Hmm..quote:
Ey mond op mond beademing he..quote:
En? Ziet hoe ziet het er in jouw hoofd uit?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey mond op mond beademing he..
En neen, heul niet..
e. die het topic mom beademing geeft of mij.
Dat was eerlijk gezegd niet wat ik me voorstelde.quote:
Het blijft wel heel stil laat je je niet te veel meevoeren?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
e. die het topic mom beademing geeft of mij.
Raar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
En? Ziet hoe ziet het er in jouw hoofd uit?
Ja maar jij bent een dude.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was eerlijk gezegd niet wat ik me voorstelde..
Ah, die regen, hm? Ik werd er wakker van. Al was dat meer van degene die mijn kamer binnenliep om het raam dicht te doen, maar ach.quote:
Ik ben tof.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef Q. het volgende:
Ik moest zelf mijn raam dicht doen.
Boeiend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Chowi het volgende:
Niet schelden met "kanker". Want ik ken mensen met een broer en daarvan een achternicht en daarvan de zwager die een vent in de kroeg heeft leren kennen die een opa heeft met kanker.
Hoor je dat, joog? Je kwetst mensen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Mijn oma is er vorige week aan dood gegaan. Serieus.
Mijn moeder heeft het, serieus. het is een woord, ik kan me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Mijn oma is er vorige week aan dood gegaan. Serieus.
Ja, jij bent toch zeker ook een mens!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:19 schreef Q. het volgende:
Nou ja, mensen... Q.
Dus ook boven mij, hm? Hm?!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja. Ik sta natuurlijk mijlen boven de rest van de mensheid.
Mijn moeder had het. Aan een darm, maar alles is okee nu, het kan mij ook weinig deren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het, serieus. het is een woord, ik kan me er niet druk om maken.
Die van mij zal waarschijnlijk kalkoeneske trekjes vertonen. Maar genoeg hierover.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn moeder had het. Aan een darm, maar alles is okee nu, het kan mij ook weinig deren.
ehqo.quote:
Bier!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef ehqo het volgende:
j.Q.Ch. Overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |