wat goed!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:32 schreef vlad het volgende:
ik heb een huisje!!![]()
![]()
en misschien krijg ik vandaag de sleutels al![]()
![]()
alles lijkt net in de fik te staan in't beginquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:59 schreef Hugster het volgende:
Kijk Vlad, metal
http://www.youtube.com/watch?v=khNtUhcnOT4
[afbeelding]
werd net gebeld.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:56 schreef Hugsterr het volgende:
Huh, op 't plaatje staat burner.
Muuuuuuuuk? TT?
heeeeel veel foto's en filmpje maken enzo hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef vlad het volgende:
[..]
werd net gebeld.
Krijg vandaag huurcontract opgestuurd en volgende week maandag de sleutels![]()
Ja waren allemaal "stadionfakkel" achtige vuurwerkdingen met een fel licht, dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
alles lijkt net in de fik te staan in't begin
Nee dit was (volgens mij, ik was beheurlijk van het padje) tijdens de megamix.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Hugsterr het volgende:
Oh, is dat de opening?
in gorkum, 4 km van m'n werk en de stadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
heeeeel veel foto's en filmpje maken enzo he
hoe groot? Waar? etc
Pillentripje??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dit was (volgens mij, ik was beheurlijk van het padje) tijdens de megamix.
[afbeelding]
Oh, toen stond ik op de vloer, dan zie ik niet zoveelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb niks gemerktquote:
halen die kabelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef vlad het volgende:
[..]
in gorkum, 4 km van m'n werk en de stad![]()
ongeveer 75m2. 2 slaapkamers, vrij grote woonkamer, kleine keuken, douche, wc. grote hal en een klein balkonnetje![]()
foto's al gemaakt, maar heb geen kabel om ze in de pc te zetten![]()
het heet niet voor niet sensatiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Oh, toen stond ik op de vloer, dan zie ik niet zoveel.
Dat hoeft ook nietquote:
Ik kreeg van iemand zijn telefoon in de hand gedouwd die er ook een teveel op had.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet
Ik zal nog wel filmpjes posten als ik ze heb, daar merk je het ECHT welIk stond me ook een partij onzin uit te kramen
Stond Bas tijdens het feest helemaal uit te leggen waar m'n stiefpa ooit allemaal gewoond had enzo
![]()
Maar ik had het zelf ook allemaal wel door dat ik complete bullshit of irrelevante dingen stond te blaten en dat was het gewoon WAAROM VERTEL IK JOU DIT NU?!
![]()
En ik raakte steeds kwijt wat ik aan het vertellen was
[afbeelding]
Ey, ik had niet teveel op, ik had iets opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik kreeg van iemand zijn telefoon in de hand gedouwd die er ook een teveel op had.
Volgens mij heb ik er een half uur mee rond gelopen, ik kon hem niet meer vinden.
is ook leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
toch denk ik nog steeds dat waldrock meer iets voor mij is![]()
heb mij daar zeer prima vermaakt inderdaadquote:
Mwah die bold heb ik ook al gezien, dus idd op 1 lijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
heb mij daar zeer prima vermaakt inderdaad![]()
NILE![]()
Soufly![]()
Trivium![]()
Stream of passion![]()
after forever![]()
motorhead![]()
ga je eens wassen danquote:
Ik heb een foto van die wijnbal gezien jaquote:
Ik had er nog een paarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb een foto van die wijnbal gezien ja
Je kan van die shit net zoveel hebben als van joints?quote:
Geen idee, dit waren er 4 met een dubbele dosis, dus gelijk aan 8 goedequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je kan van die shit net zoveel hebben als van joints?![]()
![]()
trivium is zeker een aanrader en stream of passion is erg goed livequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah die bold heb ik ook al gezien, dus idd op 1 lijn
dank u dank uquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:30 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe woning Mukie/Vlad
Kom je een keertje slapen in de Pauluskerk?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee, dit waren er 4 met een dubbele dosis, dus gelijk aan 8 goede![]()
[afbeelding]
Mits het geluid goed is, Trivium was niet om aan te horen in't voorprogramma van Metallica.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef vlad het volgende:
[..]
trivium is zeker een aanrader en stream of passion is erg goed live![]()
en die gast van motorhead is 60 en leeft op een fles whisky iedere dag![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef vlad het volgende:
Mukie is ook metalmeisje en helemaal niet zwartgallig en zwart gekleed![]()
dus hugster en herman hebben geen gelijk![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:45 schreef roflcopter het volgende:
Fielseteerd Muuk
En oja, voor de mensen die het nog niet wisten, Muuk is liev![]()
Ik ben alleen verslaafd aan roken hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Kom je een keertje slapen in de Pauluskerk?
Puik idee, dat rokenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben alleen verslaafd aan roken hoor
En aan Anne
[afbeelding]
En? Wanneer ga je stoppen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben alleen verslaafd aan roken hoor
En aan Anne
[afbeelding]
stream of passion is een creatie van Arjen lucassenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mits het geluid goed is, Trivium was niet om aan te horen in't voorprogramma van Metallica.
En stream of passion ken ik niet eens...
Dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef vlad het volgende:
[..]
trivium is zeker een aanrader en stream of passion is erg goed live![]()
en die gast van motorhead is 60 en leeft op een fles whisky iedere dag![]()
Euj ik ben een HCmetalrnb2stepukgaragesouloperarapdance-meisjuhquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef vlad het volgende:
Mukie is ook metalmeisje en helemaal niet zwartgallig en zwart gekleed![]()
dus hugster en herman hebben geen gelijk![]()
Nog lange niet dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee
Er komen wel 6 sloffen uit Amerika mee
[afbeelding]
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien verkoop ik ze wel
[afbeelding]
Vind je 't erg als ik 't niet doequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Euj ik ben een HCmetalrnb2stepukgaragesouloperarapdance-meisjuh![]()
Vriendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien verkoop ik ze wel
[afbeelding]
Ik ben oud(er), dan maak je gewoon meerdere muziekstromen mee.quote:
Slijmbal.quote:
toevallig ook van madball, agnostic front en sick of it all?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben oud(er), dan maak je gewoon meerdere muziekstromen mee.![]()
Kan ik het eraan doen dat ik van muziek houdt.![]()
Heb jij zo'n krappe muzieksmaak of ben je zwaar fan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
toevallig ook van madball, agnostic front en sick of it all?![]()
omdat ik niet meer zo enrom thuis ben in de NYHCquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:55 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Heb jij zo'n krappe muzieksmaak of ben je zwaar fan?Je noemt ALTIJD die bands
Tets troequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef vlad het volgende:
[..]
omdat ik niet meer zo enrom thuis ben in de NYHCen zwaar fan was van die bands idd, en omdat met deze namen de kans groter is dat iedereen ze kent
![]()
Ik verbaasde me er al over bij nu.nl, maar dit nieuws is toch al maanden oud?quote:
Dat wordt een woonwijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heel doosje paperclips in de aanbieding
hij heeft z'n vriendin erbij geruildquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er al over bij nu.nl, maar dit nieuws is toch al maanden oud?
Of heeft ie nu weer een ander huis?
en Rykers, Grandmaster flash, run DMC, Ignitequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
toevallig ook van madball, agnostic front en sick of it all?![]()
trouwen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
en Rykers, Grandmaster flash, run DMC, Igniteetc etc etc
Madball en Ignite heb ik 2 weken terug nog gezien.quote:
madball heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Madball en Ignite heb ik 2 weken terug nog gezien.
Wat is die nieuwe cd van Ignite
Oe tip: evergreen terrace![]()
Hij heeft tenminste een werkende 1-2-3pinker, die van mijn Rover doet't alleen nog maar naar rechtsquote:
mooi zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een werkende 1-2-3pinker, die van mijn Rover doet't alleen nog maar naar rechts
Kutrovers altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een werkende 1-2-3pinker, die van mijn Rover doet't alleen nog maar naar rechts
Zal vast zoiets zijn, maar ik gebruik't eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi zoopzouten met links
![]()
![]()
gewoon ander lampje indraaien denk ik
Je wou beweren dat jouw Honda beter is?quote:
ik heb gisteren extreme bruiden gezien, trauma enzoquote:
nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef vlad het volgende:
[..]
madball heb ik nog nooit gezien![]()
ignite is ook leuk en evergreen ken ik niet![]()
Zo wordt je vast niet, toch toch toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb gisteren extreme bruiden gezien, trauma enzo
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
madball heb ik zeker al een stuk of 30 keer gezien
relais stuk denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
neverquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Zo wordt je vast niet, toch toch toch?
Wat was er loos?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
never
*heel hard nee schudt
Dan maar geen trouwerij als het zo moet
koppel leerde elkaar kennen via de telefoon.quote:
als die stuk is knippert er niets meer (in de meeste gevallen iig)quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef M5 het volgende:
Montoya is exit bij McLaren. Hij wordt vervangen door De La Rosahttp://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=9825
Waarheen leidt de weg?quote:
Tsjechië, in het Tatra gebergte, een dorpje bij de Slowaakse grens. inclusief een uitstapje naar Polen, en een bezoek aan een van de gaafste automusea van Europaquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechië, in het Tatra gebergte, een dorpje bij de Slowaakse grens. inclusief een uitstapje naar Polen, en een bezoek aan een van de gaafste automusea van Europa
Volgesn mij is er internet in het hotel hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef vlad het volgende:
ik vind dat mods niet zomaar hun taken mogen verwaarlozen![]()
vakantie![]()
8 aug ben ik er weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn mij is er internet in het hotel hoor
En TF is dan al weer terug
in dat geval wens ik je een hele fijne vakantiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom, altijd iemand aanwezig om billenkoek uit te delen![]()
![]()
jouw moet ik even hebbenquote:
zijn niet hetzelfde, turbo en non turbo verschillen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef vlad het volgende:
[..]
jouw moet ik even hebben
weet jij of de1.8 5V wat blok betreft gelijk aan de 1.8T (gaat om een A3, bouwjaar rond 2001)?![]()
wel als jij je leren pakje aantrektquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Hugsterr het volgende:
Dat durven jullie helemaal niet.
hmm, en de ophangpunten? kan je 1.8T met bak en al zo overleggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn niet hetzelfde, turbo en non turbo verschillen!
motor zowiezo, bak volgens mij ook wel......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm, en de ophangpunten? kan je 1.8T met bak en al zo overleggen?
of je moet het 1.8T blok gratis krijgen, maar anders zou ik gewoon een standaard 1.8T halenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm, en de ophangpunten? kan je 1.8T met bak en al zo overleggen?
duidelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
motor zowiezo, bak volgens mij ook wel......
beide eigenlijk nooit problemen over gehoord....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
[..]
duidelijk
zijn het betrouwbare blokken? (turbo en non turbo)
in het begin waren er problemen met de variabele inlaat kleptiming, maar daar is een modificatie voor geweest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beide eigenlijk nooit problemen over gehoord....
het turbo blok is![]()
standaard met gesmede onderdelen en eigenlijk goed voor een minimale dikke 250pk
![]()
chip is al rond de 200pk, intercooler +uitlaat en je gaat richting de 250, geupgrade turbo en je zit zo op de 300![]()
zonder motoraanpassingen te hoeven doen![]()
Hoe komt het toch dat jij altijd dit soort dingetjes weet...?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
in het begin waren er problemen met de variabele inlaat kleptiming, maar daar is een modificatie voor geweest.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
in het begin waren er problemen met de variabele inlaat kleptiming, maar daar is een modificatie voor geweest.
ik weet wel waarom ik die dingetjes niet weet en waar M5 geen last van heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij altijd dit soort dingetjes weet...?
die hoorde ik ook pas van't weekend. kennis van mij is monteur bij 'n VAG-dealer. voor de rest weet ik niets van 't blok.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij altijd dit soort dingetjes weet...?
daarom wil ik die motor graag. Maar mijn idee was eigenlijk om een 1.6 of 1.8 5V te kopen en de 1.8T als los blok. HET reviseert wat makkelijker als je er de tijd voor kan nemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beide eigenlijk nooit problemen over gehoord....
het turbo blok is![]()
standaard met gesmede onderdelen en eigenlijk goed voor een minimale dikke 250pk
![]()
chip is al rond de 200pk, intercooler +uitlaat en je gaat richting de 250, geupgrade turbo en je zit zo op de 300![]()
zonder motoraanpassingen te hoeven doen![]()
volgens mij waren dat alleen de eerste seat blokkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
reviseren van de 1.8 zul je wel niet moeten tenzij je er erg veel power uit wil halenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef vlad het volgende:
[..]
daarom wil ik die motor graag. Maar mijn idee was eigenlijk om een 1.6 of 1.8 5V te kopen en de 1.8T als los blok. HET reviseert wat makkelijker als je er de tijd voor kan nemen.![]()
maar moet toch eerst flink sparen![]()
reviseren om weer een fris blok te hebben (los blak zal al gauw een ton of twee gedraaid hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
reviseren van de 1.8 zul je wel niet moeten tenzij je er erg veel power uit wil halen![]()
blok is gewoon![]()
Ik neem aan dat je die boot afhoudt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet wel waarom ik die dingetjes niet weet en waar M5 geen last van heeft![]()
en ze heeft het steeds vaker over samenwonen![]()
voorlopig nog welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die boot afhoudt?
En idd Huugje
dat is een pice of cake voor het blok zelfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
reviseren om weer een fris blok te hebben (los blak zal al gauw een ton of twee gedraaid hebben)
Ik wil proberen om rond de 200-250 uit te komen dan. Dat zou mooi zat zijnmaar tot op heden is het alleen nog maar dromen
![]()
2ehands rond de 13.000 met acceptabel km. stand (rond de ton)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Hugster het volgende:
Is een A3 met 1.8T kopen zoveel duurder dan?
[afbeelding]
voor high flow injectoren zal dan wel een andere ECM gebruikt moeten worden neem ik aan. Of heeft de ECM van dat blok al een peak-hold regeling?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is een pice of cake voor het blok zelf
intercooler, uitlaat, inlaat en een goede chipbakker dan moet je op die waardes komen!
al hoewel het kan zijn dat als je aan de veilige kant wil zitten dat je iets grotere injectoren moet hebben!!
Okay en wat moet een 2e hands 1.8T blok opbrengen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:14 schreef vlad het volgende:
[..]
2ehands rond de 13.000 met acceptabel km. stand (rond de ton)
1.8 5V heb ik gezien voor 8500 euro met 8500 km op de klok (ervan uitgaande dat de teller klopt)
Je verdient toch wel wat als HTS'er?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
reviseren om weer een fris blok te hebben (los blak zal al gauw een ton of twee gedraaid hebben)
Ik wil proberen om rond de 200-250 uit te komen dan. Dat zou mooi zat zijnmaar tot op heden is het alleen nog maar dromen
![]()
't is gewoon stom toeval, van elk ander willekeurig merk weet ik dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet wel waarom ik die dingetjes niet weet en waar M5 geen last van heeft![]()
en ze heeft het steeds vaker over samenwonen![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:13 schreef vlad het volgende:
kan nu nog niet goed gaan. ben nog teveel gesteld op mijn vrijheid![]()
[..]
voorlopig nog wel![]()
Stom is het inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef M5 het volgende:
[..]
't is gewoon stom toeval, van elk ander willekeurig merk weet ik dat soort dingen niet.
zal je nog wel tegenvallenquote:
die naam zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay en wat moet een 2e hands 1.8T blok opbrengen?
En check Jeroen Dik voor tuning van dat blok
[afbeelding]
2 ruggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef vlad het volgende:
[..]
zal je nog wel tegenvallenmaar ik kan goed sparen
en heb de mogelijkheden om veel zelf te doen. chippen zou ik eventueel zelf kunnen (heb de beschikking over twee rollenbanken) maar dat besteed ik liever uit aan mensen met specifieke kennis daarover
Mja, ik neem aan dat je niet halsoverkop bent teruggekomen uit Canada om hier minder dan 2 ruggen te gaan verdienen dus het zal er wel boven liggenquote:
klopt, maar ging me wel meer om de ervaring (want ik had natuurlijk geen ervaring, dus kon geen eisen stellen).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, ik neem aan dat je niet halsoverkop bent teruggekomen uit Canada om hier minder dan 2 ruggen te gaan verdienen dus het zal er wel boven liggen
Daar heb je gelijk in jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, maar ging me wel meer om de ervaring (want ik had natuurlijk geen ervaring, dus kon geen eisen stellen).
maar zit er wel iets boven
alleen wat je er dan weer netto aan overhoudschoffterig gewoon
![]()
http://www.verhoeventuning.com/quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.jdengineering.nl/
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
En vooral PVDA stemmen, dan houd je nog minder over![]()
quote:
Amsterdam stijlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
je had ze plat moeten rijden.
was getekend,
een Amsterdammer.
wat zeg jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
mij had je aan horen komen en dan hadden ze het wel uit hun hoofd gelaten
Dat geeft zo'n rotzooiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
je had ze plat moeten rijden.
was getekend,
een Amsterdammer.
Zo kijk ik er dus ook naar... heb al zo vaak dit soort momentjes gehad (alleen niet zo close dat ik met piepende banden op iets van 30cm van iemand stilstondquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
inschattingsfoutje.. als je mensen ziet oversteken, ookal doen ze het op een plaats waar je het niet verwacht, moet je toch extra opletten. Kan gebeuren.
Heel fout, maar zowel ik als mijn broertje doen dat ook wel eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:10 schreef BoJo het volgende:
voor het centraal station in Amsterdam heb je ook zo'n oversteek plaats waar iedereen door rood loopt, ik geef altijd gas bij, dan zie je ze rennen![]()
![]()
mjah koppeling in en gas geven, lijkt het altijd erger dan het isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel fout, maar zowel ik als mijn broertje doen dat ook wel eensVerschil is dat ze je dan aan zien komen
En je bijrijders vinden je asociaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah koppeling in en gas geven, lijkt het altijd erger dan het is![]()
Precies, dan maar asoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
En je bijrijders vinden je asociaal.Dat was na een Ado wedstrijd in het Zuiderpark. Als je niet doorrijd sta je 40 minuten te wachten tot die sliert mensen is overgestoken (loopt en masse door rood)
![]()
tenzij ze rood hebben, ik rij dan echt doorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, dan maar aso
Een zebra wacht ik wel netjes voor though
Dat zeg je verkeerd, als ik groen heb rij ik doorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
tenzij ze rood hebben, ik rij dan echt door
they should learn the hard way![]()
ik heb al weken geen MTV meer gezienquote:
moet ik alvast een stukje vangrail voor je reserverenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
nou van het weekend aan de voorzijde sport schijven en sport blokken monteren, dus dat word knallen op de Schleiffe![]()
ben je vaste klant daar dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet ik alvast een stukje vangrail voor je reserveren![]()
Wat een kneus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/071006/media.php?media=horse.wmv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
had je maar naar sensation white moeten gaan, had ie je vast voor een engeltje uitgemaaktquote:
Nee, vanwege die in mijn Fotoboekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef M5 het volgende:
[..]
had je maar naar sensation white moeten gaan, had ie je vast voor een engeltje uitgemaakt
of was het niet vanwege je sensation foto?
oh okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, vanwege die in mijn Fotoboek. Van mijn *kuch* echte account *kuch* dus.
.
nee ik ben daar al oppermachtig na mijn 3 rondjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet ik alvast een stukje vangrail voor je reserveren![]()
durf je niet meer naar je monitorvliegjes te kijkenquote:
Nietesquote:
Dat ben je toch ook? Alleen de piercings en krassen ontbreken nogquote:
Ik heb alleen mijn haar donker geverfdquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook? Alleen de piercings en krassen ontbreken nog
niet alle gothics krassenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook? Alleen de piercings en krassen ontbreken nog
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn haar donker geverfd.
Yep, daar loopt zelfs een voorbeeld van rond op Fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef vlad het volgende:
[..]
niet alle gothics krassen![]()
sommige snijden![]()
en je gaat naar slipknot en biohazard in het zwartquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn haar donker geverfd.
Slipknot noch biohazard is wat voor gothsquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef vlad het volgende:
[..]
en je gaat naar slipknot en biohazard in het zwart![]()
*ik ben geen gothic* sure![]()
![]()
klopt, maar meer metal dan trancequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Slipknot noch biohazard is wat voor goths![]()
![]()
En de zwaar rockende Within Temptation dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
maar inderdaad, ik zie ijsmeis nog niet naar een concert gaan van malochia, gail of god, autumn tears of hagard![]()
dat is geen gothic meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En de zwaar rockende Within Temptation dan?
nine inch nails? onder dwang zeker?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:02 schreef Hugsterr het volgende:
Als het er überhaupt iets mee te maken heeft, ik heb wel NIN, Interpol en QOTSA gezien.
En nog wat meer.
Bestaat het uberhaupt nog?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is geen gothic meeralleen voor wannabees
![]()
Het was mijn idee om naar dat 'festival' te gaanquote:
hmpf, NiN/QotSA zijn erg okquote:
pas als je een cd hebt van "malochia" of "gail of god" vind ik je stoerquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Het was mijn idee om naar dat 'festival' te gaan![]()
.
Oh én ik heb een dvd van led zeppelin.
Ik doe niet aan cd's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef vlad het volgende:
[..]
pas als je een cd hebt van "malochia" of "gail of god" vind ik je stoer(dat is dark ambient gothic en industrial gothic van nederlandse bodem
![]()
)
tuurlijk manquote:
Mijn HD is ff volquote:
denk eerder over een maand of twee op z'n vroegstquote:
Ook goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef vlad het volgende:
[..]
denk eerder over een maand of twee op z'n vroegst![]()
Ach ik vind het nog best te pruimen heur, net als evanesence of hoe je dat ook schrijft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk man![]()
sinds ze toegankelijke sprookjesrock maken gaan ze als een speer![]()
vond hun eerste cd's (the dance en enter) erg tofmaar daarna vond ik het niet echt meer super
![]()
dat zeker, maar heb er niet zoveel meer mee. heb wel alle cd's en dergelijke, maar ren niet meer zo hard voor een concert van hunquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach ik vind het nog best te pruimen heur, net als evanesence of hoe je dat ook schrijft.
gewoon lekker chillen muziek
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zeker, maar heb er niet zoveel meer mee. heb wel alle cd's en dergelijke, maar ren niet meer zo hard voor een concert van hun![]()
ken jij Katatonia?![]()
slayerquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ben een van de weinige dames zelfs die bij een Slayer only concert vooraan durfde te staan
Ben ik ff blij dat ze dat toen niet hebben gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:51 schreef vlad het volgende:
[..]
slayerze waren op dynamo de afsluiter, dus iedereen op hun wachten. Komen ze op, spelen 1 nummer en begint ineens te zeuren dat wij onze vrijheid te danken hebben aan de amerikanen en dat hun ons bevrijd hebben enzo. Wat een gelul
we wouden muziek, niet dat politieke gezwam, dus meer dan de helft van de bezoekers zijn toen afgetaaid
![]()
maar katatonia is niet vergelijkbaar met slayer. Katatonia is rustige-melodramatische-ultieme-krasmuziek![]()
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ze dat toen niet hebben gedaan
Dat het niet te vergelijken is ok, maar wilde aangeven dat ik vele bands ken.
Kwam alleen niet over
Zolang je me niet aan komt met epikaka
Wat is daar mis mee? Goeie band, net zoals After Forever, die zijn zelfs nog begonnen bij mij op de middelbare schoolquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ze dat toen niet hebben gedaan
Dat het niet te vergelijken is ok, maar wilde aangeven dat ik vele bands ken.
Kwam alleen niet over
Zolang je me niet aan komt met epikaka
Die troela woont bij mij in de straat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Goeie band, net zoals After Forever, die zijn zelfs nog begonnen bij mij op de middelbare school![]()
duidelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die troela woont bij mij in de straat.
met een air van "raak mij aan want ik ben beroemd"-air over zich heen.
Daar hou ik niet van. Die omhooggevallen personen.
after forever is een apart bandje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Goeie band, net zoals After Forever, die zijn zelfs nog begonnen bij mij op de middelbare school![]()
Je bedoelt die van Epica? Best lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die troela woont bij mij in de straat.
met een air van "raak mij aan want ik ben beroemd"-air over zich heen.
Daar hou ik niet van. Die omhooggevallen personen.
Nou begin je ineens over de motorquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef roflcopter het volgende:
Is de maximumsnelheid in Nederland achterhaald?
Zonnestraaltje
ZE HEEFT JE AFGEWEZEN!!!1111!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef roflcopter het volgende:
Is de maximumsnelheid in Nederland achterhaald?
Zonnestraaltje
Ongekend ditquote:
Dat komt omdat deze account m'n babemagnet-skillz0rs nog niet heeft gekregenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef vlad het volgende:
[..]
ZE HEEFT JE AFGEWEZEN!!!1111!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helder licht idd. was me vanmorgen al opgevallen in het rijbewijs topic![]()
En als 'ie dan 6 uur is gaan ze alsnog halve dagen werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
lopen er net twee vrouwen van de productieafdeling langs, al tegen elkaar pratend: "pfff... 6 uur werken op een dag is meer dan genoeg. werkdagen zouden niet langer dan 6 uur moeten duren"
Om naar huis te cruisen?quote:als je toch met zo'n instelling tot je 60ste zou moeten werken...ik zou de eerste de beste trein opzoeken
![]()
ik als jager, beschouw de eeuwige jachtvelden als mijn thuisquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:41 schreef roflcopter het volgende:
[..]
En als 'ie dan 6 uur is gaan ze alsnog halve dagen werken
[..]
Om naar huis te cruisen?
Ik geef ze gelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
lopen er net twee vrouwen van de productieafdeling langs, al tegen elkaar pratend: "pfff... 6 uur werken op een dag is meer dan genoeg. werkdagen zouden niet langer dan 6 uur moeten duren"
als je toch met zo'n instelling tot je 60ste zou moeten werken...ik zou de eerste de beste trein opzoeken
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik geef ze gelijkMaar dan wel meer verdienen
Poetisch, en toch negatiefquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik als jager, beschouw de eeuwige jachtvelden als mijn thuis![]()
Dan moet je om half 9 naar bed?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:01 schreef M5 het volgende:
6 uur werken..8 uur is precies goed. als ik uitgeslapen ben heb ik met 10 uur geen probleem
zal ik doen?quote:
Mênquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef vlad het volgende:
[..]
zal ik doen?![]()
in mijn zwarte puberperiode was ik een vaste bezoeker van het gothic prikbord![]()
Dat is kei lekker af en toequote:
ik heb daar totaal geen last van. Als ik lekker in mijn ritme zit kan ik zo 15-18 uur doorgaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:01 schreef M5 het volgende:
6 uur werken..8 uur is precies goed. als ik uitgeslapen ben heb ik met 10 uur geen probleem
ligt er maar aan hoe laat/vroeg ik moet beginnen.quote:
kazaa heette toen nog napsterquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mên
Ik zat altijd alleen maar achter MSN en Kazaa
Same here, als ik wat te doen heb en het leuk vind klap ik in 1 keer doorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb daar totaal geen last van. Als ik lekker in mijn ritme zit kan ik zo 15-18 uur doorgaanzolang ik maar wat te doen heb.
Vroeger toen ik 14 was enzo, ging ik vaak met m'n pa mee op karwei. Hele land door gevelreclame monteren. Toen maakte ik al langere dagen dan dat ik nu doe![]()
Napster iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
kazaa heette toen nog napsteren audiogalaxy
![]()
msn was toen nog ICQ![]()
die goeie oude tijd![]()
Ik begon met IRC, toen pas ICQ en toen pas MSN.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
die goeie oude tijd![]()
napstar was 't ja. kazaa heb ik altijd kut gevondenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
die goeie oude tijd![]()
Ik vind het zonde van m'n tijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef M5 het volgende:
[..]
ligt er maar aan hoe laat/vroeg ik moet beginnen.en ik hou van slapen ja
dus ik ga meestal redelijk op tijd naar bed. Doe ik eigenlijk pas sinds een jaartje ofzo. Sinds ik ben gestopt met studeren .
en dat typemachine geluid iedere keer. en live typen ofzo, zodat je de typefouten van andere kon zienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Napster iddEn Soulseek
En ICQ![]()
"uh-oh" en "incoming file transfer" waren meesterlijk
tsja. volgende week waarschijnlijk nacht dienst, naar bed als andere mensen net uit hun nest komenquote:
in Canada draaide ik een maand lang nachtdienst. En omdat ze om overuren vroegen, begon ik smmorgen om 11 uur tot snacht's 12 uur. Pas om 3 uur op bed en om 8 uur weer op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef M5 het volgende:
[..]
tsja. volgende week waarschijnlijk nacht dienst, naar bed als andere mensen net uit hun nest komenDan slaap ik veel minder dan normaal. net een uurtje of 4 a 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |