zou ik ook maar niet doen.... aangezien het program weken geleden al is opgenomenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij een programma als ER vertrouw ik niet te veel op de live-streams.
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
De voorstukjes beloven iig weer een leuk seizoen.
Deplaymate van het jaar doet mee, hoeveel meer vrouwelijk schoon verwacht je?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Greetings het volgende:
Alleen jammer dat er (op het eerste gezicht) niet al teveel vrouwelijk schoon te bekennen is....![]()
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef trepper het volgende:
Ik hoor op de reclame alleen kennismaking met kandidaten. Betekend dit dat we op een reguliere aflevering nog een week moeten wachten?
Alleen vind ik die ene met die playmate waarin ze het nummer Que Sera Sera gebruiken niet echt kunnen, dat is praktisch exact de Net5-promo van Alias. Dat nummer is Alias ook echt op het lijf geschreven en er voor mij onlosmakelijk mee verbonden, dus ER moet maar wat anders gebruikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Die verschillende previews zijn geweldig.
dit verklaart ook die tieten . Dan zullen de nudepics binnenkort wel weer langskomenquote:Olga is 25, geboren in Siberie en glamourmodel. Zes jaar geleden kwam ze in Nederland wonen en maakte vervolgens een bliksemcarriere.
Al drie keer prijkte ze op de cover van ’s lands bekendste blootblad en vorig jaar werd ze verkozen tot playmate van het jaar.
Naast haar modellenwerk, geeft Olga ook paaldansles. Maar de komende weken ruilt ze de wereld van glamour en glitter in voor een keihard bestaan op een onherbergzaam eiland. Ze wil vooral te weten komen of ze zich staande kan houden.
Ondanks haar gebrekkige Nederlands neemt Olga geen blad voor de mond. Ze heeft een gepeperde mening over alles. En dat zullen haar kampgenoten weten ook.
Teamleider van het vrouweneiland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, Klaar zit erin, dat wist ik niet eens!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?![]()
Oh enquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, Klaar zit erin, dat wist ik niet eens!![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?![]()
Teamleidersquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doen die oud-ERers in deze editie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |