Al vaak genoeg geprobeerd, maar het wil er bij sommigen niet in dat je in een vrij land als Nederland graag zelf beslist wie je wilt neuken en trouwen. Sommigen vinden Rita Verdonk de juiste persoon omdat voor hen te bepalenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:46 schreef Paul_NL het volgende:
Jij kan het als ervarings-deskundige vast beter
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:53 schreef -nubarstdebom- het volgende:
I cross ocean,
Poor and broke,
Take bus,
See employment folk.
Nice man
Treat me good in there,
Say I need
Go see Welfare.
Welfare say,
"You come no more,
We send cash
Right to your door."
Welfare cheques,
They make you wealthy,
Medicare
It keep you healthy!
By and by,
Got plenty money,
Thanks to you,
TAXPAYER dummy.
Write to friends
In motherland,
Tell them
'come, fast as you can'
They come with headscarfs
And Ford trucks,
I buy big house
With welfare bucks.
They come here,
We live together,
More welfare cheques,
It gets better!
Fourteen families,
They moving in,
But neighbour's patience
Wearing thin.
Finally, white guy
Moves away,
. .
I buy his house,
And then I say,
"Find more aliens
For house to rent."
In my yard
I put a tent.
Send for family
They just trash,
...
But they, too,
Draw welfare cash!
Everything is
Very good,
Soon we own
Whole neighbourhood.
We have hobby
It called breeding,
Welfare pay
For baby feeding.
Kids need dentist?
Wife need pills?
We get free!
We got no bills!
TAXPAYER crazy!
He pay all year,
To keep welfare
Running here.
We think Holland
Darn good place!
Too darn good
For white man race.
If they no like us,
They can go,
Got lots of room
In Marocco.
Zover zit degene die het oorspronkelijke gedichtje plaatste er niet naas anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Kijk, dit soort onzin geeft dus een compleet verkeerd beeld van de werkelijkheid![]()
Of zich de pleuris werkt om zich dat binnetrekkende zooitje te onderhouden, het is maar hoe je ertegenaan kijkt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, heb ik me toch in je vergist. Dacht ik toch werkelijk dat je geloofde in wat je zelf zei.
Maar goed, om je rechts-extremistische natte droom om zeep te helpen, ik ben gelukkig getrouwd met een buitenlandse en die woont gewoon hier. Alleen jammer dat die zich de pleuris werkt om jouw bijstandsuitkering te financieren![]()
En nou genoeg getrold, terug on topic.![]()
Of ze kunnen jou Nederlandse taalles geven, is zo te zien hard nodigquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef ratava het volgende:
[..]
Of zich de pleuris werkt om zich dat binnetrekkende zooitje te onderhouden, het is maar hoe je ertegenaan kijkt.
Als je niets bij te dragen gaat hebben kom je er niet in
draag je niet bij tewerkstelling
(Oh en echte assielzoekers dus alleen een tijdelijke verblijfsvergunning want die gaanm over x-tijd hard genoeg in eigen land nodig zijn om de boel weer op te bouwen)
Maar in de tussentijd gaan ze maar kouwgomkrabben plees schrobben in ruil voor een "uitkering"
Dan krijgt de belastinbetaler er nog iets voor terug
Ik ben van mening dat in een vrij land je zelf mag bepalen met wie je trouwt en samen wilt leven, zolang je de kosten daarvoor zelf draagt. Als een Nederlander een buitenlander wilt onderhouden, moet ie dat zelf weten, het is zijn geld en moeten wij niet dwars gaan liggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef ratava het volgende:
[..]
Of zich de pleuris werkt om zich dat binnetrekkende zooitje te onderhouden, het is maar hoe je ertegenaan kijkt.
Als je niets bij te dragen gaat hebben kom je er niet in
draag je niet bij tewerkstelling
(Oh en echte assielzoekers dus alleen een tijdelijke verblijfsvergunning want die gaanm over x-tijd hard genoeg in eigen land nodig zijn om de boel weer op te bouwen)
Maar in de tussentijd gaan ze maar kouwgomkrabben plees schrobben in ruil voor een "uitkering"
Dan krijgt de belastinbetaler er nog iets voor terug
Och, als iemand niet in Nederland woont is dat misschien minder nodig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of ze kunnen jou Nederlandse taalles geven, is zo te zien hard nodig![]()
Eh...ratava woont niet in NL?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef sigme het volgende:
Och, als iemand niet in Nederland woont is dat misschien minder nodig..
Mijn gok is dat 'ie in Ierland woont.quote:
Ow, een kloon? Wat zeurt hij dan over Nederland' beleid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
Mijn gok is dat 'ie in Ierland woont.
En op dit moment vraagt of iemand een Nederlandse spelling checker voor Off2k3 of Openoffice heeft liggen...... (bron)
Da's helemaal niet belachelijk. Een asielzoeker heeft geen wettelijke verblijfsstatus in Nederland en kan dus ook geen SOFI nummer krijgen of 'wit' werken. Het zou van een enorme stupiditeit getuigen om asielzoekers toe te staan om te werken, dan krijg je een instroom van economische asylanten die hier zo lang ze kunnen werken om daarna met het verdiende geld terug te keren. Lijkt mij niet de bedoeling van het asielbeleid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef ratava het volgende:
Idd het is belachelijk dat Asielzoekers niet MOGEN werken
We "leren" ze het uitkeringtrekken meteen aan, pavlov effect zal maar zeggen.
En Sigme ... ik zit in Winterswijk....weet je waar dat ligt? Of ben je niet voorbij groep 4 basisonderwijs gekomen
Men wijst nu toch al 50% van de aanvragen binnen 48 uur af? (Dat heb ik Verdonk ooit eens horen claimen), dus dan mag dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's helemaal niet belachelijk. Een asielzoeker heeft geen wettelijke verblijfsstatus in Nederland en kan dus ook geen SOFI nummer krijgen of 'wit' werken. Het zou van een enorme stupiditeit getuigen om asielzoekers toe te staan om te werken, dan krijg je een instroom van economische asylanten die hier zo lang ze kunnen werken om daarna met het verdiende geld terug te keren. Lijkt mij niet de bedoeling van het asielbeleid.
Mee eens, maar die procedures duren vaak lang bij de echte twijfelgevallen of degenen die gewoon recht op verblijf hebben, maar op vormfoutjes (een ontbrekend papiertje e.d.) gepakt worden. Moet idd sneller worden afgehandeld.quote:Als ze toegelaten worden dan mogen ze gewoon werken, als ze niet toegelaten worden moeten ze het land uit, het enige probleem ligt hem in het feit dat de IND en de beroepsprocedures nav IND beslissingen zo achterlijk lang duren.
Eens, maar wat doe je als de IND er langer over doet?quote:3 maanden zou het maximum moeten zijn om te bepalen of iemand wel of niet in Nederland mag blijven, niet langer.
Waar te beginnenquote:
De minister verantwoordelijk stellen...oh wacht...Kabinetten Balkenende doen daar niet aan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:38 schreef Vhiper het volgende:
Eens, maar wat doe je als de IND er langer over doet?
Een immigrant kost 30k per jaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat in een vrij land je zelf mag bepalen met wie je trouwt en samen wilt leven, zolang je de kosten daarvoor zelf draagt. Als een Nederlander een buitenlander wilt onderhouden, moet ie dat zelf weten, het is zijn geld en moeten wij niet dwars gaan liggen.
Over asielzoekers zijn we het eens, met dien verstande dat asielzoekers momenteel verboden wordt om te werken, terwijl ze wel willen. Hef dat verbod dus op en laat ze werken voor hun opvang. Doen ze gelijk ervaring op die ze thuis weer kunnen gebruiken.
Bron?quote:
Begin nu eerst eens zelf met geen onzin te praten, lijkt mij een goed startpunt.quote:Stel jij bent 26 en je meisje is 25. Jullie trouwen en op haar 29e is ze Nederlander, op je 32e scheiden jullie. Jij betaalt mits je een goed inkomen hebt 6 jaar alimentatie. Dan is ze op de helft van haar leven en kan de Nederlandse belastingbetaler haar onderhouden.
Dus praat geen onzin.
Een Nederlandse bijstandsklant kost nog niet eens zoveelquote:
quote:Stel jij bent 26 en je meisje is 25. Jullie trouwen en op haar 29e is ze Nederlander, op je 32e scheiden jullie. Jij betaalt mits je een goed inkomen hebt 6 jaar alimentatie. Dan is ze op de helft van haar leven en kan de Nederlandse belastingbetaler haar onderhouden.
Ik praat helemaal geen onzin. Het probleem ligt hem erin dat je het migrant zijn en het Nederlander zijn niet uit elkaar kan houden en verder dat het aantal gevallen dat jouw exacte scenario voorkomt, te verwaarlozen is (De meeste huwelijken lopen binnen drie jaar stuk) en elk ander scenario niet leidt tot kosten van de belastingbetaler.quote:Dus praat geen onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |