neuh meestal doe ze tijdens de eerste aflevering wat van dat soort momentjes, en wordt er dus niet zoveel weggegeven.... maar ze hebben dit jaar zoveel rare lui, dat 't op zich wel 'n vermakelijk uurtje wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Wup het volgende:
ow wat een nepzooi, of doen ze dat altijd, zo een voorstellen van kandidaten aflevering?
ik weet het al niet eens meer
Er zit ook maar één lekker wijf in hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
goed lijf, maar wat 'n rotkop.....
echt veel mannelijk schoon wordt ons niet gegunt dit jaar........
maar ach, Robin is toch de tofste
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Tovaho het volgende:
Als je de aflevering bedoelt, jawel...
Nou, en zo bijzonder vond ik die nou ook weer niet....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zit ook maar één lekker wijf in hoor
ach ja, Klaar natuurlijk!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Er zit ook maar één lekker wijf in hoor
Ik vond hem wel lekker fout op een of andere manier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef golfer het volgende:
Extreem figuur die mijnwerker.
Dat kan nog leuke erger TV opleveren.
Omdat zij de cliffhanger waren: "Wat doen twee oud-deelnemers op het eiland?!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, Klaar natuurlijk!!
he, wacht 's, waarom mochten Klaar en Robin niks vertellen??
serieus? heb ik even niet goed zitten opletten danquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
Omdat zij de cliffhanger waren: "Wat doen twee oud-deelnemers op het eiland?!"![]()
![]()
!
Alleen jammer dat die al de hele aflevering door te zien waren![]()
Ooooow daar ergerde ik me ook zo aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel tof dat Bernadette de samensmelting haalt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |