Leuk idee!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Ik wil feauteax zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Kort haar voelt toffer dan te lang haar.
Brrr eng ensowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto van jezelf?
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Brrr eng ensow.
ik heb ook geen recente foto's
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?
Doosquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik was even naar de keuken om te kijken of het eten wat ik per ongeluk niet in de koelkast had gedaan nog goed was. Wat dus niet het geval is.
Wat voor eten was het, dan kan ik even beoordelen of ik medelijde moet krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik had er al zo'n spijt van dat ik naar m'n ouders was gegaan.![]()
Aww, dan heb ik wel een klein beetje medelijde hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Risotto.
Maar met ontbindende paddestoelen is het geen succes neem ik aan.
De boel is intussen weer ontsmet.
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je het maar in de koelkast moeten zetten.
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.![]()
![]()
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.
Iets met uitzonderingen en regels. Niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?
Mij maakt het ook geen fuck uit of ik eet of nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.
*heeft een bloedhekel aan boodschappen doen
Heldin, whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ik woon 3 jaar op mezelf en kan pas recentelijk zonder al te veel stress boodschappen doen.
Voor het inpakken is een crime![]()
.
Ik lach mezelf ook uit hoor
Dat is best hip en nog eens erg goedkoopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga me gewoon verkleden als een bejaarde en dan neem ik een abonnement op tafeltje-dekje
ofzoiets
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is best hip en nog eens erg goedkoop.
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijken![]()
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....
Boomhutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Pfff. Het wordt tijd voor een lift in deze takkeflat. *zweet*
Of natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |