Sjak, wat heerlijk dat je nu wat meer duidelijkheid hebt! Geeft je vast heel veel rust.
Belana, fijn dat je even hebt kunnen slapen.
Qua spataderen; bij ons is dat een enorme familiekwaal. Ik heb er ook al jaren een aantal die nog nét geen spatader zijn. Ik vreesde dat ze zich tijdens mjin zwangerschap heftig zouden gaan manifesteren, maar vooralsnog valt het reuze mee. Een vriendin van me had echt enorme spataderen, ook in haar schaamlippen. Na de bevalling zijn ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Dat kan dus blijkbaar ook.
Aambeien, gelukkig geen last van. Maar just curious, die neusspray die daartegen zou helpen spray je dan zeker níet in je neus?
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef PM-girl het volgende:Moonah, fijn dat je je zo goed voelt in de vakantie. Moet je echt nog 3,5 week werken straks? Zit je dan 4 of 6 weken voor de bevalling? Als je 6 weken zit kun je ook overwegen de ziektewet in te gaan, heeft dan geen gevolgen voor je verlof maar volgens mij is het voor jou ook niet verkeerd om goed je rust te nemen.
Ik heb gepland tot 5 weken voor de datum door te werken. Ik hoop ook van harte dat dat gaat lukken. Ik wil graag zelf mijn nieuwe kleuterklasje (Help! Eerste keer kleuters!
![]()
) opstarten ipv dat een vervanger dat gaat doen. Ik heb een gedegen arbeidsmoraal, maar ik heb heel goed leren prioriteiten stellen hoor. Mijn kind en ik gaan voor alles. Als het niet lukt ga ik gewoon halve dagen, lukt dat niet dan wordt het ziektewet. Simpel.
![]()
Goed dat jij eea aan het accepteren bent PM'etje.