons clubtopic
Dokters.......... praat me er niet over..quote:
zoveel op dan?quote:
zelfgemaakte friet stond op het menuquote:
Kan je niet even gaan shoppen bij andere zkh ??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben echt net teruggebeld![]()
Waren wat dingen tussendoor gebeurd en ze moest advies vragen, bla bla.
Enfin; wat kleine scheurtjes in de meniscus, geen duidelijke of mooie. Maar wel een kijkoperatieDoor wachtlijsten duurt dat ook nog minimaal een maand en dan nog wel een tijdje daarna herstellen, dus ik ben er nog wel even zoet mee
Kan dat zomaar? Ik ga morgenochtend even de planning bellen en dan hoor ik wel hoelang het duurt. Misschien dat CZ iets kan regelen, maar ik neem aan dat het overal wel druk is qua dagbehandelingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je niet even gaan shoppen bij andere zkh ??
wil je mijn 70 liter rugtas nog lenen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
Zooo tas ingepakt voor morgen. Ik wist niet dat er zo weinig in een 60l tas kon..
Kom je em brengen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wil je mijn 70 liter rugtas nog lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |