quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:09 schreef Klonk het volgende:
welke mc zijn jullie geweest, in Kaldenkirchen (net over de grens bij Venlo ?)
wij gaan altijd naar sevenum is het dichst bij. daar is het meestal wel goed hoor. we hebben daar een aantal dingen meegemaakt maar kregen netjes een te goedbon om een dessert uit te zoeken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef Klonk het volgende:
vreemd, is ook mijn/onze vaste mac, en het is daar meestal prima in orde, de eigenaar is ook eigenaar van de mc in Baarlo, Sevenum bij de snelweg, Venlo centrum en Venlo bij de A67, dus die heeft z'n zaakjes meestal goed in orde.
ik had daar ook een keer iets wat niet smaakte, ik terug, kreeg nieuwe 1000 x sorry en een tegoedbon voor een ijsje
4de komen ze weer,quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Woe het volgende:
weet iemand of de McBitterballen nog terugkomen?
Ey, niet zo kibbelen jullie 2quote:
Wanneer komt kokos milkshake back?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
4de komen ze weer,
Maargoed ik werk bij de Mac(Heerlen Woonboulevard, de monden hangen niet meer op de toiletten:()
maargoed, ik werk er al 3,5 jaar met plezier, en verdien daar niet slecht als student.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Popples het volgende:
[..]
in een goed huwelijk moet het af en toe he![]()
![]()
Okay dan, jij in de keuken en Prowl in de slaapkamerquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef Popples het volgende:
[quote]Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Jullie zitten gewoon thuis tegenover elkaar, en op het forum met elkaar te praten![]()
![]()
[/quote
nee hoor we hebben geen flat meer![]()
nope ik ben gewoon beneden en meneer is boven zijn eigen kamerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay dan, jij in de keuken en Prowl in de slaapkamer
Quick is echt facking goor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Stansfield het volgende:
Tijdens mijn vakantie in frankrijk was ik voor het eerst bij een quick geweest en dat is toch wel even wat lekkerder dan de mac. Ook ietsje duurder maar ook zeker lekkerder.
Rolo milkshake? waar? Verkopen ze die in Nederland?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vandaag Rolo milkshake gehad, is best lekker, maar ik hou niuet zo van Rolo
Nadeel was dat ie nog half bevroren was, dus kon ik die milkshake niet door het rietje heen krijgen -_-
Rolo McFlurry bedoelt ie denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Rolo milkshake? waar? Verkopen ze die in Nederland?
In Engeland hebben ze ook een rolo milkshake, ik heb alleen geen tijd gehad om hem te proevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rolo McFlurry bedoelt ie denk ik
Nee in Engeland verkopen ze Rolo Milkshakesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rolo McFlurry bedoelt ie denk ik
Dat moet lekker zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee in Engeland verkopen ze Rolo Milkshakes
Zal wel minder siroop ingaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De aardbijen milkshakes ziijn wel een stukje minder dan in Nederland!
achtsja je smaakpapilluh gaan verloren met de jaren hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef Kauki het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in tijden weer bij de Mac geweest.
Eerst Chinees gegeten met opa in zn verpleeghuis voor zn 80e verjaardag en toen wilde hij nog een toetje. Zijn we naar de McDonalds gereden, terwijl mijn opa echt vreselijk anti-McDonalds is/was. 'Omdat je daar alles met je handen moet eten'. Uiteindelijk heeft hij zo'n sundae-ijsje (of hoe je het ook moet schrijven) op en ik een McFlurry Rolo. Hij moest wel bekennen dat hij het heerlijk ijs vond
![]()
Ze zijn er weerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Woe het volgende:
weet iemand of de McBitterballen nog terugkomen?
Door die film kom ik voorlopig niet meer bij Mc Donalds.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef jpg97 het volgende:
Laatst de film Supersize Me gezien.
Door die film kreeg ik wel zin in McDrek
Die ene kerel die een keer op één dag 9 bigmac's op had.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Door die film kom ik voorlopig niet meer bij Mc Donalds.![]()
Check de website van Mc Donalds ff voor een calorie overzicht. Een Big Tasty bevat al bijna 1000 calorieën. Patat van de patatboer met een klodder mayonaise komt daar niet eens in de buurt!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef MacKniver het volgende:
Niks mis met de Mac, feit dat het een fastfood-keten is maakt het nog wel eens dat niet al het vet uitgedruppeld is. Maar je gemiddelde klont mayo die je patatboer opschept bevat veel meer kalorien
Dus jij vergelijkt de burger met zowat de meeste caloriën met een frietje? Als je wilt vergelijken moet je wel vergelijkwaardige producten vergelijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Check de website van Mc Donalds ff voor een calorie overzicht. Een Big Tasty bevat al bijna 1000 calorieën. Patat van de patatboer met een klodder mayonaise komt daar niet eens in de buurt!
Daar heb je weer gelijk inquote:Op donderdag 21 september 2006 09:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt de burger met zowat de meeste caloriën met een frietje? Als je wilt vergelijken moet je wel vergelijkwaardige producten vergelijken.
Ow ow owquote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef Popples het volgende:
[..]
allebei nietalleen de fruit en yoghurt en tropicana's zijn te pruimen
omg tel je de dagen dat je er bent geweest?quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef Riann het volgende:
1 week en 6 dagen geleden zat ik rond 20:00 aan een mc rib in duitseland
maar het viel me op dat ze daar geen big tasty hadden. Maar als de mc rib terug kwam in nederland zou ik toch voor de big tasty gaan. Dat blijft mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |