quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel tof dat Bernadette de samensmelting haalt![]()
1 keer was genoeg Tong80.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef tong80 het volgende:
'Hij verkracht elk nummer waar Dutroux zich voor zou schamen.'![]()
![]()
Dat wil ik allemaal niet weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk eens naar de topic-titel ....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Geen Belgische meiskes dit jaar?![]()
Nope, 8 Belgische mannen tegen 8 Nederlandse vrouwen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Geen Belgische meiskes dit jaar?![]()
Nouja.. ze zei iets als "denken jullie dat er bij ONS niet zuinig mee gedaan word" of iets dergelijks.. ze had het in ieder geval wel over "ons" dus misschien had ze het met ons over haar eigen groep en moeten ze dit jaar samen doen met spullen ofzo (wat ik wel raar zou vinden.. lijkt me toch ook niet..)quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
me too... hebben ze gezegd waar zij vandaan komt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik haar ergens van ken...
neuh meestal doe ze tijdens de eerste aflevering wat van dat soort momentjes, en wordt er dus niet zoveel weggegeven.... maar ze hebben dit jaar zoveel rare lui, dat 't op zich wel 'n vermakelijk uurtje wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Wup het volgende:
ow wat een nepzooi, of doen ze dat altijd, zo een voorstellen van kandidaten aflevering?
ik weet het al niet eens meer
Er zit ook maar één lekker wijf in hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
goed lijf, maar wat 'n rotkop.....
echt veel mannelijk schoon wordt ons niet gegunt dit jaar........
maar ach, Robin is toch de tofste
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Tovaho het volgende:
Als je de aflevering bedoelt, jawel...
Nou, en zo bijzonder vond ik die nou ook weer niet....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zit ook maar één lekker wijf in hoor
ach ja, Klaar natuurlijk!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Er zit ook maar één lekker wijf in hoor
Ik vond hem wel lekker fout op een of andere manier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef golfer het volgende:
Extreem figuur die mijnwerker.
Dat kan nog leuke erger TV opleveren.
Omdat zij de cliffhanger waren: "Wat doen twee oud-deelnemers op het eiland?!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, Klaar natuurlijk!!
he, wacht 's, waarom mochten Klaar en Robin niks vertellen??
serieus? heb ik even niet goed zitten opletten danquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
Omdat zij de cliffhanger waren: "Wat doen twee oud-deelnemers op het eiland?!"![]()
![]()
!
Alleen jammer dat die al de hele aflevering door te zien waren![]()
Ooooow daar ergerde ik me ook zo aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Bernadette spoiler is eigenlijk de enige spoiler die ik echt heb meegekregenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow daar ergerde ik me ook zo aandat ze dat eigenlijk al lieten zien.
Welke mongolen hebben dit met spoilers doorspekte eerste promo afleveringetje gemaakt?!
Eenschquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er mis met achterbaks doen in een expeditie?
zolang de Nederlandse (Belgische) instelling is dat de meest 'Robinson waardige' deelnemer moet winnen en niet degene die het spel het best speelt, zal achterbaks gedoe van de deelnemers niet beloond worden.quote:Wat is er mis met achterbaks doen in een expeditie?
beetje onzinnig zo in de laatste paar posts van dit topic...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef NagChampi het volgende:
Wat een prut eerste aflevering was dat afgelopen maandag.![]()
(tevens tvptje)
eeej, jij ook hier.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen. Leuk vrouwtje die Evi kan ik wel gelijk zeggen
.
as alwaysquote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Al die vrouwen zijn vet organized
Oh, gewoon verbrand geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
Wat heeft die gast tijdens het interview aan zijn arm!?![]()
![]()
Beetje verbrand ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Beetje verbrand geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, gewoon verbrand geloof ikWel hevig
![]()
quote:
Te laat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |