Ah, die regen, hm? Ik werd er wakker van. Al was dat meer van degene die mijn kamer binnenliep om het raam dicht te doen, maar ach.quote:
Ik ben tof.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef Q. het volgende:
Ik moest zelf mijn raam dicht doen.
Boeiend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Chowi het volgende:
Niet schelden met "kanker". Want ik ken mensen met een broer en daarvan een achternicht en daarvan de zwager die een vent in de kroeg heeft leren kennen die een opa heeft met kanker.
Hoor je dat, joog? Je kwetst mensen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Mijn oma is er vorige week aan dood gegaan. Serieus.
Mijn moeder heeft het, serieus. het is een woord, ik kan me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Mijn oma is er vorige week aan dood gegaan. Serieus.
Ja, jij bent toch zeker ook een mens!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:19 schreef Q. het volgende:
Nou ja, mensen... Q.
Dus ook boven mij, hm? Hm?!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja. Ik sta natuurlijk mijlen boven de rest van de mensheid.
Mijn moeder had het. Aan een darm, maar alles is okee nu, het kan mij ook weinig deren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het, serieus. het is een woord, ik kan me er niet druk om maken.
Die van mij zal waarschijnlijk kalkoeneske trekjes vertonen. Maar genoeg hierover.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn moeder had het. Aan een darm, maar alles is okee nu, het kan mij ook weinig deren.
ehqo.quote:
Bier!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef ehqo het volgende:
j.Q.Ch. Overigens.
Wat slap.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
ehqo..
Omdat ik het té lekker vind..
Maar, maar, maar.. ik ga wel minderen...quote:
Hier plenst het. Op het moment.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef JDude het volgende:
Goedemorgen e.
Waarom hebben jullie het toch over regen? Hier is het droog!
Oh, wacht! Er ligt een dun laagje water in de dakgoot. Wellicht heeft het geregend toen ik nog sliep.
Roken kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
ehqo..
Omdat ik het té lekker vind..
Ademen ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roken kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood.
En, nog erger, impotentie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roken kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood.
Alles eigenlijk wel.quote:
Dan snap ik niet waarom er nog zoveel mensen roken.quote:
Eindelijk een fatsoenlijk excuus om niet meer van die smerige seks te hoeven hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom er nog zoveel mensen roken.
Oh.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijk excuus om niet meer van die smerige seks te hoeven hebben.
Zeg iets grofs en gooi het op ongesteldheid. Vrouwen hebben het maar makkelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Neenetje het volgende:
Ogen vallen dicht, mensen die me lastige vragen stellen en een vrijwilliger die me op de zenuwen werkt..Wat is het toch heerlijk om weer op het werk te zijn.
![]()
Ja, al die vrouwelijke fans die seks met me willen van me moeten afslaan met slappe smoesjes de hele tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
Hoezo "eindelijk", trouwens?
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, al die vrouwelijke fans die seks met me willen van me moeten afslaan met slappe smoesjes de hele tijd.
Will do.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg iets grofs en gooi het op ongesteldheid. Vrouwen hebben het maar makkelijk.
Wie zijn de andere helft?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Dagonet het volgende:
Chow, Jeaneatte. De helft van mijn harem.
cc en Mt natuurlijk.quote:
Wow, jij bent de eerste die ik ken waar iemand dus tussen kan liggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, ik reken mezelf en cc altijd als 1 persoon.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wow, jij bent de eerste die ik ken waar iemand dus tussen kan liggen.
~pen, klaveren, ruiten, harten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
Schop.
Omdat je weet dat ik daar dol op ben en je me ze wil opsturen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:08 schreef jogy het volgende:
Waarom heb ik het in mijn botte kop gehaald om een kilo nectarines te kopen?
Waarschijnlijk had je op dat moment zoveel zin in een nectarine dat je dacht ze allemaal wel op te kunnen. Overschatting, dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:08 schreef jogy het volgende:
Waarom heb ik het in mijn botte kop gehaald om een kilo nectarines te kopen?
In St. Stephens Green in Dublin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:11 schreef Dagonet het volgende:
Samen in een park nectarines pellen en deze aan elkaar voeren.
Zullen ze op tijd en niet geplet aankomen denk je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik daar dol op ben en je me ze wil opsturen?
Ik wil ze wel even bezorgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Zullen ze op tijd en niet geplet aankomen denk je?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Zullen ze op tijd en niet geplet aankomen denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |