abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39721143
Persbericht van onze zuiderburen:
quote:
De realityreeks "Expeditie Robinson" verhuist dit najaar van KANAALTWEE naar VTM. Het wordt een strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen. De verschuiving van "Expeditie Robinson" van KANAALTWEE naar VTM moet, volgens een persbericht, van VTM "een bredere en meer selectieve zender" maken. De bedoeling is om nieuwe kijkers aan te trekken.
Het programma wordt gepresenteerd door Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach. De opnames in Panama zijn zo goed als rond. Uitzenddag en -uur liggen nog niet vast. Jan Segers, programmadirecteur van de VMMa, vindt de verhuis geen verzwakking van KANAALTWEE. "Het gamma van de zender is nog nooit zo uitgebreid geweest als nu", aldus Segers.
bron

Laat die Vlaamse mannen maar een poepie ruiken .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:37:52 #2
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39721163
I can't fucking wait.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39726727
De Belgische presentatrice Evi Hanssen.

Zij vervangt Lotte Verlackt.

De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.

pi_39734794
Hopelijk weer op de maandag.
pi_39737138
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk weer op de maandag.
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
pi_39737202
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
Denk niet dat Talpa dat doet. Of tegenover het Blok of op een andere dag.
pi_39753314
voor mij was zondagavond altijd ER avond. Maandag is toch een ander 'gevoel'
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_39754708
Schatje.

Ik heb d'r zin in.

Ik wil me telkens opgeven voor dergelijke programma's maar 1 ik durf niet en 2 ik lig d'r toch zo uit. . en 3 de belangerijkste ik heb nu al heimwee als ik er aan denk. en 4 ik wil niet met mijn kop op tv.

.
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:38:27 #9
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_39778977
Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:

- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen

kut, dit klinkt heel erg als Lydia!! Alleen had die nog haar vrouwelijke vormen om daarmee de mannen te paaien....
pi_39779026
Ben benieuwd

Het hoort gewoon op zondag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40060767
Maandag 21.30 dus, na BB.

Wel weer met een kijkersstemming

[ Bericht 81% gewijzigd door BliksemSchigt op 21-07-2006 23:26:57 ]
  zondag 23 juli 2006 @ 18:48:48 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40109318
Leuk .
Kijkersstemming en tijdstip zijn kut.

Misschien weer eens een prono .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:48:43 #13
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_40210587
Ik had het liever andersom gezien. De belgische dames zijn meestal

Maar ik denk dat het voor de competitie wel beter is. Denk dat Nederlandse vrouwen ietwat harder zijn dan de Belgische variant.
//geen commentaar...
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:00:18 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40219556
Expedition Robinson 2006

Het zevende seizoen alweer van dit succesvolle programma en komend seizoen ook hier op mediactua te volgen. Dit jaar zijn de zestien kandidaten, acht Nederlanders en acht Belgen, neergestreken in Panama, waar ze het ergste noodweer in de geschiedenis van het programma hebben moeten doorstaan. De teams worden geleid door twee captains, oud gedienden uit eerdere afleveringen: Klaar en Robin.
Het programma is wekelijks te zien vanaf 28 augustus, volgend op de live-show van Big Brother. Twee sterke publiekstrekkers achter elkaar dus, geen slechte zet.

Bron: http://www.mediactua.nl/
pi_40230547
Dat is leuk! Klaar en Robin terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40231711
Klaar en Robin :-) Ik gok Robin bij de vrouwen en Klaar bij de mannen
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_40231786
Owkee, top
Als er maar niet weer zo'n saai stel wint
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40245837
Ook weer gejat van Survivor die twee teruggekeerden. Wel twee verdiende kandidaten die imo ook in de all stars niet zouden hebben misstaan.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:24:51 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40263105
Klaar .
pi_40272618
Klaar én Robin, de twee leukste ER-deelnemers ooit!
  maandag 31 juli 2006 @ 10:38:06 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40345406
quote:
Bornse Bernadette duikt onder in Expeditie Robinson

BORNE - Ze is al meer dan een maand weg en niemand weet hoe het met haar gaat. Maar het tijdelijk verdwijnen uit Borne is uit eigen vrije wil. Bernadette Wieffer doet mee aan Expeditie Robinson van Talpa.

In het loodzware reality-programma - genoemd naar ontdekkingsreiziger Robinson Crusoë - moeten de deelnemers zien te overleven onder extreme omstandigheden. Ze zijn bij beproevingen op elkaar aangewezen terwijl ze tegelijk elkaars concurrenten zijn: er kan maar één winnen.
De deelname van Bernadette Wieffer is bijzonder gezien de grote belangstelling. Voor de achtste editie hadden zich liefst 9.000 belangstellenden uit Nederland en België gemeld.
Zeker is dat Bernadette Wieffer ergens verblijft op de Pearl Islands bij Panama in Midden-Amerika. Maar of zij nog in de survival-race in dit land van de oude Maya’s is, of dat zij eruit ligt en in alle rust vakantie viert, is onbekend.
De Bornse is sinds begin juni weg en zal eind juli terugkomen. Tijdens het project hebben de kandidaten geen contact met de buitenwereld, hoewel een enkeling een telefoontje van twee minuten met het thuisfront heeft kunnen verdienen.
Over het verloop van de soms exotisch mooie, maar vaak ook barre strijd mogen ze al helemaal niets zeggen.
Bernadette Wieffer is de moeder van Marre, die landelijke bekendheid kreeg met haar inzet voor kansarme kinderen in Afrika.
Marre Wieffer overleed in 2003 op vijftienjarige leeftijd. Voor velen was zij een held, zo bleek uit een landelijke heldenverkiezing van de KRO waarin Marre tweede werd.
In Expeditie Robinson worden sommige deelnemers voor de tv-kijkers ook helden. In september begint de uitzending. In de opzet van deze reeks nemen in eerste instantie Belgische mannen en Nederlandse vrouwen het tegen elkaar op.

Twentsche Courant
  maandag 31 juli 2006 @ 10:39:37 #22
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40345450
Hey leuk, ER blijft een leuk programma!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 31 juli 2006 @ 12:02:36 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_40347950
hoewel ik het wel gehad had met ER, na het laatste seizoen, heb ik toch wel zin in 'n nieuwe ronde

Klaar en Robin terug, da's helemaal leuk natuurlijk!!
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef EdPowers het volgende:Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:
- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen
herkenbaar lijstje, ik heb al regelmatig dezelfde argumenten gebruikt als iemand weer eens zei:
"waarom doe jij nou niet mee, da's echt wat voor jou"
  maandag 31 juli 2006 @ 12:03:23 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_40347972
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef schatje het volgende:
De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.
[afbeelding]
wat een debiele foto
  maandag 31 juli 2006 @ 16:42:41 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40356088
Klaar! Ik hoop dat ze team captain wordt van het Belgische mannenteam. Dat lijkt me echt een geweldige cultuurshock voor die kerels.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:44:21 #26
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40356140
wie is klaar ook weer?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 31 juli 2006 @ 18:09:33 #27
88233 Steve
Still the best.
pi_40358286
Geen Roos. .

Vorige expeditie viel tegen, maar toch weer een kans geven omdat het programma zelf best leuk is. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_40456646
Is het al bekend wanneer het begint?
Ik denk trouwens dat het leuker is als Robin bij de mannen blijft en Klaar bij de vrouwen. Wanneer het andersom is, is het veel te makkelijk voor de vrouwen. Lekker handig om er een sympathieke allemansvriend bij te hebben.
Spoilers!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:07:06 #29
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40457247
Van Mediawacthers:
quote:
Met twee hempjes, een korte broek, bikini, een trui en een lange broek voor koude nachten vertrok Bernadette Wieffer voor Expeditie Robinson naar de Pearl Islands. ‘Zestien mensen bij elkaar. We aten slakken, leguanen, gekko’s (soort hagedis), krabbetjes, vis en zelfs vleermuis. Dat laatste was echt vies. Alsof je op een bol haar kauwde.’ vertelt ze in de Twentsche Courant. De grootste ontbering vormde de regentijd en hoge vochtigheid op de bestemming. ‘We sliepen onder de blote hemel. Geen dak boven je hoofd, dus vaak kletsnat. We sliepen op het strand dat vergeven was van zandvlooien en muggen. Gelukkig hadden die beestjes niet zo’n trek in mij. Maar dat slechte weer was het ergst. En ook dat het ’s avonds al heel vroeg donker werd. De nachten duurden heel erg lang.’
Voor zover ik weet begint het maandag 4 september om 21:30, na de liveshow van BB.
pi_40460855
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef BVO het volgende:
Van Mediawacthers:
[..]

Voor zover ik weet begint het maandag 4 september om 21:30, na de liveshow van BB.
Die komt uit Borne, heeft al vaker iets van in de Tubantia gestaan

TVP trouwens
pi_40617200
http://www.talpa.tv/web/s(...)224/typeofpage=47019

De eerste trailer van er2006 aan het einde van de 45 min. Klaar weer op haar best
pi_40618385
Gaaf k kan niet wachten.. hihi
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:37:44 #33
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40618565
"Ik wil helemaal geen mango's aan je geven, trien!"
Briljant .
pi_40618675
Helaas ben ik mijn Klaar-avatars kwijt .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:41:33 #35
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40618690
Dit keer ga ik weer kijken.

Ik heb de Allstars editie gemist. Was het nog wat? Wie heeft gewonnen?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:43:21 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40618762
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:

Ryan, en... mwah, het ging. Wel leuk om Karin weer te zien.

Ik was ze net aan het zoeken Sven . Kwam wel leuke quotes tegen .

"Het is hier net een kantoor, alleen de achtergrond is anders en de kantine is dicht."
pi_40618763
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:

Viel een beetje tegen, de winnaar was Ryan.
pi_40618784
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef BVO het volgende:

Ik was ze net aan het zoeken Sven .
Bespaar je de moeite, ze stonden hier op m'n fok-account en die is toen gewist.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:52:12 #39
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40619060
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:

[..]

Viel een beetje tegen, de winnaar was Ryan.
!!!! !
pi_40622849
Nee, Ryan was helemaal veranderd, hij was absoluut de beste! Ik had het ook niet verwacht, maar het is echt een sympathieke en sportieve kerel geworden sinds zijn eerste expeditie. Ryan heeft het zo goed gedaan als Douwe slecht.
Spoilers!
pi_40703577
Pagina Prive.
quote:
Een Playmate die deelneemt aan het survivalprogramma Expeditie Robinson. Het klinkt tegenstrijdig en toch is het gebeurd. Tot in de puntjes verzorgd vertrok Olga Urashova (25) voor de opnamen naar Panama. De geboren Siberische mag weliswaar nog niet vertellen of ze het heeft weten vol te houden, maar ze lacht veelbetekenend: „Ik weet door mijn werk wat honger lijden is.”

EXCLUSIEF

In galajurk naar ’Expeditie Robinson’...

PLAYMATE OLGA verbaasde deelnemers survivalprogramma

Zelf weet Olga Urashova, die sinds zes jaar in Nederland woont, wel dat ze meer is dan alleen een prachtig lijf met een mooi koppie. Toch blijft de Russische studente realistisch: „Ik hoop dat ik vanwege mijn persoonlijkheid heb mogen deelnemen, maar ik vrees toch dat het meer is omdat ik Playmate 2005 ben.”

Olga vertelt: „Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het ’opvangresort’. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat ze spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island. De anderen waren namelijk echte backpakkers.” Ze schudt haar hoofd: „Ik had zelfs nog nooit van dat woord gehoord!”

„Mijn tanden poetste ik met houtskool”

Toch was Olga minder onvoorbereid dan ze gekleed ging. „In de weken voor het programma was ik gestopt met roken, bouwde ik een vetreserve op, had ik mijn extensions uit mijn haar gehaald en las ik overlevingsboeken. Zo wist ik hoe ik vuur moest maken, water moest vinden en hoe een insectenbeet te behandelen. Jammer genoeg had ik er weinig aan. Voor het vuur aanmaken gebruikten we namelijk magnesiumsticks in plaats van een vuurboog. Maar ik wist wel weer dat je om de boel te ontsmetten je tanden met houtskool moest poetsen. Al volgde daarin niemand mijn voorbeeld, ha ha.”

Rauwe slakjes
Of de andere kandidaten bij hun vooroordelen over Olga bleven, blijft nog even geheim. Ze licht een tipje van de sluier op: „Wel vroegen de andere deelnemers me op een gegeven moment mijn échte gezicht te laten zien. Maar ik was gewoon heel ontspannen! Voor mij was Expeditie een avontuur waarvan ik elk moment intens wilde genieten. Weet je wat wel heel vreemd was? Ik miste vooral chocolade, cola en brood. Terwijl ik die dingen thuis nooit eet! Het maakte overigens niet uit waar we het over hadden, alle gesprekken eindigden in eten. Logisch, we hadden per dag amper een handje vol te eten. Vanwege het regenseizoen was het moeilijk vuur maken. En rauwe slakjes en vis at ik liever niet. Gelukkig weet ik door mijn werk wat honger lijden is. Voor een fotoshoot heb ik zelfs eens tien dagen niets gegeten. Leefde ik op water met citroen. Dus hongergevoel is mij niet onbekend.” Of Olga het echt heel erg zwaar heeft gehad, mag zij niet zeggen, maar op dit moment oogt zij uitgerust. „Een paar dagen na mijn thuiskomst vroeg ik mijn manager al weer of er werk voor mij was.”

Zes jaar geleden kwam de Playmate naar Nederland. „Ik verliet Wit-Rusland, waar ik ben opgegroeid, vanwege de moeilijke politieke situatie daar. Mijn moeder woont er nog. Zij wil niet hier naartoe komen. In helemaal opnieuw beginnen heeft ze geen zin meer. Ik was destijds 19, maar zij is nu 45 en heeft zware astma. Daarom heb ik ook geen Nederlands paspoort. Als het mis is met mijn moeder wil ik direct na haar toe, en niet hoeven wachten op een visum. Met mijn vader heb ik overigens geen contact meer, mijn ouders scheidden toen ik twaalf jaar was.”

Vóór ze hier kwam, rondde ze eerst haar studie af. „Maar mijn Russische opleiding ’Internationale betrekkingen’ betekent hier niets. Wel kan ik dankzij die achtergrond vanaf september in Amsterdam een zogenaamd schakelprogramma Politicologie volgen. Dat duurt een jaar. Wie weet kan ik met die kennis ooit iets voor mijn geboorteland doen. Hopelijk komt er een revolutie die dictator Loekasjenka ten val brengt. Maar of die ooit gaat plaatsvinden? Ik zat op de universiteit met zijn twee zonen en die zijn stellig van plan hun vader op te volgen. Bovendien zijn de inwoners van Wit-Rusland niet zo opstandig; zij zijn gewend om onderdrukt te worden.”

Hugh Hefner

Het lijkt wel of het leven van de mooie Olga enkel en alleen uit uitersten bestaat: Siberië versus Nederland, het primitieve Expeditie Robinson versus het luxe leventje van Playboy-oprichter Hugh Hefner… In maart mocht ze namelijk samen met dertien andere, internationale Playmates of the year een week verblijven op het landgoed van de inmiddels 80-jarige womanizer. „Het was erg leuk om die levende legende een keer in het echt te ontmoeten.” Fluistert: „Al denk ik dat hij geen seks meer heeft, hij loopt heel moeilijk. Het is daar een paradijs en het ging er heel gemoedelijk aan toe. ’s Avonds gingen we bijvoorbeeld met z’n allen film kijken en popcorn eten. Hugh woont tegenwoordig nog maar met drie vrouwen in The Mansion. Eén van hen is jong, de twee anderen vond ik eerlijk gezegd al een beetje oud. Maar ze lijken alledrie wel heel erg op elkaar. Volgens mij hebben ze dezelfde plastisch chirurg.”

„Ik studeerde met de zonen van Loekasjenka aan de universiteit”

Olga lacht: „Laat ik maar een beetje op mijn woorden passen, want anders maak ik nooit meer kans op een plaatsje in de Amerikaanse Playboy. Vóór Expeditie Robinson vonden ze me daar overigens ook te zwaar voor. Ik moest eerst maar eens tweeënhalve kilo afvallen. Nou dat is inmiddels gelukt.”

Ze rekent hardop voor: „Normaal weeg ik 55 kilo, maar door de vetreserve die ik voor Expeditie had opgebouwd was ik vijf kilo aangekomen. Maar toen ik Panama verliet, woog ik 54 en inmiddels ben ik nog maar 51,5. Zul je zien, sta ik straks in de Amerikaanse Playboy dankzij Expeditie Robinson!”

pi_40704436
Ik heb er zin in!! Hoop wel dat er weer eens een Nederlander wint, een vrouw dus.
pi_40718503
Trailer

Is dezelfde als bovenstaande
pi_40718865
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trailer

Is dezelfde als bovenstaande
Maar nu makkelijker te kijken, thanx
Ik kreeg m op de Talpa site niet aan de praat, ik had geen zin om 45 minuten te wachten.
Spoilers!
pi_40841797
Nou, met Klaar, dat wordt een partijtje ergenernis, heeeeerlijk
Dat is eens wat anders...
pi_40955174
ER.
pi_40955500
Nog even ...

(dit is eigenlijk een tvp'tje)
pi_40962718
Ik lees nu 't topic pas goed.. whaa, Robin!

Gaaf!
pi_40963538
Begint het nou 28 augustus of 4 september? Ik ben in augustus nog op vakantie, het zou echt groot drama zijn als ik het mis! maar even iemand laten opnemen dan.
Spoilers!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:54:20 #51
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40963719
28 augustus 21:30, maar waarschijnlijk ook online nog wel terug te zien.
pi_40964080
Bij een programma als ER vertrouw ik niet te veel op de live-streams. Het is voor mij een veel te belangrijk programma om ook maar het kleinste risico te willen lopen op een haperende stream, of een stream die er halverwege mee ophoudt. Maar opnemen dus.
Spoilers!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:59:25 #53
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_40965387
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij een programma als ER vertrouw ik niet te veel op de live-streams.
zou ik ook maar niet doen.... aangezien het program weken geleden al is opgenomen
pi_40965630
Ik denk eerder maanden
Ik bedoel streams ipv live-streams natuurlijk. En die werken helaas niet altijd vlekkeloos op de Talpa-site.
Spoilers!
pi_41006814
De voorstukjes beloven iig weer een leuk seizoen .
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zondag 20 augustus 2006 @ 19:55:15 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_41007247
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
De voorstukjes beloven iig weer een leuk seizoen .
Ik wilde het net posten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41169984
Maandag is het weer zover
*Everything happens for a reason*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:59:37 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41170064
Die verschillende previews zijn geweldig .
pi_41171971
ook jullie zijn totaal niet ER beu zo te lezen, is het inmiddels niet seizoen 3 in 1 jaar bij Talpa ?
pi_41174066
ER! Ik hoop op een beter seizoen dan vorig jaar. Aan de voorstukjes te zien gaat dat wel lukken!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:09:49 #62
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_41205495
maandag weer
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_41207386
A.s. maandag 21.30u dus.
pi_41207643
Ik hoor op de reclame alleen kennismaking met kandidaten. Betekend dit dat we op een reguliere aflevering nog een week moeten wachten?
pi_41246725
Alleen jammer dat er (op het eerste gezicht) niet al teveel vrouwelijk schoon te bekennen is....
pi_41247685
Kllaar weer terug? Yessssss. Alleen slecht vooruitzicht van het interview. Normaal als er een interview genomen is, is het de winaar/es.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:50:17 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41251552
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Greetings het volgende:
Alleen jammer dat er (op het eerste gezicht) niet al teveel vrouwelijk schoon te bekennen is....
Deplaymate van het jaar doet mee, hoeveel meer vrouwelijk schoon verwacht je?! .
pi_41251651
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef trepper het volgende:
Ik hoor op de reclame alleen kennismaking met kandidaten. Betekend dit dat we op een reguliere aflevering nog een week moeten wachten?
waarschijnlijk
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:57:44 #69
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_41251761
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Die verschillende previews zijn geweldig .
Alleen vind ik die ene met die playmate waarin ze het nummer Que Sera Sera gebruiken niet echt kunnen, dat is praktisch exact de Net5-promo van Alias. Dat nummer is Alias ook echt op het lijf geschreven en er voor mij onlosmakelijk mee verbonden, dus ER moet maar wat anders gebruiken .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_41252170
Einzelgänger Klaar aanstellen als teamleider kan niet anders dan grote conflicten veroorzaken. Haha. Dat hebben de programmamakers slim bedacht. Ik vind Klaar wel heel leuk, maar dit gaat vast niet goed. Kortom, ik heb er zin in.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:52:16 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41253140
vandaag in de spits een foto gezien van deelneemster Volha. Gvd wat een borsten heeft dat mens
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:54:47 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41253209
volgens de site heet ze niet Volha maar Olga...
quote:
Olga is 25, geboren in Siberie en glamourmodel. Zes jaar geleden kwam ze in Nederland wonen en maakte vervolgens een bliksemcarriere.

Al drie keer prijkte ze op de cover van ’s lands bekendste blootblad en vorig jaar werd ze verkozen tot playmate van het jaar.
Naast haar modellenwerk, geeft Olga ook paaldansles. Maar de komende weken ruilt ze de wereld van glamour en glitter in voor een keihard bestaan op een onherbergzaam eiland. Ze wil vooral te weten komen of ze zich staande kan houden.

Ondanks haar gebrekkige Nederlands neemt Olga geen blad voor de mond. Ze heeft een gepeperde mening over alles. En dat zullen haar kampgenoten weten ook.
dit verklaart ook die tieten . Dan zullen de nudepics binnenkort wel weer langskomen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_41259571
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:21:18 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_41259682
Die is vast persoonlijk geselecteerd door Ernst-Paul. Geile bok .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_41259907

Heb er al zin in

Zal helaas tot 0:00 uur moeten wachten, aangezien ik geen kabel heb op mijn kamer. Dus dan maar online
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:40:07 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41260362
De ER-site bij Talpa is online gegaan met alle info over de deelnemers.

Lijken mij wel een paar leuke types tussen te zitten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:52:21 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41262760
De site van Olga: www.olga-urashova.com
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 18:55:28 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_41264457
Ik heb er zin an

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41266977
*zit er weer helemaal klaar voor*
pi_41267849
Hier de OP: iemand die even een banner kan fixen?

Expeditie Robinson 2006

De Expeditie is weer begonnen
Ditmaal is zijn het de Nederlandse vrouwen tegen de Belgische mannen.

Presentatoren:
Ernst Paul Hasselbach & Evi Hanssen

Kampleidster Noord:
Klaar

Kamp Noord: Vrouwenkamp
Bernadette, Michelle, Linda, Olga, Patricia,Saron, Susanna, Wietske.

Kampleider Zuid:
Robin

Kamp Zuid: Mannenteam
Bert, Curd, Frederik, Ignazio, Koen, Lenny, Mathijs, Werner.
pi_41269932
bijna

wel jammer dat ik volgende week op intro kamp ben tijdens ER, maar het is niet anders
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41270384
Tvp.

[ Bericht 19% gewijzigd door skiczukie op 28-08-2006 21:24:20 (Jeez, ik typte gewoon hetzelfde als tong80. :')) ]
pi_41270728
Ik heb er zin in .
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:32:19 #84
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41270751
Wauw, Klaar zit erin, dat wist ik niet eens!

Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:33:04 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41270787
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:

Teamleider van het vrouweneiland.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41270797
Het is begonnen

Ben er weer helemaal klaar voor, voor het zoveelste jaar
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:33:16 #87
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41270799
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:

Oh en Robin ook. Zeker omdat ze niet met de Allstars mee konden doen ofzo.
pi_41270800
Cool
Je kan het ook online kijken
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:01 #89
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_41270838
zo. Eens kijken wat het dit jaar gaat worden...
pi_41270850
Deze gaat echt NIET winnen

Ik weet niet of ik het leuk ga vinden dit jaar...
En vast!
pi_41270857
Robin is erg gaaf
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:27 #92
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41270860
Je bent sowieso geen chick, kantoortrut
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:35 #93
16273 Tovaho
pi_41270865
Jesus, die sara met hoedje op lijkt net op E.T.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:42 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41270874
lekker handig om nu al spoilers te laten zien, die Saron gaat dus 'n proef winnen
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:35:07 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41270892
Wat doen die oud-ERers in deze editie?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_41270908
Niet helemaal normaal... the understatement of the year...
En vast!
pi_41270913
Ah ze stort al in, dat wordt niks..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:35:54 #98
16273 Tovaho
pi_41270920
ah, een homo op de expeditie....
pi_41270945
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doen die oud-ERers in deze editie?
Teamleiders
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:36:33 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41270947
Het begint al goed, die komen nog geen week op een eiland door!

14.gif
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:37:05 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_41270965
Lotte doet dus ook mee

pi_41270984
Jemig, de moeten nog wel wat 'uitdagender' kandidaten dan deze vreemde vogels
En vast!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:38:35 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271030
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Vreemde vogels is leuk.

Ah iemand met een acent die voor het geld gaat als havenwerkster. Leuk wordt dat tegen een fragiele Belgische homo

pi_41271036
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
En vast!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:39:17 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271056
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
Geweldig

pi_41271064
Hmmm, vandaag alleen maar voorstellen van de kandidaten
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:39:55 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271079
'Ik denk ook wel, het werkt wel maar ik denk meer met m'n handen.'

maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:07 #108
16273 Tovaho
pi_41271088
wie houdt die hondenkop op een stokje achter haar.....
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:11 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41271091
Die griffier bij de rechtbank zal niet ver komen.
Havenarbeidster lijkt mij wel een toffe.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41271110
Ik weet het serieus niet... ik heb geen goed gevoel bij deze ER...
En vast!
pi_41271113
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
Toch wel.

Een Playmate
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:35 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41271114
Wat is dit voor kneuzenkermis?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41271115
Bah, wat een ordinaire dame.
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:42 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271122
Ah een hoertje.

maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:43 #115
16273 Tovaho
pi_41271123
tjeemig wat een lelijke tieten!
pi_41271126
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Die playmate uitdagend genoeg?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:05 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41271131
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Same here Scope.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:08 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271134
Ik vind die playmate nu al tof
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:32 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271149
wat een naar stemmetje, die laatste...
maar die gaat wel rellen daar, en da's altijd oké
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:40 #120
16273 Tovaho
pi_41271156
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Meestal worden dat juist de leukste...
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:42 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41271158
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef schatje het volgende:
Bah, wat een ordinaire dame.
Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.
Olga met haar siliconen-tieteh.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:42:49 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271198
Welke muziek gebruiken ze deze editie eigenlijk? Het is weer Batman Begins toch?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:45:16 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271279
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Welke muziek gebruiken ze deze editie eigenlijk? Het is weer Batman Begins toch?
geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....
Pirates was ook tof, nu die steeds op de radio is zie ik elke keer die lui richting eilandraad gaan
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:45:42 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271289
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.
Olga met haar siliconen-tieteh.
Plakt ie ?

maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:05 #125
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271393
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....
Pirates was ook tof, nu die steeds op de radio is zie ik elke keer die lui richting eilandraad gaan
The Rock?! Nooit herkend

De beste ER-muziek is nog altijd van Gladiator

De Children of Dune muziek van Peking Express is ook heerlijk trouwens
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:16 #126
16273 Tovaho
pi_41271401
een slager: handig om vlees en visser te fileren....
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:45 #127
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271430
arme kinderen....
"wie is toch die man die elke zondag 't vlees snijdt?!?"
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:54 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271438
Leuk allemaal dominante Belgen die het tegen spraakwatervallende macho dames moeten opnemen

maandag 28 augustus 2006 @ 21:49:10 #129
16273 Tovaho
pi_41271447
Nooit dat geweten dat die muziek gebruikt wordt in exp.rob.

Zou iemand dat een keer willen opsommen???
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:49:31 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271461
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
arme kinderen....
"wie is toch die man die elke zondag 't vlees snijdt?!?"

'Heel de week het vlees snijdt.'

maandag 28 augustus 2006 @ 21:49:32 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271463
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
The Rock?! Nooit herkend
je liegt
pi_41271473
Beetje dom dat ze al van die beelden in de expeditie laten zien.. Sommige beelden zijn niet erg, maar sommige hoef ik nog niet te zien

Jezus, wat een Anita
O+ BlaBlub O+
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:23 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271499
Een vuilnisvrouw Dit gaat geweldig worden

maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:25 #134
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271502
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:

[..]

je liegt
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:36 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271513
vuilnisvrouw...... die begint vast een affaire met die havenarbeidster [/hokjesdenken]
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:50 #136
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271521
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Een vuilnisvrouw Dit gaat geweldig worden

Veel kenaus deze editie
pi_41271530
Wat een vuilniswagen, ze moeten handmatig die bakken op-en-neer schudden .
sig verwijderd door FA
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:51:52 #138
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271568
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
vuilnisvrouw...... die begint vast een affaire met die havenarbeidster [/hokjesdenken]
Ik dacht precies hetzelfde
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:51:56 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271573
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.
de tune van ER komt uit the Rock... en de helft van de tussenmuziekjes ook trouwens
[ik heb 'm op m'n andere pc als mp3, zal 'm wel 's opzoeken]
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:52:10 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41271583
Leuk, een vuilnisvrouw erbij en een slager die zijn gezin nooit ziet.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:52:10 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41271584
Ow dat wordt lachen met deze tante.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:52:36 #142
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271601
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde
de accenten matchen ook
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:53:08 #143
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_41271631
Waar blijft die playboyslet?
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:53:22 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271637
Allemaal manwijven

Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:53:43 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271652
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef NordicBlue het volgende:
het begint nu?
Wat ?

maandag 28 augustus 2006 @ 21:53:48 #146
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271654
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef NordicBlue het volgende:
het begint nu?
nee joh...... een half uur geleden
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:53:55 #147
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271662
Iemand die "irriteren" en "ergeren" uit elkaar kan houden!
pi_41271682
Pittige vrouwtjes.
pi_41271683
Leuke vriendin die in dat wit
O+ BlaBlub O+
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:54:55 #150
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271707
al die spoilers joh, niet normaal dit
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:55:19 #151
16273 Tovaho
pi_41271719
alleen maar mannen, dit jaar in exp. rob. ....
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:55:29 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271727
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Iemand die "irriteren" en "ergeren" uit elkaar kan houden!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:55:46 #153
141414 NordicBlue
pi_41271738
dus veel (_)(_)==========D
en niet
( . )( . ) dit jaar
pi_41271744
SOS van Rihanna.
pi_41271750
Dat gaat nog wat worden met die Olga
pi_41271757
Gaat wat worden Jezus wat een russisch inkoopbruidje
O+ BlaBlub O+
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:44 #157
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271776
Olga
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:54 #158
141414 NordicBlue
pi_41271781
Ik denk dat ik heb genoeg in mijn hoofd en in mijn hart
Lalalalalala...
Krijg toch een grote (_)(_)===D in je mond
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:59 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41271783
Tatjana kloon!

I will survive zegt ze.

yeah, right!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:57:15 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271791
lachuh juist, die Olga
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:57:22 #161
141414 NordicBlue
pi_41271799
Wel sexy op zo'n paal
pi_41271803
Lijkt wel een transseksueel.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:58:13 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271827
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef NordicBlue het volgende:
Krijg toch een grote (_)(_)===D in je mond
jij bent nogal trots op je tekeningetjes he?
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 21:58:29 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271838
25 jaar en nu al botox lippen

maandag 28 augustus 2006 @ 21:58:35 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41271842
Dat wordt lachen ommet Olga.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41271849
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef neggix het volgende:
Beetje dom dat ze al van die beelden in de expeditie laten zien.. Sommige beelden zijn niet erg, maar sommige hoef ik nog niet te zien

Jezus, wat een Anita
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.
damn maar ben wel benieuwd naar de bewoners.
Zit nu iedere keer door te spoelen als er een spoiler komt.
pi_41271864
Robin
O+ BlaBlub O+
pi_41271880
Robin.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:59:53 #169
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41271889
Robin gaat mensen psychologisch kapot maken!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:59:54 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41271890
Oe! een huisarts!
Het lijkt wel Lost.
pi_41271893
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:

[..]

Word er idd niet echt blij van... Daarom maar een beetje half kijken en meer luisteren
O+ BlaBlub O+
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:00:24 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_41271908
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:

[..]

Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.

pi_41271919
Olga lijkt me niet zo'n ramp.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:01:20 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271946
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Robin gaat mensen psychologisch kapot maken!
hij is echt mijn held van alle edities ER....
weet precies hoe hij het moet spelen (maar had helaas geen best evenwicht )

hopelijk gaat hij ook weer kaboutertjes "zien" enzo
pi_41271952
Kijk dit tutje wordt pas irritant.
pi_41271961
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.

Hdd recorder en dan Timeshifting
O+ BlaBlub O+
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:02:01 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41271976
Mooie ogen heeft die Michelle.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:02:12 #178
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41271984
oeh wat 'n enge ogen
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:02:34 #179
141414 NordicBlue
pi_41272001
Idd , vraag me af hoe die dat doet
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:02:35 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_41272002
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
Mooie ogen heeft die Michelle.
Die kleurlenzen zijn best duur.

pi_41272006
zag ik daar niet een heel bekend gezicht?
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:03:04 #182
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272024
OMG wat een softe drol!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:03:10 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_41272027
Ah een hippie met kort haar

pi_41272031
Wat een jostiklas Ben je 20 ga je in kringetjes zitten zingen
O+ BlaBlub O+
pi_41272035
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb een DVD speler met hard disk. Ik begin iets later te kijken en op die manier kan je alle reclames door spoelen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:03:58 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272054
"Elk lied dat hij heeft gezongen is verkracht op een manier die Dutroux niet zou aandurven. Godverdomme."
!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:31 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_41272078
'Hij verkracht elk nummer waar Dutroux zich voor zou schamen.'

Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:42 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_41272090
'Hij verkracht elk nummer waar Dutroux zich voor zou schamen.'

maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:47 #189
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272092
Ik zie wel een potentiële romance tussen de hippie en de dansleraar
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:06:01 #190
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41272138
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie wel een potentiële romance tussen de hippie en de dansleraar
ER 2006 - Gay Edition
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:06:20 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41272150
Die softe hippie is zo homo als maar kan zijn.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:06:26 #192
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272152
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:

[..]

ER 2006 - Gay Edition
Zoveel is duidelijk ( )
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:08:31 #193
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272221
Wat een lieverd, die Klazina
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:08:55 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41272236
Jeetje, die Bernadette.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41272269
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef golfer het volgende:
Jeetje, die Bernadette.
Die heeft idd al flink wat meegemaakt.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:10:21 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_41272292
Dit is een boeiende vrouw

maandag 28 augustus 2006 @ 22:11:39 #197
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41272334
Wat is dat steeds met die vooruitblikken die veel te veel weggeven
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:11 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41272361
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:

Die heeft idd al flink wat meegemaakt.
Zekers. Sterke vrouw lijkt het mij.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:27 #199
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41272372
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Noca het volgende:
Wat is dat steeds met die vooruitblikken die veel te veel weggeven
Wel tof dat Bernadette de samensmelting haalt
pi_41272408