nope, die speelde rogue, en we hadden al besloten dat dit niet rogue is, die heeft ook zo'n blonde lok in haar haar hequote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Anna Paquin?
Uit welk deel is dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef cwk het volgende:
Tis volgens mij ook niet rogue. Dit is dat meiske dat door muren loopt. Maar geen idee wie dat is.
ze wordt in elke film door een andere actrice gespeeld dus 1 van de drie noemen is een punt scorenquote:
nee, er was al gezegd dat het die ene was die door muren kan lopen. Plus dat Mystique in eigen vorm natuurlijk blauw enzo is. En nooit lid is geweest van The X-Menquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Mystique wellicht?
naheyquote:
InTrePidIvity + 1quote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat toevallig Ellen Page? Ik zit net naar het topic/IMDb van Hard Candy te kijken, en daar komt die 1e tip wel mooi van pas.
Maar ik weet 'm.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh.
Eigenlijk wel vervelend, want ik wil slapen. Ik hoop dat iemand deze binnen 15 minuten weet, anders ga ik slapen...
De titel 'Hard Candy' refereert naar terminologie die gebruikt wordt op internet.
Wat verstaat men onder 'hard candy'?
-edit-
En dat is nu...
Excuses, maar de wekker gaat weer over 6 uur
Ga gerust verder
Uit welke film komen deze personages?quote:Sally Hardesty
Jerry
Franklin Hardesty
Kirk
Pam
The Hitchhiker
Old Man
Grandpa
Window Washer
Bearded Man
Storyteller
Cowboy
Cattle Truck Driver
Drunk
quote:Genre: Crime / Horror / Thriller
Dat is snelquote:
Mwoah, The Usual Suspectsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kobayashi porselein/aardewerk...
(niet erg moeilijk, maar goed...)
Opgezochtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Correct. Toch niet stiekem opgezocht hé![]()
![]()
AtigA +1
Ha CWKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:32 schreef cwk het volgende:
Wat issie toch stoer.
Ey mr_anonimous. Das alweer een tijdje geleden![]()
quote:
InTrePidIvity +`1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mickey Blue Eyes
Analyze This
Analyze That
Jij hebt de achtste, dus ook het punt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Confessions of a Socialpathic Climber
Heartbreakers
Can't Hardly Wait
The Audrey Hepburn Story (ofzo iig de film over Audrey)
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:Als je een titel bedoelt.
OfAls je een genre bedoelt.
Dat zou een conclusie kunnen zijn, die je uit mijn bovenstaande post zou kunnen trekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het van Pixar?
Misschien herkent iemand dit al, anders doe ik er zo nog wat plaatjes bij.quote:* The cast are nonprofessionals.
* Simultaneously released on cable, DVD and in theaters.
* Much of the film's dialogue is improvised.
* The cast's own homes were used as sets.
Ja, die!!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, kut, over die vrouw die in die fabriek werkt en contact heeft met die jongen (die in de kantine zit te roken), en dan komt er een jong meisje die nog allemaal plannen heeft voor haar leven en dan uiteindelijk met die jongen weggaat, geloof ik.
Nou de titel nog
Ik doe deze vraag niet mee omdat ik géén idee had over wie of wat het ging en heb het dus opgezocht. Maar het gaat over F. Ozon? Ik ken 0 van de films in dat rijtje als ik dat zo even snel bekijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef Doff het volgende:
Uhm, iedereen weg? Of is het gewoon een meukvraag?
Ozon is hier wel bekend. Dus. Maar als er over een halfuur nog niemand iets heeft geantwoord stel ik een nieuwe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik doe deze vraag niet mee omdat ik géén idee had over wie of wat het ging en heb het dus opgezocht. Maar het gaat over F. Ozon? Ik ken 0 van de films in dat rijtje als ik dat zo even snel bekijk.
Uh. Noem er 8 en je hebt 't punt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet er zeven uit mijn hoofd. En da's niet genoeg.
Mja, dan moet er een short bij van 12 minuten.quote:
Allemaal volledige films toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oeh, ik heb er toch acht!
Regarde la Mer
Sous le Sable
8 Femmes
Les Gouttes etc. Voor deze keer
5x2
Le Tempe Qui Reste
Sitcom
Swimming Pool
Ja, ik was Swimming Pool vergeten.quote:
Weet alleen Four Rooms.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doe mij maar zeven films waar Madonna in speelt (en dan niet als haarzelf).
en volgens mij heb jij 'm goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef cwk het volgende:
volgens mij stelde jij de vorige keer die vraag ook ziggy
Misschien is Satan bij Spawn meer impliciet aanwezig en noemen ze het daarom niet. Maar ben ook niet zo'n fan van keywords-vragenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:53 schreef cwk het volgende:
Vreemd genoeg Spawn niet. Dit is ook de laatste keer dat ik zon stomme keyword vraag doe. IMDB is niet te vertrouwen wat dit betreft. Ik reken em dus niet goed.
Daar heeft ze een mini mini rol in. Wordt volgens mij niet eens genoemd in de aftiteling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze niet in Die Another Day.
Ik heb 't opgezocht, wist het zelf toch niet, en ze heeft een cameo in Die Another Day.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze niet in Die Another Day.
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef cwk het volgende:
volgens mij stelde jij de vorige keer die vraag ook ziggy
Dan ook vast wel The Exorcist en Excorsist: The Beginning o.i.d.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dogma
The Exorcism of Emily Rose?
Lol. Het zag er al raar uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
Ranja maakt 7 en 8 en Ziggy scoort t punt met meerdere Omen's.
Ziggy +1
Doff maakt er een potje van
Het is The Ninth Gate en End of Days
Wilde The Passion nog noemen, maar leek me zo'n flauw antwoord. En die laatste twee begrijp ik ook gene hol van.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
Ranja maakt 7 en 8 en Ziggy scoort t punt met meerdere Omen's.
Ziggy +1
Doff maakt er een potje van
Het is The Ninth Gate en End of Days
Ook nog, passion of the christ, last temptation of die joker, the craft, the crow
En vreemd genoeg ook Chocolat en The usual suspects
Nee, dat komt er niet meer van. Vanavond ook druk. Sorry, ga maar lekker door.quote:
Doff +1quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef Doff het volgende:
Dat is Bubble, herkende 'm bij 't eerste plaatje al.
(misschien heeftd at er mee te makend at ik er zelf ooit naar vroeg)
Keyzer Söze is de duivel in eigen persoon.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef Doff het volgende:
En die laatste twee begrijp ik ook gene hol van.
Moah, dan weet ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Keyzer Söze is de duivel in eigen persoon.
Zo wordt hij in de film ook duidelijk gepresenteerd als ik het mij goed herinner. De link is dus zéker niet onlogisch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Moah, dan weet ik er ook nog wel een paar.
Maar dan zouden Barton Fink en Oh Brother er ook echt bij moeten zitten, en dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo wordt hij in de film ook duidelijk gepresenteerd als ik het mij goed herinner. De link is dus zéker niet onlogisch.
Wie zegt dit in welke film?quote:The last time I got blown, candy bars cost a nickel.
quote:: So, you cold?
: Yeah. Freezing.
: Turn on the heat. It doesn't work, but it makes a very annoying noise - distracts from the cold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |