Check, kunnen we doen wat dago zei, alleen pel ik ze niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Nou ja, dan moet je ze maar zelf komen brengen.
Nectarinas niet, perzikken wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Check, kunnen we doen wat dago zei, alleen pel ik ze niet hoor.
Point taken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
·
...Ach, laat die opmerking ook maar zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Van die pluis in je bek is ook niet zo prettig.
Verstandig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
...Ach, laat die opmerking ook maar zitten.
Door mijn vuige gedachtengang heb ik nu wel een idee wat je wilde typen, maar dat blijft speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
...Ach, laat die opmerking ook maar zitten.
Ik heb nog 2 pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb zin in speculaas.
Speculatie.. speculaas.. ejaculatie..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Door mijn vuige gedachtengang heb ik nu wel een idee wat je wilde typen, maar dat blijft speculatie natuurlijk.
I like the way you think.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Speculatie.. speculaas.. ejaculatie..
Ik snap waar je heen wilt.
Ik denk dat je goed kan speculeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Door mijn vuige gedachtengang heb ik nu wel een idee wat je wilde typen, maar dat blijft speculatie natuurlijk.
Ik mag je nu al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
Goedemiddag saam'.
Moet je nagaan.quote:
Ik moet ook altijd aan speculaas denken bij het woord "speculatie". Stom is dat. Maar na "speculaas" denk ik dan aan "sinterklaas", niet aan "ejaculatie".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Speculatie.. speculaas.. ejaculatie..
Ik snap waar je heen wilt.
cc zou er wel aan moeten denken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan speculaas denken bij het woord "speculatie". Stom is dat. Maar na "speculaas" denk ik dan aan "sinterklaas", niet aan "ejaculatie".
Oeh, jij hebt geen tekens van affectie nodig je ziet ze zelf overal. Handig.quote:
+ "Sinterklaas is toch een Turk?"quote:
Ja, nou, ik daarom dus niet.quote:
Zit je zo erg in over je overschot nectarines?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
Ik heb nu zo'n bui die gevaarlijk kan zijn voor de werksfeer. Maar ik hou me in.
Wat een onschuld.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan speculaas denken bij het woord "speculatie". Stom is dat. Maar na "speculaas" denk ik dan aan "sinterklaas", niet aan "ejaculatie".
Ja of bier.quote:
Aversie? Ecco, je ként me toch?quote:
hekenbaar. netwerkbeheerders zijn prutsres, ik kan m'n werk nu niet eens fatsoenlijk doen. Ik heb zin om de pcs het raam uit te gooienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
Ik heb nu zo'n bui die gevaarlijk kan zijn voor de werksfeer. Maar ik hou me in.
Post eens onder één dinges, lieverd.quote:
Maar goed ook.quote:
Nee hoor, gewoon weer even een aanval van een cynisch-sarcastische weerbarstigheid gecombineerd met een haat die zo vurig is dat ik er verf mee af kan branden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zit je zo erg in over je overschot nectarines?
Daar kan ik niks anders van maken, maar goed ook.quote:
Ik hoef alleen maar een lichaam met een dolk in aanslag bij je avatar aan te denken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon weer even een aanval van een cynisch-sarcastische weerbarstigheid gecombineerd met een haat die zo vurig is dat ik er verf mee af kan branden.
Ik weet niet of dat er erg... gepast uit zou zien.quote:
Ongesteldheid. Onthoud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar kan ik niks anders van maken, maar goed ook.
Ik heb zin om heel hard mee te zingen met de muziek die ik luister en door het kantoor te springen..![]()
Och, dat is tenminste nog een beetje leuk voor je collegae. Ik heb zin om mijn monitor te pakken en at random een paar hoofden in te slaan. Daarna pak ik mijn computerkast en breng die anaal in bij de eerste de beste teringkneus die er wat van zegt, dit allemaal terwijl ik luidkeels Nine inch Nail - Closer zing.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar kan ik niks anders van maken, maar goed ook.
Ik heb zin om heel hard mee te zingen met de muziek die ik luister en door het kantoor te springen..![]()
Als ik een vrouw was zou ik nu zeggen: "JE VINDT ME LELIJK HE?!".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat er erg... gepast uit zou zien.
I want to...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, dat is tenminste nog een beetje leuk voor je collegae. Ik heb zin om mijn monitor te pakken en at random een paar hoofden in te slaan. Daarna pak ik mijn computerkast en breng die anaal in bij de eerste de beste teringkneus die er wat van zegt, dit allemaal terwijl ik luidkeels Nine inch Nail - Closer zing.
Las je nu meer dan:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I want to...
Jup, I like the way you think aswell.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
Ik heb zin
Smakelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:26 schreef Neenetje het volgende:
Lunchen nu.
Ik heb zin om je collegae anaal in te brengen bij de eerste de beste teringkneus die luidkeels zegt: leuk.quote:
Ik beeldde me de hele situatie in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb zin om je collegae anaal in te brengen bij de eerste de beste teringkneus die luidkeels zegt: leuk.
Je trekt het wel heel ver door, J.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb zin om je collegae anaal in te brengen bij de eerste de beste teringkneus die luidkeels zegt: leuk.
Waanideeën.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik nu zeggen: "JE VINDT ME LELIJK HE?!".
Dat niet maar ik krijg het niet voor elkaar om zo te typen dat er niets dubbelzinnigs van te maken valtquote:
Those were the days.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Kei kusje. De über Dooie-Pop.
Daar is elk woord van waar.quote:
Elk tijdperk heeft zijn charme, mijnheer. Het jammere is dat ik "toen" nog minderjarig was, hm?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch heeft het heden ook wel zijn charmes.
Och, leeftijd is ook maar een cijfer, hm?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
Elk tijdperk heeft zijn charme, mijnheer. Het jammere is dat ik "toen" nog minderjarig was, hm?
Zo blijkens dat is.quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, leeftijd is ook maar een cijfer, hm?
Zeventien was best een puike leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef Q. het volgende:
Meerderjarigheid is tof.
Maar die zolder was best saai.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Zeventien was best een puike leeftijd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |