Dan bedenk je maar wat.quote:
Moet ik een mp3 er van mailen?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
Ik maar zoeken onderaan bij die reekstopics... Staat 'ie' gewoon bovenin![]()
Hoe dan ook:
1. Star Trek is wel gaaf!
2. De marianne wobstrafilmpjes doen het bij mij geen één van allen...En da's balen, want ik ben er nu half uit wie dat in godesnaam is, maar nou wil ik het ook helemaal weten.
Zekers! Al vaak met de verzamelbox in de handen gestaan, maar ik vinnum duur....quote:
Marianne Wobstra is btw het filmpje/stukje het is van Sara Kroosquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
@NanKing, ik probeer het later gewoon nog eens
Homo's houden van musical, lesbo's van ST:VOYquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Zekers! Al vaak met de verzamelbox in de handen gestaan, maar ik vinnum duur....
@NanKing, ik probeer het later gewoon nog eens
Listen to the straight guy!quote:
Dan heb je me echt voor de gek gehoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben een heel lief meisje hoor.guy
pssst profielen enzoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je me echt voor de gek gehouden.
Sorry. Mijn waarde en oprechte excuses![]()
![]()
Ja, ja. Ik schaam me al diep genoeg.quote:
Vooral erg in je NEE fasequote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nietus. Ik ben broos en fragiel, bovendien mentaal erg instabiel.labiel
Houdt op, vuige feeks!quote:
Je viel op mijn persoonlijkheid he, daarom dacht je dat ik een jongetje was. Je wilt me, geef maar toe.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je me echt voor de gek gehouden.
Sorry. Mijn waarde en oprechte excuses![]()
![]()
Ik verlang naar een vent als jij.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je viel op mijn persoonlijkheid he, daarom dacht je dat ik een jongetje was. Je wilt me, geef maar toe.
Vast.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn vast wel gay guy versies van mij. Ergens.
luxeprobleemquote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien dat m'n tieten een te groot probleem zouden zijn voor Erik.
Heb je borsthaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn anders erg leuk hoor.
borsthaarquote:
quote:
Die gekke homo's ookquote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij snapt het. Die homo snapt er niets van.![]()
![]()
En hoe groot is dat probleem dan precies?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien dat m'n tieten een te groot probleem zouden zijn voor Erik.
Niet als ie het wastquote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Die gekke homo's ook![]()
![]()
Nee, effe serieus, dat lijkt me nou echt heel erg goor...![]()
75/80 C-grootquote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe groot is dat probleem dan precies?
Waar gaat dit over? Ik dacht dat we het over borsthaar haddenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet als ie het wastJe kunt er leuk aan trekken.
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik dacht dat we het over borsthaar hadden![]()
?
Pff. Dan zijn mijn problemen veel groterquote:
Ik vind mijn problemen niet te groot en niet te klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff. Dan zijn mijn problemen veel groter
Groot genoeg om echte problemen te worden in ieder geval
Oh ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind mijn problemen niet te groot en niet te klein.!
Maar het ging om Erik natuurlijk.
75/80 C-groot.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja.
Erik, hoe groot is jouw probleem?
Arthur is liev.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijd om nog wat over Arthur te gaan lezen.
quote:
Precies genoeg, niet te veel en niet te weinigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoeveel borsthaar wil je hebben?
dat regel je toch met de nieuwe phillips Bodygroomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies genoeg, niet te veel en niet te weinig.
Dag Erikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, Stroek.
pheauteau?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Mijn haren zijn geknipt. Kort. Piekjes. Veel.
Ja want een verfrissende bui zit er vandaag niet in voor onsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Mijn haren zijn geknipt. Kort. Piekjes. Veel.
Later vandaag, ik ga eerst mijn eigen kleine cameraatje kopenquote:
Mijn moeder doet mij knippenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want een verfrissende bui zit er vandaag niet in voor ons
dus moet verkoeling van elders komen
Maar dan was je d'r al wel vroeg bij als je nu alweer terug bent van de kapper![]()
Ach, als je op andere dagen tot het middaguur uitslaapt is een keer vroeg opstaan ook niet erg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan blijft het nog vroeg voor een knipbeurt![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst sliep ik tot half twee, toen schaamde ik me wel een beetje.
Wat 'n commercieel sletje ben je ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat regel je toch met de nieuwe phillips Bodygroom
half twee wordt standaard tijd tijdens je studenten tijd (als je niks hoeft), hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst sliep ik tot half twee, toen schaamde ik me wel een beetje.
Hier dus niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
half twee wordt standaard tijd tijdens je studenten tijd (als je niks hoeft), hoor
Te lang in de zon gezeten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef NanKing het volgende:
Ik ben een grote vervellie aan het zijn.
sletje misschien wel commericeel nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n commercieel sletje ben je ook
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten?
Benader het eens positiefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja.
Voor het eerst in 5 jaar verbrand.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Benader het eens positief
Je krijgt er een jongere huid voor terug![]()
bedekken met komkommerschijfjes heeft een helende en verkoelende werkingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook verbrand, maar ik voel er niets meer van (behalve dan dat m'n huid heet is). Ben er al aan gewend blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |