Bah, ik had me vergist in de datum. En nu ga ik pas volgende weekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel succes dan, want die gaat pas donderdag in premičre
maar jij woont natuurlijk weer ergens waar de film vanavond al in premičre gaat.
Nu wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:10 schreef NanKing het volgende:
Erik, heb je nog zin in een rel?
WAAT? Waar?quote:
Ja zeg, het zijn niet allemáál nichten op fokquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een non-rel.. Ik hoopte op schelden, flamen, trollen, achterbaksen,
.
Was het maar zo'n feest. Al kan ik mijn frustratie soms heerlijk kwijt als er weer zo'n domme hetero iets tegen homo's heeft, of nog erger, iets tegen homo's heeft maar zegt dat het niet zo isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja zeg, het zijn niet allemáál nichten op fok.
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, of nog erger, iets tegen homo's heeft maar zegt dat het niet zo is.
Ze heeft normaal toch een rood tagje, omdat ze A isquote:
oh okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze heeft normaal toch een rood tagje, omdat ze A is. Ze heeft zichzelf gebanned.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkers"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, als ze maar van me afblijven"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ze zoenen,"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar het ís niet natuurlijk"
"potten daarintegen"
"Ik heb niets tegen potten hoor, maar van die feminstische tuinbroekwijven,"
"Ik heb niets tegen potten hoor, als ze maar geen kort haar hebben"
Zoiets?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar die verwijfde flikkers"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ze zoenen,"
"Ik heb niets tegen homo's hoor, maar het ís niet natuurlijk"
"potten daarintegen"
"Ik heb niets tegen potten hoor, maar van die feminstische tuinbroekwijven,"
"Ik heb niets tegen potten hoor, als ze maar geen kort haar hebben"
Zoiets?
dat zei mijn biologieleraar in de 3equote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
Walgelijke lui iddquote:
Dat wordt vrij vaak gezegd door mensen die ik nog niet aan zou willen raken al kreeg ik er geld bijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou heb ik dat wel eens tegen een meisje op m'n middelbare school gezegd. Maar pas toen ze ook daadwerkelijk niet van me af te slaan was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:27 schreef NanKing het volgende:
Als mensen dat tegen mij zeiden "als je maar van me afblijft", vroeg ik altijd of ze zichzelf zo lekker vinden en hoe ze het in gedachten hadden.
"Wacht maar tot je een keer met mij hebt geneuktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook altijd wel triest dat heteromannen denken dat tommy's/potten/lesbanana's toch interesse hebben in mannen. Maar blijkbaar missen ze een stel hersenen.
"je moet gewoon een keer goed ge****t worden"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook altijd wel triest dat heteromannen denken dat tommy's/potten/lesbanana's toch interesse hebben in mannen. Maar blijkbaar missen ze een stel hersenen.
Bij mij op de middelbare school had ik een stel groupiesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou heb ik dat wel eens tegen een meisje op m'n middelbare school gezegd. Maar pas toen ze ook daadwerkelijk niet van me af te slaan was.Nou vond ik haar sowieso al niet aardig, maar goed.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school had ik een stel groupies. Ik had aan een select gezelschap verteld dat ik pot ben en ineens in de aula kreeg ik van een of ander wijf een liefdesverklaring.
Paar uur later komt de anders (nadat de tamtam rond was gegaan wat de een tegen mij had gezegd) dat ze mij ook wel erg leuk vond..
Ik was de enige lesbo die ze ooit hadden gezien volgens mij.
De hell die middelbare school heetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik in mijn oude klas out zou zijn. Allemaal van die haantjes, die meisjes verslijten alsof het kauwgom is. De een was nog "stoerder" dan de ander.
Maar in mijn huidige klas is het allemaal neit zo erg, neit dat de hele klas het weet, maar slechts enkelen.
Ja, want jongeren zijn nog achterbakser dan ouderen, denk ik soms. Met de snelheid waarmee de roddels door de school rondgaan is het soms onmogelijk om nog een normaal gesprek te kunnen houden.quote:
Jongeren zijn ook veel ergerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want jongeren zijn nog achterbakser dan ouderen, denk ik soms. Met de snelheid waarmee de roddels door de school rondgaan is het soms onmogelijk om nog een normaal gesprek te kunnen houden.
Er was dus ook zo'n meisje zwanger geraakt, en ik denk dat binnen een dag de hele school compleet op de hoogte was.
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in premičrequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was dus ook zo'n meisje zwanger geraakt,
Lekker dingquote:
Aww!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in premičre.
Dus ik ga volgende week.
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aww!
Ga je toch gewoon POtC 1 kijken? Is sowieso wel slim, er komen een paar dingen in terug.
En blijven zitten na de aftiteling!
Vandaar dat mama je haar knipt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vandaar dat mama je haar knipt?
waar heb je zoveel centjes aan uitgegeven?
F*cking hellquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes voor veel bioscoopbezoeken, heb vandaag ookal ¤150,- uitgegeven.
Nu ja, je weet maar nooit waar lesbo's op vallen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Het was maar een garpje he.![]()
Dat jullie het even weten.![]()
![]()
Ik bedoel op DVD. Of DivXquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik soms al, deze maand ding ik meeop de overwinning van de FOT-wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aaahaaa. Dan valt het aantal centjes nog wel mee.
Ga je dan in FOT posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |