Vreemde vogels is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Jemig, de moeten nog wel wat 'uitdagender' kandidaten dan deze vreemde vogels
Geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
Toch wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef Scope het volgende:
een bleke kantoortrut, een balletdanser en een havenarbeidster... gekker moet het niet worden hoor.
Die playmate uitdagend genoeg?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Scope het volgende:
Jemig, de moeten nog wel wat 'uitdagender' kandidaten dan deze vreemde vogels
Same here Scope.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Ik weet het serieus niet... ik heb geen goed gevoel bij deze ER...
Meestal worden dat juist de leukste...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Ik weet het serieus niet... ik heb geen goed gevoel bij deze ER...
Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef schatje het volgende:
Bah, wat een ordinaire dame.
geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Welke muziek gebruiken ze deze editie eigenlijk? Het is weer Batman Begins toch?
Plakt ie ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de Playboy liggen waarin ze vorig jaar stond.
Olga met haar siliconen-tieteh.![]()
The Rock?! Nooit herkendquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, maar The Rock komt gelukkig elke editie weer terug....
Pirates was ook tof, nu die steeds op de radio is zie ik elke keer die lui richting eilandraad gaan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
arme kinderen....
"wie is toch die man die elke zondag 't vlees snijdt?!?"
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.quote:
Veel kenaus deze editiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Een vuilnisvrouwDit gaat geweldig worden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
vuilnisvrouw...... die begint vast een affaire met die havenarbeidster[/hokjesdenken]
de tune van ER komt uit the Rock... en de helft van de tussenmuziekjes ook trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Echt! Maar ik ken die film ook niet zo goed. Ooit een keer half gezien ofzo.![]()
nee joh...... een half uur geledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef NordicBlue het volgende:
het begint nu?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Iemand die "irriteren" en "ergeren" uit elkaar kan houden!![]()
jij bent nogal trots op je tekeningetjes he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef NordicBlue het volgende:
Krijg toch een grote (_)(_)===D in je mond
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef neggix het volgende:
Beetje dom dat ze al van die beelden in de expeditie laten zien.. Sommige beelden zijn niet erg, maar sommige hoef ik nog niet te zien
Jezus, wat een Anita
Word er idd niet echt blij van... Daarom maar een beetje half kijken en meer luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.
damn maar ben wel benieuwd naar de bewoners.
Zit nu iedere keer door te spoelen als er een spoiler komt.![]()
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het heel iritant. Ik wil al die GVDse spoilers nog niet zien.
damn maar ben wel benieuwd naar de bewoners.
Zit nu iedere keer door te spoelen als er een spoiler komt.![]()
hij is echt mijn held van alle edities ER....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Robin gaat mensen psychologisch kapot maken!![]()
![]()
Hdd recorder en dan Timeshiftingquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.
Die kleurlenzen zijn best duur.quote:
Ik heb een DVD speler met hard disk. Ik begin iets later te kijken en op die manier kan je alle reclames door spoelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe spoel jij een live uitzending door. Ik wil dit weten omdat ik soms naar een voetbalwedstrijd kijk die rechtstreeks is maar ik de uitslag al wil weten.
ER 2006 - Gay Editionquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie wel een potentiėle romance tussen de hippie en de dansleraar![]()
Zoveel is duidelijkquote:
Zekers. Sterke vrouw lijkt het mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Die heeft idd al flink wat meegemaakt.
Wel tof dat Bernadette de samensmelting haaltquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Noca het volgende:
Wat is dat steeds met die vooruitblikken die veel te veel weggeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |