Dan bedenk je maar wat.quote:
Moet ik een mp3 er van mailen?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
Ik maar zoeken onderaan bij die reekstopics... Staat 'ie' gewoon bovenin![]()
Hoe dan ook:
1. Star Trek is wel gaaf!
2. De marianne wobstrafilmpjes doen het bij mij geen één van allen...En da's balen, want ik ben er nu half uit wie dat in godesnaam is, maar nou wil ik het ook helemaal weten.
Zekers! Al vaak met de verzamelbox in de handen gestaan, maar ik vinnum duur....quote:
Marianne Wobstra is btw het filmpje/stukje het is van Sara Kroosquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
@NanKing, ik probeer het later gewoon nog eens
Homo's houden van musical, lesbo's van ST:VOYquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Zekers! Al vaak met de verzamelbox in de handen gestaan, maar ik vinnum duur....
@NanKing, ik probeer het later gewoon nog eens
Listen to the straight guy!quote:
Dan heb je me echt voor de gek gehoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben een heel lief meisje hoor.guy
pssst profielen enzoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je me echt voor de gek gehouden.
Sorry. Mijn waarde en oprechte excuses![]()
![]()
Ja, ja. Ik schaam me al diep genoeg.quote:
Vooral erg in je NEE fasequote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nietus. Ik ben broos en fragiel, bovendien mentaal erg instabiel.labiel
Houdt op, vuige feeks!quote:
Je viel op mijn persoonlijkheid he, daarom dacht je dat ik een jongetje was. Je wilt me, geef maar toe.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je me echt voor de gek gehouden.
Sorry. Mijn waarde en oprechte excuses![]()
![]()
Ik verlang naar een vent als jij.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je viel op mijn persoonlijkheid he, daarom dacht je dat ik een jongetje was. Je wilt me, geef maar toe.
Vast.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn vast wel gay guy versies van mij. Ergens.
luxeprobleemquote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien dat m'n tieten een te groot probleem zouden zijn voor Erik.
Heb je borsthaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn anders erg leuk hoor.
borsthaarquote:
quote:
Die gekke homo's ookquote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij snapt het. Die homo snapt er niets van.![]()
![]()
En hoe groot is dat probleem dan precies?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien dat m'n tieten een te groot probleem zouden zijn voor Erik.
Niet als ie het wastquote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Die gekke homo's ook![]()
![]()
Nee, effe serieus, dat lijkt me nou echt heel erg goor...![]()
75/80 C-grootquote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe groot is dat probleem dan precies?
Waar gaat dit over? Ik dacht dat we het over borsthaar haddenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet als ie het wastJe kunt er leuk aan trekken.
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik dacht dat we het over borsthaar hadden![]()
?
Pff. Dan zijn mijn problemen veel groterquote:
Ik vind mijn problemen niet te groot en niet te klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff. Dan zijn mijn problemen veel groter
Groot genoeg om echte problemen te worden in ieder geval
Oh ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind mijn problemen niet te groot en niet te klein.!
Maar het ging om Erik natuurlijk.
75/80 C-groot.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja.
Erik, hoe groot is jouw probleem?
Arthur is liev.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijd om nog wat over Arthur te gaan lezen.
quote:
Precies genoeg, niet te veel en niet te weinigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoeveel borsthaar wil je hebben?
dat regel je toch met de nieuwe phillips Bodygroomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies genoeg, niet te veel en niet te weinig.
Dag Erikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, Stroek.
pheauteau?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Mijn haren zijn geknipt. Kort. Piekjes. Veel.
Ja want een verfrissende bui zit er vandaag niet in voor onsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Mijn haren zijn geknipt. Kort. Piekjes. Veel.
Later vandaag, ik ga eerst mijn eigen kleine cameraatje kopenquote:
Mijn moeder doet mij knippenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want een verfrissende bui zit er vandaag niet in voor ons
dus moet verkoeling van elders komen
Maar dan was je d'r al wel vroeg bij als je nu alweer terug bent van de kapper![]()
Ach, als je op andere dagen tot het middaguur uitslaapt is een keer vroeg opstaan ook niet erg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan blijft het nog vroeg voor een knipbeurt![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst sliep ik tot half twee, toen schaamde ik me wel een beetje.
Wat 'n commercieel sletje ben je ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat regel je toch met de nieuwe phillips Bodygroom
half twee wordt standaard tijd tijdens je studenten tijd (als je niks hoeft), hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst sliep ik tot half twee, toen schaamde ik me wel een beetje.
Hier dus niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
half twee wordt standaard tijd tijdens je studenten tijd (als je niks hoeft), hoor
Te lang in de zon gezeten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef NanKing het volgende:
Ik ben een grote vervellie aan het zijn.
sletje misschien wel commericeel nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n commercieel sletje ben je ook
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten?
Benader het eens positiefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja.
Voor het eerst in 5 jaar verbrand.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Benader het eens positief
Je krijgt er een jongere huid voor terug![]()
bedekken met komkommerschijfjes heeft een helende en verkoelende werkingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook verbrand, maar ik voel er niets meer van (behalve dan dat m'n huid heet is). Ben er al aan gewend blijkbaar
Leuk idee!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Ik wil feauteax zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Kort haar voelt toffer dan te lang haar.
Brrr eng ensowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto van jezelf?
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Brrr eng ensow.
ik heb ook geen recente foto's
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?
Doosquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik was even naar de keuken om te kijken of het eten wat ik per ongeluk niet in de koelkast had gedaan nog goed was. Wat dus niet het geval is.
Wat voor eten was het, dan kan ik even beoordelen of ik medelijde moet krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik had er al zo'n spijt van dat ik naar m'n ouders was gegaan.![]()
Aww, dan heb ik wel een klein beetje medelijde hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Risotto.
Maar met ontbindende paddestoelen is het geen succes neem ik aan.
De boel is intussen weer ontsmet.
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je het maar in de koelkast moeten zetten.
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.![]()
![]()
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.
Iets met uitzonderingen en regels. Niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?
Mij maakt het ook geen fuck uit of ik eet of nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.
*heeft een bloedhekel aan boodschappen doen
Heldin, whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ik woon 3 jaar op mezelf en kan pas recentelijk zonder al te veel stress boodschappen doen.
Voor het inpakken is een crime![]()
.
Ik lach mezelf ook uit hoor
Dat is best hip en nog eens erg goedkoopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga me gewoon verkleden als een bejaarde en dan neem ik een abonnement op tafeltje-dekje
ofzoiets
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is best hip en nog eens erg goedkoop.
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijken![]()
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....
Boomhutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Pfff. Het wordt tijd voor een lift in deze takkeflat. *zweet*
Of natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
maar die verpleger blijft dan toch de baas over warm en koudquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of natuurlijk niet.
Als we van de statistieken van Erik uit mogen gaan, is er een vrij grote kans dat ze elkaar lekker warm houden.
Dat kan ook nog een spannend plaagspel opleveren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die verpleger blijft dan toch de baas over warm en koud![]()
![]()
Dat is leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom net een oude bekende tegen op Date-OnlineIk hoop dat ik nooit herkend word door iemand
.
Hij kan ook zo wel genieten van mijn trillende handen door korsakov van ouderdomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
nou ik was niet zozeer aan het zoeken. Meer een beetje aan het scrollen wat voor mensen daar zoal komen (al heb ik geen hoge pet op van Date Onlinequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is leuk, oude bekenden terug zoeken op datingsites/profielen sites
.
Op Date-Online?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef NanKing het volgende:
Wat staan er een hoop ontplofte mollen op die site zeg![]()
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef NanKing het volgende:
Is dat Lama Lama Duck?
Ik vind het altijd wel grappig om te zien of er mensen die bijv. vroeger bij mij in de klas gezeten hebben zijn opgedroogdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik was niet zozeer aan het zoeken. Meer een beetje aan het scrollen wat voor mensen daar zoal komen (al heb ik geen hoge pet op van Date Online). Maar grappig/schokkend blijft het wel
Omfg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, en de rest:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
Hi-fucking-larisch!.
dat soort dingen heb ik nou nóóit gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
Vroeger ging ik weleens op ziejoetoe zoeken op woonplaats/wijk, echt hilarisch om te zien.
Ik zat hier hardop te lachen.quote:
Ik ben zo nog in contact gekomen met een meisje wat pot is en ik op de basisschool altijd slaande ruzie mee hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat soort dingen heb ik nou nóóit gedaan![]()
Charmante benamingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ontplofte mol is synoniem voor doos/bever/gleuf etc![]()
.
Eens een stom wijf, altijd een stom wijf?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben zo nog in contact gekomen met een meisje wat pot is en ik op de basisschool altijd slaande ruzie mee had.
Oh ja ik vind haar nog steeds stom.
Zeker niet altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eens een stom wijf, altijd een stom wijf?
Ik zie nu m'n voormalig overbuurvrouw voor me.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeker niet altijd. Maar in dit geval is het gewoon een Tokkiaanse Hork pur sang.
idd, mijn leven staat al een kwartier lang stilquote:
Achteraan aansluiten in de rijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Lekker ding, ErikMooie ogen
En je mond...
Mag ik je een kusje geven?
Fok! is sowieso eng. Maar toch, [AH-stijl] lekker blijven posten hè. [AH-stijl].quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
Inmiddes al een half uur stil.
We zijn hier fokkers onder elkaar dus het kan best gezegd worden zonder dat het al té eng wordt.
toch?![]()
En dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:44 schreef NanKing het volgende:
Wat kort, maar wel leuk. Staat je goed
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo'n verrekte pijn in mijn schouder dat het niet eens leuk meer is. Auw
Dank je wel. Ik moet mijn haren wassen maar ik krijg mijn arm niet boven mijn hoofd. En boodschappen doen gaat ook nietquote:
Samen douchenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik moet mijn haren wassen maar ik krijg mijn arm niet boven mijn hoofd. En boodschappen doen gaat ook niet
Gelukkig komt Brad zo thuis, die moet me maar helpen.
Heel veel plezier, hij is echt geweldig!quote:
Ik zie een rood kruisquote:
veel succes dan, want die gaat pas donderdag in premièrequote:
Bah, ik had me vergist in de datum. En nu ga ik pas volgende weekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel succes dan, want die gaat pas donderdag in première
maar jij woont natuurlijk weer ergens waar de film vanavond al in première gaat.
Nu wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:10 schreef NanKing het volgende:
Erik, heb je nog zin in een rel?
WAAT? Waar?quote:
Ja zeg, het zijn niet allemáál nichten op fokquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een non-rel.. Ik hoopte op schelden, flamen, trollen, achterbaksen,
.
Was het maar zo'n feest. Al kan ik mijn frustratie soms heerlijk kwijt als er weer zo'n domme hetero iets tegen homo's heeft, of nog erger, iets tegen homo's heeft maar zegt dat het niet zo isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja zeg, het zijn niet allemáál nichten op fok.
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, of nog erger, iets tegen homo's heeft maar zegt dat het niet zo is.
Ze heeft normaal toch een rood tagje, omdat ze A isquote:
oh okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze heeft normaal toch een rood tagje, omdat ze A is. Ze heeft zichzelf gebanned.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkers"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, als ze maar van me afblijven"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ze zoenen,"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar het ís niet natuurlijk"
"potten daarintegen"
"Ik heb niets tegen potten hoor, maar van die feminstische tuinbroekwijven,"
"Ik heb niets tegen potten hoor, als ze maar geen kort haar hebben"
Zoiets?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkers"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ze zoenen,"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar het ís niet natuurlijk"
"potten daarintegen"
"Ik heb niets tegen potten hoor, maar van die feminstische tuinbroekwijven,"
"Ik heb niets tegen potten hoor, als ze maar geen kort haar hebben"
Zoiets?
dat zei mijn biologieleraar in de 3equote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
Walgelijke lui iddquote:
Dat wordt vrij vaak gezegd door mensen die ik nog niet aan zou willen raken al kreeg ik er geld bijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou heb ik dat wel eens tegen een meisje op m'n middelbare school gezegd. Maar pas toen ze ook daadwerkelijk niet van me af te slaan was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:27 schreef NanKing het volgende:
Als mensen dat tegen mij zeiden "als je maar van me afblijft", vroeg ik altijd of ze zichzelf zo lekker vinden en hoe ze het in gedachten hadden.
"Wacht maar tot je een keer met mij hebt geneuktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook altijd wel triest dat heteromannen denken dat tommy's/potten/lesbanana's toch interesse hebben in mannen. Maar blijkbaar missen ze een stel hersenen.
"je moet gewoon een keer goed ge****t worden"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook altijd wel triest dat heteromannen denken dat tommy's/potten/lesbanana's toch interesse hebben in mannen. Maar blijkbaar missen ze een stel hersenen.
Bij mij op de middelbare school had ik een stel groupiesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou heb ik dat wel eens tegen een meisje op m'n middelbare school gezegd. Maar pas toen ze ook daadwerkelijk niet van me af te slaan was.Nou vond ik haar sowieso al niet aardig, maar goed.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school had ik een stel groupies. Ik had aan een select gezelschap verteld dat ik pot ben en ineens in de aula kreeg ik van een of ander wijf een liefdesverklaring.
Paar uur later komt de anders (nadat de tamtam rond was gegaan wat de een tegen mij had gezegd) dat ze mij ook wel erg leuk vond..
Ik was de enige lesbo die ze ooit hadden gezien volgens mij.
De hell die middelbare school heetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik in mijn oude klas out zou zijn. Allemaal van die haantjes, die meisjes verslijten alsof het kauwgom is. De een was nog "stoerder" dan de ander.
Maar in mijn huidige klas is het allemaal neit zo erg, neit dat de hele klas het weet, maar slechts enkelen.
Ja, want jongeren zijn nog achterbakser dan ouderen, denk ik soms. Met de snelheid waarmee de roddels door de school rondgaan is het soms onmogelijk om nog een normaal gesprek te kunnen houden.quote:
Jongeren zijn ook veel ergerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want jongeren zijn nog achterbakser dan ouderen, denk ik soms. Met de snelheid waarmee de roddels door de school rondgaan is het soms onmogelijk om nog een normaal gesprek te kunnen houden.
Er was dus ook zo'n meisje zwanger geraakt, en ik denk dat binnen een dag de hele school compleet op de hoogte was.
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in premièrequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was dus ook zo'n meisje zwanger geraakt,
Lekker dingquote:
Aww!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in première.
Dus ik ga volgende week.
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aww!
Ga je toch gewoon POtC 1 kijken? Is sowieso wel slim, er komen een paar dingen in terug.
En blijven zitten na de aftiteling!
Vandaar dat mama je haar knipt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vandaar dat mama je haar knipt?
waar heb je zoveel centjes aan uitgegeven?
F*cking hellquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.
Nu ja, je weet maar nooit waar lesbo's op vallen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Het was maar een garpje he.![]()
Dat jullie het even weten.![]()
![]()
Ik bedoel op DVD. Of DivXquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik soms al, deze maand ding ik meeop de overwinning van de FOT-wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aaahaaa. Dan valt het aantal centjes nog wel mee.
Ga je dan in FOT posten?
Ah, ja, ok. Maar die heb ik thuis niet, de DVD, en downloaden doe ik niet.quote:
Ik dacht dat uitgeven wel ongeveer het enige was dat je met geld kon doen... dus wat dat betreft heeft ie het wel onder de knie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo leer je nooit met geld omgaan!
Je kan ook sparen. En dat heb ik daarvoor gedaan, dus wat dat betreft heb ik het inderdaad wel onder de kniequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat uitgeven wel ongeveer het enige was dat je met geld kon doen... dus wat dat betreft heeft ie het wel onder de knie.
Leuk, ik zal straks eens even rond gaan neuzen dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik soms al, deze maand ding ik meeop de overwinning van de FOT-wedstrijd.. Eerste inzending. Maar dat was nog met een andere camera.
Oh, ja ik heb ook juweeltjes gezien van vele honderden euro's, maar die komen misschien in een later tijdperk van mijn leven. Deze is goed genoeg om mezelf mee te vermaken in het dagelijks leven en op de reisjes in de toekomst.quote:
Ik dacht dat een body wel goedkoper zou zijn, maar dat viel vies tegenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb ook juweeltjes gezien van vele honderden euro's, maar die komen misschien in een later tijdperk van mijn leven. Deze is goed genoeg om mezelf mee te vermaken in het dagelijks leven en op de reisjes in de toekomst.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in première.
Ja, donderdag, maar ik ga er volgende week heen.quote:
maar jij zei dat ie volgende week pas in première gaat en dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, donderdag, maar ik ga er volgende week heen.
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij zei dat ie volgende week pas in première gaat en dat klopt dus niet
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.
Sommige mensen vinden van niet...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de 1939 versie van The Wizard of Oz kijken
Nee, da's heel erg foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Geweldig
.
Da's wel heel homo, eigenlijk
Ik ben foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, da's heel erg fout
maar wel een heel lief mensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan kan ik nu tevreden sterven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een heel lief mens![]()
zo daar kan je het dan weer mee doen![]()
De meezingbioscoop uitvoering van de Sound of Music in het theater kijken da's pas foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, da's heel erg fout
Doe dan 'The Rocky horror picture sow'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De meezingbioscoop uitvoering van de Sound of Music in het theater kijken da's pas fout![]()
maar wel errug leuk![]()
wacht daar nog eens even meequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe dan 'The Rocky horror picture sow'.
Nee volgende keer gewoon naar Ja Zuster Nee Zusterquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe dan 'The Rocky horror picture sow'.
Alleen heb ik 'm nog nooit in een meezing bios gezien, zoals het eigenlijk hoortquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kent je klassiekers
Dan ken je vast 'The Rocky horror picture show' nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een meezingbioscop al erg fout klinken.
INderdaad, dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan ken je vast 'The Rocky horror picture show' niet.
Dat is heul stoer.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen heb ik 'm nog nooit in een meezing bios gezien, zoals het eigenlijk hoort.
Ja die doen ze niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan ken je vast 'The Rocky horror picture show' niet.
Dat is heul stoer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ook niet
[afbeelding]
Nee, echt heel erg stout.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die doen ze niet meer
je kan kiezen uit Grease, Maria von Trapp of Ja Zuster Nee Zuster![]()
Ja maar dat staat nog op de to do listquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, echt heel erg stout.
In de VS (mn in NY) nog volop.
Nu zeg ik de hele tijd als iets misgaat verontwaardigd "oh, Rocky"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef NanKing het volgende:
[..]. Nu heb ik gelijk zin om 'm te kijken, maar ik heb de film niet zelf
.
Bedankt! Nu ga ik 't vast ook heel vaak zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu zeg ik de hele tijd als iets misgaat verontwaardigd "oh, Rocky"
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bedankt! Nu ga ik 't vast ook heel vaak zeggen.
Het klinkt ook zo lekker he 'oh, Rocky'.
Budget nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij in 2006 nog ruimte in agenda en budget ?
Daaro? Ik dacht dat dat enkel voorkwam in staten rond de Golf van Mexico?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |