bronquote:De realityreeks "Expeditie Robinson" verhuist dit najaar van KANAALTWEE naar VTM. Het wordt een strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen. De verschuiving van "Expeditie Robinson" van KANAALTWEE naar VTM moet, volgens een persbericht, van VTM "een bredere en meer selectieve zender" maken. De bedoeling is om nieuwe kijkers aan te trekken.
Het programma wordt gepresenteerd door Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach. De opnames in Panama zijn zo goed als rond. Uitzenddag en -uur liggen nog niet vast. Jan Segers, programmadirecteur van de VMMa, vindt de verhuis geen verzwakking van KANAALTWEE. "Het gamma van de zender is nog nooit zo uitgebreid geweest als nu", aldus Segers.
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk weer op de maandag.
Denk niet dat Talpa dat doet. Of tegenover het Blok of op een andere dag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
quote:Bornse Bernadette duikt onder in Expeditie Robinson
BORNE - Ze is al meer dan een maand weg en niemand weet hoe het met haar gaat. Maar het tijdelijk verdwijnen uit Borne is uit eigen vrije wil. Bernadette Wieffer doet mee aan Expeditie Robinson van Talpa.
In het loodzware reality-programma - genoemd naar ontdekkingsreiziger Robinson Crusoë - moeten de deelnemers zien te overleven onder extreme omstandigheden. Ze zijn bij beproevingen op elkaar aangewezen terwijl ze tegelijk elkaars concurrenten zijn: er kan maar één winnen.
De deelname van Bernadette Wieffer is bijzonder gezien de grote belangstelling. Voor de achtste editie hadden zich liefst 9.000 belangstellenden uit Nederland en België gemeld.
Zeker is dat Bernadette Wieffer ergens verblijft op de Pearl Islands bij Panama in Midden-Amerika. Maar of zij nog in de survival-race in dit land van de oude Maya’s is, of dat zij eruit ligt en in alle rust vakantie viert, is onbekend.
De Bornse is sinds begin juni weg en zal eind juli terugkomen. Tijdens het project hebben de kandidaten geen contact met de buitenwereld, hoewel een enkeling een telefoontje van twee minuten met het thuisfront heeft kunnen verdienen.
Over het verloop van de soms exotisch mooie, maar vaak ook barre strijd mogen ze al helemaal niets zeggen.
Bernadette Wieffer is de moeder van Marre, die landelijke bekendheid kreeg met haar inzet voor kansarme kinderen in Afrika.
Marre Wieffer overleed in 2003 op vijftienjarige leeftijd. Voor velen was zij een held, zo bleek uit een landelijke heldenverkiezing van de KRO waarin Marre tweede werd.
In Expeditie Robinson worden sommige deelnemers voor de tv-kijkers ook helden. In september begint de uitzending. In de opzet van deze reeks nemen in eerste instantie Belgische mannen en Nederlandse vrouwen het tegen elkaar op.
Twentsche Courant
herkenbaar lijstje, ik heb al regelmatig dezelfde argumenten gebruikt als iemand weer eens zei:quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef EdPowers het volgende:Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:
- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen
wat een debiele fotoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef schatje het volgende:
De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.
[afbeelding]
Voor zover ik weet begint het maandag 4 september om 21:30, na de liveshow van BB.quote:Met twee hempjes, een korte broek, bikini, een trui en een lange broek voor koude nachten vertrok Bernadette Wieffer voor Expeditie Robinson naar de Pearl Islands. ‘Zestien mensen bij elkaar. We aten slakken, leguanen, gekko’s (soort hagedis), krabbetjes, vis en zelfs vleermuis. Dat laatste was echt vies. Alsof je op een bol haar kauwde.’ vertelt ze in de Twentsche Courant. De grootste ontbering vormde de regentijd en hoge vochtigheid op de bestemming. ‘We sliepen onder de blote hemel. Geen dak boven je hoofd, dus vaak kletsnat. We sliepen op het strand dat vergeven was van zandvlooien en muggen. Gelukkig hadden die beestjes niet zo’n trek in mij. Maar dat slechte weer was het ergst. En ook dat het ’s avonds al heel vroeg donker werd. De nachten duurden heel erg lang.’
Die komt uit Borne, heeft al vaker iets van in de Tubantia gestaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef BVO het volgende:
Van Mediawacthers:
[..]
Voor zover ik weet begint het maandag 4 september om 21:30, na de liveshow van BB.
Ryan, en... mwah, het ging. Wel leuk om Karinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
Dit keer ga ik weer kijken.![]()
Ik heb de Allstars editie gemist. Was het nog wat? Wie heeft gewonnen?
Viel een beetje tegen, de winnaar was Ryan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
Dit keer ga ik weer kijken.![]()
Ik heb de Allstars editie gemist. Was het nog wat? Wie heeft gewonnen?
Bespaar je de moeite, ze stonden hier op m'n fok-account en die is toen gewist.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen, de winnaar was Ryan.
quote:Een Playmate die deelneemt aan het survivalprogramma Expeditie Robinson. Het klinkt tegenstrijdig en toch is het gebeurd. Tot in de puntjes verzorgd vertrok Olga Urashova (25) voor de opnamen naar Panama. De geboren Siberische mag weliswaar nog niet vertellen of ze het heeft weten vol te houden, maar ze lacht veelbetekenend: „Ik weet door mijn werk wat honger lijden is.”
EXCLUSIEF
In galajurk naar ’Expeditie Robinson’...
PLAYMATE OLGA verbaasde deelnemers survivalprogramma
Zelf weet Olga Urashova, die sinds zes jaar in Nederland woont, wel dat ze meer is dan alleen een prachtig lijf met een mooi koppie. Toch blijft de Russische studente realistisch: „Ik hoop dat ik vanwege mijn persoonlijkheid heb mogen deelnemen, maar ik vrees toch dat het meer is omdat ik Playmate 2005 ben.”
Olga vertelt: „Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het ’opvangresort’. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat ze spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island. De anderen waren namelijk echte backpakkers.” Ze schudt haar hoofd: „Ik had zelfs nog nooit van dat woord gehoord!”
„Mijn tanden poetste ik met houtskool”
Toch was Olga minder onvoorbereid dan ze gekleed ging. „In de weken voor het programma was ik gestopt met roken, bouwde ik een vetreserve op, had ik mijn extensions uit mijn haar gehaald en las ik overlevingsboeken. Zo wist ik hoe ik vuur moest maken, water moest vinden en hoe een insectenbeet te behandelen. Jammer genoeg had ik er weinig aan. Voor het vuur aanmaken gebruikten we namelijk magnesiumsticks in plaats van een vuurboog. Maar ik wist wel weer dat je om de boel te ontsmetten je tanden met houtskool moest poetsen. Al volgde daarin niemand mijn voorbeeld, ha ha.”
Rauwe slakjes
Of de andere kandidaten bij hun vooroordelen over Olga bleven, blijft nog even geheim. Ze licht een tipje van de sluier op: „Wel vroegen de andere deelnemers me op een gegeven moment mijn échte gezicht te laten zien. Maar ik was gewoon heel ontspannen! Voor mij was Expeditie een avontuur waarvan ik elk moment intens wilde genieten. Weet je wat wel heel vreemd was? Ik miste vooral chocolade, cola en brood. Terwijl ik die dingen thuis nooit eet! Het maakte overigens niet uit waar we het over hadden, alle gesprekken eindigden in eten. Logisch, we hadden per dag amper een handje vol te eten. Vanwege het regenseizoen was het moeilijk vuur maken. En rauwe slakjes en vis at ik liever niet. Gelukkig weet ik door mijn werk wat honger lijden is. Voor een fotoshoot heb ik zelfs eens tien dagen niets gegeten. Leefde ik op water met citroen. Dus hongergevoel is mij niet onbekend.” Of Olga het echt heel erg zwaar heeft gehad, mag zij niet zeggen, maar op dit moment oogt zij uitgerust. „Een paar dagen na mijn thuiskomst vroeg ik mijn manager al weer of er werk voor mij was.”
Zes jaar geleden kwam de Playmate naar Nederland. „Ik verliet Wit-Rusland, waar ik ben opgegroeid, vanwege de moeilijke politieke situatie daar. Mijn moeder woont er nog. Zij wil niet hier naartoe komen. In helemaal opnieuw beginnen heeft ze geen zin meer. Ik was destijds 19, maar zij is nu 45 en heeft zware astma. Daarom heb ik ook geen Nederlands paspoort. Als het mis is met mijn moeder wil ik direct na haar toe, en niet hoeven wachten op een visum. Met mijn vader heb ik overigens geen contact meer, mijn ouders scheidden toen ik twaalf jaar was.”
Vóór ze hier kwam, rondde ze eerst haar studie af. „Maar mijn Russische opleiding ’Internationale betrekkingen’ betekent hier niets. Wel kan ik dankzij die achtergrond vanaf september in Amsterdam een zogenaamd schakelprogramma Politicologie volgen. Dat duurt een jaar. Wie weet kan ik met die kennis ooit iets voor mijn geboorteland doen. Hopelijk komt er een revolutie die dictator Loekasjenka ten val brengt. Maar of die ooit gaat plaatsvinden? Ik zat op de universiteit met zijn twee zonen en die zijn stellig van plan hun vader op te volgen. Bovendien zijn de inwoners van Wit-Rusland niet zo opstandig; zij zijn gewend om onderdrukt te worden.”
Hugh Hefner
Het lijkt wel of het leven van de mooie Olga enkel en alleen uit uitersten bestaat: Siberië versus Nederland, het primitieve Expeditie Robinson versus het luxe leventje van Playboy-oprichter Hugh Hefner… In maart mocht ze namelijk samen met dertien andere, internationale Playmates of the year een week verblijven op het landgoed van de inmiddels 80-jarige womanizer. „Het was erg leuk om die levende legende een keer in het echt te ontmoeten.” Fluistert: „Al denk ik dat hij geen seks meer heeft, hij loopt heel moeilijk. Het is daar een paradijs en het ging er heel gemoedelijk aan toe. ’s Avonds gingen we bijvoorbeeld met z’n allen film kijken en popcorn eten. Hugh woont tegenwoordig nog maar met drie vrouwen in The Mansion. Eén van hen is jong, de twee anderen vond ik eerlijk gezegd al een beetje oud. Maar ze lijken alledrie wel heel erg op elkaar. Volgens mij hebben ze dezelfde plastisch chirurg.”
„Ik studeerde met de zonen van Loekasjenka aan de universiteit”
Olga lacht: „Laat ik maar een beetje op mijn woorden passen, want anders maak ik nooit meer kans op een plaatsje in de Amerikaanse Playboy. Vóór Expeditie Robinson vonden ze me daar overigens ook te zwaar voor. Ik moest eerst maar eens tweeënhalve kilo afvallen. Nou dat is inmiddels gelukt.”
Ze rekent hardop voor: „Normaal weeg ik 55 kilo, maar door de vetreserve die ik voor Expeditie had opgebouwd was ik vijf kilo aangekomen. Maar toen ik Panama verliet, woog ik 54 en inmiddels ben ik nog maar 51,5. Zul je zien, sta ik straks in de Amerikaanse Playboy dankzij Expeditie Robinson!”
Maar nu makkelijker te kijken, thanxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trailer
Is dezelfde als bovenstaande
zou ik ook maar niet doen.... aangezien het program weken geleden al is opgenomenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij een programma als ER vertrouw ik niet te veel op de live-streams.
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
De voorstukjes beloven iig weer een leuk seizoen.
Deplaymate van het jaar doet mee, hoeveel meer vrouwelijk schoon verwacht je?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Greetings het volgende:
Alleen jammer dat er (op het eerste gezicht) niet al teveel vrouwelijk schoon te bekennen is....![]()
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef trepper het volgende:
Ik hoor op de reclame alleen kennismaking met kandidaten. Betekend dit dat we op een reguliere aflevering nog een week moeten wachten?
Alleen vind ik die ene met die playmate waarin ze het nummer Que Sera Sera gebruiken niet echt kunnen, dat is praktisch exact de Net5-promo van Alias. Dat nummer is Alias ook echt op het lijf geschreven en er voor mij onlosmakelijk mee verbonden, dus ER moet maar wat anders gebruikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Die verschillende previews zijn geweldig.
dit verklaart ook die tieten . Dan zullen de nudepics binnenkort wel weer langskomenquote:Olga is 25, geboren in Siberie en glamourmodel. Zes jaar geleden kwam ze in Nederland wonen en maakte vervolgens een bliksemcarriere.
Al drie keer prijkte ze op de cover van ’s lands bekendste blootblad en vorig jaar werd ze verkozen tot playmate van het jaar.
Naast haar modellenwerk, geeft Olga ook paaldansles. Maar de komende weken ruilt ze de wereld van glamour en glitter in voor een keihard bestaan op een onherbergzaam eiland. Ze wil vooral te weten komen of ze zich staande kan houden.
Ondanks haar gebrekkige Nederlands neemt Olga geen blad voor de mond. Ze heeft een gepeperde mening over alles. En dat zullen haar kampgenoten weten ook.
Teamleider van het vrouweneiland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, Klaar zit erin, dat wist ik niet eens!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?![]()
Oh enquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, Klaar zit erin, dat wist ik niet eens!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?![]()
Teamleidersquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doen die oud-ERers in deze editie?
Vreemde vogels is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Jemig, de moeten nog wel wat 'uitdagender' kandidaten dan deze vreemde vogels
Geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
Toch wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
Die playmate uitdagend genoeg?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Jemig, de moeten nog wel wat 'uitdagender' kandidaten dan deze vreemde vogels
Same here Scope.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Ik weet het serieus niet... ik heb geen goed gevoel bij deze ER...
Meestal worden dat juist de leukste...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Ik weet het serieus niet... ik heb geen goed gevoel bij deze ER...
Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef schatje het volgende:
Bah, wat een ordinaire dame.
geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Welke muziek gebruiken ze deze editie eigenlijk? Het is weer Batman Begins toch?
Plakt ie ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.
Olga met haar siliconen-tieteh.![]()
The Rock?! Nooit herkendquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....
Pirates was ook tof, nu die steeds op de radio is zie ik elke keer die lui richting eilandraad gaan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
arme kinderen....
"wie is toch die man die elke zondag 't vlees snijdt?!?"
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.quote:
Veel kenaus deze editiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Een vuilnisvrouwDit gaat geweldig worden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
vuilnisvrouw...... die begint vast een affaire met die havenarbeidster[/hokjesdenken]
de tune van ER komt uit the Rock... en de helft van de tussenmuziekjes ook trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.![]()
nee joh...... een half uur geledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef NordicBlue het volgende:
het begint nu?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Iemand die "irriteren" en "ergeren" uit elkaar kan houden!![]()
jij bent nogal trots op je tekeningetjes he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef NordicBlue het volgende:
Krijg toch een grote (_)(_)===D in je mond
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef neggix het volgende:
Beetje dom dat ze al van die beelden in de expeditie laten zien.. Sommige beelden zijn niet erg, maar sommige hoef ik nog niet te zien
Jezus, wat een Anita
Word er idd niet echt blij van... Daarom maar een beetje half kijken en meer luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.
damn maar ben wel benieuwd naar de bewoners.
Zit nu iedere keer door te spoelen als er een spoiler komt.![]()
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.
damn maar ben wel benieuwd naar de bewoners.
Zit nu iedere keer door te spoelen als er een spoiler komt.![]()
hij is echt mijn held van alle edities ER....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Robin gaat mensen psychologisch kapot maken!![]()
![]()
Hdd recorder en dan Timeshiftingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.
Die kleurlenzen zijn best duur.quote:
Ik heb een DVD speler met hard disk. Ik begin iets later te kijken en op die manier kan je alle reclames door spoelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.
ER 2006 - Gay Editionquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie wel een potentiële romance tussen de hippie en de dansleraar![]()
Zoveel is duidelijkquote:
Zekers. Sterke vrouw lijkt het mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Die heeft idd al flink wat meegemaakt.
Wel tof dat Bernadette de samensmelting haaltquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Noca het volgende:
Wat is dat steeds met die vooruitblikken die veel te veel weggeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |