Leuk idee!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Ik wil feauteax zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Kort haar voelt toffer dan te lang haar.
Brrr eng ensowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto van jezelf?
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Brrr eng ensow.
ik heb ook geen recente foto's
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?
Doosquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik was even naar de keuken om te kijken of het eten wat ik per ongeluk niet in de koelkast had gedaan nog goed was. Wat dus niet het geval is.
Wat voor eten was het, dan kan ik even beoordelen of ik medelijde moet krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik had er al zo'n spijt van dat ik naar m'n ouders was gegaan.![]()
Aww, dan heb ik wel een klein beetje medelijde hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Risotto.
Maar met ontbindende paddestoelen is het geen succes neem ik aan.
De boel is intussen weer ontsmet.
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je het maar in de koelkast moeten zetten.
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.![]()
![]()
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.
Iets met uitzonderingen en regels. Niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?
Mij maakt het ook geen fuck uit of ik eet of nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.
*heeft een bloedhekel aan boodschappen doen
Heldin, whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ik woon 3 jaar op mezelf en kan pas recentelijk zonder al te veel stress boodschappen doen.
Voor het inpakken is een crime![]()
.
Ik lach mezelf ook uit hoor
Dat is best hip en nog eens erg goedkoopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga me gewoon verkleden als een bejaarde en dan neem ik een abonnement op tafeltje-dekje
ofzoiets
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is best hip en nog eens erg goedkoop.
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijken![]()
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....
Boomhutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Pfff. Het wordt tijd voor een lift in deze takkeflat. *zweet*
Of natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
maar die verpleger blijft dan toch de baas over warm en koudquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of natuurlijk niet.
Als we van de statistieken van Erik uit mogen gaan, is er een vrij grote kans dat ze elkaar lekker warm houden.
Dat kan ook nog een spannend plaagspel opleveren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die verpleger blijft dan toch de baas over warm en koud![]()
![]()
Dat is leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom net een oude bekende tegen op Date-OnlineIk hoop dat ik nooit herkend word door iemand
.
Hij kan ook zo wel genieten van mijn trillende handen door korsakov van ouderdomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
nou ik was niet zozeer aan het zoeken. Meer een beetje aan het scrollen wat voor mensen daar zoal komen (al heb ik geen hoge pet op van Date Onlinequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is leuk, oude bekenden terug zoeken op datingsites/profielen sites
.
Op Date-Online?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef NanKing het volgende:
Wat staan er een hoop ontplofte mollen op die site zeg![]()
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef NanKing het volgende:
Is dat Lama Lama Duck?
Ik vind het altijd wel grappig om te zien of er mensen die bijv. vroeger bij mij in de klas gezeten hebben zijn opgedroogdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik was niet zozeer aan het zoeken. Meer een beetje aan het scrollen wat voor mensen daar zoal komen (al heb ik geen hoge pet op van Date Online). Maar grappig/schokkend blijft het wel
Omfg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, en de rest:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
Hi-fucking-larisch!.
dat soort dingen heb ik nou nóóit gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
Vroeger ging ik weleens op ziejoetoe zoeken op woonplaats/wijk, echt hilarisch om te zien.
Ik zat hier hardop te lachen.quote:
Ik ben zo nog in contact gekomen met een meisje wat pot is en ik op de basisschool altijd slaande ruzie mee hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat soort dingen heb ik nou nóóit gedaan![]()
Charmante benamingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ontplofte mol is synoniem voor doos/bever/gleuf etc![]()
.
Eens een stom wijf, altijd een stom wijf?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben zo nog in contact gekomen met een meisje wat pot is en ik op de basisschool altijd slaande ruzie mee had.
Oh ja ik vind haar nog steeds stom.
Zeker niet altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eens een stom wijf, altijd een stom wijf?
Ik zie nu m'n voormalig overbuurvrouw voor me.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeker niet altijd. Maar in dit geval is het gewoon een Tokkiaanse Hork pur sang.
idd, mijn leven staat al een kwartier lang stilquote:
Achteraan aansluiten in de rijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Lekker ding, ErikMooie ogen
En je mond...
Mag ik je een kusje geven?
Fok! is sowieso eng. Maar toch, [AH-stijl] lekker blijven posten hè. [AH-stijl].quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
Inmiddes al een half uur stil.
We zijn hier fokkers onder elkaar dus het kan best gezegd worden zonder dat het al té eng wordt.
toch?![]()
En dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:44 schreef NanKing het volgende:
Wat kort, maar wel leuk. Staat je goed
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo'n verrekte pijn in mijn schouder dat het niet eens leuk meer is. Auw
Dank je wel. Ik moet mijn haren wassen maar ik krijg mijn arm niet boven mijn hoofd. En boodschappen doen gaat ook nietquote:
Samen douchenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik moet mijn haren wassen maar ik krijg mijn arm niet boven mijn hoofd. En boodschappen doen gaat ook niet
Gelukkig komt Brad zo thuis, die moet me maar helpen.
Heel veel plezier, hij is echt geweldig!quote:
Ik zie een rood kruisquote:
veel succes dan, want die gaat pas donderdag in premièrequote:
Bah, ik had me vergist in de datum. En nu ga ik pas volgende weekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel succes dan, want die gaat pas donderdag in première
maar jij woont natuurlijk weer ergens waar de film vanavond al in première gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |