Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:35 schreef Falco het volgende:
Ik vind het goed dat Barend en Van Dorp eindelijk eens gestopt zijn. Wat een hoop zaagsel hebben die twee soms in hun hoofd.
C. Ronaldo zeurt om het zeuren.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren was er natuurlijk weer een aflevering van barend en van dorp op tv, daar speculeerde ze over het feit dat Buffon net zo´n verrader zou zijn als c. Ronaldo, ik meen henk zei:" Moeten wij buffon net zo minachten als Ronaldo omdat Buffon het spel stillegt puur om gelijk te halen"?
Mijn mening hierover is dat als je ziet dat een speler zo wordt toegetakeld, Buffon er goed aan heeft gedaan de grensrechter te waarschuwen.
Wat vinden jullie?
Idd, ik denk dat het misschien een beetje gedoogd is ten opzichte van zidane?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind het raar dat de grensrechter er niets van gezien heeft totdat Buffon hem er op wees.
Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Robar het volgende:
[..]
C. Ronaldo zeurt om het zeuren.
Buffon zeurt, omdat hij geljik heeft.
ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
Ik denk dat als iemand jou op de borst beukt dat je niet volledig bezigbent met hoe je linkerbeen zich gedraagt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?![]()
En je bedoelt dus ook een kaart voor materazzi?
C. Ronaldo zeurt sowieso wel, of het nu wel of niet een overtreding was van Rooney. Daarbij is het wel zijn teamgenoot!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halen![]()
ik zie hooguit 1 rare beweging en dat komt doordat Matterazzi achteruit gekopt wordt. Ik ben wel benieuwd wat ie nou gezegd heeft want gezien de lengte van de carriere van Zidane moet ie toch al bijna alles wel al gehoord hebben. En als je zo reageert terwijl je al op een paar meter staat zegt mij genoeg over het hoogstaand beledigingsniveau van de uitspraak.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Hij valt volgens mij gewoon zoals ieder ander hoor, maar dat had zidane moeten doen ja, zeggen dat het niet verdient was en dat materazzi rood moet hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.
Als je C. Ronaldo zou heten, zou je bij de scheidsrechter verhaal gaan halen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Helaas doet zidane het toch echt zelf allemaal.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Ik vraag het me ook af, maar het lijkt erop datquote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef MadMarine het volgende:
[..]
maar ik vraag me inderdaad af wat die materazzi allemaal gezegd en gezuigd moet hebben voordat een ervaren sterspeler als zidane zoiets doet.![]()
materazzi gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. maar helaas is dat toch niet meer te achterhalen
Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze menen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...![]()
Hij verdiende zo'n afscheid niet, maar hij heeft het aan zichzelf te danken. Woorden doen geen pijn, en dit is gewoon dom. Maar goed, je weet niet wat er aan vooraf ging. Misschien is dit wel iets van jaaaaaaren geledenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Ja, naschoppen hè, had ook rood moeten krijgenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp niet hoe die mensen dat kunnen zeggen, ik persoonlijk vind racisme een schandalig iets en als italiaan zijnde weet ik dat de italianen daar vol mee kunnen zitten (di canio) maar dit mag niet op voorhand op racisme afgeschoven worden...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze zich meensen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.
En zo'n overtreding moet gewoon bestraft worden. Zidane was niet betrokken bij een gevecht om de bal. Dus dat is wel heel wat anders dan bij Rooney.
Het werd niet op racisme afgeschoven, het werd alleen als één van de opties genoemd van wat er besproken was tussen die twee.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik begrijp niet hoe die mensen dat kunnen zeggen, ik persoonlijk vind racisme een schandalig iets en als italiaan zijnde weet ik dat de italianen daar vol mee kunnen zitten (di canio) maar dit mag niet op voorhand op racisme afgeschoven worden...
Klopt, maar laat het woordje racisme nou toevallig bij mensen blijven hangenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het werd niet op racisme afgeschoven, het werd alleen als één van de opties genoemd van wat er besproken was tussen die twee.
Het moet wel iets heel ernstigs zijn geweest, en dat zou goed een racistische opmerking kunnen zijn geweest.
Bedankt. Met deze opmerking heb je je voorgoed ongeloofwaardig gemaakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Geef toe, als Italië - portugal de finale had geweest, had ene Cristiano R. om een kaart gaan zeuren.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt. Met deze opmerking heb je je voorgoed ongeloofwaardig gemaakt.
Ach, hij zwaait wat door met zijn benen, je kunt het hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt. Met deze opmerking heb je je voorgoed ongeloofwaardig gemaakt.
Ja toen ik dat las dacht ik gelijk aan die speler van SS Lazio die telkens een hitler groet uitbrengt naar het publiek,maar italianen zijn ook niet moederswitste om rasistisch te zijn toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, maar laat het woordje racisme nou toevallig bij mensen blijven hangen
Je zult zien dat er mensen zijn die het nu denken te weten, dat materazzi racistisch sprak...
Idd echt triestig gelul altijd met dat racisme , wat een hypocriet gezeik altijd zeg. Dus als iemand kutalgerijn zou zeggen is het erger dan vuile k@nkerlul, want het eerste is racistisch en het tweede niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, maar laat het woordje racisme nou toevallig bij mensen blijven hangen
Je zult zien dat er mensen zijn die het nu denken te weten, dat materazzi racistisch sprak...
Nee klopt, over het algemeen zijn de italianen zo patriotistisch dat ze lak hebben aan welk land dan ook, maar echt zware racisten zijn het niet, uitzonderingen daargelaten (di canio).quote:Op maandag 10 juli 2006 14:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja toen ik dat las dacht ik gelijk aan die speler van SS Lazio die telkens een hitler groet uitbrengt naar het publiek,maar italianen zijn ook niet moederswitste om rasistisch te zijn toch?
Ja echt hè. Hij wordt keihard met een kopstoot neergeslagen (tuurlijk gaat ie zelf liggen, maar daar heb ik het niet over), en jij denkt serieus dat het nog iets uitmaakt als 'ie dan z'n been een beetje ver omhoog werpt in z'n val.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geef toe, als Italië - portugal de finale had geweest, had ene Cristiano R. om een kaart gaan zeuren.
ik heb het zelf ook gedaan. als een speler idioot op me af kwam, bij contact benen zwaaien, en hopen dat je iets raakt. Geen scheids die het je aanrekent, want het was een reactie op de overtreding, dus onbewust, volgens hem.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Ja echt hè. Hij wordt keihard met een kopstoot neergeslagen (tuurlijk gaat ie zelf liggen, maar daar heb ik het niet over), en jij denkt serieus dat het nog iets uitmaakt als 'ie dan z'n been een beetje ver omhoog werpt in z'n val.![]()
idd.. dat is bijna de enige keer dat je het kan doen.. dan moet je er gebruik van maken ook..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook gedaan. als een speler idioot op me af kwam, bij contact benen zwaaien, en hopen dat je iets raakt. Geen scheids die het je aanrekent, want het was een reactie op de overtreding, dus onbewust, volgens hem.
Dat schijnt het wassenbeeld te zijn, waarvan het hoofd er bijna afviel.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef CANARIS het volgende:
niks
Buffon was groots in de omgang met Zidane en trooste hem als enige.
In de zaak zelf had hij natuurlijk groot gelijk.
[afbeelding]
Mee eens dat Man Utd er niet bijgehaald hoeft te worden. Maar nogmaals, het grote verschil is het feit dat de arbitrage het bij Zidane niet gezien had en bij Rooney wel (scheids stond er echt bovenop). Ronaldo had dus gewoon moeten afwachten. Bovendien is knipoogje van Ronaldo naar de bank misselijk makend, in tegenstelling tot de reactie van Buffon (zie foto hierboven). Dat zijn wel essentiele verschillen hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Waarom blijft iedereen erop hameren dat het matennaaierij is van C. Ronaldo?
Het was Engeland vs. Portugal. Rooney in het wit en Ronaldo in het rood. Op het moment waren ze tegenstanders van elkaar. Hoe Ronaldo reageerde is niets nieuws hoor, hoe vaak gaan spelers niet zeuren bij scheidsrechters bij zulke gebeurtenissen?
Het feit dat ze beide in Man. utd zitten hoeft er niet eens bij gehaald te worden, omdat dat op dat moment niet relevant was. Ze waren beide hun LANDSeer aan het verdedigen.
Je moet ook zeker niet vergeten dat het Rooney zelf was die de overtreding beging.
Buffon = C. Ronaldo
Alleen schijnen mensen het leuker te vinden om Ronaldo te pesten dan Buffon....
Nee dat is een deel van de opname waarin Buffon een bijna huilende zidane troost.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Bij het Rooney-incident reageerde de scheidsrechter niet eens zo snel. Ronaldo heeft zelf in een interview toegegeven dat hij tegen de scheidsrechter had gezegd dat het een overtreding was en niet ging vragen om een kaart.
De scheidsrechter stond er weliswaar bovenop, maar er gebeurde niks. Toen alle portugezen (voor het gemak ALLEEN C.Ronaldo dan..) kwamen aansnellen om aan te geven dat het een overtreding was begon Rooney zelf ook nog eens te duwen.
Toen pas trok de scheids zijn rode kaart. En het knipoogje van Ronaldo kon net zo goed betekenen, 'we hebben ons GELIJK gehaald.'
En die foto van hierboven is van het moment dat Zidane een schot op doel had gemist.
Ik weet niet wat de scheids had gedaan als Ronaldo niet was gaan mekkeren. Niemand weet dat, maar de kans bestaat dat de scheids het wel gewoon had gezien. Misschien reageerde hij niet door direct naar het rood te grijpen, maar er staat ook nergens dat dit moet.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Bij het Rooney-incident reageerde de scheidsrechter niet eens zo snel. Ronaldo heeft zelf in een interview toegegeven dat hij tegen de scheidsrechter had gezegd dat het een overtreding was en niet ging vragen om een kaart.
De scheidsrechter stond er weliswaar bovenop, maar er gebeurde niks. Toen alle portugezen (voor het gemak ALLEEN C.Ronaldo dan..) kwamen aansnellen om aan te geven dat het een overtreding was begon Rooney zelf ook nog eens te duwen.
Toen pas trok de scheids zijn rode kaart. En het knipoogje van Ronaldo kon net zo goed betekenen, 'we hebben ons GELIJK gehaald.'
En die foto van hierboven is van het moment dat Zidane een schot op doel had gemist.
Ach joh, ik durf te wedden dat Ronaldo niet eens gezien heeft wat er gebeurd is.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
En als Ronaldo niets had gezegd was het misschien gewoon bij een vrij trap gebleven.
Waarom zou hij niet mogen zeggen dat het een overtreding was? Alleen maar slim en ook nog terecht dit keer.
Je bent niet echt makkelijk hè? Puberteit?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5SLdycB5ZEg
Hieruit kun je opmaken dat Ronaldo het wel degelijk heeft gezien.
En nogmaals, hij vroeg niet om een kaart hij zei alleen dat het een overtreding was.
In deze situatie heeft hij weing misdaan, ik weet niet wat hij verder allemaal gedaan heeft maar dat hoeft hier ook niet uit te maken.
Zeer sportief van Buffonquote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef CANARIS het volgende:
niks
Buffon was groots in de omgang met Zidane en trooste hem als enige.
In de zaak zelf had hij natuurlijk groot gelijk.
[afbeelding]
Bufon werd nergens van beschuldigd. Het werd, net als bij de NOS, gewoon besproken....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een onzin van Barend en van Dorp weer. Hoe halen ze het in hoofd om Buffon in deze kwestie ook maar enige blaam te treffen. Ik vind het goed dat, die linkse opa's van de tv zijn.![]()
desondanks werd toch de vergelijking getrokken tussen c.Ronaldo en buffon...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bufon werd nergens van beschuldigd. Het werd, net als bij de NOS, gewoon besproken....
Zidanes zus was een hoer, volgens nu.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
En als je zo reageert terwijl je al op een paar meter staat zegt mij genoeg over het hoogstaand beledigingsniveau van de uitspraak.
het zal wel over zijn moeder, vrouw of kinderen gaan ofzo.
Niet zo vreemd, scheids die niets gezien had, speler die naar de scheids gaat, oftewel allebei vergelijkbare gevallen. Het wordt hier nu toch ook met elkaar vergeleken.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
desondanks werd toch de vergelijking getrokken tussen c.Ronaldo en buffon...
Vind je het gek dat Ronaldo naar een medespeler gaat die in zijn zak wordt getrapt onnodig....en de scheids had toch allang rood gegeven want hij stond er bovenop....die mensen moeten niet zeiken want die rode kaart was dik terechtquote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach joh, ik durf te wedden dat Ronaldo niet eens gezien heeft wat er gebeurd is.
Buffon zag het voor zijn neus gebeuren.
Ronald vraagt standaard om een kaart waneer er een medespeler op de grond ligt.
Die overtreding van Zidane was overduidelijk.
Ik weet zeker dat iedereen hier een herhaling nodig had om de overtreding van Rooney goed te zien en dat met de camera er bovenop. Kun je nagaan wat Ronaldo zag terwijl hij er van een hele andere kant op keek dan de scheidsrechter en wij thuiskijkers zelf.
volgens een stel liplezers uit brazilie ja, heel erg betrouwbaar!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zidanes zus was een hoer, volgens nu.nl
Een vermoeden is beter dan niets en zo blijft er nog wat te speculeren over anders bloedt zo'n topic ook maar een beetje dood.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
volgens een stel liplezers uit brazilie ja, heel erg betrouwbaar!
waarschijnlijk heeft materazzi wel iets gezegt, maar zidane was volgens mij de hele wedstrijd al gefrustreerd omdat weinig lukte (check de enorme schreeuwreactie nadat hij de kopbal mistte) ik denk eigenlijk dat het meer de spreekwoordelijke druppel was, dus dat het nog wel meeviel wat materazzi zei!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een vermoeden is beter dan niets en zo blijft er nog wat te speculeren over anders bloedt zo'n topic ook maar een beetje dood.
Volgens een Franse nieuwsbron heeft Materazzi opmerkingen gemaakt in de trent van moslims en terroristen, dat maakt de actie van Zidane wel iets begrijpelijker. Het valt nog steeds niet goed te praten, maar ik heb er nu wel iets meer begrip voor. Je moet ook effe niet vergeten dat Materazzi niet meer dan een crimineel in een voetbalshirt is. Als hij dat soort dingen heeft gezegd om Zidane uit zijn tent te lokken, moeten ze hem ook maar eens een poosje van de velden bannen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft materazzi wel iets gezegt, maar zidane was volgens mij de hele wedstrijd al gefrustreerd omdat weinig lukte (check de enorme schreeuwreactie nadat hij de kopbal mistte) ik denk eigenlijk dat het meer de spreekwoordelijke druppel was, dus dat het nog wel meeviel wat materazzi zei!
Liever vandaag dan morgen. Probleem is alleen dat je dat soort praktijken moeilijk kunt bewijzen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef Hathor het volgende:
Als hij dat soort dingen heeft gezegd om Zidane uit zijn tent te lokken, moeten ze hem ook maar eens een poosje van de velden bannen.
Ik ben een fan van fair play, dus vanzelfsprekend geen fan van het spel van materazzi!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens een Franse nieuwsbron heeft Materazzi opmerkingen gemaakt in de trent van moslims en terroristen, dat maakt de actie van Zidane wel iets begrijpelijker. Het valt nog steeds niet goed te praten, maar ik heb er nu wel iets meer begrip voor. Je moet ook effe niet vergeten dat Materazzi niet meer dan een crimineel in een voetbalshirt is. Als hij dat soort dingen heeft gezegd om Zidane uit zijn tent te lokken, moeten ze hem ook maar eens een poosje van de velden bannen.
Ik vind dat ook een 68-jarige veteraan uit Zimbabwe daar boven moeten staan. En als dat niet lukt, dan hoor je niet op een voetbalveld thuis. Als een minimum aan zelfbeheersing al te veel is gevraagd.....quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
...., plus het feit dat zidane als internationale voetbalheld boven verbale intimidatie moet staan!
Wie heeft het er nu over of die kaart terecht of onterecht was?????quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef N1ck het volgende:
[..]
Vind je het gek dat Ronaldo naar een medespeler gaat die in zijn zak wordt getrapt onnodig....en de scheids had toch allang rood gegeven want hij stond er bovenop....die mensen moeten niet zeiken want die rode kaart was dik terecht
Ach, de hele wereld stond te gillen toen Nederland zo hard speelde tegen Portugal en hoe slecht het toch was. De wedstrijd daarop wist Engeland waarom de frustratie zo diep zit en in de wedstrijd daarop kon Frankrijk de dans (lees: duikelarij) maar net ontspringen. De portugezen hebben geen vrienden gemaakt dit WK, dat is zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
in diezelfde wedstrijd (tegen Engeland) struikelde pauletta over een grasspriet/mier/z'n eigen benen en toen stond ook heel Portugal te gillen als een bezetene om een vrije trap, gele kaart, etc. Met Cristiano R. voorop.
doe eens beargumenteren...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef bergkampf het volgende:
Kutkeeper die buffon, maar ze waren geen teamgenoten dus kan het me wel voorstellen dat je t zoiets dan doet.
dat waren zequote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:40 schreef Afwezig het volgende:
Het spijt me maar ik vond de overtreding van Zidane van een iets ander kaliber als die van Rooney. Daarbij is C. Ronaldo een hoop stront. C. Ronaldo is gewoon ook een duikelaar die mensen ALTIJD kaarten probeert aan te naaien en ALTIJD penalty's wil versieren en meer op de grond ligt als aan het voetballen is. Tot slot zijn Buffon en Zidane geen clubmaatjes.
Dat was vroegah. Lekker boeiend.quote:
roestig blijfe hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |