Allemaal volledige films toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oeh, ik heb er toch acht!
Regarde la Mer
Sous le Sable
8 Femmes
Les Gouttes etc. Voor deze keer
5x2
Le Tempe Qui Reste
Sitcom
Swimming Pool
Ja, ik was Swimming Pool vergeten.quote:
Weet alleen Four Rooms.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doe mij maar zeven films waar Madonna in speelt (en dan niet als haarzelf).
en volgens mij heb jij 'm goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef cwk het volgende:
volgens mij stelde jij de vorige keer die vraag ook ziggy
Misschien is Satan bij Spawn meer impliciet aanwezig en noemen ze het daarom niet. Maar ben ook niet zo'n fan van keywords-vragenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:53 schreef cwk het volgende:
Vreemd genoeg Spawn niet. Dit is ook de laatste keer dat ik zon stomme keyword vraag doe. IMDB is niet te vertrouwen wat dit betreft. Ik reken em dus niet goed.
Daar heeft ze een mini mini rol in. Wordt volgens mij niet eens genoemd in de aftiteling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze niet in Die Another Day.
Ik heb 't opgezocht, wist het zelf toch niet, en ze heeft een cameo in Die Another Day.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze niet in Die Another Day.
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef cwk het volgende:
volgens mij stelde jij de vorige keer die vraag ook ziggy
Dan ook vast wel The Exorcist en Excorsist: The Beginning o.i.d.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dogma
The Exorcism of Emily Rose?
Lol. Het zag er al raar uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
Ranja maakt 7 en 8 en Ziggy scoort t punt met meerdere Omen's.
Ziggy +1
Doff maakt er een potje van
Het is The Ninth Gate en End of Days
Wilde The Passion nog noemen, maar leek me zo'n flauw antwoord. En die laatste twee begrijp ik ook gene hol van.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
Ranja maakt 7 en 8 en Ziggy scoort t punt met meerdere Omen's.
Ziggy +1
Doff maakt er een potje van
Het is The Ninth Gate en End of Days
Ook nog, passion of the christ, last temptation of die joker, the craft, the crow
En vreemd genoeg ook Chocolat en The usual suspects
Nee, dat komt er niet meer van. Vanavond ook druk. Sorry, ga maar lekker door.quote:
Doff +1quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef Doff het volgende:
Dat is Bubble, herkende 'm bij 't eerste plaatje al.
(misschien heeftd at er mee te makend at ik er zelf ooit naar vroeg)
Keyzer Söze is de duivel in eigen persoon.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef Doff het volgende:
En die laatste twee begrijp ik ook gene hol van.
Moah, dan weet ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Keyzer Söze is de duivel in eigen persoon.
Zo wordt hij in de film ook duidelijk gepresenteerd als ik het mij goed herinner. De link is dus zéker niet onlogisch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Moah, dan weet ik er ook nog wel een paar.
Maar dan zouden Barton Fink en Oh Brother er ook echt bij moeten zitten, en dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo wordt hij in de film ook duidelijk gepresenteerd als ik het mij goed herinner. De link is dus zéker niet onlogisch.
Wie zegt dit in welke film?quote:The last time I got blown, candy bars cost a nickel.
quote:: So, you cold?
: Yeah. Freezing.
: Turn on the heat. It doesn't work, but it makes a very annoying noise - distracts from the cold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |