Tot 42 weken mag je gewoon thuis bevallen, daarna word je overgedragen aan het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, ik lees hier dat er dames zijn die na 40 weken in het zkh belandden, is dat standaard als je overtijd gaat? Of alleen na 41 weken ofzo?
Aambeien, ben bang dat ik er (meer) last van zal krijgen, behalve Sperti (heb ik nog niet) nog meer tips?
Domme vraag misschien,maar wat voor neusspray?quote:
Otrivin ofzo maakt eigenlijk niet zoveel uit, koude compressen willen nog wel eens verlichting geven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Domme vraag misschien,maar wat voor neusspray?
Curanal/curanol. pilletjes en zalf, werkt als een tierelier, is helemaal natuurlijk en kun je ook gebruiken icm borstvoeding. Is niet overal verkrijgbaar maar wel via internette bestellen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef PM-girl het volgende:
Aambeien, ben bang dat ik er (meer) last van zal krijgen, behalve Sperti (heb ik nog niet) nog meer tips?
Ik heb gepland tot 5 weken voor de datum door te werken. Ik hoop ook van harte dat dat gaat lukken. Ik wil graag zelf mijn nieuwe kleuterklasje (Help! Eerste keer kleuters!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, fijn dat je je zo goed voelt in de vakantie. Moet je echt nog 3,5 week werken straks? Zit je dan 4 of 6 weken voor de bevalling? Als je 6 weken zit kun je ook overwegen de ziektewet in te gaan, heeft dan geen gevolgen voor je verlof maar volgens mij is het voor jou ook niet verkeerd om goed je rust te nemen.
I know beeb, ik wilde het alleen ff melden aangezien bij de term "emotionele chantage"misschien rare ideeen ontstaan bij de "niet-ingewijden"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hey Viev, ik weet toch enigszins hoe het zit? Ik kan me voorstellen dat je mijn opmerking opvatte als 'slecht praten', maar die intentie had ik niet hoor. Ik weet dat je van hem houdt, waar hij mee worstelt en dat dat (beide) niet zo maar over gaat. Daarom is zo'n keuze juist extra moeilijk. Ik vind het knap en ben heel blij dat je voor je kindje hebt gekozen!
Raar idee he!quote:[b]Op dinsdag 11 juli 2006 15:47
Net naar het gemeentehuis geweest om Pap's de ongeboren vruchten te laten erkennen...![]()
Wat een rare woorden zeg....
Ongeboren vrucht![]()
En erkennen
En dan moet ik nog toestemming geven ook....
Maar goed tis gebeurd!!!!
Geen gedoe na de bevalling!![]()
Ijsklontjes in een washandje en dan lekker op bed liggen met dat washandje op de aambeien hielp hier altijd heel goed. Van kou worden ze ook een stuk kleiner!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef PM-girl het volgende:
Ja hebben ze wel gedaan maar in mm en cm's kunnen volgens de vk ook makkelijk fouten gemaakt worden. Men ging er bij mij al bij voorbaat vanuit dat ik zo'n 10 wk was bij de eerste echo... dat hebben ze dus als leidraad aangehouden blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef snoopy het volgende:
Wat maf Neuk, hebben ze geen termijnecho gedaan dan? Daarop kunnen ze toch meestal precies berekenen hoeveel weken je bent?
Nou, ik ook! Opeens nog maar 3 weken werken ipv 7quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef snoopy het volgende:
Ik zou geloof ik wel ernstig in de stress schieten als mijn datum 4 weken eerder zou zijn
Nee we zullen moeten wachten tot de pretecho, dus ruim een maand wachten. Maar ach belangrijkste is dat alles goed wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef PM-girl het volgende:
O Meimeltje, wat fijn!! En wat een mooie echo zeg!![]()
Mag je nog terug komen om het geslacht te bepalen?
Nou ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |