Die Bernadette spoiler is eigenlijk de enige spoiler die ik echt heb meegekregenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow daar ergerde ik me ook zo aandat ze dat eigenlijk al lieten zien.
Welke mongolen hebben dit met spoilers doorspekte eerste promo afleveringetje gemaakt?!
Eenschquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er mis met achterbaks doen in een expeditie?
zolang de Nederlandse (Belgische) instelling is dat de meest 'Robinson waardige' deelnemer moet winnen en niet degene die het spel het best speelt, zal achterbaks gedoe van de deelnemers niet beloond worden.quote:Wat is er mis met achterbaks doen in een expeditie?
beetje onzinnig zo in de laatste paar posts van dit topic...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef NagChampi het volgende:
Wat een prut eerste aflevering was dat afgelopen maandag.![]()
(tevens tvptje)
eeej, jij ook hier.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen. Leuk vrouwtje die Evi kan ik wel gelijk zeggen
.
as alwaysquote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Al die vrouwen zijn vet organized
Oh, gewoon verbrand geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
Wat heeft die gast tijdens het interview aan zijn arm!?![]()
![]()
Beetje verbrand ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Beetje verbrand geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, gewoon verbrand geloof ikWel hevig
![]()
quote:
Te laat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |