Maken ze die met Malibu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef Heidi- het volgende:
SHIT zeg, ja normaal kom ik nooit bij de mac! maar pas wel in mac drive maar wist nergens van! waarom zetten ze dan niet kei groot erneer NIEUW KOKOOOOOOS MILKSHAKEdan had ik 'm zeker gehaald
![]()
![]()
![]()
op vorige pagina staat dat hij er al weer uit is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Omkron het volgende:
Toch was die meloenshake ook niet echt slecht hoor. Helaas nog geen tijd gehad om de kokos te proberen. Binnenkort maar even doen.
grrrrrquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrijdag wassie er nog wel, maar ben toch maar voor de banaan gegaan![]()
En als ik het op heb heb ik nog steeds hongerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Demius het volgende:
Standaard bestelling voor mij : Bigmacmenu supersize met cola aub.
Dat merk je wel dat nederlanders veel meer zijn gaan eten. Een aantal jaren geleden was dat de standaard bestelling, nu is het vaak een supersize menu met 3 fritessaus en nog 6 kipnuggets erbij en een kroket ofzo. Mensen eten steeds meer. Maar ja het is natuurlijk ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Demius het volgende:
[..]
En als ik het op heb heb ik nog steeds honger![]()
Bij de mac merk je echt dat de euro van nu net zoveel waard is als de gulden uit 1996 ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef Omkron het volgende:
Prijstechnisch gezien is een menu'tje vrij duur.. ¤5,30.. fl. 11,68..
Dure shit als je het mij vraagt.
Juist niet ik heb oude Donald Duck's uit 1989 daar staat een advertentie van een Happy Meal: 7,50 gulden. Nu 2,95.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de mac merk je echt dat de euro van nu net zoveel waard is als de gulden uit 1996 ofzo.
Kerkrade heeft hem nog.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Te laat, vanaf gister niet meer te krijgen
écht? dan fiets ik er zaterdag heenquote:
Als ze hem dan ngo hebben he, ze zijn de voorraad aan het opmaken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef Heidi- het volgende:
[..]
écht? dan fiets ik er zaterdag heen
whéééh nou hup dan ga ik vrijdag avondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ze hem dan ngo hebben he, ze zijn de voorraad aan het opmaken...
Als ik nú op de fiets stap ben ik er vrijdag nog niet denk ik.. ik zit nu in Leeuwardenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou voor de zekerheid gewoon NU op de fiets stappen!![]()
Flink doortrappen dan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Als ik nú op de fiets stap ben ik er vrijdag nog niet denk ik.. ik zit nu in Leeuwarden
Dat is ook niet zo gek, als je zo weinig neemtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Standaard: 2 cheeseburgers, een kaneeldonut en een milkshake.
En dan na een uur weer honger hebben! Maar tis zoooooo lekker!![]()
Ik heb een klein maagje, ben maar een klein meisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek, als je zo weinig neemt![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef oCe het volgende:
Vandaag de Chicken Mythic maar eens geprobeerd. Smaakt redelijk, aan het einde v/h broodje had ik er in iedergeval echt genoeg van. De 'chicken' zelf is niet echt een grotere McChicken, wel qua formaat, maar qua 'vlees' is het eerder een grotere chicken-chili. Wat minder mooi kippevlees zeg maar. Veel sla erop en het broodje lijkt op het broodje v/d Big Tasty, evenals de saus; die heeft daar ook wel wat van weg. Weet eigenlijk not niet of 'tie voor herhaling vatbaar is...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je lult over je broodje als een Hollandse Nieuwe-'expert'.
Je bent toch zeker wel weer naar balie gegaan om dat te laten zien allemaal????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef Little_Angel het volgende:
Dinsdag ben ik met mijn lief naar Den Bosch gegaan, ook natuurlijk langs de mac geweest. Viel zwaaaaaaar tegen; frietjes waren slap en koud, de Big Mac zag er niet veel beter af en voor het eerst druppelde er bij mij allemaal vet van de burger af en tot slot vond ik een leuke haar in mijn hamburger.
Jeej..
De vraag is of je dat wel wil bij die McDonald's...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Je bent toch zeker wel weer naar balie gegaan om dat te laten zien allemaal????krijg je heus wel nieuwe.
Wat The_Verve al zegt, daar hadden we inmiddels geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Je bent toch zeker wel weer naar balie gegaan om dat te laten zien allemaal????krijg je heus wel nieuwe.
ja oke, dan nóg, dan zeg je dat t walgelijk was en je een haar vond, en dan pleur je het op de toonbank en dan ga je dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wat The_Verve al zegt, daar hadden we inmiddels geen behoefte meer aan.
Dus we zijn hem gepeerd, maar wat een walgelijk iets was dat zeg!
Ja, hadden we ms beter ook kunnen doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ja oke, dan nóg, dan zeg je dat t walgelijk was en je een haar vond, en dan pleur je het op de toonbank en dan ga je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |