Uhuh..quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op donderdag spreek je af op een terras en je vraag jogy wat hij het weekend doet?
I like your style.
Ok, zaterdag de 22e, waar?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef jogy het volgende:
Ik kan dat weekend dus, J. Donderdag moet ik gewoon werken vooralsnog.
Woei! Je hebt er over nagedacht, coole shit.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh..
Nou eerst even met mer en tal meeten..
Ik neem aan dat j. niet kan door de weeks..
Hmm.. ik hoor net dat vrijdag wel goed uitkomt voor de dames.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Woei! Je hebt er over nagedacht, coole shit.
15:30 laat de ciper me vrij dus dan kan ik omstreeks 17:00 uur wel ongeveer overal zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik hoor net dat vrijdag wel goed uitkomt voor de dames.
Wat denk jij ervan?
Tof, kom eens even op msn.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
15:30 laat de ciper me vrij dus dan kan ik omstreeks 17:00 uur wel ongeveer overal zijn.
Had 't zo gelaten.quote:
Jaja..quote:
En dan in het centrale ONZtopic achter de schermen uitgelachen worden, omdat ik niet weet hoe de knopjes werken en het ook niet merk... Nee dankje.quote:
Gewoon zeggen dat "van hogerhand" besloten is de stekker er uit te trekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef NJ het volgende:
En dan in het centrale ONZtopic achter de schermen uitgelachen worden, omdat ik niet weet hoe de knopjes werken en het ook niet merk... Nee dankje..
Lapo vorig topic: Dagonet..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat "van hogerhand" besloten is de stekker er uit te trekken.
Het besluit is dan ook pas zojuist genomenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
Lapo vorig topic: Dagonet..
Tis dit topic: Dagonet..Lijkt me sterk..
Of niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat "van hogerhand" besloten is de stekker er uit te trekken.
Dan ken jij yvonne niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lapo vorig topic: Dagonet..
Tis dit topic: Dagonet..Lijkt me sterk..
En dat wou ik graag zo houden..quote:
Van mij mag 't. Gute nacht, freunde.quote:
Yeah yeah, we love ye all me lads and lasses...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
De vorige keer hebben wij mods ons ook met hand en tand verzet tegen de sluiting van BeF.
Wat laat je mij na?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga Yvonne meeten.
Kunnen we elkaar een hand schudden, vergeet kut weekend en kutleven nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Kutdag, kutavond, kutnacht, kut kut kut.
Wazzup herr c?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Kutdag, kutavond, kutnacht, kut kut kut.
quote:
Kus des levens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef ehqo het volgende:
Oh hij was dood. Sorry dan.
Het topic, even.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
Wie is er dood?
Ik probeer mij voor te stellen hoe ik mond op mond doe bij een topic, maar het ziet er heel gek uit.quote:
Stel je gewoon mond op mond met Janetje voor, ziet er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik probeer mij voor te stellen hoe ik mond op mond doe bij een topic, maar het ziet er heel gek uit.
Oooh ja, ik zie het ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Stel je gewoon mond op mond met Janetje voor, ziet er een stuk beter uit.
Niet zo veel energie nu nog he.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
En we zingen en we springen en we zijn zó blij!
Denk je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Stel je gewoon mond op mond met Janetje voor, ziet er een stuk beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |