abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39688327
Gisteren was er natuurlijk weer een aflevering van barend en van dorp op tv, daar speculeerde ze over het feit dat Buffon net zo´n verrader zou zijn als c. Ronaldo, ik meen henk zei:" Moeten wij buffon net zo minachten als Ronaldo omdat Buffon het spel stillegt puur om gelijk te halen"?

Mijn mening hierover is dat als je ziet dat een speler zo wordt toegetakeld, Buffon er goed aan heeft gedaan de grensrechter te waarschuwen.

Wat vinden jullie?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:35:45 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39688454
Ik vind het goed dat Barend en Van Dorp eindelijk eens gestopt zijn. Wat een hoop zaagsel hebben die twee soms in hun hoofd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_39688522
Ik vind het raar dat de grensrechter er niets van gezien heeft totdat Buffon hem er op wees.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39688548
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:35 schreef Falco het volgende:
Ik vind het goed dat Barend en Van Dorp eindelijk eens gestopt zijn. Wat een hoop zaagsel hebben die twee soms in hun hoofd.
Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...
pi_39688571
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren was er natuurlijk weer een aflevering van barend en van dorp op tv, daar speculeerde ze over het feit dat Buffon net zo´n verrader zou zijn als c. Ronaldo, ik meen henk zei:" Moeten wij buffon net zo minachten als Ronaldo omdat Buffon het spel stillegt puur om gelijk te halen"?

Mijn mening hierover is dat als je ziet dat een speler zo wordt toegetakeld, Buffon er goed aan heeft gedaan de grensrechter te waarschuwen.

Wat vinden jullie?
C. Ronaldo zeurt om het zeuren.
Buffon zeurt, omdat hij geljik heeft.
pi_39688583
het was toch ook een terechte rode kaart? idiote actie.
pi_39688601
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind het raar dat de grensrechter er niets van gezien heeft totdat Buffon hem er op wees.
Idd, ik denk dat het misschien een beetje gedoogd is ten opzichte van zidane?
pi_39688623
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Robar het volgende:

[..]

C. Ronaldo zeurt om het zeuren.
Buffon zeurt, omdat hij geljik heeft.
Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halen
pi_39688626

als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
pi_39688674
Buffon ging gewoon zijn gelijk halen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:44:00 #11
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688733
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]

als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?
En je bedoelt dus ook een kaart voor materazzi?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:44:31 #12
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39688750
quote:
[afbeelding]

Ik denk dat als iemand jou op de borst beukt dat je niet volledig bezigbent met hoe je linkerbeen zich gedraagt.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_39688806
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?
En je bedoelt dus ook een kaart voor materazzi?
ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.

Als je C. Ronaldo zou heten, zou je bij de scheidsrechter verhaal gaan halen.
pi_39688809
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_39688863
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halen
C. Ronaldo zeurt sowieso wel, of het nu wel of niet een overtreding was van Rooney. Daarbij is het wel zijn teamgenoot!!!!

Zidane is niet de teamgenoot van Buffon en de overtreding was veel duidelijker en veel erger.

Buffon hoor je nooit, hij zag dit en is terecht van de kaart en boos en gaat verhaal halen.

Ronaldo zeurt echt overal en altijd om een kaart, ook al heeft hij helemaal niets gezien en dat is nu net het grote verschil.

Buffon hoeft zoch dus helemaal niet te schamen, pure onzin.
Ik heb Buffon trouwens niet om een kaart zien vragen, hij heeft alleen maar de scheidsrechter/grensrechter verwittigd.
pi_39688864
quote:
[afbeelding]

ik zie hooguit 1 rare beweging en dat komt doordat Matterazzi achteruit gekopt wordt. Ik ben wel benieuwd wat ie nou gezegd heeft want gezien de lengte van de carriere van Zidane moet ie toch al bijna alles wel al gehoord hebben. En als je zo reageert terwijl je al op een paar meter staat zegt mij genoeg over het hoogstaand beledigingsniveau van de uitspraak.
het zal wel over zijn moeder, vrouw of kinderen gaan ofzo.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:49:05 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688900
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.

Als je C. Ronaldo zou heten, zou je bij de scheidsrechter verhaal gaan halen.
Hij valt volgens mij gewoon zoals ieder ander hoor, maar dat had zidane moeten doen ja, zeggen dat het niet verdient was en dat materazzi rood moet hebben
  maandag 10 juli 2006 @ 13:50:07 #18
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_39688932
quote:
[afbeelding]

maar ik vraag me inderdaad af wat die materazzi allemaal gezegd en gezuigd moet hebben voordat een ervaren sterspeler als zidane zoiets doet.
materazzi gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. maar helaas is dat toch niet meer te achterhalen
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:50:22 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688937
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Helaas doet zidane het toch echt zelf allemaal.
Het was een grote speler, maar een grote speler staat ook onder grote druk, hij bewees dat hij het niet aankon, en een reactie van materazzi was de druppel, heel triest om je zo te laten leidden door emotie in het veld....
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:51:28 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688976
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef MadMarine het volgende:

[..]

maar ik vraag me inderdaad af wat die materazzi allemaal gezegd en gezuigd moet hebben voordat een ervaren sterspeler als zidane zoiets doet.
materazzi gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. maar helaas is dat toch niet meer te achterhalen
Ik vraag het me ook af, maar het lijkt erop dat
Materazzi: van doe eens normaal
Zidane: hou je mond
Materazzi: Bastardo Vaffancoulo
, en dan draait zidane zich om...
pi_39688999
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...
Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze menen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.

En zo'n overtreding moet gewoon bestraft worden. Zidane was niet betrokken bij een gevecht om de bal. Dus dat is wel heel wat anders dan bij Rooney.
pi_39689005
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Hij verdiende zo'n afscheid niet, maar hij heeft het aan zichzelf te danken. Woorden doen geen pijn, en dit is gewoon dom. Maar goed, je weet niet wat er aan vooraf ging. Misschien is dit wel iets van jaaaaaaren geleden En nu was zijn enige kans om een keer iets terug te doen. (nog steeds dom, maar goed)
pi_39689007
quote:
[afbeelding]

Ja, naschoppen hè, had ook rood moeten krijgen
  maandag 10 juli 2006 @ 13:52:54 #24
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689021
Asurde vergelijking. Buffon attendeerde de scheidsrechter alleen. En na zo'n grove overtreding van Zidane, is dat meer dan terecht.
Christiano Ronaldo zeurt, bedelt en acteert structureel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:54:10 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39689059
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze zich meensen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.

En zo'n overtreding moet gewoon bestraft worden. Zidane was niet betrokken bij een gevecht om de bal. Dus dat is wel heel wat anders dan bij Rooney.
Ik begrijp niet hoe die mensen dat kunnen zeggen, ik persoonlijk vind racisme een schandalig iets en als italiaan zijnde weet ik dat de italianen daar vol mee kunnen zitten (di canio) maar dit mag niet op voorhand op racisme afgeschoven worden...
pi_39689088
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

Ik begrijp niet hoe die mensen dat kunnen zeggen, ik persoonlijk vind racisme een schandalig iets en als italiaan zijnde weet ik dat de italianen daar vol mee kunnen zitten (di canio) maar dit mag niet op voorhand op racisme afgeschoven worden...
Het werd niet op racisme afgeschoven, het werd alleen als één van de opties genoemd van wat er besproken was tussen die twee.
Het moet wel iets heel ernstigs zijn geweest, en dat zou goed een racistische opmerking kunnen zijn geweest.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:55:54 #27
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39689116
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het werd niet op racisme afgeschoven, het werd alleen als één van de opties genoemd van wat er besproken was tussen die twee.
Het moet wel iets heel ernstigs zijn geweest, en dat zou goed een racistische opmerking kunnen zijn geweest.
Klopt, maar laat het woordje racisme nou toevallig bij mensen blijven hangen
Je zult zien dat er mensen zijn die het nu denken te weten, dat materazzi racistisch sprak...
pi_39689412
quote:
[afbeelding]

Bedankt. Met deze opmerking heb je je voorgoed ongeloofwaardig gemaakt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39689459
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geef toe, als Italië - portugal de finale had geweest, had ene Cristiano R. om een kaart gaan zeuren.
pi_39689466
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ach, hij zwaait wat door met zijn benen, je kunt het hem niet kwalijk nemen.
Misschien niet helemaal natuurlijk, maar hij is heus niet zo blind om dan langs Zidane te schoppen.
Als hij hem had willen raken, dan had dat wel gelukt van zo dichtbij!
pi_39689691
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je zult zien dat er mensen zijn die het nu denken te weten, dat materazzi racistisch sprak...
Ja toen ik dat las dacht ik gelijk aan die speler van SS Lazio die telkens een hitler groet uitbrengt naar het publiek,maar italianen zijn ook niet moederswitste om rasistisch te zijn toch?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_39689692
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd echt triestig gelul altijd met dat racisme , wat een hypocriet gezeik altijd zeg. Dus als iemand kutalgerijn zou zeggen is het erger dan vuile k@nkerlul, want het eerste is racistisch en het tweede niet. . Zidane was gewoon triest bezig en vergeet dat hij een rolmodel is waar miljarden mensen (kinderen) naar kijken. En die debiele FIFa vindt het ook nog eens nodig om hem speler van het toernooi te maken, echt te gaar voor woorden.
Cannavaro blijft mijn man van het toernooi
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 14:31:23 #33
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39690239
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:13 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ja toen ik dat las dacht ik gelijk aan die speler van SS Lazio die telkens een hitler groet uitbrengt naar het publiek,maar italianen zijn ook niet moederswitste om rasistisch te zijn toch?
Nee klopt, over het algemeen zijn de italianen zo patriotistisch dat ze lak hebben aan welk land dan ook, maar echt zware racisten zijn het niet, uitzonderingen daargelaten (di canio).
  maandag 10 juli 2006 @ 14:41:22 #34
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39690545
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Geef toe, als Italië - portugal de finale had geweest, had ene Cristiano R. om een kaart gaan zeuren.
Ja echt hè. Hij wordt keihard met een kopstoot neergeslagen (tuurlijk gaat ie zelf liggen, maar daar heb ik het niet over), en jij denkt serieus dat het nog iets uitmaakt als 'ie dan z'n been een beetje ver omhoog werpt in z'n val.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39690674
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

Ja echt hè. Hij wordt keihard met een kopstoot neergeslagen (tuurlijk gaat ie zelf liggen, maar daar heb ik het niet over), en jij denkt serieus dat het nog iets uitmaakt als 'ie dan z'n been een beetje ver omhoog werpt in z'n val.
ik heb het zelf ook gedaan. als een speler idioot op me af kwam, bij contact benen zwaaien, en hopen dat je iets raakt. Geen scheids die het je aanrekent, want het was een reactie op de overtreding, dus onbewust, volgens hem.
pi_39690746
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik heb het zelf ook gedaan. als een speler idioot op me af kwam, bij contact benen zwaaien, en hopen dat je iets raakt. Geen scheids die het je aanrekent, want het was een reactie op de overtreding, dus onbewust, volgens hem.
idd.. dat is bijna de enige keer dat je het kan doen.. dan moet je er gebruik van maken ook..
wat bij Rooney ook bijna lukte..
  maandag 10 juli 2006 @ 14:51:41 #37
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_39690872
Ronaldo naait zijn eigen teamgenoot en dat gaat een beetje ver. De scheids had het echt wel gezien en dus hoefde Ronaldo zich helemaal niet zo druk te maken. En dan zo een knipoog achteraf

Buffon speelt niet in het team van Zidane en attendeert de arbitrage op iets dat ze niet hebben gezien. Is toch heel anders, volgens mij.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_39691141
Waarom blijft iedereen erop hameren dat het matennaaierij is van C. Ronaldo?
Het was Engeland vs. Portugal. Rooney in het wit en Ronaldo in het rood. Op het moment waren ze tegenstanders van elkaar. Hoe Ronaldo reageerde is niets nieuws hoor, hoe vaak gaan spelers niet zeuren bij scheidsrechters bij zulke gebeurtenissen?
Het feit dat ze beide in Man. utd zitten hoeft er niet eens bij gehaald te worden, omdat dat op dat moment niet relevant was. Ze waren beide hun LANDSeer aan het verdedigen.
Je moet ook zeker niet vergeten dat het Rooney zelf was die de overtreding beging.

Buffon = C. Ronaldo
Alleen schijnen mensen het leuker te vinden om Ronaldo te pesten dan Buffon....
pi_39691200
niks
Buffon was groots in de omgang met Zidane en trooste hem als enige.

In de zaak zelf had hij natuurlijk groot gelijk.

maandag 10 juli 2006 @ 15:07:06 #40
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39691265
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef CANARIS het volgende:
niks
Buffon was groots in de omgang met Zidane en trooste hem als enige.

In de zaak zelf had hij natuurlijk groot gelijk.

[afbeelding]
Dat schijnt het wassenbeeld te zijn, waarvan het hoofd er bijna afviel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:08:58 #41
98138 Everett
pi_39691322
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Waarom blijft iedereen erop hameren dat het matennaaierij is van C. Ronaldo?
Het was Engeland vs. Portugal. Rooney in het wit en Ronaldo in het rood. Op het moment waren ze tegenstanders van elkaar. Hoe Ronaldo reageerde is niets nieuws hoor, hoe vaak gaan spelers niet zeuren bij scheidsrechters bij zulke gebeurtenissen?
Het feit dat ze beide in Man. utd zitten hoeft er niet eens bij gehaald te worden, omdat dat op dat moment niet relevant was. Ze waren beide hun LANDSeer aan het verdedigen.
Je moet ook zeker niet vergeten dat het Rooney zelf was die de overtreding beging.

Buffon = C. Ronaldo
Alleen schijnen mensen het leuker te vinden om Ronaldo te pesten dan Buffon....
Mee eens dat Man Utd er niet bijgehaald hoeft te worden. Maar nogmaals, het grote verschil is het feit dat de arbitrage het bij Zidane niet gezien had en bij Rooney wel (scheids stond er echt bovenop). Ronaldo had dus gewoon moeten afwachten. Bovendien is knipoogje van Ronaldo naar de bank misselijk makend, in tegenstelling tot de reactie van Buffon (zie foto hierboven). Dat zijn wel essentiele verschillen hoor.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_39691516
Bij het Rooney-incident reageerde de scheidsrechter niet eens zo snel. Ronaldo heeft zelf in een interview toegegeven dat hij tegen de scheidsrechter had gezegd dat het een overtreding was en niet ging vragen om een kaart.
De scheidsrechter stond er weliswaar bovenop, maar er gebeurde niks. Toen alle portugezen (voor het gemak ALLEEN C.Ronaldo dan..) kwamen aansnellen om aan te geven dat het een overtreding was begon Rooney zelf ook nog eens te duwen.
Toen pas trok de scheids zijn rode kaart. En het knipoogje van Ronaldo kon net zo goed betekenen, 'we hebben ons GELIJK gehaald.'
En die foto van hierboven is van het moment dat Zidane een schot op doel had gemist.
pi_39691648
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Bij het Rooney-incident reageerde de scheidsrechter niet eens zo snel. Ronaldo heeft zelf in een interview toegegeven dat hij tegen de scheidsrechter had gezegd dat het een overtreding was en niet ging vragen om een kaart.
De scheidsrechter stond er weliswaar bovenop, maar er gebeurde niks. Toen alle portugezen (voor het gemak ALLEEN C.Ronaldo dan..) kwamen aansnellen om aan te geven dat het een overtreding was begon Rooney zelf ook nog eens te duwen.
Toen pas trok de scheids zijn rode kaart. En het knipoogje van Ronaldo kon net zo goed betekenen, 'we hebben ons GELIJK gehaald.'
En die foto van hierboven is van het moment dat Zidane een schot op doel had gemist.
Nee dat is een deel van de opname waarin Buffon een bijna huilende zidane troost.

Kijk maar naar de herhalingen
pi_39691721
Na zijn rode kaart?
Je hebt gelijk, ik heb ff een filmpje opgezocht.
Maar ik vind zelf dat wat Buffon deed gewoon rechtvaardig was. Hij ging gewoon zijn gelijk halen net als Ronaldo dat deed, want hij had immers gelijk dit keer.
  maandag 10 juli 2006 @ 15:24:34 #45
98138 Everett
pi_39691834
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik weet niet wat de scheids had gedaan als Ronaldo niet was gaan mekkeren. Niemand weet dat, maar de kans bestaat dat de scheids het wel gewoon had gezien. Misschien reageerde hij niet door direct naar het rood te grijpen, maar er staat ook nergens dat dit moet.
De situatie van Zidane was niet gezien door de arbitrage. Dat maakt het dus anders. Als Buffon niets had gezegd, dan was de actie van Zidane onbestraft gebleven.
pi_39691921
En als Ronaldo niets had gezegd was het misschien gewoon bij een vrij trap gebleven.
Waarom zou hij niet mogen zeggen dat het een overtreding was? Alleen maar slim en ook nog terecht dit keer.
pi_39692124
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
En als Ronaldo niets had gezegd was het misschien gewoon bij een vrij trap gebleven.
Waarom zou hij niet mogen zeggen dat het een overtreding was? Alleen maar slim en ook nog terecht dit keer.
Ach joh, ik durf te wedden dat Ronaldo niet eens gezien heeft wat er gebeurd is.
Buffon zag het voor zijn neus gebeuren.

Ronald vraagt standaard om een kaart waneer er een medespeler op de grond ligt.

Die overtreding van Zidane was overduidelijk.

Ik weet zeker dat iedereen hier een herhaling nodig had om de overtreding van Rooney goed te zien en dat met de camera er bovenop. Kun je nagaan wat Ronaldo zag terwijl hij er van een hele andere kant op keek dan de scheidsrechter en wij thuiskijkers zelf.
pi_39692398
http://www.youtube.com/watch?v=5SLdycB5ZEg
Hieruit kun je opmaken dat Ronaldo het wel degelijk heeft gezien.
En nogmaals, hij vroeg niet om een kaart hij zei alleen dat het een overtreding was.
In deze situatie heeft hij weing misdaan, ik weet niet wat hij verder allemaal gedaan heeft maar dat hoeft hier ook niet uit te maken.
  maandag 10 juli 2006 @ 15:47:17 #49
98138 Everett
pi_39692509
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5SLdycB5ZEg
Hieruit kun je opmaken dat Ronaldo het wel degelijk heeft gezien.
En nogmaals, hij vroeg niet om een kaart hij zei alleen dat het een overtreding was.
In deze situatie heeft hij weing misdaan, ik weet niet wat hij verder allemaal gedaan heeft maar dat hoeft hier ook niet uit te maken.
Je bent niet echt makkelijk hè? Puberteit?
pi_39692687
Waarschijnlijk
Alleen vind ik Ronaldo = Fout en Buffon = Goed net iets te kort door de bocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')